3.Κώστας Σταφυλίδης

Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Όχι "της μυρωδιάς" η έκφραση είναι :"είναι μυρωδιάς" και σημαίνει πως δεν έχει επαφή με το αντικείμενο απλά έχει πάρει μια μικρή εισπνοή (μυρωδιά).Στο ποδόσφαιρο λες π.χ. ο Έττο στην επίθεση είναι καλός από άμυνα όμως είναι μυρωδιάς=έχει πολύ μικρή σχέση με άμυνα!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από DC »

Όσο ζω μαθαίνω. :lol:
Ούτε εγώ το ήξερα.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

για τέτοιες απορίες υπάρχει και το slang.gr

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.slang.gr/lemma/show/murodias_2539
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τοροσιδηζει ο σταφ παντως....και σαν αμ χαφ...μαζι με Λινο συνυπαρχουν πιο καλα απο οτι στην ιδια πλευρα...
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Ακούστηκε για καλή προσφορά από ομάδα του εξωτερικού, η οποία και απορρίφθηκε.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από karl »

Τρόμος έγραψε:Όχι "της μυρωδιάς" η έκφραση είναι :"είναι μυρωδιάς" και σημαίνει πως δεν έχει επαφή με το αντικείμενο απλά έχει πάρει μια μικρή εισπνοή (μυρωδιά).Στο ποδόσφαιρο λες π.χ. ο Έττο στην επίθεση είναι καλός από άμυνα όμως είναι μυρωδιάς=έχει πολύ μικρή σχέση με άμυνα!
ABOLEYTOI έγραψε:για τέτοιες απορίες υπάρχει και το slang.gr

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.slang.gr/lemma/show/murodias_2539
DC έγραψε:Όσο ζω μαθαίνω. :lol:
Ούτε εγώ το ήξερα.
Παιδιά να είστε καλά: μου λύσατε μια απορία. Τώρα πια δεν αισθάνομαι τσιμουδιάς.

Μπράβο και σένα DC που ομολογείς ότι δεν ήξερες την έκφραση: αυτό με παρηγορεί. (Δες το ρητό όμως και από την ανάποδη: "Όσο μαθαίνω ζω" (η φράση αυτή είναι νομίζω από τον Άνολως)

Όσο για το Δώνη και αν είναι "μυρωδιάς" όπως λέει ο Moican... άντε να δούμε τι θα δούμε.

ΎΓ σαφώς of topic: είναι 2. Ιουνίου ρε και εδώ πάνω κάνει κρύο (μπρμπρμπρ). Ανυπομονώ να έρθει επιτέλους ο Ιούλιος και να είμαι αμμουδιάς.
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Μακάρι να κάνει ένα καλό πρωτάθλημα Νέων και να τον απολαύσουμε στο μέλλον σε κάποια μεγάλη ομάδα της Ευρώπης.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από eorptol »

Να τον απολαύσουμε στην ομάδα όσο μπορούμε για έξω μόνο τα φράγκα να πάρει η ομάδα εδω τρελενωμουνα να βλέπω τον βιερινια αλλα απο την ώρα που εχει έφυγε έχω ένα ενδιαφέρον αλλα κρύωνει όσο περνάει ο καιρός δεν με νοιάζει τι θα κάνει ο σταφύλλιδης σε αλλη ομάδα με νοιάζει πολυ τι θα κάνει στην δικια μου .....



ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Εμένα φίλε με νοιάζει γιατί είναι Έλληνας και από τις ακαδημίες μας. Να μου για τον Βιειρίννια (κατά κάποιο βαθμό). Όπως με νοιάζει τι κάνει ο Κυριάκος ο Γκέκας κλπ. Πόσο μάλλον το δικό μας όλοδικο μας παιδί.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από eorptol »

μπα καθόλου δεν με νοιάζει όταν φύγουν απο τον ΠΑΟΚ ,αν ήταν οικογενεια μου ο σταφύλλιδης θα με έμοιαζε εφ όρου ζωής τι κάνει αλλα δεν ειναι ....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Ale3 »

Εγώ θα διαφωνίσω. Όσοι παίκτες βγαίνουν από εμάς και πάνε στο εξωτερικό θέλω να πάνε καλά, καθαρά για την υστεροφημία του Π.Α.Ο.Κ.

Παρακολουθόντας 2-3ις αγώνες του βιέρι στην γερμανία, έγινε ούκ ολίγες φορές η αναφορά του ονόματος του Π.Α.Ο.Κ.

Δεν θα με χαλούσε αν όταν ακούνε Π.Α.Ο.Κ. να το συνδιάζουν με 4-5 παίκτες που μεγαλούργησαν εδώ και μετά κάπου στο εξωτερικό.

Αυτό είναι ανάπτυξη του brand name.

Αλλά εδώ τι συζητάμε.....Δουλειά τσακάλι, δουλειά. Μην στεναχωριέσε. Δεν θα αφήσουμε να σε φάει ο σκόρος. Εαν συνεχίσεις με το κεφάλι κάτω την δουλειά το μέλλον σου ανήκει.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από niks »

εχω μία ερώτηση:
τι δουλειά έχει τώρα η ομοσπονδία να τραβολογάει το παιδί στις Εσθονίες και δεν ξερω γω που αλλού
θα έπρεπε να ειναι με την ομαδα στην προετοιμασία, από τη στιγμή μάλιστα που λογιζεται και σαν βασικός μας


η εθνική ελπίδων θα τον εξελίξει σαν παίχτη, ή μηπως αυτη τον πληρώνει, ή μηπως αυτή εχει επενδυσει πανω του;

έπειτα, μετά τη διοργάνωση θα ξεκουραστεί ή θα μπει στην ομάδα κατευθείαν;
και αν μπεί ξεκουράστηκε και έκανε μετα σωστή προετοιμασία για τις διοργανώσεις που θα ακολουθήσουν;

τετοια καραγκιοζιλίκια μόνο εμείς, που κυνηγάμε τις δοξες στις ελπίδων και στις παιδων
μετα αναρωτιούνται πως καιγονται τα παιδιά

και αυτό ισχυει και για τα αλλα παιδιά, τουλάχιστον για τους επαγγελματίες
αν ειναι κανενας ερασιτεχνης που θελει να φανεί, ΟΚ αλλά τους επαγγελματίες;
κινδυνευουν να χασουν τη χρονιά, ακόμα και να "καούν"

κάντε ρε ζωα τη διοργανωση παραλληλα με τους μεγάλους
ή αφηστε την επιλογη για το ποιος θα παιξει στην διακριτική ευχέρεια συλλόγων & παιχτων
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από gergeo4 »

:o
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Θυμάμαι σε μια αντίστοιχη φάση ο Νίνης δεν έκανε λόγω εθνικής νέων προετοιμασία με το βάζελο και μετά εμφάνισε πρόβλημα στους κοιλιακούς και έχασε μεγάλο μέρος της χρονιάς. Μακάρι να μην επαναληφθεί σε αυτήν την περίπτωση...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Χρειάζεσε διοίκηση για να............ προστατέψει τους παίκτες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”