Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
1. Σιγουράκι η τιμωρία της Μέταλιστ.
2. Θα παίξει ματς η Σάλκε για το ΤΣΟΥΛΟΥ.
3. Κανονικά εμείς παίρνουμε την θέση της
Μέταλιστ στα προκριματικά του ΤΣΟΥΛΟΥ.
Υ.Γ. Το μόνο που φοβάμαι είναι τα μαγειρέματα
της Ουέφα και ο ντόρος που κάνουν οι Ουκρανοί,
με αποτέλεσμα να βάλουν κάποια άλλη ομάδα της
Ουκρανίας στο παιχνίδι
2. Θα παίξει ματς η Σάλκε για το ΤΣΟΥΛΟΥ.
3. Κανονικά εμείς παίρνουμε την θέση της
Μέταλιστ στα προκριματικά του ΤΣΟΥΛΟΥ.
Υ.Γ. Το μόνο που φοβάμαι είναι τα μαγειρέματα
της Ουέφα και ο ντόρος που κάνουν οι Ουκρανοί,
με αποτέλεσμα να βάλουν κάποια άλλη ομάδα της
Ουκρανίας στο παιχνίδι
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
επίσης μεγάλη επένδυση και πολυδάπανες μεταγραφές έχει κάνει η τρίτη της Ουκρανίας πέρυσι, Δυναμό Κιέβου.
Αλλά αυτό μετά θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση που είχε ληφθεί για άλλη Ελληνική ομάδα στο παρελθόν (ολ.βόλου).
Αλλά αυτό μετά θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση που είχε ληφθεί για άλλη Ελληνική ομάδα στο παρελθόν (ολ.βόλου).
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δυστυχώς τέτοια θέλει η Ουέφα.K_geo έγραψε:επίσης μεγάλη επένδυση και πολυδάπανες μεταγραφές έχει κάνει η τρίτη της Ουκρανίας πέρυσι, Δυναμό Κιέβου.
Αλλά αυτό μετά θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση που είχε ληφθεί για άλλη Ελληνική ομάδα στο παρελθόν (ολ.βόλου).
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και γω φοβάμαι μην χωσουν καμια ουκρανεζα στο παιχνιδι...Αλλα του πουστη αυτο σηκωνει ενστασαρα...απο εντελως αλλη διοργνωση να τους χωσουν ch.l.???
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Από τη στιγμή που η Μεταλιστ τιμωρηθεί, ότι μαγειρέματα και γιατροσόφια κάνει η ουεφα δε μπορεί να διαγράψει το γεγονός ότι η Μεταλιστ αγωνίστηκε παρανόμως απέναντι στο ΠΑΟΚ καθώς ήταν ήδη γνωστά τα δεδομένα πριν ξεκινήσουν οι αναμεταξύ τους αγώνες. Και να πω και κάτι ακόμαtheo G4 έγραψε:Υ.Γ. Το μόνο που φοβάμαι είναι τα μαγειρέματα
της Ουέφα και ο ντόρος που κάνουν οι Ουκρανοί,
με αποτέλεσμα να βάλουν κάποια άλλη ομάδα της
Ουκρανίας στο παιχνίδι
Η ΟΥΕΦΑ αδικεί τον εαυτό της εκτός και αν το κάνει από σκοπιμότητα. Οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά 2013-2014 ξεκίνησαν στις 2 Ιουλίου αν δε κάνω λάθος. Κάλλιστα, θα μπορούσαν οι 'μάγειροι' της ουεφα να είχαν ήδη αποφασίσει, από νωρίς, ποιές ομάδες θα συμμετέχουν στις διοργανώσεις και ποιες θα αποκλείονταν για να αποφευχθεί όλο αυτό που εξελίσσεται τώρα. Τα μπερδέψανε πολύ τα πράγματα .... γνώμη μου
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πιστεύω ότι θα παίξουμε με Σάλκε αν τιμωρηθεί η Μέταλιστ.
Μόνο αν τιμωρηθεί με αναστολή, τότε δε θα παίξουμε.
Αυτά είναι κατά τη γνώμη μου τα δύο ενδεχόμενα.
Μόνο αν τιμωρηθεί με αναστολή, τότε δε θα παίξουμε.
Αυτά είναι κατά τη γνώμη μου τα δύο ενδεχόμενα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
δεν νομίζω ότι τιμωρία με αναστολή, είναι τιμωρία. ειδικά δε στο ποδοόσφαιρο.
αν είναι έτσι, ας μην τους τιμωρήσουν κάν.
αν είναι έτσι, ας μην τους τιμωρήσουν κάν.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
καλά είναι αδιανόητο να μην τιμωρηθούν.....
στημένο αγώνα είχανε.....αν δεν τιμωρηθούν και γι αυτό τότε ξεφτιλίζεται εντελώς (η ήδη ξεφτιλισμένη ΟΥΕΦΑ)
αν είναι κι εμείς να στήσουμε τον αγώνα με την Ξάνθη, να βάλουμε 1 εκατομ. στα 0-4 να λήξει τόσο και να πάρουμε παικταράδες με τα κέρδη και να βγούμε Τσ. Λ.
στημένο αγώνα είχανε.....αν δεν τιμωρηθούν και γι αυτό τότε ξεφτιλίζεται εντελώς (η ήδη ξεφτιλισμένη ΟΥΕΦΑ)
αν είναι κι εμείς να στήσουμε τον αγώνα με την Ξάνθη, να βάλουμε 1 εκατομ. στα 0-4 να λήξει τόσο και να πάρουμε παικταράδες με τα κέρδη και να βγούμε Τσ. Λ.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ετοιμαστειτε για την κοιλαδα του ρουρ λαιμαι. 
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
στο ραδιο λενε οτι θα τιμωρηθει αλλα δεν θα παρει την θεση της ο ΠΑΟΚ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
στο ραδιο όλη μέρα λένε μλκιες. γενικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μέχρι το βράδι έχουμε να ακούσουμε ....
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σε ποιο ραδιο κ ποιος το λεει?paoktzis έγραψε:στο ραδιο λενε οτι θα τιμωρηθει αλλα δεν θα παρει την θεση της ο ΠΑΟΚ
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κρατάει πισινή ρε...
Δε ξέρει κάτι...
Μην ασχολείστε με ΑΡΔ οποιαδήποτε μορφής...
Δε ξέρει κάτι...
Μην ασχολείστε με ΑΡΔ οποιαδήποτε μορφής...