Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από markos4 »

για τον μορα συμφωνω και απορω γιατι δεν κανουμε κινηση να τον αποκτησουμε.
καλη ηλικεια ειναι ελληνας εχει παραστασεις απο το εξωτερικο και ειδικα απο ιταλια
που παιζουν καλα την αμυνα.

ο παιχτης εχει βελτιωθει παρα πολυ.
γνωμη μου ειναι οτι θα κανει καλο διδυμο με τον κοντρερας και πιστευω θα ειναι
το καλυτερο διδυμο του πρωταθληματος.

μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω,εκτος και αν βοηθησει ο σαχπα.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

και κατι τις τελευταιας στιγμης.....

τραυματιστηκε λεει Λαζαρ με την εθνικη..... :evil:
....οποτε στην Κρητη εχει πρεμιερα το εργο.....ΒΛΑΝΤΑΝΕ...η επιστροφη..... :o

αμα σε θελει ρε πουστη μου.....
τι και φυγαν ..τι και αν ηρθαν παικτες.....
....ολα τριγυρω αλλαζουνε και ολα τα ιδια μενουν....... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Iakovidis »

paoki_sweden έγραψε:Moras I agree! We need a centerback, after Pablo and Cirillo we need Moras, and then if some of them cannot play Malezas but not Balafas.

If we want to go far in Europa Leuge and perhaps beat the teams of athens.......
And we will do that with the help of Moras.I believe you are joking.
PAOK players with guts not every greek dirt bag .PAOK you are :)
One love..Piece \m/
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sporos123 »

οχι δν μπορει,αλλα αυτοι που μπορουν κοστιζουν 500-600 χιλιαρικα....τελος παντων διαφερουν οι αποψεις μας.......
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

MANIAKOS έγραψε:το παρασηνιακο αρθρο του 24 μαλλον μας προετοιμαζει για μη κινηση για σανκαρε.....θα να ι ηττα απο τον αρουλη του τσιωλη κριμα......
Μανιακέ μήπως μας προετοιμάζουν για κάτι άλλο ? Θυμίσου την περίπτωση Ρομπέρ.
Τα ερπετά στην συγκεκριμένη θέση έχουν Κουλουχέρη,Λαζαρίδη,Ντίκοχ, Παπαζαχαρία,Κοτσώνη,Γιαννίτση.
Τι να τον κάνουν τον 7ο στόπερ ?


:pano: :pano: :pano:
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sporos123 »

markos4 έγραψε:για τον μορα συμφωνω και απορω γιατι δεν κανουμε κινηση να τον αποκτησουμε.
καλη ηλικεια ειναι ελληνας εχει παραστασεις απο το εξωτερικο και ειδικα απο ιταλια
που παιζουν καλα την αμυνα.

ο παιχτης εχει βελτιωθει παρα πολυ.
γνωμη μου ειναι οτι θα κανει καλο διδυμο με τον κοντρερας και πιστευω θα ειναι
το καλυτερο διδυμο του πρωταθληματος.

μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω,εκτος και αν βοηθησει ο σαχπα.
εδω συμφωνουμε.......... ;) :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

geoavr έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:το παρασηνιακο αρθρο του 24 μαλλον μας προετοιμαζει για μη κινηση για σανκαρε.....θα να ι ηττα απο τον αρουλη του τσιωλη κριμα......
Μανιακέ μήπως μας προετοιμάζουν για κάτι άλλο ? Θυμίσου την περίπτωση Ρομπέρ.
Τα ερπετά στην συγκεκριμένη θέση έχουν Κουλουχέρη,Λαζαρίδη,Ντίκοχ, Παπαζαχαρία,Κοτσώνη,Γιαννίτση.
Τι να τον κάνουν τον 7ο στόπερ ?


:pano: :pano: :pano:
να φανει σαν νικη μας εννοεις geoavr,να τους υπνωτισουμε? θα φανει απο τις εξελιξεις....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Τρί 06 Σεπ 2011, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από DC »

Ε, αφού το λέει το 24 ότι είναι ήττα για εμάς αν πάει στην γειτονιά ο σανκαρέ, έτσι θα είναι.
Δεν μπορεί αλλιώς.
Edit: Ας μας νικάει ο ρούλης στις μεταγραφές. Πάλι καναπέ θα βγούνε. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Τρί 06 Σεπ 2011, 23:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sporos123 »

για ολα ειναι ικανοι οι ΑΡΔ μας..... :twisted:
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

markos4 έγραψε:οτι πεταει ο γαυρος το περνουμε εμεις?και το θεωρουμε καλη περιπτωση??
εμεις τοσους αφησαμε ελευθερους γιατι δεν ενδιαφερθηκε ο γαυρος για καποιους απ αυτους?

εχει προμηθευσει ο γαυρος τις μισες ομαδες του πρωταθληματος με δικους του παιχτες,
ε να παρουμε και εμεις κανεναν,αφου εχει παιχταραδες.

αλλα δεν ξερουν αυτοι οι αμπαλοι που αφησαν τον νεμεθ ελευθερο,εμεις ειμαστε οι εξυπνοι.

ελεος ρε π**** μου ποιος νεμεθ ποιος λεοναρντο?
και καποιοι λεγανε οτι τους αρεσει και ο γκαλιτσιος.....

καποιοι μικραινεται πολυ την ομαδα μας..ή ετσι μας εχουν αναγκασει???????
Δηλαδή πρέπει να στο αναλύσει κάποιος το ότι είμαστε πολύ μικρότερο οικονομικό μέγεθος απ'το γάβρο?
Με τα οικονομικά μας μόνο τέτοιες κινήσεις μπορούμε να κάνουμε, να εκμεταλλευτούμε λάθος εκτιμήσεις κάποιων τεχνικών διευθυντών ή κολλήματα προπονητών πχ Βαλβέρδε και με ψίχουλα να ανέβουμε επίπεδο..αν έχεις κάποια άλλη πρόταση ή φράγκα για να πάρουμε τον Μιραλάς ευχαρίστως
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

DC έγραψε:Ε, αφού το λέει το 24 ότι είναι ήττα για εμάς αν πάει στην γειτονιά ο σανκαρέ, έτσι θα είναι.
Δεν μπορεί αλλιώς.

DC...για ηττα εγω το πα αν οντως τον θελουμε και αργησαμε........(τοσα τους σουραμε μην τους κατηγορησουμε και για αλλα.. :? 8-) :mrgreen: )
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από markos4 »

δηλαδη η νεμεθ ή μιραλας...
οκ οτι πεις..
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Μα σε οποιαδήποτε ομάδα μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε, άσε το γάβρο..τον Βιερίνια πως τον πήραμε με ψίχουλα?εκμεταλλευτήκαμε τη λάθος εκτίμηση του Φερέιρα περί απόδοσης/εξέλιξής του
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μαρκος μην θεωρεις οτι οτι φευγει απο το γαυρο ειναι σκαρτο...Ειδες να παιζει ο νεμεθ περυσι σε κανενα παιχνιδι???
Ή μηπως θεωρεις οτι αυτοι που αποφασιζουν στο γαυρο εχουν και μεγαλη σχεση??Αφου δεν ηταν καλος γιατι εφεραν τον νεμεθ,το ρομενταλ,τον ουρταδο,το ριερα,το νταρμπισαιρ και αλλους τοσους???
Εχει πολλους καλυτερους εκτος του μιραλας ο βαλβερδε στον παγκο απο το μητρογλου που τον εδωσε δανεικο???
Μηπως εχει "μικρο" προπονητη και δεν μπορει να αξιοποιησει τους παιχτες???
Μηπως θελει να φερει ολη την ισπανια για να παιξει ο γαυρος???
Δε σου λεω οτι ο νεμεθ ειναι ο μαγος αλλα για ελευθερος με εναν προπονητη που το κατεχει μπορει να ειναι μια καλη λυση..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

+123 σωστος ο πολιτης σουρμενετες

Πολλα ακουγονται για τις μεταγγραφες οσφπ οτι τις κανει ο βαλβερδε παιρνοντας παικτες απο το μανατζερ του ιμπανιεθ

Ο λεοναρντο αν προσεχτει μπορει να χουμε μεγαλο κερδος......μακαρι να βγει...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”