91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μπραβο μεν αν και το ενα ηταν απο δικο του πισωγυρισμα...Σε χρειαζομαστε ..
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Πολύ καλή εμφάνιση και αυτό να το δουν εκείνοι που αβαντάρουν τον Γλύκο...
Αυτή είναι εμφάνιση για τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολύ καλός! Εύχομαι έτσι και στο Udine!
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από paoki_sweden »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Πολύ καλός! Εύχομαι έτσι και στο Udine!
+1926
zizu10
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από zizu10 »

Πολύ καλά ρεφλέξ το απέδειξε και σήμερα!Αλλά ως εκεί!!!Τίποτα άλλο που να θυμίζει τερματοφύλακα που αξίζει να παίζει στον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eorptol »

στην καλλιτερη κατασταση την καταλληλη στιγμη μπραβο νταριο....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Photis »

zizu10 έγραψε:Πολύ καλά ρεφλέξ το απέδειξε και σήμερα!Αλλά ως εκεί!!!Τίποτα άλλο που να θυμίζει τερματοφύλακα που αξίζει να παίζει στον ΠΑΟΚ!
Συμφωνώ γιατί αν τον συγκρίνουμε με τον Γλύκο η ζυγαριά γέρνει στον 2ο.Εξηγούμαι:
1)Ικανότητα στις αποκρούσεις σίγουρα υπερτερεί ο Κρέσιτς.Με διαφορά.
2)Καθοδήγηση της άμυνας υπερτερεί ο Γλύκος.
3)Ικανότητα στα πόδια Γλύκος με διαφορά.
4)Εξόδοι με διαφορά στήθους ο Γλύκος.
:pano:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από guardian4 »

Μπραβο νταριο. Μετα απο τις περισνες εντυπωσιακες εμφανισεις σου στο γιουροπα , ξαναειδα τερματοφυλακα μας να σωζει ματς. Αξειζεις να παιζεις στον ΠΑΟΚ, σε εχω εμπιστοσυνη, δουλεψε.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Μπραβο ρε Δαρίε.
Άβαταρ μέλους
Sladjan Spasić
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sladjan Spasić »

kondoras έγραψε:Πολύ καλή εμφάνιση και αυτό να το δουν εκείνοι που αβαντάρουν τον Γλύκο...
Αυτή είναι εμφάνιση για τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ...
Το έχουμε καταλάβει ότι συμπεριφέρεσαι σε παίκτες του Π.Α.Ο.Κ. σαν τα παιδιά και τα αποπαίδια,όμως σε παρακαλώ μην το δείχνεις σε κάθε ευκαιρία.Ο καθένας έχει τις συμπάθειές του ή και τις αντιπάθειές του.Όταν όμως αφήνεις ασχολίαστες καλές εμφανίσεις του ενός παίκτη και υπερτονίζεις καλές εμφανίσεις ενός άλλου,νομίζω ότι είναι πολύ άδικο,και δείχνει ότι δε διαφέρεις σε τίποτα,από αυτούς που κατηγορείς για αβάντα.Ο Π.Α.Ο.Κ. πάνω από όλα και όχι οι ποδοσφαιρικές μας συμπάθειες.Συγχαρητήρια στον Kresic και σε όλη την ομάδα για την σημερινή εμφάνιση.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Photis έγραψε:
zizu10 έγραψε:Πολύ καλά ρεφλέξ το απέδειξε και σήμερα!Αλλά ως εκεί!!!Τίποτα άλλο που να θυμίζει τερματοφύλακα που αξίζει να παίζει στον ΠΑΟΚ!
Συμφωνώ γιατί αν τον συγκρίνουμε με τον Γλύκο η ζυγαριά γέρνει στον 2ο.Εξηγούμαι:
1)Ικανότητα στις αποκρούσεις σίγουρα υπερτερεί ο Κρέσιτς.Με διαφορά.
2)Καθοδήγηση της άμυνας υπερτερεί ο Γλύκος.
3)Ικανότητα στα πόδια Γλύκος με διαφορά.
4)Εξόδοι με διαφορά στήθους ο Γλύκος.
:pano:
Στα τετ-α-τετ είναι καλύτερος μακράν ο Kresic..!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Photis »

Σε ότι έχει σχέση με απόκρουση είναι.Δεν το συζητώ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από pgetsos »

στα τετ-α-τετ τον θεωρω απο τους καλυτερους τερματοφυλακες που υπαρχουν... δε τρωει με τιποτα...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από bane1980 »

Πολύ καλός σήμερα, μπράβο!!! Εντυπωσιακές φάσεις και μερίδιο στη νίκη (ή έστω στη διατήρησή της).
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από theoPAOK »

Το έχω πει και θα το ξαναπώ..
Είναι μακράν απο τους κορυφαίους, αν όχι ο κορυφαίος, τερματοφύλακας με ριφλεξ στην Ελλάδα..
Ένα κακό έχει..Το ψηλό παιχνίδι...
Αλλα άμα παίξει όπως ξέρει, (βλέπε πέρυσι EL) άντε γεια σας.... ;) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”