László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Τι γινεται ρε? Διαβάζω αρθρα απο ΑΡΔ και μου φαίνεται ότι ...κάπου τα έχω ξαναδιαβάσει!

Θα έχω πάθει αλτσχαιμερ...

ΥΓ.

Εκτός από αλτσχαιμερ, πρεπει να εχω και αρνητικό IQ...

YΓ2.

ΠΑΕ ΠΑΟΚ vs ΠΑΕ Λαζλο. Η λογική λέει άσσο, η καρδιά διπλό... Μακάρι να ερθει Χ.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από monopaokre »

gika έγραψε:Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
1. Πες μου το έργο του Μπερέτα στις ομάδες που δούλεψε αφου σ αρέσει...
2. Πες μου που είδες την άριστη προετοιμασιά όταν η ομάδα δεν είχε δυνάμεις να πιέσει ούτε στο κέντρο μετα το 60'
3. Παρέθεσε παλιό σου ποστ που να λες ΤΟΤΕ ότι ο άλλος Ζ τον έφαγε, τώρα είσαι μετα Χριστόν προφήτης
4. Πες μου τι περίμενες φέτος με τον υπάρχον υλικό για να θεωρήσεις τον κόουτς πετυχημένο...
5.Εφόσον δεν τον θεωρείς πετυχημένο δώσε μια άλλη αξιόπιστη λύση που να ΜΗΝ έχει μεγάλο ρίσκο

ΥΓ: Δηλώνω κι εγώ αρνητικό ΙQ.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Μη τσιγκλάς το Γκίκα όρεξη έχεις?......Πάλι τούμπανα θα μας τα κάνει με το Μπόλονι ρε φίλε! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6197
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

eleos έγραψε: Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..

San πολλα να μαζευτηκαμε τα αρνητικα ΙQ δεν νομιζεις? :twisted:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Tolaros »

Μακάρι να μείνεις για 5 χρόνια αλλά δεν το βλέπω, θα σε είχε στηρίξει ήδη η ΠΑΕ μετά από τόσες ώρες.
Προσωπικά πιστεύω ακούγονται γύρω μας ΓΧ και Κολομπούρδες για να τρομάξουμε και να πούμε πάλι καλά όταν μας κουβαλήσουν το scarface
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6197
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Μην ανυσηχεις...αυτος παει προς κουνελου μερια..
Ας τους ερθει καμια αναλαμπη εκει στην διοικηση να κρατησουν τον Λαζλο γιατι μας βλεπω του χρονου να αλλαζουμε προπονητες σαν καλτσες...
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

δηλαδη τι θελετε να γινει για να σταματησει να ερχεται ο κοσμος

καποτε ειχαμε συσπειρωση
ζαγορ----> τεο τραβελ απατεωνα, ντου στην 5, φερε πισω τα 200, ψωμιαδη λαμογιο κουμπαρε κτλ κτλ
σαλπιγγιδης-->ρουφιανε,προδοτη,θερμοσιφωνα,αμπαλα,800αρι,ξαναπροδοτη κτλ κτλ
βιερινια,κοντρερας,βιτολο ---->περηφανες αποδεσμευσεις-πωλησεις
μπολονι---->κοιμησμενε,πορτοφολα,γκοβιλατζ,αποτυχημενε
γκαρσια--->πουλας την ομαδα με τα νευρα σου, μας κρεμασες, γερο,πιο αργος απο ιβιτς,κοστιζεις 500 χηνες κτλ κτλ

βαρεθηκε ο κοσμος τη μαλακια ρε μαγκες, ελεος πια,μπαλα ειναι χαρειτε την πουτανα...κριτικη μονο στο παιχνιδι και δειτε και λιγο ξενα πρωταθληματα, αμαν πια με το ποδοσφαιρο οπου ο προπονητης ηταν μαγος και αλλαζε τους παικτες και τις θεσεις, κοψτε και τις ραδιοφωνατζουδες που αν δεν ηταν τα σμσ θα ηταν ανεργοι..

εφυγε ο σαντος και μετα καταλαβαμε και αποδεχτηκαμε τις σαρδελες και αλλα προσγειωμενα που ελεγε
τι ειπε ο λαζλο και δεν ηταν γεγονος;
στην ευρωπη αγγλια,ισπανια,πορτογαλια,γαλλια,γερμανια,ιταλια,ολλανδια,ρωσια,βελγιο εχουν ανωτερα πρωταθληματα απο μας, που σημαινει αν τα βαλουμε κατω εχει καμια 150 ομαδες καλυτερες απο μας και σιγουρα πιο πλουσιες..τι να μασηξει δηλαδη ο λαζλο και να σου πει παραμυθια;

ο ανθρωπος θα κατσει 3-4 χρονια, θα δουλεψει με κορμο 15 παικτων θα τους μαθει να παιζουν σαν ρομποτακια και να βρισκοντε με κλειστα τα ματια, θα σου μπολιασει σαυτο το διαστημα αλλους 10 πιτσιρικαδες που ειτε θα τους παρεις τσαμπα ειτε με μικρο κοστος, θα πουλησεις τους μισους απο αυτους και θα βγαζεις και κερδος χωρις να εχεις τον πρωθυπουργο της χωρας απο πισω

με αναγνωρισμενους προπονητες μπορεις να φερεις και παικτες αξιας, αφου αλλο κινητρο δεν εχεις σαν πρωταθλημα και ομαδα, μιλαω για ξενους κυριως παικτες
τι να ερθει ο ταδε γαλλος πχ σε μια ομαδα που ειναι 3η-4η μια ζωη , χωρις μεγαλο συμβολαιο , σε μια χωρα που δεν ξερει τι θα ξημερωσει και με προπονητη τον προσκυνητη;

συνεχιστε τη φαγωμαρα και θα πλακωνεστε με τα μπετα στο τελος
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Vonapartis »

Η απάντηση για όσους του ροκανίζουν τη θέση είναι μία, δες την πρώτη χρονιά του Σάντος και τι αποτελέσματα έφεραν οι σαρδέλες Νο1. Γιατί λοιπόν να απαιτήσουμε από τις σαρδέλες Νο 2 καλύτερα αποτελέσματα? Στην αρχή της χρονιάς νομίζαμε ότι κάποιοι από αυτούς ήταν καρχαρίες, αλλά αποδείχτηκαν σαρδελες άντε και σαρδελομάνες. Λάζλο δεν πας πουθενά εδώ θα μείνεις.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ποιες σαρδέλες νούμερο 2 ρε;;;; Πάτε καλά; Τι συγκρίνετε;;;

Τον Σάλμον με τον Κλάους;
Τον Ίβιτς με τον Ίλιεφ;
Τον Σάλπι και τον Γεωργιάδη με τον Τόνι Γκονζάλεθ;
Τον Γκαρσία και τον Λαζάρ με τον Μπαλάφα και τον Ηλιάδη;
Το μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς κτλ;;;
Ακόμα κι ο Παπάζογλου από τη σαρδέλα με το όνομα Φρούνζα καλύτερος είναι.

Αφήστε πια αυτό το παραμύθι με τις σαρδέλες. Επειδή τα πράγματα ήταν ΤΟΤΕ έτσι, δεν σημαίνει ότι είναι και τώρα. Επιπλέον τότε ήταν μία διαλυμμένη ομάδα. Όχι μία ομάδα με σταθερό κορμό 5 χρόνων. Και αν το ξεχνάτε, μέχρι τα Χριστούγεννα είχαμε στο ρόστερ και τον Βιερίνια και τον Κοντρέρας. Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει τη βαθμολογία μετά τις πρώτες 15 αγωνιστικές; Μήπως ήμασταν πρώτοι και δεν το θυμάμαι;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

desperando έγραψε:για μενα προσωπικα το προβλημα δν ειναι αν θα φυγει ο μπολονι που τον εχω σε εκτιμηση, το θεμα μου ειναι οτι η διοικηση εφαρμοζει σκουλικιστικες τακτικες κατι που με ενοχλει και με θυμωνει.
Αυτό ακριβώς.Ούτε Μπόλονι είμαστε ούτε Σαντος ούτε Ζαγόρ ούτε Βρύζας.ΠΑΟΚ είμαστε και τέτοιες συμπεριφορές
δε τις γουστάρουμε.Ειδικά όταν μέχρι τώρα λέγαμε οτι η ομάδα πρέπει να χτιστεί πάνω στη φιλοσοφία του Μπόλονι.
Υπάρχει κάποιος (απ τα ονόματα που ακούγονται δε νομίζω) να εφαρμόσει τη φιλοσοφία του Μπόλονι καλύτερα?Αν ναι δεκτόν.Στο καλό και να μας γράφει,αλλα όχι μ αυτό τον τρόπο.Αυριο που θα θέλεις κάποιο σοβαρό ξενο προπονητή - παίκτη το πρώτο που θα κάνει είναι να ρωτήσει αυτους που πέρασαν απ τη ομάδα τι γνώμη έχουν.Τι πιστεύετε οτι θα του πουν ανθρωποι σαν το Λάζλο?Ρεζίλι θα γίνουμε.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Rizla έγραψε:
eleos έγραψε: Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
San πολλα να μαζευτηκαμε τα αρνητικα ΙQ δεν νομιζεις? :twisted:
Πραγματικά, και είναι λυπηρό...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
+1000
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από monopaokre »

gika έγραψε:Ποιες σαρδέλες νούμερο 2 ρε;;;; Πάτε καλά; Τι συγκρίνετε;;;

Τον Σάλμον με τον Κλάους;
Τον Ίβιτς με τον Ίλιεφ;
Τον Σάλπι και τον Γεωργιάδη με τον Τόνι Γκονζάλεθ;
Τον Γκαρσία και τον Λαζάρ με τον Μπαλάφα και τον Ηλιάδη;
Το μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς κτλ;;;
Ακόμα κι ο Παπάζογλου από τη σαρδέλα με το όνομα Φρούνζα καλύτερος είναι.

Αφήστε πια αυτό το παραμύθι με τις σαρδέλες. Επειδή τα πράγματα ήταν ΤΟΤΕ έτσι, δεν σημαίνει ότι είναι και τώρα. Επιπλέον τότε ήταν μία διαλυμμένη ομάδα. Όχι μία ομάδα με σταθερό κορμό 5 χρόνων. Και αν το ξεχνάτε, μέχρι τα Χριστούγεννα είχαμε στο ρόστερ και τον Βιερίνια και τον Κοντρέρας. Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει τη βαθμολογία μετά τις πρώτες 15 αγωνιστικές; Μήπως ήμασταν πρώτοι και δεν το θυμάμαι;
Επίσης Γ.Χ(έμπειρος και καλός παίκτης), Φερνάντες τέρμα(μια κλάση πάνω από τους τωρινούς),Σβούρας, Μελίσσης, Χαραλάμπους αριστερά, Σνάουτσνερ σε καλύτερη ηλικία, Βερόν, Αραμπατζή(από Αποστολό καλύτερος προς το παρόν), Οικοδόμο... Επίσης ο Γκάβρανσιτς και ο 'Ιλιεφ είχαν πολλά ματς σε Ντιναμό κιέβου και Καμπιονάτο,Παρτιζάν αντίστοιχα. Και στις εθνικές.

Αν εσύ θεωρείς αυτό το ρόστερ ΠΟΛΥ χειρότερο απ το τωρινό τι να πω...

ΥΓ1: Σε άλλο τόπικ μας λες ότι ο Μπάφυ έχει μεγαλύτερη προσφορά απ τον Σάλπι...Γιατί λοιπόν συμπεριλαμβάνεις τον κοντό στις καλές επιλογές. Με αυτά που διαβάζω ο Τόνι καλύττερος ήταν
ΥΓ2: Είχαμε στον πρώτο γύρο ρόστερ για να είμαστε πρώτοι και δεν το ξέρω?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Χωρίς να θέλω να εμπλακώ στην ωραία σας (και χρήσιμη) συζήτηση ...... τον Χαραλάμπους ρε παλικάρι .... για καλό πάικτη τον έβαλες;
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

έλα ρε monopaokre τώρα, ψάχνεις ψύλλους στ'αχυρα.

Αυτό μας βόλευε , αυτό είπαμε.
Το επιχείρημά μας πρέπει να στηριχθεί . Τότε ήταν σαρδέλες ενώ τώρα αθερίνες.
Μη τη ψάχνεις
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”