9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

markos4 έγραψε:σαλπιγγιδη ο παπαζογλου οταν μπηκε επαιξε καλυτερα απο σενα..καλα δεν σου λεω για τον
γιαννου που μπροστα σου ειναι μεσι...μηπως θα επρεπε να σε απασχολησει αυτο?
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4320
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

καλα εσυ ο κοντος να παιζει και ολοι οι αλλοι να παν να μαμηθουν νταξ.

πωωω πια δεν παιζεσε.

ΥΓ. να σκοραρουν? θα ελεγα τη θα μπορουσαν να κανουν αλλα εχε χαρη....
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

ΟΙ ΚΟΝΤΟΙ εγραψα ρε, ο κοντος διαβασες εσυ? αιντααα
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Οσοι περιμενετε να ξαναδειτε αμυνα επιπεδου σαμροκ, η οποια μαλιστα να παιζει και ανοικτα, για να λαμψει ο Σαλπιγγιδης μονος του στην κορυφη, δυστυχως θα περιμενετε πολυ.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Η γιόμα δεν ανοιγει άμυνες ταμπούρι.......η μπάλα κάτω την ανοίγει.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Και ομως εισαι λαθος.Το ταμπουρι το ανοιγουν σεντρες, σουτ εξω απο την περιοχη κυριως απο τον αξονα και προσωπηκες ενεργειες.Καθετες πασες σε αμυνα ταμπουρι δεν υπαρχουν και δεν καταφερε ουτε η μπαρτσελονα με αντιπαλο την ιντερ να το κανει.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Έχεις δίκιο.....αυτός ο ΠΑΟΚ δε μπορεί δυστυχώς να ανοίξει άμυνες κλειστές με κάτω τη μπάλα.

Κι όμως σε κλειστές άμυνες η νοοτροπία ότι η γιόμα την ανοίγει έχει περάσει ανεπιστρεπτί....θα ψάξω να βρω τη συνέντευξη σε ένα ντοκιμαντέρ που είχα δει στο CONNEX που το λεει και ο Μουρίνιο.

Δεν ήρθες ρε Joshua στο Πλάτωνα......να πιουμε το πικρό μαφέ μαζί..... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Εχει μεγαλη διαφορα η σωστη σεντρα με την γιομα.Η γιομα ειναι γεμισμα απο οπου σταθω και οπου βρεθω σηκωνοντας απλα την μπαλλα καπου προς την περιοχη.Οι σεντρες που προερχονται απο οργανωμενες επιθετικες ενεργειες ειναι μια χαρα μερος του συγχρονου τροπου παιχνιδιου.Αν ειναι να το ξερουμε να κοψουμε τις κεφαλιες απο το ποδοσφαιρο αν δεν εχουν θεση σε αυτο οι σεντρες.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Σωστός.... ;)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Μα ειναι επιοικως αστειο να συζηταμε για το αν ο σαλπιγγιδης ειναι παραδειγμα συγχρονου φορ που μπορει να παιξει κορυφη σε συστηματα με εναν επιθετικο γιατι πολυ απλα δεν ειναι.Ειναι πολυτιμο εργαλειο σε ομαδες με βαθος ροστερ οπως ο γαυρος γιατι ειναι φιλοτιμος,ανακατωσουρας,παικτης τακτικης,παικτης προπονητη, αλλα σε ροστερ ΠΑΟΚ που πρεπει να ειναι ο σουπερ σταρ απλα ΔΕΝ.

Υ.Γ Αργοναυτη ειχα αδεια (παντοφλααααα) ειτε για συναυλια χτες ειτε να δω μπαλλα εξω σημερα και επελεξα το πρωτο.(Κατι ηξερα)
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

Ο σαλπι εχει καταφερει το απιστευτο οταν σκοραρει να θεωρειται ο μαραντονα της Ελλαδος και οταν δεν σκοραρει να ειναι για τον ηρακλη στην δ εθνικη.



Αναρωτιεμαι αν καποιοι ειναι ΠΑΟΚτσηδες η σαλπιγγιδης fc.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από moican4 »

όπως επίσης όταν χάνει η ομάδα η δεν παίζει καλά ο ίδιος κάποιοι να τρέχουν να ποστάρουν εδώ ,

αγχωμένοι κιόλας..
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

το ιδιο δεν λεμε?

απλα εσυ μιλας μονο για την μια πλευρα.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4889
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Έτσι city_boy όπως τα λες είναι:φιλοκοντοί και αντικοντοί τα ίδια μυαλά έχουν.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

moican4 έγραψε:όπως επίσης όταν χάνει η ομάδα η δεν παίζει καλά ο ίδιος κάποιοι να τρέχουν να ποστάρουν εδώ ,

αγχωμένοι κιόλας..
+++
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”