markos4 έγραψε:σαλπιγγιδη ο παπαζογλου οταν μπηκε επαιξε καλυτερα απο σενα..καλα δεν σου λεω για τον
γιαννου που μπροστα σου ειναι μεσι...μηπως θα επρεπε να σε απασχολησει αυτο?
9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
καλα εσυ ο κοντος να παιζει και ολοι οι αλλοι να παν να μαμηθουν νταξ.
πωωω πια δεν παιζεσε.
ΥΓ. να σκοραρουν? θα ελεγα τη θα μπορουσαν να κανουν αλλα εχε χαρη....
πωωω πια δεν παιζεσε.
ΥΓ. να σκοραρουν? θα ελεγα τη θα μπορουσαν να κανουν αλλα εχε χαρη....
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Οσοι περιμενετε να ξαναδειτε αμυνα επιπεδου σαμροκ, η οποια μαλιστα να παιζει και ανοικτα, για να λαμψει ο Σαλπιγγιδης μονος του στην κορυφη, δυστυχως θα περιμενετε πολυ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Και ομως εισαι λαθος.Το ταμπουρι το ανοιγουν σεντρες, σουτ εξω απο την περιοχη κυριως απο τον αξονα και προσωπηκες ενεργειες.Καθετες πασες σε αμυνα ταμπουρι δεν υπαρχουν και δεν καταφερε ουτε η μπαρτσελονα με αντιπαλο την ιντερ να το κανει.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Έχεις δίκιο.....αυτός ο ΠΑΟΚ δε μπορεί δυστυχώς να ανοίξει άμυνες κλειστές με κάτω τη μπάλα.
Κι όμως σε κλειστές άμυνες η νοοτροπία ότι η γιόμα την ανοίγει έχει περάσει ανεπιστρεπτί....θα ψάξω να βρω τη συνέντευξη σε ένα ντοκιμαντέρ που είχα δει στο CONNEX που το λεει και ο Μουρίνιο.
Δεν ήρθες ρε Joshua στο Πλάτωνα......να πιουμε το πικρό μαφέ μαζί.....

Κι όμως σε κλειστές άμυνες η νοοτροπία ότι η γιόμα την ανοίγει έχει περάσει ανεπιστρεπτί....θα ψάξω να βρω τη συνέντευξη σε ένα ντοκιμαντέρ που είχα δει στο CONNEX που το λεει και ο Μουρίνιο.
Δεν ήρθες ρε Joshua στο Πλάτωνα......να πιουμε το πικρό μαφέ μαζί.....
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Εχει μεγαλη διαφορα η σωστη σεντρα με την γιομα.Η γιομα ειναι γεμισμα απο οπου σταθω και οπου βρεθω σηκωνοντας απλα την μπαλλα καπου προς την περιοχη.Οι σεντρες που προερχονται απο οργανωμενες επιθετικες ενεργειες ειναι μια χαρα μερος του συγχρονου τροπου παιχνιδιου.Αν ειναι να το ξερουμε να κοψουμε τις κεφαλιες απο το ποδοσφαιρο αν δεν εχουν θεση σε αυτο οι σεντρες.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Μα ειναι επιοικως αστειο να συζηταμε για το αν ο σαλπιγγιδης ειναι παραδειγμα συγχρονου φορ που μπορει να παιξει κορυφη σε συστηματα με εναν επιθετικο γιατι πολυ απλα δεν ειναι.Ειναι πολυτιμο εργαλειο σε ομαδες με βαθος ροστερ οπως ο γαυρος γιατι ειναι φιλοτιμος,ανακατωσουρας,παικτης τακτικης,παικτης προπονητη, αλλα σε ροστερ ΠΑΟΚ που πρεπει να ειναι ο σουπερ σταρ απλα ΔΕΝ.
Υ.Γ Αργοναυτη ειχα αδεια (παντοφλααααα) ειτε για συναυλια χτες ειτε να δω μπαλλα εξω σημερα και επελεξα το πρωτο.(Κατι ηξερα)
Υ.Γ Αργοναυτη ειχα αδεια (παντοφλααααα) ειτε για συναυλια χτες ειτε να δω μπαλλα εξω σημερα και επελεξα το πρωτο.(Κατι ηξερα)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ο σαλπι εχει καταφερει το απιστευτο οταν σκοραρει να θεωρειται ο μαραντονα της Ελλαδος και οταν δεν σκοραρει να ειναι για τον ηρακλη στην δ εθνικη.
Αναρωτιεμαι αν καποιοι ειναι ΠΑΟΚτσηδες η σαλπιγγιδης fc.
Αναρωτιεμαι αν καποιοι ειναι ΠΑΟΚτσηδες η σαλπιγγιδης fc.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
όπως επίσης όταν χάνει η ομάδα η δεν παίζει καλά ο ίδιος κάποιοι να τρέχουν να ποστάρουν εδώ ,
αγχωμένοι κιόλας..
αγχωμένοι κιόλας..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Έτσι city_boy όπως τα λες είναι:φιλοκοντοί και αντικοντοί τα ίδια μυαλά έχουν.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
+++moican4 έγραψε:όπως επίσης όταν χάνει η ομάδα η δεν παίζει καλά ο ίδιος κάποιοι να τρέχουν να ποστάρουν εδώ ,
αγχωμένοι κιόλας..