5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

alexpaok4 έγραψε:δείτε το βίντεο παλι και θα δείτε πως ο Κάκος, την ίδια στιγμή που δινει την αγκωνια ο Παμπλο, γυρίζει και βλέπει τη φάση. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
δεν δίνει καμια αγωνια . είναι ένα απλό block. και ο κακός ΔΕΝ σταματάει τι φάση.

1)την αφήνει να συνεχιστεί ,
2) πέφτει η μπάλα κάτω
3) δίνει φάουλ στο conceisao γιατί τραβα τι φανέλα
4)τους κάνει συστάσεις

και μετά όταν πέφτουν όλοι οι παίκτες του παο πάνω στο garcia ασχολείται με το garcia
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από farmak76 »

Ενα θα πω και θα σας καληνυχτίσω... ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ. Αφού τέτοιοι είμαστε, τέτοια θέλουμε, τα τραβάει ο οργανισμός μας. Την επόμενη φορά θα μας κανουν και χειρότερα. Καλά να πάθουμε. Και να ρίχνουμε τις ευθύνες στον Γκαρσία, τον Σάντος, τον Ζαγοράκη, τον παπά που μπήκε στην 4, τον μπροστινό μας που φορούσε άσπρο σώβρακο και να σφαζόμαστε μεταξύ μας. Και να έχει ο θεός καλά τους προστάτες του ελληνικού ποδοσφαίρου που τόσα χρόνια μας προσφέρουν ένα από τα εντυπωσιακότερα και δικαιότερα πρωταθλήματα του πλανήτη. Δεν ξέρω τελικά ποιοι από μας τρώνε τον παπα...
Είμαστε ένας τεράστιος ζωολογικός κήπος. Έχουμε λιοντάρια, αρκούδες, τίγρεις, αετούς, αλλά έχουμε και μπούφους και πρόβατα και βόδια.... αυτό που αλλάζει από εποχή σε εποχή είναι σε ποια κλουβιά βρισκόμαστε...

Μετά τιμής,
ένα ζωο...

Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok nafplio »

alexpaok4 έγραψε:
paokovia έγραψε:Και η σκαριά του Σιμάο όχι κίτρινη(2η) αλλά και απευθείας κόκκινη θα μπορούσε να δωθεί.
Εδώ δεν έχεις δίκιο αδερφέ. Απευθείας κόκκινη; Το πιο πολύ κιτρινή!
esy den exeis dikaio file moy orismos ap'ey8eias kokkinhs einai ayto antia8litiko paixnidi 8eth se kyndino thn swmatikh akeraiothta toy antipaloy..

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

αν αυτό που λες ίσχυε τότε θα έπρεπε να σταματήσει ο κακός τι φάση πριν πέσει η μπάλα κάτω γιατί η αγκωνιά-block όπως θες pesto έγινε όσο η μπάλα ήταν στον αέρα και να δώσει φάουλ υπέρ του παο (γιατί ο παο δεν είχε κατοχή μπάλας και επόμενος δεν είχε πλεονέκτημα) και να δώσει κόκκινη κατευθείαν.

αλλα αυτό δε το κάνει. αντίθετα δίνει φάουλ τι διεκδίκηση του conceisao με το παίκτη του παο. και ενώ τους κάνει συστάσεις πέφτουν όλοι οι παίκτες του παο στο κακό και το garcia
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από slidar »

Η κοκκινη δεν δινεται για το μαρκαρισμα.Δινεται για την ΠΡΟΘΕΣΗ...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Ο προεδρος σκεφτεται αποχωρηση..Τουλαχιστον και αυτος νευριασε με τη διατησια..Για εδω θα τρελαθουμε με αυτα που διαβαζουμε..
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Ποια απευθείας κόκκινη μου λέτε ρε παιδιά; Οι κάρτες δε δίνοντε τόσο ευκολα! Δυστυχώς κάνανε το ποδοσφαιρο σαν το μπάσκετ στην Ελλαδα. Δείτε παιχνίδια στο αγγλικό πρωταθλημα και θα δείτε πως σε μαρκαρίσματα που ουτε φαουλ δε δίνετε στην Αγγλια δίνουν μέχρι και κάρτα στην Ελλαδα! Έλεος!

Πάω για υπνο καληνυχτα!
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από alexpaok4 »

slidar έγραψε:Η κοκκινη δεν δινεται για το μαρκαρισμα.Δινεται για την ΠΡΟΘΕΣΗ...
Αααα μπράβο, επιτέλους!
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok nafplio »

Petm έγραψε:αν αυτό που λες ίσχυε τότε θα έπρεπε να σταματήσει ο κακός τι φάση πριν πέσει η μπάλα κάτω γιατί η αγκωνιά-block όπως θες pesto έγινε όσο η μπάλα ήταν στον αέρα και να δώσει φάουλ υπέρ του παο (γιατί ο παο δεν είχε κατοχή μπάλας και επόμενος δεν είχε πλεονέκτημα) και να δώσει κόκκινη κατευθείαν.

αλλα αυτό δε το κάνει. αντίθετα δίνει φάουλ τι διεκδίκηση του conceisao με το παίκτη του παο. και ενώ τους κάνει συστάσεις πέφτουν όλοι οι παίκτες του παο στο κακό και το garcia
φιλε μου ο Κακος δεν βλεπει τη φαση του Γκαρσια την βλεπει ο εποπτησ του το λεει στην ενδοεπηκοινωνια κ πρεπει να σταματησει τη φαση για να δωσει τισ καρτεσ..δινει ενα φαουλ οτι να ναι εκει για να βγαλει τη κοκκινη αμεσωσ γιατι δεν υπαρχει πλεονεκιμα στη κοκκινη..απλα αργησε γιατι του το ειπε ο εποπτης..
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

ο επόπτης φαίνεται στο βάθος . δεν σηκώνει καμια σημαία.

αν είχε πέσει κάτι στην αντίληψη του θα έπρεπε να σηκώσει σημαία
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok nafplio »

Επηδη τυχιανει να ειμαι διαιτητησ κ ξερω κατι δεν εχει δικαιομα ο εποπτησ να σηκωσει σημαια για φαση που ειναι τοσο κοντα στο διαιτητη κ στο κεντρο του γηπεδου θα τον τημρησει ο παρατηρητησ κ σωστη να ναι η υποδηξη αλλα του το λεει απο την ενδοεποικοινωνια για να μην εκτεθει κανενας ο πρωτοσ βοηθοσ που ειναι στο παγκο μασ μπροστα αν δεισ μπαινει κ στο γηπεδο κ το λεει στο κακο κ μετα φευγει εκτοσ...παιρναει η ωρα τελειωνουν οι τσαμπουκαδες κ βγαζει τις καρτεσ..
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

edit sorry τώρα διάβασα καλύτερα το μήνυμα σου. και πάλι δε με πείθεις. δηλαδή αν ο κακός δεν έχει αντίληψη που είναι μπροστά και έχει αντίληψη ο επόπτης από την άλλη μέρiα τότε κάτι βρωμάει.

για μένα ο επόπτης τότε έχει κάνει λάθος γιατί απλά αγkωνια δεν υπάρχει. και κάνει λάθος ο επόπτης γιατί το βλέπει από μακριά . είναι ο ίδιος επόπτης που έβλεπε τα 1mm offside του βιερινηα και παραλίγο να μη δώσει τα 2 μετρα offside του καραγκούνη (σαλπιγγίδη ποιος ήταν τέλος πάντων)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Δευ 11 Μάιος 2009, 00:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Παικτικα ρε σεις ειναι φοβερος και μας ειναι απαραιτητος. Αλλα ο χαρακτηρας του μας στοιχιζει. Οσο ηταν μεσα για μια ακομη φορα εκοβε και εραβε ενω μετα την κοκκινη κοπηκαμε στα δυο.

Φταιει ο Παμπλο γιατι ενω ξερει οτι του την εχουν στημενη δινει δικαιωμα και αυτος. Ρε Παμπλο οκ εχεις δικιο εφαγες κλωτσια αλλα γιατι να σηκωσεις τον αγκωνα??? Εδωσες την κλωτσια στη φαση πανω και ολα καλα αλλα γιατι το συνεχιζεις και εκτιθεσαι? Αφου στην εχουν στημενη!!!
Στην επομενη φαση κανε ενα τακλιν δυνατο και περναει στο ντουκου!
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok nafplio »

φιλε μου ετυχε να δω τη φαση ακριβωσ οπωσ εγινε στο γηπεδο την εχει δει τη φαση ο βοηθοσ κ φαινεται οτι την εχει οπτικο παιδιο καθαρο στη φαση δεν εχει παιχτεσ μπροστα του κ την βλεπει καθαρα...εγω το ειπα σε ολουσ διπλα μου οτι την εχει δει αυτοσ τη φαση κ θα του το πει..το χει δει.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

σε replay το έχεις δει? αν όχι τότε κοίταξε το replay και δες αν στην αργή κίνηση υπάρχει αγκωνιά. αν νομίζεις ότι υπάρχει αγκωνιά τότε παw πάσο - απλός έχω άλλη άποψη



einai sto 0:44
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”