ολη μερα αυτο το τραγουδι?
μμμ καλη φαση
Κι εγώ έτσι το εννοώ! Δεν είναι απίθανο να δούμε σε 10 χρόνια ξανά τη φανέλα του Π.Α.Ο.Κ. με το 5 να γράφει Garcia και έναν περήφανο πατέρα να τον καμαρώνει πότε από τα επίσημα και πότε από την 4...ΑποστόληςΑ έγραψε:Όταν λέω φυσικός δεν εννοώ γονιδιακά, αλλά σαν ηγέτης του ΠΑΟΚ, σαν ποδοσφαιρική αξία, σαν χαρισματικός!