91.Dario Krešić
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 91. Dario Krešić
Θα συμφωνήσω με τον Olorin. Κάκιστος ήταν χθες. Καθε φορά που έκαναν σέντρα αυτοί, είτε από αντεπίθεση, είτε από στημένο, κρατούσαμε την καρδιά μας. Ένα τετ-α- τετ που έσωσε από τα πλάγια, οφείλεται στο ότι ο επιθετικός ήρθε πολύ πλάγια και σούταρε πάνω του. Δεν έκανε καν μπλοζόν. Στη φάση του γκολ δεν φέρει κύρια ευθύνη, αλλά τις σέντρες αυτές, τις παράλληλες προς την περιοχή, ο τερματοφύλακας μπορεί να τις καθαρίσει με μπλοζόν κάθετο προς τη σέντρα. Αυτός έπεσε έτσι ώστε να μην μπορέι να να κόψει την πορεία της μπαλας προς τον Κουεμάχα, ούτε φυσικά να αποκρούσει το πλασέ του.
Λίγο πάγκο και βλέπουμε.
Λίγο πάγκο και βλέπουμε.
Re: 91. Dario Krešić
Μαλον δε ξερετε τι λετε μερικοι η μπαλα γλυστραγε ρε ξυπνατε νομιζεται οτι ειναι ευκολο για εναν τερματοφυλακα να παιζει υπο συνεχη βροχη? ειδατε τον τερματα των βελγων στην αψυχη κεφαλια του ιβιτς πως του εφυγε η μπαλα απο τα χερια? μαθατε ολοι μπαλα για να κρινετε τους τερματοφυλακες, και δε θελω κουβεντα απο κανεναν ειμαι πολυ εκνευρισμενος με αυτα που διαβαζω και ακουω απο χθες.
Υ.Γ Ξεκολειστε και στηριξτε την ομαδα, ειναι φανερο οτι δε τραβαει αλλα αν νομιζεται καποιοι οτι εισαστε ΠΑΟΚ για να περιμενετε σε καθε στραβη να βγαλετε τη χολη σας τοτε τι να πω εισαστε αξιοι της μοιρας σας.
Υ.Γ Σημερα ακουσα ΠΑΟΚτση στο ραδιοφωνο να τον περνανε για ηρακληδεα οι παραγωγοι και αυτος να τους λεει μακαρι να ημουν ηρακλης, τι γινεται εκει πανω ρε τοσο πολυ εχουν καει τα μυαλα σας τοσο πολυ σας επηρεαζουν οι αστοιχειωτοι παραγωγοι της πολης σας για να μη πω αγραμματοι που ειναι και το πιο σωστο?
Ξυπνατε μαγκες πριν να ειναι αργα η ομαδα χωρις να παιζει δε χανει θα δεχτω καθε επικοδομητικη κριτικη αλλα οι αφωρισμοι στα ραδιοφωνακια της πολης οχι εδω μεσα.
Υ.Γ Ξεκολειστε και στηριξτε την ομαδα, ειναι φανερο οτι δε τραβαει αλλα αν νομιζεται καποιοι οτι εισαστε ΠΑΟΚ για να περιμενετε σε καθε στραβη να βγαλετε τη χολη σας τοτε τι να πω εισαστε αξιοι της μοιρας σας.
Υ.Γ Σημερα ακουσα ΠΑΟΚτση στο ραδιοφωνο να τον περνανε για ηρακληδεα οι παραγωγοι και αυτος να τους λεει μακαρι να ημουν ηρακλης, τι γινεται εκει πανω ρε τοσο πολυ εχουν καει τα μυαλα σας τοσο πολυ σας επηρεαζουν οι αστοιχειωτοι παραγωγοι της πολης σας για να μη πω αγραμματοι που ειναι και το πιο σωστο?
Ξυπνατε μαγκες πριν να ειναι αργα η ομαδα χωρις να παιζει δε χανει θα δεχτω καθε επικοδομητικη κριτικη αλλα οι αφωρισμοι στα ραδιοφωνακια της πολης οχι εδω μεσα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 91. Dario Krešić
Δεν μίλησε κανείς για τις ασθενείς αποκρούσεις με γροθιά, γιατί αυτές, ναι, οφείλονταν στη βροχή. Οι συνθήκες, συμφωνώ δεν ήταν καλές, αλλά μπορούμε να αξιολογήσουμε πότε η αντίδραση ενός τερματοφύλακα επηρεάζεται από τη βροχή σημαντικά και πότε ελάχιστα.
Re: 91. Dario Krešić
+ οσα θες εσυ.navigator11 έγραψε:αν δεν βελτιωθει στις εξοδους,δεν μπορουμε να μιλαμε για τερματα εμπιστοσυνης.ο χαλκιας προσωπικα παραμενει πιο αξιοπιστος ...
Κοντευω να παω σε γιατρο με αυτα που διαβαζω για Κρεσιτς - Χαλκια.
Εχω καλυτερο τερματοφυλακα αποδεδειγμενα και θα βαζω τον λιγοτερο καλο επειδη ειναι νεοτερος και αρα ελπιδοφορος?
Αν ειναι ετσι να βγαλουμε και τον Βιερινια να βαλουμε τον Κουτσια.
Re: 91. Dario Krešić
Αστο ρε αποστολη, τι λαθος εκανε χθες ο κρεσιτς μπορεις να μου πεις? φασεις θελω και λαθος επεμβασεις χειροπιαστα πραγματα οχι αερα, του εφυγε η μπαλα σε καποια φαση χωρις να τη μπλοκαρει η να τη διωξει εξω απο τη περιοχη του? πουλησε τη μπαλα σε αντιπαλο? ποια ασταθεια ειδατε εσεις στις εξοδους? που εκανε λαθος χαμηλα? και μη μου πειτε για το δοκαρι στο πρωτο ημιχρονο οποιοωσδηποτε τερματοφυλακας στο κοσμο μπορει να το παθει αυτο, πολυ δυνατο σουτ με πολλη περιεργη τροχια.
Υ.Γ Οκ ας βγει ο κρεσιτς απο την ενδεκαδα για να μπει ο χαλκιας (σερα ειδικα απο εσενα δεν περιμενα να κανεις τον προπονητη) κανενα προβλημα, ελπιζω μονο να μη λετε τα ιδια και για τον χαλικα σε λιγο καιρο.
Υ.Γ Οκ ας βγει ο κρεσιτς απο την ενδεκαδα για να μπει ο χαλκιας (σερα ειδικα απο εσενα δεν περιμενα να κανεις τον προπονητη) κανενα προβλημα, ελπιζω μονο να μη λετε τα ιδια και για τον χαλικα σε λιγο καιρο.
Re: 91. Dario Krešić
σπάνια γράφω για παίχτες αλλά με τους τερματοφύλακες έχω ένα κόλλημα.λοιπόν κατά τη γνώμη μου ο χαλκιάς πέρισυ ήταν ο καλύτερος τερματοφύλακας.ο κρέσιτς φαίνεται ότι έχει σημαντικό πρόβλημα αυτοπεποίθησης στις εξόδους.δεν γίνεται να σου πέρνει κεφαλιά ο κουεμάχα στα ίσια στην μικρή περιοχή. 2 μετρα παλικάρι είσαι.δεν γίνεται σε κάθε σέντρα που η μπάλα δεν κάνει λόμπα να διώχνεις με μπουνιές και κάποιες φορές μάλιστα με την μία μπουνιά.δεν γίνεται όταν διώχνεις με μπουνιές η μπάλα να μην πηγαίνει προς το αράουτ και να πηγαίνει στο κέντρο.για να θεωρηθεί ένας πάρα πολύ καλός τερματοφύλακας πρέπει να σταματάει τις φάσεις εν τη γενέση τους (αν το έγραψα καλα....
)αν πχ γίνεται μια σέντρα βγες και καθάρισε την παρά να πάρει την κεφαλιά ο επιθετικός και να πεταχτείς στο γάμα για να κάνεις την απόκρουση του αιώνα. συνεχίζω πάντως να θεωρώ ότι έχουμε το καλύτερο δίδυμο τερματοφυλάκων στην ελλάδα.
Re: 91. Dario Krešić
ρε συ μπανε ποιον προπονητη εκανα τωρα???μη με βαζεις σε τετοια τρυπακια...ειπα χθες ηταν κακιστος απλα τα πραγματα εχω 4 φασεις(ευκαιριες των αλλων) που δε βγαινει να καθαρισει τη σεντρα αν και ειναι στο χωρο ευθυνης του...με την τριπολη γιατι βγηκα και εγραψα οτι ηταν σταθεροτατος???ειπα εγω ποτε ρε δερμιτζακη τι κανεις γιατι βαζεις τον κρεσιτς και κρατας τον χαλκια ή το αντιθετο???μη λες βλακειες ρε μπανε δε μπορω να καταλαβω στα ραδια τα ακους εδω τα γραφεις???ενταξει τωρα μην τρελαθουμε...χθες ηταν πολυ κακος πως να το κανουμε δλδ....
υγ δεν κραζει κανεις εδω μεσα τη χθεσινη του αποδοση σχολιασαμε(ο καθενας οπως τη βλεπει) οπως και των υπολοιπων...ουτε αμπαλος ουτε λιγος ουτε δεν πρεπει να παιζει ουτε τπτ...προσωπικα θεωρω τον χαλκια ενα κλικ πανω...δε βγαινω ομως να λεω τι εγινε ρε δερμιτζακη γιατι τον χαλκια στον παγκο δεν ξερεις τι σου γινεται κλπ...
υγ δεν κραζει κανεις εδω μεσα τη χθεσινη του αποδοση σχολιασαμε(ο καθενας οπως τη βλεπει) οπως και των υπολοιπων...ουτε αμπαλος ουτε λιγος ουτε δεν πρεπει να παιζει ουτε τπτ...προσωπικα θεωρω τον χαλκια ενα κλικ πανω...δε βγαινω ομως να λεω τι εγινε ρε δερμιτζακη γιατι τον χαλκια στον παγκο δεν ξερεις τι σου γινεται κλπ...
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 91. Dario Krešić
Δηλαδή να βγει ο Κρέσιτς επειδή έχει πρόβλημα στις εξόδους και να μπει ο Χαλκιάς που στις εξόδους εμπνέει απεριόριστη σιγουριά ε; 
Δεν μπορεί να αλλάζεις τερματοφύλακα κάθε αγωνιστική χωρίς να κάνει κάποιοι σοβαρό λάθος, το μόνο που θα καταφέρεις έτσι είναι να έχεις δύο τερματοφύλακες χωρίς αυτοπεποίθηση.
Ξεχάσατε μερικοί ότι πριν λίγες μέρες πήρε το χ στην Τρίπολη ο Κρέσιτς;
Και χθες σοβαρό λάθος δεν έκανε εκτός αν περιμένετε κάποιοι κάθε φάση που εκτίθενται τα πλάγια μπακ να την καθαρίζει ο τερματοφύλακας.
Εμένα σιγουριά δεν μου εμπνέει κανένας απ' τους δύο αλλά ο Κρέσιτς μου φαίνεται δυνατότερος στα ρεφλέξ και στο ένας με έναν. Τώρα για την επικοινωνία με την άμυνα δεν είμαι ούτε ο Κοντρέρας, ούτε ο Μαλεζάς για να ξέρω.
Δεν μπορεί να αλλάζεις τερματοφύλακα κάθε αγωνιστική χωρίς να κάνει κάποιοι σοβαρό λάθος, το μόνο που θα καταφέρεις έτσι είναι να έχεις δύο τερματοφύλακες χωρίς αυτοπεποίθηση.
Ξεχάσατε μερικοί ότι πριν λίγες μέρες πήρε το χ στην Τρίπολη ο Κρέσιτς;
Και χθες σοβαρό λάθος δεν έκανε εκτός αν περιμένετε κάποιοι κάθε φάση που εκτίθενται τα πλάγια μπακ να την καθαρίζει ο τερματοφύλακας.
Εμένα σιγουριά δεν μου εμπνέει κανένας απ' τους δύο αλλά ο Κρέσιτς μου φαίνεται δυνατότερος στα ρεφλέξ και στο ένας με έναν. Τώρα για την επικοινωνία με την άμυνα δεν είμαι ούτε ο Κοντρέρας, ούτε ο Μαλεζάς για να ξέρω.
Re: 91. Dario Krešić
Το μονο που θα σου πω και το σταματαω εδω ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν εισαι εσυ και τα γραφομενα σου το προβλημα εδω μεσα, αλλα το να βγει ο κρεσιτς και να μπει ο χαλκιας το εγραψες και αυτο δεν αλλαζει.Sera4 έγραψε:ρε συ μπανε ποιον προπονητη εκανα τωρα???μη με βαζεις σε τετοια τρυπακια...ειπα χθες ηταν κακιστος απλα τα πραγματα εχω 4 φασεις(ευκαιριες των αλλων) που δε βγαινει να καθαρισει τη σεντρα αν και ειναι στο χωρο ευθυνης του...με την τριπολη γιατι βγηκα και εγραψα οτι ηταν σταθεροτατος???ειπα εγω ποτε ρε δερμιτζακη τι κανεις γιατι βαζεις τον κρεσιτς και κρατας τον χαλκια ή το αντιθετο???μη λες βλακειες ρε μπανε δε μπορω να καταλαβω στα ραδια τα ακους εδω τα γραφεις???ενταξει τωρα μην τρελαθουμε...χθες ηταν πολυ κακος πως να το κανουμε δλδ....
υγ δεν κραζει κανεις εδω μεσα τη χθεσινη του αποδοση σχολιασαμε(ο καθενας οπως τη βλεπει) οπως και των υπολοιπων...ουτε αμπαλος ουτε λιγος ουτε δεν πρεπει να παιζει ουτε τπτ...προσωπικα θεωρω τον χαλκια ενα κλικ πανω...δε βγαινω ομως να λεω τι εγινε ρε δερμιτζακη γιατι τον χαλκια στον παγκο δεν ξερεις τι σου γινεται κλπ...
Re: 91. Dario Krešić
προσωπικη λεω αποψη ειναι οτι στο παιχνιδι με τον βολο να παιξει ο χαλκιας για να παρει και αυτος την ευκαιρια του οπως την πηρε και ο δαριος...δεν ειπα βαλε το χαλκια να ουμε κλπ...πως λεμε ο ιβιτς ή ο επαγγελματιας δειχνουν να θελουν ξεκουρσαη και ανασες...τεσπα νομιζω μπερδεψες τις προσωπικες εκτιμησεις με τις μ@λακιες μαλλον ακουσες πολυ ραδιοφωνο ή διαβασες πολλα κομεντς στα σαιτ...
:ugeek:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 91. Dario Krešić
Νομίζω ότι έχουμε τρομακτική διάσταση απόψεων για το χθεσινό αγώνα.obanebane έγραψε:Αστο ρε αποστολη, τι λαθος εκανε χθες ο κρεσιτς μπορεις να μου πεις?
Re: 91. Dario Krešić
δεν ειναι μονο να κανει ο τερματας κπ λαθος αλλα και το αγχος που μεταδιδει σε ολη την αμυνα με την αναποφασσιστηκοτητα του στις εξοδους...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 91. Dario Krešić
Φοβισμένος, εν δυνάμει πηγή κινδύνων με τις άστοχες εξόδους και τις λανθασμένες εκτιμήσεις.
Στο γκολ δεν φέρει ευθύνη, αλλά δεν κατέγραψε και κάποια επέμβαση στο ενεργητικό του.
Δεν θα με χαλούσε να έβλεπα Χαλκιά την Κυριακή, να τον κρατάμε ζεστό και έτοιμο.
Δεν θα πάθει τίποτα ο Δαρείος αν πάει πάγκο.
Όπως τον δέχτηκε ο Χαλκιάς, θα τον δεχτεί και αυτός και θα βγάλει εγωισμό όταν του ξαναδοθεί η ευκαιρία.
Δεν είναι παιδάκια νηπιαγωγείου που κατεβάζουν μούτρα, επαγγελματίες ποδοσφαιριστές είναι.
Στο γκολ δεν φέρει ευθύνη, αλλά δεν κατέγραψε και κάποια επέμβαση στο ενεργητικό του.
Δεν θα με χαλούσε να έβλεπα Χαλκιά την Κυριακή, να τον κρατάμε ζεστό και έτοιμο.
Δεν θα πάθει τίποτα ο Δαρείος αν πάει πάγκο.
Όπως τον δέχτηκε ο Χαλκιάς, θα τον δεχτεί και αυτός και θα βγάλει εγωισμό όταν του ξαναδοθεί η ευκαιρία.
Δεν είναι παιδάκια νηπιαγωγείου που κατεβάζουν μούτρα, επαγγελματίες ποδοσφαιριστές είναι.