3.Κώστας Σταφυλίδης
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ποια σιτυ ρεεεε????
Με τον ηλιθιο τον μαντσινι???
Οσο ξερει αυτος απο προπονητικη αλλο τοσο ξερω κι εγω να κατασκευαζω διαστημοπλοια
Μολις μου επεσε ο πυρετος,τι θελετε να ξανανεβει???
Υ.Γ.1.Γ@ΜΩ τα νοσοκομεια μου,μιαμιση ωρα στα επειγοντα...
2.Ευχαριστω RoMaN
Με τον ηλιθιο τον μαντσινι???
Οσο ξερει αυτος απο προπονητικη αλλο τοσο ξερω κι εγω να κατασκευαζω διαστημοπλοια
Μολις μου επεσε ο πυρετος,τι θελετε να ξανανεβει???
Υ.Γ.1.Γ@ΜΩ τα νοσοκομεια μου,μιαμιση ωρα στα επειγοντα...
2.Ευχαριστω RoMaN
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος VagosPaok την Τετ 11 Ιούλ 2012, 12:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ακούω τον άγγλο σχολιαστή που περιγράφει το ματς της εθνικής νέων και μιλάμε ότι έχει βγάλει ΚΑΨΟΥΡΑ με τον Στάφυ...

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
καλα παει...αλλα παιζουμε με 10 και δεν ανεβαινει. στο πρωτο εκανε 2,3 διαγωνιες αλλαγες παιχνιδιου πολυ καλες. και τα στημενα του ειναι καλα. θα εβαζε γκολ παραλιγο. απλα ωρες ωρες ειναι επιπόλαιος και για αυτο φταει η υπερμετρη αυτοπεποιθηση.μολις εκανε και μια κουρσα αλλα ρομπερτο καρλος και νομιζω οτι ο αγγλος ειπε οτι ειναι ο mvp
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ο Σταφ αν δουλέψει θα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε Έλληνα ποδοσφαιριστή ακραίο μπάκ.

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Αν και άξιος... κρίμα γιατί θα τον χάσουμε με την μία και ούτε ακόμα προλάβαμε να τον χαρούμε!
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Πόσο το γουστάρισα το τάκλιν στο μπασταρδάκι στο 118' . Και π@τσα και ξύλο.
Είσαι ένας από εμάς.
.-
Είσαι ένας από εμάς.
.-
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Σταφυλίδη είσαι παιχταράς και το δείχνεις σε κάθε ευκαιρία... Η κούρσα στο β' της παράτασης όλα τα λεφτά... +1 η assist στο 1ο γκολ. Τι να πω. Μπράβο!!
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ήρεμα λίγο. Είναι εξαιρετική περίπτωση και δεν πρέπει να γίνει όπως έγινε με τον Νίνη που είναι στα 21 πρώην ποδοσφαιριστής.

- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
"Είχα πει: Πάμε να το πάρουμε"
Ο Κώστας Σταφυλίδης σε δηλώσεις του σε ραδιόφωνο της πόλης αναφέρθηκε στη μεγάλη επιτυχία της εθνικής Νέων, τονίζοντας ότι ο τελικός με τους Ισπανούς θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια από όλους.
Διαβάστε τα όσα είπε στον "Sport 103 fm":
Αρχικά ανέφερε: "Είχα πει πάμε να το πάρουμε. Ξέραμε ποιοι είμαστε σαν ομάδα, το είχαμε δείξει και στα φιλικά. Οι περισσότεεοι έχουν εμπειρίες από Superleague και όλοι πιστεύαμε ότι αυτή η ομάδα μπορεί να πετύχει πολλά. Πιστεύω ότι πολλά παιδιά είναι αδικημένα γιατί έχουν πολλά να προσφέρουν και δεν έχουν πάρει την εμπειρία που θα έπρεπε. Αυτή είναι απάντηση σε όλους όσους δεν τους έχουν εμπιστευτεί".
Για το αν υπάρχει, πλέον, βάρος στην Εθνική Νέων: "Ξέρουμε ότι η Ελλάδα μας παρακολουθεί, αλλά δεν ασχολούμαστε με τίποτα. Μας απασχολούν μόνο τα παιχνίδια που παίζουμε εδώ, γιατί λίγο να ξεφύγεις επηρεάζεται όλο το σύνολο".
Για τον ημιτελικό κόντρα στην Αγγλία: "Παίζαμε με δέκα παίκτες για 80 λεπτά. Οι Άγγλοι τρέχουν πολλοί, βάλαμε το γκολ, ήμασαν σφιχτά πίσω και περάσαμε. Κοιτούσαμε το ρολόι συνέχεια, δεν περνούσε με τίποτα ο χρόνος".
Κατέληξε λέγοντας: "Είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής μας. Πιστεύω έχουμε συγκεντρωθεί, γνωρίζουμε τους Ισπανούς γιατί τους έχουμε παίξει. Είναι ομάδα που μπορούμε να την κοντράρουμε αλλά θέλει προσπάθεια και τρέξιμο. Στην πρεμιέρα δεν είχα παίξει αλλά τώρα θα με βρουν απέναντί τους και θα κάνω ότι μπορώ για να τους σταματήσω".
Ο Κώστας Σταφυλίδης σε δηλώσεις του σε ραδιόφωνο της πόλης αναφέρθηκε στη μεγάλη επιτυχία της εθνικής Νέων, τονίζοντας ότι ο τελικός με τους Ισπανούς θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια από όλους.
Διαβάστε τα όσα είπε στον "Sport 103 fm":
Αρχικά ανέφερε: "Είχα πει πάμε να το πάρουμε. Ξέραμε ποιοι είμαστε σαν ομάδα, το είχαμε δείξει και στα φιλικά. Οι περισσότεεοι έχουν εμπειρίες από Superleague και όλοι πιστεύαμε ότι αυτή η ομάδα μπορεί να πετύχει πολλά. Πιστεύω ότι πολλά παιδιά είναι αδικημένα γιατί έχουν πολλά να προσφέρουν και δεν έχουν πάρει την εμπειρία που θα έπρεπε. Αυτή είναι απάντηση σε όλους όσους δεν τους έχουν εμπιστευτεί".
Για το αν υπάρχει, πλέον, βάρος στην Εθνική Νέων: "Ξέρουμε ότι η Ελλάδα μας παρακολουθεί, αλλά δεν ασχολούμαστε με τίποτα. Μας απασχολούν μόνο τα παιχνίδια που παίζουμε εδώ, γιατί λίγο να ξεφύγεις επηρεάζεται όλο το σύνολο".
Για τον ημιτελικό κόντρα στην Αγγλία: "Παίζαμε με δέκα παίκτες για 80 λεπτά. Οι Άγγλοι τρέχουν πολλοί, βάλαμε το γκολ, ήμασαν σφιχτά πίσω και περάσαμε. Κοιτούσαμε το ρολόι συνέχεια, δεν περνούσε με τίποτα ο χρόνος".
Κατέληξε λέγοντας: "Είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής μας. Πιστεύω έχουμε συγκεντρωθεί, γνωρίζουμε τους Ισπανούς γιατί τους έχουμε παίξει. Είναι ομάδα που μπορούμε να την κοντράρουμε αλλά θέλει προσπάθεια και τρέξιμο. Στην πρεμιέρα δεν είχα παίξει αλλά τώρα θα με βρουν απέναντί τους και θα κάνω ότι μπορώ για να τους σταματήσω".
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/31356-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
40 ρες μπαλιες απο αρ μπακ...ποδι αρ δυνμιτης..κπς μπαλιες που χει παρει απο λινο...(γι αυτο και η χρησιμοτητα μεγαλων παικτων..) καλες τοποθετησεις αμυντικα.. ΝΑ παιξει αρ μπακ και αμ χαφ μονο....οχι πιο μπροστα α ναι εγκληματικο...επισης κπς ατομιστιες στις εκτελεσεις...δειχνουν οτι ειναι λιγο επιρρεπης..γι αυτο προσοχη....απο ολους.
ΕΝνοειται βασικος..και οταν χρειαστει και αμ χαφ και αριστερα στα μπακ η ΛΙναρα...
ΕΝνοειται βασικος..και οταν χρειαστει και αμ χαφ και αριστερα στα μπακ η ΛΙναρα...