9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το "έγκυρο" MEGA είπε ότι ο Σαλπι θα παραμείνει 6 εβδομάδες εκτός!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kos »

bob έγραψε:πάνε ασχολήσου και βγάλε το κόμπλεξ σου εσύ στους συνδέσμους και μετά έλα να ξαναμιλήσουμε...εδώ λα λα λα στο γήπεδο τουμπέκα...
εδω για να πω την αληθεια τα εχεις τα δικαια σου. κανενας απο τους μαγκες του πληκτρολογιου δεν εχει τον αντρισμο τον δικο σας που πατε κατα δεκαδες στα καφε την πολιχνης και την πεφτετε στον κοντο.

εγραψε κατι ο φιλος ο Aureliano Buendia, τον λενε εδω και καιρους αρκετοι αλλα απαντηση δεν εχουν παρει.
το τουμπεκι για τον γκαγκατση απο τους θεματοφυλακες των Παοκτσηδικων ιδανικων ηταν αυθορμητο ή δοθηκαν υποσχεσεις για ανταλλαγματα. υποσχεσεις που τελικα δεν τηρηθηκαν?
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Hideguti »

O Γκαγκατσης θα γαμουσε και θα εδερνε ολους τους αλλους και ο ΠΑΟΚ θα ητανε καβαλα, οποτε δεν θα υπηρχε προβλημα. Αυτο που συνεβη βεβαια ηταν οτι γαμηθηκε και δαρθηκε ανηλεως η ομαδα για οσο καιρο ειχε τον Γκαγκατση. Και μετα ξυπνησαν (?), ολοι.

Τελος για τον Σαλπιγγιδη, αφου ευχηθουμε πρωτα καλη αναρρωση και πολυ μεγαλυτερη προσφορα στην ομαδα φετος σε σχεση με τη μετριοτατη περυσινη χρονια, το θεμα ειναι αλλο: Πρεπει να μειωσει γενναια, και οταν λεμε γενναια δεν εννοουμε για 10%, τις αποδοχες του. Δεν μπορεις Μητσο να παιρνεις τα υπερδιπλασια απο τον Γκαρσια και περισσοτερα απο Βιερινια και Κοντρερας. Δεν ειναι δικαιο. Δεξου λοιπον μια γερη μειωση αποδοχων για να βοηθησεις και τον ΠΑΟΚ αλλα και για να ειναι δικαια και τα πραγματα στην ομαδα σε οτι αφορα τις απολαβες των παικτων.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

slidar έγραψε:Ρε αλανια δεν ειπα οτι χαρηκα. Απλα δεν θα τον βλεπω για 1 μηνα με την φανελα του ΠΑΟΚ. Αλλο το ενα αλλο το αλλο.

ΚΑι ψιτ ολοι εσεις που ξαφνικα απο το γνωστο "μας αφησες για τα λεφτα και τα λοιπα της πρωτης χρονιας στην ΤΟΥΜΠΑ" μου γινατε κωλοτουμπες 3-4 χρονια μετα δεν σας φταιω. Ας κανατε και εσεις 550 χιλιομετρα και ο ΔΣ να εφευγε απο την πισω πορτα του αεροδρομιου να σας δω αμα θα τον γουσταρατε . Στο διαλο και ακομα παραπερα.
ΓΚΕΓΚΕ?

ΚΑΙ οπλαρχηγε μην στεναχωριεσαι μια χαρα ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ ειμαστε .
Επειδη αυτη η καραμελα δεν εχει λιωσει ακομα βλεπω, πρεπει να την βαλουμε στη θεση της. Οταν εμαθε ο σαλπι οτι ηρθαν ΠΑΟΚια να τον δουν στο αεροδρομιο ζητησε να τους δει και η διοικηση του βαζελουτον τρομοκρατησε λεγοντας του οτι ηρθαν να τον λυντσαρουν και εχουν αρχισει επεισοδια μεσα στο αεροδρομιο. Οτι ηταν το καλυτερο να φυγει διακριτικα για να μην του επιτεθουν με την υποσχεση οτι θα διευκρινιζαν οι ιδιοι με ανακοινωση το τι ακριβως εγινε για να μην εχει ο ιδιος προβλημα.
Θετε το πιστευετε, δε θετε δεν το πιστευετε. Αν εχετε καποια πιο εγκυρη πηγη για τα θεματα σαλπι, πειτε τα και σε μενα. Καντε μια αναδρομη για το ποτε εβγαλα στην επιφανεια θεμα σαλπι (επιστροφης, περι προσπαθειας πωλησης στη γερμανια) και βγαλτε συμπερασματα.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από georgedoulk »

Οι ποντιακοί θερμοσίφωνες εχουν εγγύηση εφ ορου ζωής!

Σε 15 μέρες πισω θα είναι.

Περαστικά Μήτσο και καλή χρονιά, με πολλά γκολ.

Υ.Γ. Πολλοί μεσα και γύρω απο την ομάδα θέλουν να τον διώξουν. Οποιοσδήποτε στην θέση του θα είχε φύγει. Αλλά για αλλη μια φορά θα στεναχωρησει αρκετους γιατί το δικο του ΠΑΟΚΟΜΕΤΡΟ εχει κλίμακα που δεν μετράει σε Ευρώ...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

:lol: :lol: :lol: :lol:

ποντιακοί θερμοσίφωνες!!!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

κρατάνε το νερό κρύο
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

bre to καιμενο το παιδακι το τρομακρατησαν... αχουτο μωρε να του κανουμε μασαζακι να περασει

:redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

xxxxxxxxxxxxxxx
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: δε χρειαζεται να προκαλουμε...
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Τρόμος έγραψε:Δεν υπάρχει πιο γελοίο θέμα από το πρόβλημα της ύπαρξης ή όχι του Δημήτρη Σαλπιγγίδη στην ομάδα μας.Βρήκαμε ευκαιρία να χωριστούμε σε κοντούς,αντικοντούς,προεδρικούς,αντιπροεδρικούς,καθαρόαιμους,ημίαιμους και ότι αλλο γουστάρει ο καθένας.Άλωστε δεν έχουμε ούτε πραγματικά προβλήματα(το οικονομικό το λύσαμε,τα χρέη διευθετήθηκαν,το καινούργιο γήπεδο τελιώνει όπου νάναι) ούτε εξωτερικούς εχθρούς(το ποκ δε μας κλέβει πρωταθλήματα με τα κοράκια,δε μας κλέβουν παίχτες που έχουν συμβόλαια ούτε τα ΜΜΕ κάνουν αντιπαοκτσίδικη προπαγάνδα).Άρα το μόνο που μας έμεινε να λύσουμε είναι το θέμα του <<θερμοσίφωνα>>.Ας διαλέξουμε λοιπόν πλεύρες και φωτιά και τσεκούρι στους απέναντι.

πιος ΠΑΟΚ ρε τα ΚΟΜΠΛΕΞ μας πάνω απ όλα
+1985......στο τέλος θα μας πλακώσει το ριμάδι το σπίτι μας :|
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

dj_timo έγραψε:
slidar έγραψε:Ρε αλανια δεν ειπα οτι χαρηκα. Απλα δεν θα τον βλεπω για 1 μηνα με την φανελα του ΠΑΟΚ. Αλλο το ενα αλλο το αλλο.

ΚΑι ψιτ ολοι εσεις που ξαφνικα απο το γνωστο "μας αφησες για τα λεφτα και τα λοιπα της πρωτης χρονιας στην ΤΟΥΜΠΑ" μου γινατε κωλοτουμπες 3-4 χρονια μετα δεν σας φταιω. Ας κανατε και εσεις 550 χιλιομετρα και ο ΔΣ να εφευγε απο την πισω πορτα του αεροδρομιου να σας δω αμα θα τον γουσταρατε . Στο διαλο και ακομα παραπερα.
ΓΚΕΓΚΕ?

ΚΑΙ οπλαρχηγε μην στεναχωριεσαι μια χαρα ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ ειμαστε .
Επειδη αυτη η καραμελα δεν εχει λιωσει ακομα βλεπω, πρεπει να την βαλουμε στη θεση της. Οταν εμαθε ο σαλπι οτι ηρθαν ΠΑΟΚια να τον δουν στο αεροδρομιο ζητησε να τους δει και η διοικηση του βαζελουτον τρομοκρατησε λεγοντας του οτι ηρθαν να τον λυντσαρουν και εχουν αρχισει επεισοδια μεσα στο αεροδρομιο. Οτι ηταν το καλυτερο να φυγει διακριτικα για να μην του επιτεθουν με την υποσχεση οτι θα διευκρινιζαν οι ιδιοι με ανακοινωση το τι ακριβως εγινε για να μην εχει ο ιδιος προβλημα.
Θετε το πιστευετε, δε θετε δεν το πιστευετε. Αν εχετε καποια πιο εγκυρη πηγη για τα θεματα σαλπι, πειτε τα και σε μενα. Καντε μια αναδρομη για το ποτε εβγαλα στην επιφανεια θεμα σαλπι (επιστροφης, περι προσπαθειας πωλησης στη γερμανια) και βγαλτε συμπερασματα.

Ελεος ρε φιλε με το ψεμα. Αντε κανουμε την παλαβη να πουμε δεν θα τα γαμησεις και ολα να δουμε τι αλλο δικαιολογια θα βρεις και εσυ και ο κοντος αμπαλλος χχχχχ
Προφανως πριν πεταξει και μιλουσε με τους συγκεκριμενους συνδεσμιτες τοτε τους ελεγε ψεμματα οτι δεν εχει υπογραψει ,εσυ μας λες εδω οτι δεχτηκε παρεμβαση και εντολη απο την παε Ζελα. δλδ περα απο το αστειο περι απαγωγης που δεν εχει καμια βαση αφου τους ηξερε αυτους που πηγαιναν και αλλο ψεμα.
Γουσταρεται τον καντε οτι θελετε, ψεμματα για τον κοντο προδοτη εις βαρος του λαου δεν θα λετε.Αντε εχει παραγινει η φαση με το ΠΑΟΚσακι που νιωθει...

υγ. Με την "γερη μειωση" στο ΠΑΟΚσακι τι γινετε ? μια βδομαδα μας πριξατε για τον φιλανθρωπο να πουμε που θα επαιρνε και διαρκειας για ανεργους και τελικα ακομα το συζητανε ....τι λε ρε δεν εχει συμφωνησει ακομα ο υπαραω χρηματων ... τσσσ

υγ.2. με 1,2 μπαλωνες 2-3 αγωνιστικα κενα απο να τα δινεις σε παικτη που ουτε δεξια μπορει,ουτε CF μονος.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από jibbie »

ειτε προδοτης ειτε ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ μειωση αποδοχων χτες. περαστικα.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από arisk »

slidar έγραψε:
gergeo4 έγραψε:
slidar έγραψε:κατσε για αποθεραπεια. εστω και για 1 μηνα θα απαλαχτουμε απο την παρτυ σου.
ΠΑΟΚ ειπαμε εισαι εσυ,ε?ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ! :redcard:
Kαλα κανεις ρε μαστορα. Τι να κανουμε δλδ που δεν γουσταρουμε τον θερμοσιφωνα? Συγνωμη δηλαδη που ειμαστε της αποψης οτι με τα λεφτα του επαγγελματια σημερα με την κριση που υπαρχει και στο ποδοσφαιρο εφερνες επιθετικο που θα ειχε 20 γκολ για πλακα στο πρωταθλημα τις σουπερ λιγδας.

Gia σενα και για πολλους ακομα θα βοηθησει η αναγνωση του παρακατω αρθρου..

http://paokg4.org/myths.asp?articleid=783
Δεν συμμετείχα στην κουβέντα αλλά δεν μπορώ και να μην παραθέσω αυτό που παρατήρησα και γελάω ακόμα... :D

Στην παραπάνω σελίδα της Θ4, ακριβώς κάτω απο το άρθρο για τον Σαλπιγγίδη, έχει ένα άρθρο για τις τότε πωλήσεις παικτών και συγκεκριμένα των Μελίσση, Φερνάντες, οικοδόμου... Διαβάστε το... Να παραθέσω και εδώ ένα μικρό απόσπασμα...


..."Αν δούμε τα πράγματα ορθολογιστικά, οι 3 μοναδικοί παίκτες οι οποίοι μπορούσαν να σταθούν στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, δηλαδή να πουληθούν με ένα σοβαρό αντίτιμο, ήταν ο Φερναντεζ, ο Χριστοδουλόπουλος και ο Μελίσσης. Και το θέμα είναι, ότι την φετινή μεταγραφική περίοδο, πουλήθηκαν άπαντες. Στην περίπτωση Φερνάντεζ και Μελίσση, φρονώ πως είναι δύσκολο να έχουμε ισάξιες ή καλύτερες λύσεις. Ακόμη και σε περίπτωση που οι παίκτες που ήρθαν καλύψουν το κενό τους, τα περασμένα –άντα δεν είναι το ίδιο με τους εικοσάρηδες και τους εικοσιπεντάρηδες. Άλλωστε αν ήταν έτσι, θα κόστιζε πεντακόσια χιλιάρικα ο Μελίσσης και δύο εκατομμύρια ο Κοντρέρας. Δεν δίνεις πάντα ό,τι παίρνεις, αλλά όταν αγοράζεις ακριβά θα σου βγουν οι 8 μεταγραφές στις 10, και όταν αγοράζεις φτηνά θα βγουν οι 2 στις 10'"...

http://paokg4.org/myths.asp?articleid=615
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

bakunin4 έγραψε:
dj_timo έγραψε:
slidar έγραψε:Ρε αλανια δεν ειπα οτι χαρηκα. Απλα δεν θα τον βλεπω για 1 μηνα με την φανελα του ΠΑΟΚ. Αλλο το ενα αλλο το αλλο.

ΚΑι ψιτ ολοι εσεις που ξαφνικα απο το γνωστο "μας αφησες για τα λεφτα και τα λοιπα της πρωτης χρονιας στην ΤΟΥΜΠΑ" μου γινατε κωλοτουμπες 3-4 χρονια μετα δεν σας φταιω. Ας κανατε και εσεις 550 χιλιομετρα και ο ΔΣ να εφευγε απο την πισω πορτα του αεροδρομιου να σας δω αμα θα τον γουσταρατε . Στο διαλο και ακομα παραπερα.
ΓΚΕΓΚΕ?

ΚΑΙ οπλαρχηγε μην στεναχωριεσαι μια χαρα ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ ειμαστε .
Επειδη αυτη η καραμελα δεν εχει λιωσει ακομα βλεπω, πρεπει να την βαλουμε στη θεση της. Οταν εμαθε ο σαλπι οτι ηρθαν ΠΑΟΚια να τον δουν στο αεροδρομιο ζητησε να τους δει και η διοικηση του βαζελουτον τρομοκρατησε λεγοντας του οτι ηρθαν να τον λυντσαρουν και εχουν αρχισει επεισοδια μεσα στο αεροδρομιο. Οτι ηταν το καλυτερο να φυγει διακριτικα για να μην του επιτεθουν με την υποσχεση οτι θα διευκρινιζαν οι ιδιοι με ανακοινωση το τι ακριβως εγινε για να μην εχει ο ιδιος προβλημα.
Θετε το πιστευετε, δε θετε δεν το πιστευετε. Αν εχετε καποια πιο εγκυρη πηγη για τα θεματα σαλπι, πειτε τα και σε μενα. Καντε μια αναδρομη για το ποτε εβγαλα στην επιφανεια θεμα σαλπι (επιστροφης, περι προσπαθειας πωλησης στη γερμανια) και βγαλτε συμπερασματα.

Ελεος ρε φιλε με το ψεμα. Αντε κανουμε την παλαβη να πουμε δεν θα τα γαμησεις και ολα να δουμε τι αλλο δικαιολογια θα βρεις και εσυ και ο κοντος αμπαλλος χχχχχχχχ
Προφανως πριν πεταξει και μιλουσε με τους συγκεκριμενους συνδεσμιτες τοτε τους ελεγε ψεμματα οτι δεν εχει υπογραψει ,εσυ μας λες εδω οτι δεχτηκε παρεμβαση και εντολη απο την παε Ζελα. δλδ περα απο το αστειο περι απαγωγης που δεν εχει καμια βαση αφου τους ηξερε αυτους που πηγαιναν και αλλο ψεμα.
Γουσταρεται τον καντε οτι θελετε, ψεμματα για τον κοντο προδοτη εις βαρος του λαου δεν θα λετε.Αντε εχει παραγινει η φαση με το ΠΑΟΚσακι που νιωθει...

υγ. Με την "γερη μειωση" στο ΠΑΟΚσακι τι γινετε ? μια βδομαδα μας πριξατε για τον φιλανθρωπο να πουμε που θα επαιρνε και διαρκειας για ανεργους και τελικα ακομα το συζητανε ....τι λε ρε δεν εχει συμφωνησει ακομα ο υπαραω χρηματων ... τσσσ

υγ.2. με 1,2 μπαλωνες 2-3 αγωνιστικα κενα απο να τα δινεις σε παικτη που ουτε δεξια μπορει,ουτε CF μονος.

"Σαπακι, αμπαλος, προδοτης,"... Δεν εισαι απλα εμπαθης, εισαι και ψευτης για να δημιουργησεις εντυπωσεις.
Τα εμεις και τα εσεις αλλου, την προπαγανδα και ψευτικες δικαιολογιες για να τον αντιπαθειτε να τα λετε μεταξυ σας. Οπως και τα ΠΑΟΚομετρα. Αστο, εχετε κουρασει. Ο εγωισμος σας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

χχχχχχχχχχχχχ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ελεος
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”