21. Vladimir Ivić
Re: 21. Vladimir Ivić
Οι περισσότεροι νέοι είμαστε άνεργοι, μας λένε ανοιχτά απ τη κυβέρνηση ότι μετά από 40 χρόνια δουλειάς δε θα πάρουμε σύνταξη ποτέ γιατί δε θα υπάρχουν πόροι..και ο Βλάνταν νομίζει ότι θεωρούμε αστείο αν τα 300.000 που θα πάρει σ ένα χρόνο γίνουν 250.000
Η αλήθεια είναι ότι βλέπει τον Γκαρσία ν'ανανεώνει, τον Λίνο επίσης, τον ίδιο να παίζει όλο και λιγότερο κ έχει σκάσει απ το κακό του που αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά διανύει το τελευταίο του συμβόλαιο.
Ρε συ Βλάνταν, δε γ@μιέσαι λέω γω?
Η αλήθεια είναι ότι βλέπει τον Γκαρσία ν'ανανεώνει, τον Λίνο επίσης, τον ίδιο να παίζει όλο και λιγότερο κ έχει σκάσει απ το κακό του που αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά διανύει το τελευταίο του συμβόλαιο.
Ρε συ Βλάνταν, δε γ@μιέσαι λέω γω?
Re: 21. Vladimir Ivić
ρε φίλε δεν είπε μόνο για το δικό του συμβόλαιο,για τον κοντό,τον κοντρέρας,τον αριας και πάει λέγοντας...τόσο πολύ σας πόνεσε η αλήθεια που είπε?και πριν 1-2 μήνες βγήκε και έκραξε τον μπόλονι αλλά εχθές τον συγκάλυψε με αυτά που είπαν και οι 2!εγώ δεν είδα όταν τον έκραζε τον μπόλονι να μην τον βάζει στην 11άδα,μια χαρά τα είχε πει και τότε και μια χαρά τα είπε και τώρα!
ευτυχώς που υπάρχουν παικτες προπονητές με προσωπικότητα στην ομάδα και μαθαίνουμε καμία αλήθεια γιατί αν περιμέναμε από το δσ να μας πει θα ακούγαμε πρώτα τους κόλκοτζορμπαπαυλιδομουνες και μετά θα έκανε και ένα ποστ στο φειςμπουκ και ο μιστερ δούκας και πάλι θα μας ανακοίνωναν ότι από εβδομάδα θα μας μιλούσαν και όταν έφτανε θα πήγαινε άλλη μία εβδομάδα και πάει λέγοντας!
ΒΛΑΝΤΑΝ ΨΥΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ!
ευτυχώς που υπάρχουν παικτες προπονητές με προσωπικότητα στην ομάδα και μαθαίνουμε καμία αλήθεια γιατί αν περιμέναμε από το δσ να μας πει θα ακούγαμε πρώτα τους κόλκοτζορμπαπαυλιδομουνες και μετά θα έκανε και ένα ποστ στο φειςμπουκ και ο μιστερ δούκας και πάλι θα μας ανακοίνωναν ότι από εβδομάδα θα μας μιλούσαν και όταν έφτανε θα πήγαινε άλλη μία εβδομάδα και πάει λέγοντας!
ΒΛΑΝΤΑΝ ΨΥΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ!
Re: 21. Vladimir Ivić
Συμφωνώ με τον bob.Η αλήθεια να λέγεται.Το θέμα δημιουργείται γιατί η διοίκηση δε μιλάει...

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106581
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Αν είχε την προ διετίας απόδοση τότε θα είχε το δικαίωμα να τα λέει όλα αυτά.
Την χθεσινή του απόδοση δεν μπορώ να την κρίνω. Προσπάθησε είναι η αλήθεια, κάποιες μπαλιές του όμως δεν πέρασαν ενώ θα έπρεπε.
Δε βαριέσαι! Το παιχνίδι ήταν χαμηλού ρίσκου και ανταγωνιστικότητας για να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα...
Την χθεσινή του απόδοση δεν μπορώ να την κρίνω. Προσπάθησε είναι η αλήθεια, κάποιες μπαλιές του όμως δεν πέρασαν ενώ θα έπρεπε.
Δε βαριέσαι! Το παιχνίδι ήταν χαμηλού ρίσκου και ανταγωνιστικότητας για να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα...
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 21. Vladimir Ivić
πριν απο λιγο ειπε δεν ξερω ποσο θα ειμαι εδω ακομα 1 μηνα 6 μηνες το μονο που θελω ειναι να ειναι καλα η ομάδα ....βλέπω να υπαρχει και θεμα Ιβιτς αν και θα ηταν πολυ χρησιμος για αλλαγη και φανηκε στα τελευταια ματς.....ο Αριας μάλλον μας χαιρεταει και αυτος γινεται κουβεντα τωρα λεει με Βρυζα -Σβουρα
Re: 21. Vladimir Ivić
"Παίζουμε ακριβώς το ίδιο με περσυ και προπερσυ, απλά περσυ και φετος δεχομαστε πιο ευκολα γκολ.."
Live μόλις απο συνεντευξη στο Libero..
"Ακουω απο τους συμπαιχτες μου, και γίνεται θέμα στα αποδητηρια οτι οι δημοσιογραφοι συνεχεια λένε για παιχτες που φευγουν και για μειωσεις συμβολαίων.."
-1 στο πρώτο
+1 στο δευτερο Βλανταν..
Live μόλις απο συνεντευξη στο Libero..
"Ακουω απο τους συμπαιχτες μου, και γίνεται θέμα στα αποδητηρια οτι οι δημοσιογραφοι συνεχεια λένε για παιχτες που φευγουν και για μειωσεις συμβολαίων.."
-1 στο πρώτο
+1 στο δευτερο Βλανταν..
Re: 21. Vladimir Ivić
αν ο ιβιτς ηταν ο προσπερσινος 4 επιπεδα πανω θα μασταν...σε κπα απο αυτα που λεει συμφωνω σε κπ αλλα οχι.........
Η διοικηση δυστυχως βουβη οχι μονο με μας οπως φαινεται αλλα και με παικτες προπονητη..
Η διοικηση δυστυχως βουβη οχι μονο με μας οπως φαινεται αλλα και με παικτες προπονητη..
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 21. Vladimir Ivić
μπορει σε καποια απο αυτά που ειπε να με βρισκει αντιθετο αλλά ειναι ειλικρινης και πρεπει να του το αναγνωρισουμε,δεν χαιδεύει αυτια και αυτο ειναι υπέρ του
- NikosGrobari
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
- Επικοινωνία:
Re: 21. Vladimir Ivić
ειναι αληθεια πως αυτη η ομαδα εχει φερει πολλα εσοδα απο προκρισεις, νικες, εισιτιρια, εκει που θα διαφωνησω μαζι του ειναι οτι θα πρεπει να αναλογιστει και την δικη του προσφορα στον ΠΑΟΚ πλην ενος χρονου και οτι την περιοδο αυτη υπαρχουν περικοπες παντου οποτε επομενο ειναι να υπαρξουν περικοπες και στο ποδοσφαιρο, με την εφορια πλεον να ειναι στο 22% θα ηταν ανοητο μια να μην συζητανε για μειωσεις στα συμβολαια....
Re: 21. Vladimir Ivić
νομιζω οτι δεν εχει προβλημα για μειωσει αλλα και αυτος βλεπει οτι η ομαδα περνει 10 δεινει 1 και παλι λεει δεν εχει...
τα ζει απο μεσα και ξερει καλυτερα.
Υπαρχει τεραστιο προβλημα και οπος και να τα βαλεις κατω δεν βγενουν να ειναι οι παντες απληρωτοι και να διωχνεις παικτες, να ριχνεις συμβολαια και παλι να μην εχεις λεφτα.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΗΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....
τα ζει απο μεσα και ξερει καλυτερα.
Υπαρχει τεραστιο προβλημα και οπος και να τα βαλεις κατω δεν βγενουν να ειναι οι παντες απληρωτοι και να διωχνεις παικτες, να ριχνεις συμβολαια και παλι να μην εχεις λεφτα.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΗΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....
Re: 21. Vladimir Ivić
Το δικαίωμα να εκφράζεται και να λέει αλήθεια απ ότι φαίνεται λόγω της μούγγας της διοίκησης, δεν το χάνει επειδή δεν παίζει καλά, μην τρελαθούμε.ΑποστόληςΑ έγραψε:Αν είχε την προ διετίας απόδοση τότε θα είχε το δικαίωμα να τα λέει όλα αυτά.
Δηλαδή, αν σε περίπτωση κάνει ένα 2ο γύρο με 10 γκολ κι 8 ασσίστ και παπάδες γενικώς, θα μπορεί να βρίζει όποιον κι όποτε θέλει, ξέρω γω; Προφανώς κι όχι.
Μια χαρά τα είπε.
Re: 21. Vladimir Ivić
η ομάδα παίρνει 10 και δίνει 1?έχεις κάνει τον ισολογισμό της ΠΑΕ με 45% εφορία και το ξέρεις?
Δε σε ειρωνεύομαι απλά ρωτάω αν ξέρεις κάτι παραπάνω
Επίσης ο Βλανταν δε μπορεί να μειώσει το συμβόλαιο του γιατί τελειώνει σε 6 μήνες και όπως όλα δείχνουν δεν θ'ανανεώσει
Δε σε ειρωνεύομαι απλά ρωτάω αν ξέρεις κάτι παραπάνω
Επίσης ο Βλανταν δε μπορεί να μειώσει το συμβόλαιο του γιατί τελειώνει σε 6 μήνες και όπως όλα δείχνουν δεν θ'ανανεώσει
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 21. Vladimir Ivić
Επιτέλους , το δράμα τελειώνει με τον βραδύπους
Θα γλιτώσουμε και τα τσιρότα για την μύτη
Θα γλιτώσουμε και τα τσιρότα για την μύτη
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: 21. Vladimir Ivić
AΡΔ ΤΟΥΜΠΕΚΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΒΛΑΝΤΑΝ
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=14485
Ο Βλάνταν Ίβιτς μίλησε πριν λίγο για τις χθεσινές του δηλώσεις που αφορούν τα οικονομικά θέματα και όσα αφορούν τις μειώσεις..
Στον Libero 107,4 μίλησε ο Σέρβος ποδοσφαιριστής που αρχικά τόνισε: «Όσα λέω τα λέω για το καλό της ομάδας. Αυτό θα με ενδιαφέρει όσο είμαι εδώ».
Για τις χθεσινές του δηλώσεις ο Σέρβος ποδοσφαιριστής, τόνισε: «Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι σήμερα που πήγαμε στο ξενοδοχείο οι άλλοι συμπαίκτες μου είπαν μπράβο που τα είπες. Αυτό με ενδιαφέρει. Δεν διαβάζω εφημερίδες, δεν διαβάζω σάιτ , απλώς ακούω ότι μου λένε οι άλλοι παίκτες. Συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι μιλάνε για μειώσεις. Κανένας από αυτούς δεν λέει τι προσέφερε η ομάδα. Ναι με δεν πήραμε πρωτάθλημα και κύπελλο, αλλά έχουμε μία σταθερότητα και έχουμε φέρει πολλά έσοδα. Κάποιοι προσπαθούν να τα μειώσουν αυτά».
Όταν ο Ίβιτς κλήθηκε να σχολιάσει ότι για μειώσεις ΔΕΝ μίλησαν δημοσιογράφοι αλλά ο Μπόλονι στην προχθεσινή συνέντευξη Τύπου και ο Κωνσταντινίδης χθες στο γήπεδο, απάντησε…
«Εγώ δεν τα άκουσα αυτά… Άκουσα μόνο από τα παιδιά που διαβάζουν τι λένε συγκεκριμένοι. Τους ρωτάω αν ξέρουνε πόσα έσοδα προσέφερε η ομάδα στην ΠΑΕ. Μαζί και ο κόσμος».
Όταν στον Ίβιτς ειπώθηκε ότι και τα ρεπορτάζ από την διοίκηση αναφέρονται σε μειώσεις, ο Σέρβος απάντησε: ««Ποτέ δεν άκουσα από την διοίκηση να λέει ότι υπάρχει αυτό το θέμα. Σε εμάς δεν ήρθε ποτέ να πει κανείς το οτιδήποτε…».
Τέλος για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές σημείωσε:
«Οικονομικά προβλήματα υπάρχουν παντού. Συζητάμε πάντως με την διοίκηση…».
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=14485
Ο Βλάνταν Ίβιτς μίλησε πριν λίγο για τις χθεσινές του δηλώσεις που αφορούν τα οικονομικά θέματα και όσα αφορούν τις μειώσεις..
Στον Libero 107,4 μίλησε ο Σέρβος ποδοσφαιριστής που αρχικά τόνισε: «Όσα λέω τα λέω για το καλό της ομάδας. Αυτό θα με ενδιαφέρει όσο είμαι εδώ».
Για τις χθεσινές του δηλώσεις ο Σέρβος ποδοσφαιριστής, τόνισε: «Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι σήμερα που πήγαμε στο ξενοδοχείο οι άλλοι συμπαίκτες μου είπαν μπράβο που τα είπες. Αυτό με ενδιαφέρει. Δεν διαβάζω εφημερίδες, δεν διαβάζω σάιτ , απλώς ακούω ότι μου λένε οι άλλοι παίκτες. Συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι μιλάνε για μειώσεις. Κανένας από αυτούς δεν λέει τι προσέφερε η ομάδα. Ναι με δεν πήραμε πρωτάθλημα και κύπελλο, αλλά έχουμε μία σταθερότητα και έχουμε φέρει πολλά έσοδα. Κάποιοι προσπαθούν να τα μειώσουν αυτά».
Όταν ο Ίβιτς κλήθηκε να σχολιάσει ότι για μειώσεις ΔΕΝ μίλησαν δημοσιογράφοι αλλά ο Μπόλονι στην προχθεσινή συνέντευξη Τύπου και ο Κωνσταντινίδης χθες στο γήπεδο, απάντησε…
«Εγώ δεν τα άκουσα αυτά… Άκουσα μόνο από τα παιδιά που διαβάζουν τι λένε συγκεκριμένοι. Τους ρωτάω αν ξέρουνε πόσα έσοδα προσέφερε η ομάδα στην ΠΑΕ. Μαζί και ο κόσμος».
Όταν στον Ίβιτς ειπώθηκε ότι και τα ρεπορτάζ από την διοίκηση αναφέρονται σε μειώσεις, ο Σέρβος απάντησε: ««Ποτέ δεν άκουσα από την διοίκηση να λέει ότι υπάρχει αυτό το θέμα. Σε εμάς δεν ήρθε ποτέ να πει κανείς το οτιδήποτε…».
Τέλος για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές σημείωσε:
«Οικονομικά προβλήματα υπάρχουν παντού. Συζητάμε πάντως με την διοίκηση…».
Re: 21. Vladimir Ivić
Μιλάς πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου.bob έγραψε:ρ
ευτυχώς που υπάρχουν παικτες προπονητές με προσωπικότητα στην ομάδα και μαθαίνουμε καμία αλήθεια γιατί αν περιμέναμε από το δσ να μας πει θα ακούγαμε πρώτα τους κόλκοτζορμπαπαυλιδομουνες και μετά θα έκανε και ένα ποστ στο φειςμπουκ και ο μιστερ δούκας και πάλι θα μας ανακοίνωναν ότι από εβδομάδα θα μας μιλούσαν και όταν έφτανε θα πήγαινε άλλη μία εβδομάδα και πάει λέγοντας!
ΒΛΑΝΤΑΝ ΨΥΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ!
Και δε θα μπω στη διαδικασία να πω ότι δε παίζει καλά , άρα δεν έχει δικαίωμα να μιλάει. Αν αυτά που λένε έχουν βάση , θα δώσω σημασία και θα τον ακούσω. Άλλωστε ο Σέρβος είναι από τους λίγους "ψυχρούς εκτελεστές" στις δηλώσεις του.