28. Σταύρος Τσουκαλάς
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Αν γινοταν στην ελλαδα να παιζουν 6 ελληνες βασικοι σε καθε ομαδα θα ειχαμε ομαδαρα.
Καλος ειναι απλα σε τετοια ματς θες πιο εμπειρους σε αυτην την θεση.
Δειχνει να το θελει πολυ, πιστευω σε αυτον αν και εχθες αρκετα κακος.
Καλος ειναι απλα σε τετοια ματς θες πιο εμπειρους σε αυτην την θεση.
Δειχνει να το θελει πολυ, πιστευω σε αυτον αν και εχθες αρκετα κακος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Το παλικάρι ήρθε από το πουθενά, έκανε αρχικά μέτριες εμφανίσεις, αλλά έπαιζε ως βασικός γιατί ο Ισπανός ήταν τραυματίας και ο Κολομβιανός ...προσαρμοζόταν! Σαν νέος που ήταν και χωρίς εμπειρίες (και πιθανότατα χωρίς καλή προετοιμασία) δεν περίμενα κάτι καλύτερο. Πάνω που άρχισε να παίρνει τα πάνω του ψυχολογικά και αγωνιστικά και να πετυχαίνει και γκολ ο macic Havos τον πέταξε έξω για τα καλά! Επόμενο είναι, μετά από τόση αποχή, τώρα που τον (ξανα)χρειάστηκε, να μην είναι ετοιμοπόλεμος! Φάνηκε άλλωστε η ανετοιμότητά του και στον προηγούμενο αγώνα με την ΑΕΚ.
Από του χρόνου πάλι! Με σωστή προετοιμασία, αυτή τη φορά και - βέβαια - με άλλο προπονητή!
Από του χρόνου πάλι! Με σωστή προετοιμασία, αυτή τη φορά και - βέβαια - με άλλο προπονητή!
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Λιγος ειναι για τον ΠΑΟΚ
. Ας τον δωσουμε δανεικο σε ομαδα Β' εθνικης να ψηθει 2-3 χρονια κι αν αποδειχτει αστερι τοτε τον ξαναφερνουμε.
. Ας τον δωσουμε δανεικο σε ομαδα Β' εθνικης να ψηθει 2-3 χρονια κι αν αποδειχτει αστερι τοτε τον ξαναφερνουμε.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
MΕ δεδομενη την απουσια απο 11αδα γκαρσια και ιβιτς ηταν δεδομενο οτι δε θα μπορουσαμε νακρατησουμε μπαλα δε φταει ο χαβος γι αυτο..μπορουμε για πολλα να τον κατηγοροησουμε για πολλα αλλα για τη γυμνια στα χαφ φταει ο προγραμματισμος 9φυγη σορλεν -κανενας αντικαταστατης)
ο τσουκ παροτι θεωρητικα 8αρι 10αρι...εχει δειξει οτι μον ως 6αρι με μια μετρια πασα..μπορει να σταθει δυστυχως...δεν ειναι για πολλα ...μακαρι να με διαψευσει αλλα εχει συγκεκριμενο ταβανι..παρολαυτα θα μας ειναι χρησιμος αλλα δε μπορουμε να περιμενουμε κτ παραπανω..
ο τσουκ παροτι θεωρητικα 8αρι 10αρι...εχει δειξει οτι μον ως 6αρι με μια μετρια πασα..μπορει να σταθει δυστυχως...δεν ειναι για πολλα ...μακαρι να με διαψευσει αλλα εχει συγκεκριμενο ταβανι..παρολαυτα θα μας ειναι χρησιμος αλλα δε μπορουμε να περιμενουμε κτ παραπανω..
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Το παιδί δεν κάνει για έναν μεγάλο ΠΑΟΚ... Απλά δεν μπορεί... Όμως ο μεγάλος ΠΑΟΚ (οικονομικά και αγωνιστικά) δεν υπάρχει... Οπότε γνωρίζοντας τι μπορεί να κάνει και τι όχι, αν είναι να δώσω 300.000 για τον 7ο κεντρικό χάφ, προτιμώ να δώσω max 100.000 στον Τσουκαλά και να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο (να κάνει μασάζ στα πόδια του Γκαρσία
) στο rotation της ομάδας και να εξοικονομήσουμε και κανα πολύτιμο φραγκάκι... Μόνο έτσι μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ λέμε... 
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
"Πάντα θα είμαι ευγνώμων στον Χάβο"
Το ευχαριστώ του Σταύρου Τσουκαλά στον μέχρι πρότινος προπονητή του ΠΑΟΚ, η χαρά του για την κλήση του "Κλάους" στην Εθνική και τα ΠΑΟΚτσήδικα συναισθήματά του
Ο Σταύρος Τσουκαλάς μίλησε στην εκπομπή "Abalarena" του Arena Channel για την σεζόν που ολοκληρώθηκε, αναφέρθηκε στον πρώην, πλέον, προπονητή του ΠΑΟΚ, Μάκη Χάβο, δήλωσε χαρούμενος για την κλήση του Αθανασιάδη στην Εθνική και επεσήμανε ότι είναι ΠΑΟΚτσής από... κούνια.
Αρχικά έκανε μια μίνι αναδρομή στην σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες: "Κατά την γνώμη μου δεν ήταν πετυχημένη η χρονιά. Παίξαμε πολλά παιχνίδια, μεγάλα ματς. Αποκλειστήκαμε στον ημιτελικό από την ΑΕΚ, ενώ δεν καταφέραμε να πάρουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ. Βέβαια, δεν μπορούμε να λησμονήσουμε ότι δώσαμε πολλά ματς στην Ευρώπη. Όμως, αυτό που μένει είναι το αποτέλεσμα. Κι εγώ μεγάλωσα με τον ΠΑΟΚ να διεκδικεί πάντα πρωτιά και τίτλους. Το θέλαμε πολύ το Κύπελλο. Από την ημέρα που φόρεσα την φανέλα του ΠΑΟκ άκουγα τον κόσμο να λέει πόσο θέλει αυτό το τρόπαιο. Κι εμείς το θέλαμε εξίσου. Από εκεί και πέρα, η πρόκριση επί του Ολυμπιακού ήταν μια πολύ μεγάλη στιγμή, ενώ και το βράδυ της Μόσχας, το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ είναι σίγουρα αξέχαστο".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Μάκη Χάβο: "Είχα πάρει την απόφαση να φύγω από την Κύπρο και επέστρεψα αναγκαστικά στον ΠΑΟΚ. Ξεκίνησα προπονήσεις και ο κ. Χάβος με είπε ότι με υπολογίζει κανονικά. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Άρχισα να παίζω και θα ευγνωμονώ πάντα αυτόν τον άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε. Ήταν δύσκολη η στιγμή του αποχαιρετισμού. Αυτό ισχύει για όλους τους προπονητές, αλλά ειδικά για τον Μάκη Χάβο ίσχυε παραπάνω για μένα".
Για τους συμπαίκτες του δήλωσε: "Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι το παιχνίδι με την Ντιναμό το έβλεπα στην τηλεόραση στην Κύπρο. Πανηγύρισα πολύ και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι σε ένα μήνα θα έπαιζα εγώ σε αυτή την ομάδα. 'Ηταν απίστευτο να έχω συμπαίκτες παίκτες όπως ο Γκαρσία, ο Κοντρέρας και ο Σαλπιγγίδης. Με βοήθησαν πολύ, ήταν σα να με ήξεραν χρόνια.
Αμέσως μετά μίλησε για την επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ: "Προσωπικά δεν έχω φόβο για το ποιος θα είναι ο νέος προπονητής. Το βλέπω σαν ένα επιπλέον κίνητρο, ώστε να πείσω για την αξία μου και τον επόμενο προπονητή".
Για το μέλλον του στην ομάδα σχολίασε: "Έχω συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο. Είχαμε μια πρώτη κουβέντα για ανανέωση, όμως, το θέμα θα ξακαθαρίσει σε λίγο καιρό. Προσωπικά σκέφτομαι το μέλλον μου μόνο στον ΠΑΟΚ".
Για τα ΠΑΟΚτσήδικα συναισθήματά του τόνισε: "Ήμουν ΠΑΟΚ από μικρό παιδί. Μεγάλωσα στις δυτικές συνοικίες και όλοι στην οικογενειά μου είναι ΠΑΟΚ. Πήγαινα συχνά στην Τούμπα και σχεδόν ξαφνικά από την κερκίδα βρέθηκα στον αγωνιστικό χώρο να φοράω την φανέλα της ομάδας".
Για τον Αθανασιάδη και την κλήση του στην Εθνική επεσήμανε: "Το άξιζε ο Κλάους και πραγματικά χάρηκα πολύ με αυτή την εξέλιξη. Ήμασταν μαζί και στην δεύτερη ομάδα του ΠΑΟΚ και ξέρω ότι είναι ένας εξαιρετικός σκόρερ.
olapaok
Το ευχαριστώ του Σταύρου Τσουκαλά στον μέχρι πρότινος προπονητή του ΠΑΟΚ, η χαρά του για την κλήση του "Κλάους" στην Εθνική και τα ΠΑΟΚτσήδικα συναισθήματά του
Ο Σταύρος Τσουκαλάς μίλησε στην εκπομπή "Abalarena" του Arena Channel για την σεζόν που ολοκληρώθηκε, αναφέρθηκε στον πρώην, πλέον, προπονητή του ΠΑΟΚ, Μάκη Χάβο, δήλωσε χαρούμενος για την κλήση του Αθανασιάδη στην Εθνική και επεσήμανε ότι είναι ΠΑΟΚτσής από... κούνια.
Αρχικά έκανε μια μίνι αναδρομή στην σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες: "Κατά την γνώμη μου δεν ήταν πετυχημένη η χρονιά. Παίξαμε πολλά παιχνίδια, μεγάλα ματς. Αποκλειστήκαμε στον ημιτελικό από την ΑΕΚ, ενώ δεν καταφέραμε να πάρουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ. Βέβαια, δεν μπορούμε να λησμονήσουμε ότι δώσαμε πολλά ματς στην Ευρώπη. Όμως, αυτό που μένει είναι το αποτέλεσμα. Κι εγώ μεγάλωσα με τον ΠΑΟΚ να διεκδικεί πάντα πρωτιά και τίτλους. Το θέλαμε πολύ το Κύπελλο. Από την ημέρα που φόρεσα την φανέλα του ΠΑΟκ άκουγα τον κόσμο να λέει πόσο θέλει αυτό το τρόπαιο. Κι εμείς το θέλαμε εξίσου. Από εκεί και πέρα, η πρόκριση επί του Ολυμπιακού ήταν μια πολύ μεγάλη στιγμή, ενώ και το βράδυ της Μόσχας, το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ είναι σίγουρα αξέχαστο".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Μάκη Χάβο: "Είχα πάρει την απόφαση να φύγω από την Κύπρο και επέστρεψα αναγκαστικά στον ΠΑΟΚ. Ξεκίνησα προπονήσεις και ο κ. Χάβος με είπε ότι με υπολογίζει κανονικά. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Άρχισα να παίζω και θα ευγνωμονώ πάντα αυτόν τον άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε. Ήταν δύσκολη η στιγμή του αποχαιρετισμού. Αυτό ισχύει για όλους τους προπονητές, αλλά ειδικά για τον Μάκη Χάβο ίσχυε παραπάνω για μένα".
Για τους συμπαίκτες του δήλωσε: "Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι το παιχνίδι με την Ντιναμό το έβλεπα στην τηλεόραση στην Κύπρο. Πανηγύρισα πολύ και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι σε ένα μήνα θα έπαιζα εγώ σε αυτή την ομάδα. 'Ηταν απίστευτο να έχω συμπαίκτες παίκτες όπως ο Γκαρσία, ο Κοντρέρας και ο Σαλπιγγίδης. Με βοήθησαν πολύ, ήταν σα να με ήξεραν χρόνια.
Αμέσως μετά μίλησε για την επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ: "Προσωπικά δεν έχω φόβο για το ποιος θα είναι ο νέος προπονητής. Το βλέπω σαν ένα επιπλέον κίνητρο, ώστε να πείσω για την αξία μου και τον επόμενο προπονητή".
Για το μέλλον του στην ομάδα σχολίασε: "Έχω συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο. Είχαμε μια πρώτη κουβέντα για ανανέωση, όμως, το θέμα θα ξακαθαρίσει σε λίγο καιρό. Προσωπικά σκέφτομαι το μέλλον μου μόνο στον ΠΑΟΚ".
Για τα ΠΑΟΚτσήδικα συναισθήματά του τόνισε: "Ήμουν ΠΑΟΚ από μικρό παιδί. Μεγάλωσα στις δυτικές συνοικίες και όλοι στην οικογενειά μου είναι ΠΑΟΚ. Πήγαινα συχνά στην Τούμπα και σχεδόν ξαφνικά από την κερκίδα βρέθηκα στον αγωνιστικό χώρο να φοράω την φανέλα της ομάδας".
Για τον Αθανασιάδη και την κλήση του στην Εθνική επεσήμανε: "Το άξιζε ο Κλάους και πραγματικά χάρηκα πολύ με αυτή την εξέλιξη. Ήμασταν μαζί και στην δεύτερη ομάδα του ΠΑΟΚ και ξέρω ότι είναι ένας εξαιρετικός σκόρερ.
olapaok
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Τον πιστεύω. Με πολλή δουλειά τον βλέπω σύντομα στην εθνική κι αυτόν μαζί με Κλάους. Έχει πρόβλημα η εθνική στα χαφ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Τους μικρούς σε ηλικία παίκτες δεν τους διώχνεις
(μέχρι να απελπιστείς...).
Να μην ξεχνάμε ότι σε κάποια παιχνίδια μας ξελάσπωσε με αρκετά ικανοποιητικές εμφανίσεις κι ας ήρθε ξαφνικά στην ομάδα και μάλιστα χωρίς σοβαρή προετοιμασία.
(μέχρι να απελπιστείς...).
Να μην ξεχνάμε ότι σε κάποια παιχνίδια μας ξελάσπωσε με αρκετά ικανοποιητικές εμφανίσεις κι ας ήρθε ξαφνικά στην ομάδα και μάλιστα χωρίς σοβαρή προετοιμασία.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Πλάκα κάνετε?? Του χρόνου τον βλέπω για βασικό 10άρι,
και είμαι και Βλαντόσκυλο!!!

και είμαι και Βλαντόσκυλο!!!
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Τον κρατας μια χρονια ακομη αλλα αν παιξει οπως φετος τον στελνεις, αν δεν αρπαξει την ευκαιρια κακο δικο του.
10ρι ο τσουκαλας δεν μπορει να παιξει δεν εχει ουτε τεχνικη ουτε μπαλια. Εγω προσωπικα δεν τον πιστευω αλλα καλο θα ειναι να παρει αλλη μια ευκαιρια, ποτε δεν ξερεις...
10ρι ο τσουκαλας δεν μπορει να παιξει δεν εχει ουτε τεχνικη ουτε μπαλια. Εγω προσωπικα δεν τον πιστευω αλλα καλο θα ειναι να παρει αλλη μια ευκαιρια, ποτε δεν ξερεις...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Η κανονική του θέση είναι 8άρι, αλλά σαν δεκάρι είναι απαραίτητη μεγαλύτερη εγκεφαλική δραστηριότητα. Η τελευταία βέβαια έρχεται και επικουρικά λόγω εμπειρίας. Είναι ακόμη νέος γι' αυτή τη θέση (23 ετών), οπότε ας κάνουμε υπομονή μέχρι να μας δείξει αν έχει τα φόντα.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Τσουκαλάς μέχρι το 2015
Σε συμφωνία ήρθαν σήμερα Παντελής Κωνσταντινίδης και Σταύρος Τσουκαλάς, για τη συνέχιση της συνεργασίας του ΠΑΟΚ με τον παίκτη μέχρι και το καλοκαίρι του 2015.
Ο νεαρός μέσος του ΠΑΟΚ που αμειβόταν μέχρι τώρα με τον …βασικό μισθό, συμφώνησε απευθείας στη πρόταση επέκτασης της συνεργασίας που του έκανε η ομάδα που τον ανέδειξε και θα λαμβάνει από την επόμενη σεζόν περίπου 80 χιλιάδες ευρώ.
Το συμβόλαιό του Τσουκαλά θα είναι κλιμακωτό και θα αυξάνεται περίπου 10% ανά χρόνο.
Η συμφωνία θα επικυρωθεί την Τρίτη, όταν και ο Τσουκαλάς θα πάει στα γραφεία της Τούμπας για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.
PAOK 24
Σε συμφωνία ήρθαν σήμερα Παντελής Κωνσταντινίδης και Σταύρος Τσουκαλάς, για τη συνέχιση της συνεργασίας του ΠΑΟΚ με τον παίκτη μέχρι και το καλοκαίρι του 2015.
Ο νεαρός μέσος του ΠΑΟΚ που αμειβόταν μέχρι τώρα με τον …βασικό μισθό, συμφώνησε απευθείας στη πρόταση επέκτασης της συνεργασίας που του έκανε η ομάδα που τον ανέδειξε και θα λαμβάνει από την επόμενη σεζόν περίπου 80 χιλιάδες ευρώ.
Το συμβόλαιό του Τσουκαλά θα είναι κλιμακωτό και θα αυξάνεται περίπου 10% ανά χρόνο.
Η συμφωνία θα επικυρωθεί την Τρίτη, όταν και ο Τσουκαλάς θα πάει στα γραφεία της Τούμπας για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.
PAOK 24
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Το κέρδος από τα συμβόλαια παικτών που βγάζει η ομάδα από τις ακαδημίες είναι ΚΑΙ τα χαμηλά συμβόλαια ΚΑΙ το ότι δεν χρυσοπληρώνεις εμφανίσεις σε άλλες ομάδες...