Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL...........!!!!!!!!!!
Έτσι ρε ΚΟΝΤΕ...!!!

Έτσι ρε ΚΟΝΤΕ...!!!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Τον αμυντικό αυτον, να τον παρουμε στον ΠΑΟΚ. Θα εχουμε γκαραντι 1 γκολ μειον σε καθε ματς!
Ο ξυλοκόπος ουτε τακλιν δεν ξερει να κανει...