Καζούρα σε αλλόθρησκους
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Φιλος μου αγορασε εισιτηρια για τον επαναληπτικο με Πενιαρολ αλλα λογω απροοπτου προβληματος δεν θα παει και πουλαει τα εισιτηρια
Οποιος ενδιαφερεται,ας στειλει πμ
Οποιος ενδιαφερεται,ας στειλει πμ
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ο θυληκός Ζαμπίδης εν δράση.....ωραία κλωστομπούνιαΤρόμος έγραψε: Υπάρχουν και γυναίκες που παίζουν αντρίκια:
[youtube]2LPIUI_CY44[/youtube]
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Η χειρότερη επιλογή
Τραγική αποδείχτηκε η απόφαση της διοίκησης (μία ακόμη) του Μοράφσκι Τόπλιτσε για την προετοιμασία της ΑΕΚ σε ό,τι αφορά τα γήπεδα, την οργάνωση (άγνωστη λέξη) και τον προγραμματισμό – Κι όμως υπήρχε καλύτερη λύση στα 400 μέτρα!
Τον σταυρό τους θα πρέπει να κάνουν στα Σπάτα που ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ… αναίμακτα. Διότι αν ο Μανόλο Χιμένεθ δεν ήταν στον βαθμό που είναι προσαρμοστικός και συγκαταβατικός ο υπεύθυνος για την επιλογή και οργάνωσης του βασικού σταδίου προετοιμασίας της ΑΕΚ θα τον είχε ήδη πάρει στο κυνήγι! Το σίγουρο είναι πως αν ήταν κάποιος εκ των Φερέρ, Σάντος, ή Μπάγεβιτς θα είχε βρει ποιος είναι ο υπεύθυνος και θα τον είχε απομακρύνει… χθες από την ομάδα.
Όπως προκύπτουν από όλες τις αναφορές των απεσταλμένων των ΜΜΕ εδώ στην Σλοβενία και στο Μοράφσκι Τόπλιτσε η φετινή επιλογή ήταν η πλέον αποτυχημένη (μία ακόμη) κίνηση από την διοίκηση της ΑΕΚ και η χειρότερη τα τελευταία πέντε χρόνια (και δέκα ίσως…)! Και είναι η πρώτη φορά που ακόμη (και) από την ίδια την ομάδα και το ποδοσφαιρικό τμήμα συμφωνούν ότι η φετινή επιλογή ήταν η χειρότερη…
Και δεν πρόκειται για κάποιο σχόλιο με εμπάθεια αφού τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους… Το γήπεδο της Οντράντσι που προετοιμάστηκε η ομάδα μέρα με τη μέρα ήταν απλά και σε χειρότερη κατάσταση όσον αφορά στον αγωνιστικό χώρο… Ταυτόχρονα η απόσταση από το ξενοδοχείο της ομάδας ήταν όπως όλοι έχουν γράψει μισή ώρα (30 λεπτά). Επιπρόσθετα πρόκειται μόνο για ένα γήπεδο και δεν υπήρχε η δυνατότητα να δουλέψουν σωστά και οι τερματοφύλακες όπως ίσχυε τις προηγούμενες χρονιές. Μάλιστα σε μία προπόνηση ο προπονητής των γκολκίπερ Κώστας Καμπόλης δούλεψε στην παιδική χαρά (είχε χορτάρι) του γηπέδου με τους τερματοφύλακες σε κάποιες ασκήσεις που ήθελε να κάνει ξεχωριστά από την ομάδα.
Καθημερινά ο Μανόλο Χιμένεθ και οι συνεργάτες του πληροφορούνταν λίγη ώρα προτού ξεκινήσουν για την προπόνηση αν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γήπεδο της Οντράντσι, ή αν έπρεπε να μεταβούν στην Μούρσκα Σόμποτα για να γυμναστούν στο γήπεδο της Μούρα 2005.
Δυο μέρες που έβρεξε δυνατά ο Μανόλο Χιμένεθ υποχρεώθηκε να κάνει… σκόντο στη δουλειά του μια και την πρώτη τους πήγε στο δάσος αν και το πρόγραμμα ανέφερε προπόνηση με μπάλα σε γήπεδο και χθες τη δεύτερη φορά αναγκάστηκε να δώσει ρεπό κάτι που δεν του άρεσε καθόλου. Και παρά το γεγονός ότι στην ΑΕΚ έψαξαν για γήπεδο δεν βρήκαν.
Το πιο… τρελό πάντως ήταν ότι εδώ στο Μοράφσκι Τόπλιτσε (όπως μπορείτε να δείτε και στα σχετικά βίντεο) υπάρχει ένα άλλο ξενοδοχείο (στο οποίο μένουμε οι απεσταλμένοι των ΜΜΕ) όπου υπάρχει ολόκληρη πτέρυγα που θα μπορούσε να φιλοξενήσει (απομονωμένη) την ομάδα. Στα 3 μέτρα (ναι σωστά διαβάζετε στα 3 μόλις μέτρα!) από το ξενοδοχείο που θα φιλοξενούνταν η ομάδα βρίσκονται δύο γήπεδα, ένα κανονικών διαστάσεων με αγωνιστικό χώρο σε άριστη κατάσταση και ένα μικρότερο προκειμένου να δουλεύουν οι τερματοφύλακες και οι τραυματίες. Κι όμως κανείς δεν ρώτησε ποτέ από την ΑΕΚ αν είναι διαθέσιμο (που ήταν και με μικρότερο κόστος) το συγκεκριμένο ξενοδοχείο με την ονομασία Vivat… Εδώ μάλιστα προετοιμάζεται και η Ραντ Βελιγραδίου που απέκλεισε ο Ολυμπιακός Βόλου στα προκριματικά του Europa League…
http://www.gazzetta.gr/article/item/213 ... oge-videos
Να ήμουν εκεί και να έβλεπα την προπόνηση των τερματοφυλάκων στην παιδική χαρά και τι στον κόσμο
...
Τραγική αποδείχτηκε η απόφαση της διοίκησης (μία ακόμη) του Μοράφσκι Τόπλιτσε για την προετοιμασία της ΑΕΚ σε ό,τι αφορά τα γήπεδα, την οργάνωση (άγνωστη λέξη) και τον προγραμματισμό – Κι όμως υπήρχε καλύτερη λύση στα 400 μέτρα!
Τον σταυρό τους θα πρέπει να κάνουν στα Σπάτα που ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ… αναίμακτα. Διότι αν ο Μανόλο Χιμένεθ δεν ήταν στον βαθμό που είναι προσαρμοστικός και συγκαταβατικός ο υπεύθυνος για την επιλογή και οργάνωσης του βασικού σταδίου προετοιμασίας της ΑΕΚ θα τον είχε ήδη πάρει στο κυνήγι! Το σίγουρο είναι πως αν ήταν κάποιος εκ των Φερέρ, Σάντος, ή Μπάγεβιτς θα είχε βρει ποιος είναι ο υπεύθυνος και θα τον είχε απομακρύνει… χθες από την ομάδα.
Όπως προκύπτουν από όλες τις αναφορές των απεσταλμένων των ΜΜΕ εδώ στην Σλοβενία και στο Μοράφσκι Τόπλιτσε η φετινή επιλογή ήταν η πλέον αποτυχημένη (μία ακόμη) κίνηση από την διοίκηση της ΑΕΚ και η χειρότερη τα τελευταία πέντε χρόνια (και δέκα ίσως…)! Και είναι η πρώτη φορά που ακόμη (και) από την ίδια την ομάδα και το ποδοσφαιρικό τμήμα συμφωνούν ότι η φετινή επιλογή ήταν η χειρότερη…
Και δεν πρόκειται για κάποιο σχόλιο με εμπάθεια αφού τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους… Το γήπεδο της Οντράντσι που προετοιμάστηκε η ομάδα μέρα με τη μέρα ήταν απλά και σε χειρότερη κατάσταση όσον αφορά στον αγωνιστικό χώρο… Ταυτόχρονα η απόσταση από το ξενοδοχείο της ομάδας ήταν όπως όλοι έχουν γράψει μισή ώρα (30 λεπτά). Επιπρόσθετα πρόκειται μόνο για ένα γήπεδο και δεν υπήρχε η δυνατότητα να δουλέψουν σωστά και οι τερματοφύλακες όπως ίσχυε τις προηγούμενες χρονιές. Μάλιστα σε μία προπόνηση ο προπονητής των γκολκίπερ Κώστας Καμπόλης δούλεψε στην παιδική χαρά (είχε χορτάρι) του γηπέδου με τους τερματοφύλακες σε κάποιες ασκήσεις που ήθελε να κάνει ξεχωριστά από την ομάδα.
Καθημερινά ο Μανόλο Χιμένεθ και οι συνεργάτες του πληροφορούνταν λίγη ώρα προτού ξεκινήσουν για την προπόνηση αν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γήπεδο της Οντράντσι, ή αν έπρεπε να μεταβούν στην Μούρσκα Σόμποτα για να γυμναστούν στο γήπεδο της Μούρα 2005.
Δυο μέρες που έβρεξε δυνατά ο Μανόλο Χιμένεθ υποχρεώθηκε να κάνει… σκόντο στη δουλειά του μια και την πρώτη τους πήγε στο δάσος αν και το πρόγραμμα ανέφερε προπόνηση με μπάλα σε γήπεδο και χθες τη δεύτερη φορά αναγκάστηκε να δώσει ρεπό κάτι που δεν του άρεσε καθόλου. Και παρά το γεγονός ότι στην ΑΕΚ έψαξαν για γήπεδο δεν βρήκαν.
Το πιο… τρελό πάντως ήταν ότι εδώ στο Μοράφσκι Τόπλιτσε (όπως μπορείτε να δείτε και στα σχετικά βίντεο) υπάρχει ένα άλλο ξενοδοχείο (στο οποίο μένουμε οι απεσταλμένοι των ΜΜΕ) όπου υπάρχει ολόκληρη πτέρυγα που θα μπορούσε να φιλοξενήσει (απομονωμένη) την ομάδα. Στα 3 μέτρα (ναι σωστά διαβάζετε στα 3 μόλις μέτρα!) από το ξενοδοχείο που θα φιλοξενούνταν η ομάδα βρίσκονται δύο γήπεδα, ένα κανονικών διαστάσεων με αγωνιστικό χώρο σε άριστη κατάσταση και ένα μικρότερο προκειμένου να δουλεύουν οι τερματοφύλακες και οι τραυματίες. Κι όμως κανείς δεν ρώτησε ποτέ από την ΑΕΚ αν είναι διαθέσιμο (που ήταν και με μικρότερο κόστος) το συγκεκριμένο ξενοδοχείο με την ονομασία Vivat… Εδώ μάλιστα προετοιμάζεται και η Ραντ Βελιγραδίου που απέκλεισε ο Ολυμπιακός Βόλου στα προκριματικά του Europa League…
http://www.gazzetta.gr/article/item/213 ... oge-videos
Να ήμουν εκεί και να έβλεπα την προπόνηση των τερματοφυλάκων στην παιδική χαρά και τι στον κόσμο
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Απολαυστικό pregame comment από κάποιον jim κάποιου ερπετομπλογκ
παραμονές του αγώνα της Πενιαρόλ στην πόλη του θεού.

Oταν ο πρώτος επίσημος αγώνας αργεί,
όταν έχεις μπερδέψει το αήττητο με το περιζήτητο,
την ατιτλία με την ασυλία,
τη βούρτσα με την μπατανόβουρτσα,
όταν γενικώς επικρατεί τρικυμία.
παραμονές του αγώνα της Πενιαρόλ στην πόλη του θεού.

Oταν ο πρώτος επίσημος αγώνας αργεί,
όταν έχεις μπερδέψει το αήττητο με το περιζήτητο,
την ατιτλία με την ασυλία,
τη βούρτσα με την μπατανόβουρτσα,
όταν γενικώς επικρατεί τρικυμία.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ναι , γελατε ... Τωρα ομως ο ρουλης περασε την Πενιαρολ ( δεν κατεβηκε στο δευτερο παιχνιδι ) και παιζει στον επομενο γυρο με την Λατσιο .

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ρε μαλακα καρχαρια μη μου το κανεις αυτο,χτες στη δουλεια γαυρος που δεν ασχολειτε απλα λεει οτι ειναι γαυρος,με ρωταει το θεικο ο αρης με τη λατσιο κληρωθηκε?

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΈΠΑΙΞΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ... Και το έλεγα ... Θα την πάθουν τη ζημιά... ΦΤΟΥ ...
Τι κρίμα για το ελληνικό ποδόσφαιρο...

Τι κρίμα για το ελληνικό ποδόσφαιρο...
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ale3 την Τετ 03 Αύγ 2011, 01:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

