91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Olorin έγραψε:Ασχετα με τις ευθυνες των αλλων, εδω εξεταζουμε το τι κανει ο Κρεσιτς. 9/10 φασεις θα κανει λαθος, ειτε αυτο θα ειναι λαθος τοποθετηση, μη εξοδος, αποκρουση στον αντιπαλο, αποκρουση ενω θα μπορουσε να μπλοκαρει, λαθος κοντρολ, λαθος βολε, μη ελεγχο του ρυθμου του αγωνα, λαθος συνεννοηση με τους αμυντικους κλπ κλπ.

Ειναι ασχετος με τη θεση αυτη. Να παει να γινει μοντελο, αφου παιρνει πολυ ωραιες ποζες για το φακο, γεματος αυτοπεποιθηση και ποζερια.
Έχουν εστιάσει όλοι στις εισόδους του (δεν είναι ούτε καν "μη έξοδοι", όσο πάει μπαίνει πιο μέσα) και προσπαθούν να τον δικαιολογήσουν αρκετοί σε άλλους τομείς, Πλην όμως σχεδόν σε όλους τους υπόλοιπους (εκτός από κάνα δυο π.χ. τετ-α-τετ) είναι ή το ίδιο τραγικός ή μέτριος. Η μη συνεννόηση, η ανοργανωσιά στο κέντρο της άμυνας, η αδυναμία στη διαχείριση του αγώνα και οι λάθος αποκρούσεις αλά Χαβίτο (τα πιο τρανταχτά παραδείγματα) εντάσσονται στην ίδια κατηγορία με τις εισόδους η μη εξόδους του...

Τώρα όσοι θέλουν να τον δικαιολογήσουν πιστεύω το κάνουν ή με δικά τους κριτήρια (υποκειμενικά και απολύτως λογικό και δεκτό) ή θυμούνται την απόκρουση στο τετ-α-τετ εντός με τη φενέρ πέρσι και τον βάπτισαν μόνιμη λύση και ο εγωισμός τους δεν επιτρέπει την αναίρεση απόφασης (κοινώς κωλοτούμπα) ή βλέπουν τον Χαλκιά και ξερνάνε ή βλέπουν τον Χαλκιά και ανακηρύσσουν αυτόματα τον Κρέσιτς καλύτερο και άρα καλύτερος ισούται με καλός οπότε είναι καλός για Α' εθνική (λέμε τώρα) η φάγανε το καλοστημένο κόλπο promotion "ο καλύτερος του europa" (γιατί αλλιώς είναι να έχεις μια γκόμενα μετριοάσχημη που την έχεις για διώξιμο κι αλλιώς είναι η ίδια μετριοάσχημη γκόμενα να έχει ψηλά τον αμανέ και να τη ζαχαρώνουν δυο-τρεις σφίχτες. Τότε την κρατας να μη σου φύγει...)

Προσωπικά κι εγώ έχω κάνει κωλοτούμπα. Τον ήξερα για μέτριο και μου βγαίνει χειρότερος. Κι επειδή μερικοί επικαλούνται τη στατιστική όποτε τους συμφέρει (εγώ την απεχθάνομαι γιατί λέει τη μισή αλήθεια και η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ' το ψέμα) χωρίς να ψάξω πουθενά νομίζω η στατιστική θα λέει ότι (από το 2000 και μετά) επι Χαλκιά ήμασταν γρανίτης και επι Κρέσιτς γινόταν πάρτυ... Πολύ άδικο οπότε εμπιστευόμαστε τα μάτια μας καλύτερα...

Και βεβαίως δε θα φάει όλο το κράξιμο αυτός γιατί ξέρουμε ότι η (κατά τας γραφάς και τας εφημερίδας) ομαδάρα μας που πάει για πρωτάθλημα και πορεία στην ευρώπη έχει σε κάθε ματς 3-4 βασικούς γιοτόμπαλα Ι6 και όλα από το κέντρο και πίσω...

Ποτέ δε γούσταρα Χαλκιά αλλά με αυτόν εδώ εκτός του ότι τρομάζω ξέρω ότι η ομάδα μου δεν είναι για μεγάλα πράγματα... (Ούτε ο Κοστάντζο είναι θεός αλλά αν το πάμε στα επιμέρους, Ιμπαγάσα δεν έχω...) Η μόνη λύση είναι κάποιος η μεταγραφή κάποιου αξιόλογου το καλοκαίρι έστω κι αν χρειαστεί υπέρβαση. Η για φέτος έστω κάποιου αξιόλογου να βγει η χρονιά (Γιακούποβιτς αλλά εμείς κάναμε εξυπνάδα και πήραμε Πολ Γιάννου... Δεν ασχολούμαστε με Σανκαρέδες κ.λ.π. έχουμε καλύτερους πίσω.....)

Υ.Γ. Το θέμα δεν είναι να μην έχουμε στο φόρουμ σε κάθε καλή εμφάνιση ραντεβού υποστηρικτών και σε κάθε κακή, ραντεβού αντιφρονούντων όπως συμβαίνει σε κάθε παίκτη... Το θέμα είναι να κάνουμε συζήτηση... 'Εχω βαρεθεί να βλέπω για παίκτες μετα από κακή εμφάνιση συνεχόμενες σελίδες με ευπρεπές υβρεολόγιο, ειρωνία και πληκτρολόγια έτοιμα να εκραγούν (κι εγώ μέσα) και μετά από "μεγάλη" εμφάνιση να καταφθάνουν οι μουτζαχεντίν του παίκτη και να γεμίζουν 10 σελίδες με διθυράμβους... Η όταν κερδίζει η ομάδα "πάμε για πρωτάθλημα" και όταν χάνει "ε είμαστε λίγοι, που πάμε..." και κάθε βδομάδα τα ίδια...
Έτσι δε βγάζουμε άκρη μάγκες...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

To υστερογραφο σου ειναι τα παντα ολα.
Ελπιζω του χρονου να βρουμε κανα κοροιδο να σπρωξουμε τον κρεσιτς και αφου αποχαιρεταει και ο χαλκιας να μπορεσουμε να βρουμε εναν τερματοφυλακα ανταξιο της ομαδας,δεν ειναι καθολου ευκολο κατι τετοιο η θεση ειναι πολυ δυσκολη.
Ο βαζελος εχει να βρει καλο τερματα απο την εποχη του βαντσικ και ο γαυρος εδωσε ενα τσουβαλι λεφτα για εναν τερματοφυλακα που σου δινει την εντυπωση οτι τωρα μαθαινει τη θεση.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Ψήφο εμπιστοσύνης στον Γιακουμή.
Εθνική είναι το παλικάρι, ή όχι;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Δε φταει ο Κρέσιτς.Φταίμε εμείς που θα τον κάνουμε (κι αυτόν) κομπλεξικό.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Ναι, έχει ipod την ώρα του ματς και διαβάζει το τόπικ του, όταν γίνεται σέντρα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Γι αυτό σταμάτήστε το κράξιμο.Δε βοηθάει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

για μενα δε φταιει ...δεν τα δα σε επαναληψη αλλα νομιζω δε φταιει και 2 3 φορες περιεργως εκανε και εξοδους..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

"Θα περιμένω την ευκαιρία μου για την Εθνική ομάδα"
Ποδόσφαιρο, Συνεντεύξεις 06 Οκτ. 2011 14:31 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου

Σίγουρος για τις δυνατότητές του και πεπεισμένος πως με "σύμμαχο" την υπομονή θα κληθεί κάποια στιγμή στην Εθνική Κροατίας παρουσιάστηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Ντάριο Κρέσιτς. Τι είπε για τις φιλοδοξίες του ΠΑΟΚ
Σχολιάστε

Στην κροατική ιστοσελίδα "glas-slavonije.hr" μίλησε ο Ντάριο Κρέσιτς. Ο γκολκίπερ του ΠΑΟΚ φάνηκε πως είναι "οπλισμένος" με υπομονή και παρουσιάστηκε σίγουρος πως κάποια στιγμή θα λάβει κλήση για την Εθνική Κροατίας. Ο πορτιέρο του "Δικεφάλου" μίλησε ακόμη για τις φιλοδοξίες που υπάρχουν στον ΠΑΟΚ, το ξεκίνημα των "ασπρόμαυρων" στην σεζόν και το παιχνίδι Ελλάδα-Κροατία που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (7/10).

"Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλος σύλλογος στην Ελλάδα, τα τελευταία δύο με τρία χρόνια πρωταγωνιστεί και οι φιλοδοξίες ολοένα και αυξάνονται. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, είναι ένα κλαμπ που βρίσκεται μόνιμα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Εχουμε ανεβάσει τον πήχη, πλέον μπορούμε να μιλάμε για πρωτάθλημα. Η ατμόσφαιρα είναι καλή, αλλά όταν χάνουμε υπάρχει δυσαρέσκεια, όπως άλλωστε συμβαίνει και οπουδήποτε αλλού", δήλωσε αρχικά και πρόσθεσε:

"Είχαμε δύσκολο πρόγραμμα την περασμένη εβδομάδα, πρώτα είχαμε το ντέρμπι της ΑΕΚ, το οποίο κερδίσαμε 3-0, μετά παίξαμε στην έδρα της Ρουμπίν Καζάν και ακολούθησε η ήττα με 2-1 στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός είχε ένα μικρό πλεονέκτημα διότι στην Ευρώπη έπαιξε μια μέρα νωρίτερα από εμάς".

Για το παιχνίδι Ελλάδα-Κροατία την Παρασκευή (7/10) σχολίασε: "Η ατμόσφαιρα φτιάχνεται σιγά-σιγά, μέσα από αυτή την συνάντηση μπορούμε να κάνουμε αποφασιστικό βήμα για την πρώτη θέση του ομίλου. Οι Έλληνες είναι αισιόδοξοι, καθώς παίζουν στο σπίτι τους και είναι βέβαιοι ότι θα κερδίσουν τους τρεις βαθμούς. Το γήπεδο θα είναι γεμάτο. Οι Έλληνες δεν σκέφτονται καθόλου την αποτυχία".

Κατέληξε μιλώντας για το ενδεχόμενο να κληθεί στην Εθνική Κροατίας: "Είμαι απόλυτα πεπεισμένος για την ποιότητα που έχω. Ξέρω ότι ο λόγος που δεν έχω κληθεί είναι πως άργησαν να με γνωρίσουν. Πάντως, θα περιμένω την ευκαιρία μου".
ρολα

Οι συνεντευξεις που δινει παιζει να ναι πιο πολλες απο τις σωστες εξοδους του.. :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ακόμη και ο Etto είπε ότι ο Δαρείος αξίζει να παίξει στην Εθνική Κροατίας (όπως και ο ίδιος...)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από DC »

MANIAKOS έγραψε: Κατέληξε μιλώντας για το ενδεχόμενο να κληθεί στην Εθνική Κροατίας: "Είμαι απόλυτα πεπεισμένος για την ποιότητα που έχω.".
Είμαι σίγουρος ότι είσαι πεπεισμένος και για την μετριοφροσύνη και την αυτογνωσία σου.
MANIAKOS έγραψε:Ξέρω ότι ο λόγος που δεν έχω κληθεί είναι πως άργησαν να με γνωρίσουν.
(θα ρισκάρω την παρατήρηση από τον Μοϊκανό και θα σχολιάσω .... χαλάλι της)
Δηλαδή .... φταίει που κυκλοφορείς και παίζεις μεταμφιεσμένος σε Παρθενώνα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Πέμ 06 Οκτ 2011, 21:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από adamroxas »

:yellowcard: Παιξε μπαλα και μην μιλας...
Αν αξιζεις να παιζεις στην εθνικη σου, να το αποδειξεις, και να βουλωσεις και τα στοματα ολων οσων σε κραζουν...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

DC έγραψε:
MANIAKOS έγραψε: Κατέληξε μιλώντας για το ενδεχόμενο να κληθεί στην Εθνική Κροατίας: "Είμαι απόλυτα πεπεισμένος για την ποιότητα που έχω.".
Είμαι σίγουρος ότι είσαι πεπεισμένος και για την μετριοφροσύνη και την αυτογνωσία σου.
MANIAKOS έγραψε:Ξέρω ότι ο λόγος που δεν έχω κληθεί είναι πως άργησαν να με γνωρίσουν.
(θα ρισκάρω την παρατήρηση από τον Μοϊκανό και θα σχολιάσω .... χαλάλι της)
Δηλαδή .... φταίει που κυκλοφορείς και παίζεις μεταμφιεσμένος σε Παρθενώνα;

:lol: :lol: :lol:



υγ έχει χιούμορ το παλληκάρι ...
ειδικά αναφορικά με την ... ποιότητα,που ξέρει πως έχει.ανεπάρκειες,που κοστίζουν βαθμούς στην ομάδα άραγες έχεις ρε δαρείε;;θα σου απαντήσω εγώ.έχεις.γι'αυτό άφησε τις δηλώσεις κάθε λίγο και λιγάκι και ξεσκίσου είτε να τις μειώσεις όσο το δυνατόν είτε να τις ... καμουφλάρεις με τη συνδρομή των συμπαιχτών σου (που προς το παρόν φαντάζει ζόρικο μιάς και δείχνεις παντελώς αδύναμος να τους καθοδηγήσεις εν ώρα αγώνα).άντε γιατι η πρόκληση της νοημοσύνης μας έχει και όρια.βέβαια,τους δύσκολους καιρούς,που διάγουμε,το χιούμορ-έστω κι επιπέδου σεφερλή-μόνον επωφελές μπορεί να είναι για τον απλό θνητό νεοέλληνα ...

so,dario keep making hilarious statements.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Πέμ 06 Οκτ 2011, 21:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ρε μάγκες εκεί στη ΠΑΕ............τι θα γίνει με τις δηλώσεις?Λίγο μαζέψτε τους...........!
Dimg4

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οντως περιεργη στιγμη για συνεντευξη! Συνηθως δινει συνεντευξη ενας παικτης μετα απο καμια φοβερη εμφανιση, καμια περιοδο φορμαρισματος σαν τον Ετο μετα απο τα 2 πολυ καλα ματς... αλλα ο αλλος που κανει το ενα λαθος μετα το αλλο πως μιλαει τοσο ανετα?
Νταριο, συγκεντρωσου φιλε και βελτιωσου γιατι εχουμε μεγαλες ελπιδες για σενα.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από karl »

dj_timo έγραψε:Οντως περιεργη στιγμη για συνεντευξη! Συνηθως δινει συνεντευξη ενας παικτης μετα απο καμια φοβερη εμφανιση, καμια περιοδο φορμαρισματος σαν τον Ετο μετα απο τα 2 πολυ καλα ματς... αλλα ο αλλος που κανει το ενα λαθος μετα το αλλο πως μιλαει τοσο ανετα?
Αφού κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο - τι περιμένεις; :D

Μάλλον παίζει και λίγο ότι έχουμε παιχνίδι Ελλάδα Κροατία.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”