14.Αθανάσιος Παπάζογλου
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ποιος ρε το παλτο ο πορτιερης,το σκουληκι ο δεν κανει ξερω εγω να πουμε που του δωσαμε και ονομα γρηγορα γρηγορα παλτατζογλου????
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Θανάσης Παπάζογλου
'Ελα ένας ένας ασκήσεις εδάφους να δώ.
Υ.Γ
Να χαρώ εγώ που λέει και κάποιος δημοσιογράφος.
Υ.Γ
Να χαρώ εγώ που λέει και κάποιος δημοσιογράφος.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΚΥΒΙΣΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ..!!!!
...Απο σημερα ,κλασσικα μεγαλος φορ, εχει μελλον κ.τ.λ....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Πάρα πολύ ανεβασμένος. Φάνηκε ήδη από το παιχνίδι με τον βάζελο. Πήρε πολλές κεφαλιές (με Ηρακλή και Πας ούτε μία) κρατούσε και έδινε σωστά τη μπάλα και έβαλε και ένα αρκετά δύσκολο γκολ. Με την Ξάνθη πρέπει να νοιώσει την στήριξή μας. Ίσως και με ένα σύνθημα
Re: Θανάσης Παπάζογλου
παίδες κράξτε με όσο θέλετε και πείτε με μεγάλο άμπαλο, αλλά εγώ είδα τον παπάζογλου να είναι εκτός τόπου και χρόνου για άλλη μια φορά.. δε θέλω να πω περισσότερα γιατί θα θίξω τον παίκτη παραπάνω και δε χρειάζεται γιατί μπορεί να κάνω και λάθος.. τί να πω... νομίζω πως εδώ κάναμε λάθος επιλογή..
υγ. από το γκολ δε μασάω, κρίνω από την εμφάνιση συνολικά..
υγ. από το γκολ δε μασάω, κρίνω από την εμφάνιση συνολικά..