15. Pablo Andrés Contreras Fica

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Falegkos »

Aureliano Buendia έγραψε:Εγώ παιδιά, και αγγουράκια και ελιές. :opaokara:

Ο ΚΟΝΔΟΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΕΔΩ
+++
κοντρερας και γκαρσια δεν κουνιούνται.


ΥΓ. σαν να βλεπω πάντως τους αρδ αν φυγει "ηταν μετριος με την χιλη και η διοίκηση αποφάσισε να μην πεταει λεφτα"
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από No4h »

Τετοια να ακουω κ ερχεται και 4ος παγκοσμιος.

ΑΡΔ μετα απο αποδεσμευση:" Η διοικηση εκτιμησε οτι μπορει να βρει καλυτερο με λιγοτερα λεφτα αυτη την περιοδο και ηθελε να ξεφορτωθει και το τεραστιο συμβολαιο του Χιλιανου. Αλλωστε μην ξεχναμε οτι πρωτοστατησε κ αυτος στην αποχη του Μαρτιου μαζι με τον Βιτολο." :evil: :evil:

ΥΓ: ΙΔΕΑ: Δημιουργια γκρουπ στο φεις μπουκ "Συμμετειχα κ γω στην αποχη των παικτων του ΠΑΟΚ τον Μαρτιο"
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από arisk »

Θέλω οπωσδήποτε τον Κοντρέρας στην ομάδα μέχρι το τέλος της καριέρας του... Λόγω θέσης δεν θεωρώ ότι αποτελεί πρόβλημα η ηλικία του και υπάρχουν πολλά παραδείγματα γι'αυτό, τερματοφύλακες και στόπερ έχουν περισσότερα χρόνια ποιοτικού ποδοσφαίρου μπροστά τους...

ΟΜΩΣ... Σε περίπτωση που ο Κοντρέρας θα έχει (με βεβαιότητα και μονο έτσι) σκοπό να αποχωρήσει το επόμενο καλοκαίρι απο τον ΠΑΟΚ για την Κόλο-Κόλο της Χιλής, μπορώ να κατανοήσω την αναγκαιότητα της "τράμπας" με Ντουγκλάο και δεν θεωρώ πως θα είναι εις βάρος του ΠΑΟΚ μια τέτοια κίνηση... Επαναλαμβάνω, μιλάω για την περίπτωση που ο Κοντρέρας δεν θα επιθυμεί την παραμονή του εδώ και θα επιδιώξει την επιστροφή του στην πατρίδα του και μόνον εκεί... Ο Κοντρέρας έχει ένα συμβόλαιο περίπου 600.000, να δώσει και ένα 400άρι η Κόλο-Κόλο, μαζεύεται ένα εκατομμύριο... Δίνεις 5-6 κατοστάρικα (maximum και πολλά λέω τώρα που πάει βούρ για φυλακή...) στον Μάκαρο και 3-4 κατοστάρικα στον Ντουγκλάο και έχεις ένα (σύντομα) εξίσου καλό στόπερ και με πολλαπλάσια χρόνια ποδοσφαίρου μπροστά του... Όμως επαναλαμβάνω για χιλιοστή φορά, μιλάω ΜΟΝΟ για την περίπτωση που ο Κοντρέρας δεν θα επιθυμεί την παραμονή του εδώ και θα επιδιώξει την επιστροφή του στην πατρίδα του και μόνον εκεί... Αν είναι να μου φύγει (σίγουρα και) τζάμπα τον Ιούνιο ας επωφεληθώ τώρα...


Υ.Γ. Προσωπικά θα πουλούσα 4-5 κατοστάρικα το Μαλεζά (αν υπάρχει πρόταση όπως εικάζεται) και με αυτά τα λεφτά θα αποκτούσα ο Ντουγκλάο και μαζί με τον Κοντρέρας θα είχα το καλύτερο αμυντικό δίδυμο της Ελλάδας...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Κοντρερας - Ντουγκλάο βασικοί,
Μαλεζάς - Μίρκο αναπληρωματικοί
(Ο Μίρκο για να είναι ταυτόχρονα και αναπληρωματικό αριστερό μπακ, γιατί ο Σακελλαρίου δεν μου πολυγεμίζει το μάτι),
αυτό ήθελα εγώ
και ονειρεύομουν πρωτάθλημα με τέτοια άμυνα.
Έβαζα και τον Βιτόλο από μπροστά για κόφτη και σκεφτόμουν ότι δεν θα τρώμε γκολ με τίποτα.
Μετά ήρθε το λαυράκι του Τσιρίλο και η φυγή Βιτόλο και σταμάτησα να εχω αυταπάτες.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από kos »

ο μακης παντως θα δεχτει και ανταλλαγη κοντρερας-ντουγκλαο. απο το να παρεις 500 απο την κολο κολο να τα δωσεις στον μακη για να σου δωσει ντουγκλαο κανεις την ανταλλαγη να γλυτωσεις και την αλληλογραφια :D

περα απο την πλακα τον κρατας τον παμπλο οσο θελει να μεινει και οταν με το καλο ερθει η ωρα και αποφασισει να γυρισει σπιτι του με το συμβολαιο του παιρνεις σουπερ παικτη ελευθερο. δεν χαθηκαν οι παικτες.
ασε που ο ντουγκλαο ειναι βαρυ στοπερ και με το μονο στοπερ που δενει ειναι ο κοντρερας.
Aureliano Buendia έγραψε:Κοντρερας - Ντουγκλάο βασικοί,
Μαλεζάς - Μίρκο αναπληρωματικοί
+1
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από black death »

Η πρόταση είναι καλή, γιατί δεν είναι μόνο μείωση αλλά και επέκταση. Για παίχτη της ηλικίας του Κοντρέρας είναι καλή. Τώρα αν δεν θέλει να μείνει, συμφωνώ πάνω κάτω με τον arisk αλλά 5-6 κατοστάρικα δεν θα τα έδινα για Ντουγκλάο.
Τώρα για το Μαλεζά, καλά κάναμε που αρνηθήκαμε τα 300; Ο χρόνος θα δείξει... 8-)
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από arisk »

Ίσως να μην τα έδινα ούτε εγώ αλλά η διοίκηση μας έδωσε 400+ για τον Γεωργιάδη... ;)
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Hideguti »

Φεντερασιόν, ινκλουντ μι ιν για καταληψη.

Να κοψουν τις μαλακιες και να κρατησουν τον παικτη. Και οχι μονο να τον κρατησουν αλλα να τον κανουν να νιωσει οτι τον θεωρουν εντελως απαραιτητο για τον ΠΑΟΚ και οτι πρεπει να τελειωσει την καριερα του εδω. Και οταν την τελειωσει να συζητησουνε και απο ποιο ποστο θα συνεχισει την παρουσια του στον ΠΑΟΚ.

Mεγαλε Colocolo που μας θωρεις απο ψηλα, τιμη και δοξα στην πουτσα που εριξες ως ηγετης των Μapuche στους Ισπανους κατακτητες, αλλα με την αδεια σου, θα θελαμε να κρατησουμε τον Παμπλο εδω περα.

Το προσωπικο μου ονειρο για την μελλοντικη στελεχωση του ΠΑΟΚ ειναι το εξης απλο: Παμπλο Γκαρσια προεδρος, Παμπλο Κοντρερας τεχνικος διευθυντης (ή προπονητης, δεν εχω εντελως ξεκαθαρισει στο μυαλο μου το ζητημα ακομα). Να δουμε μετα ποιο γατι, εντος και εκτος ΠΑΟΚ, θα κουνηθει εναντιον του ΠΑΟΚ και δεν θα του γινει η ουρα μπεσαμελ.
(Και μετα ξυπνησα)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hideguti την Κυρ 17 Ιούλ 2011, 17:07, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από black death »

arisk έγραψε:Ίσως να μην τα έδινα ούτε εγώ αλλά η διοίκηση μας έδωσε 400+ για τον Γεωργιάδη... ;)
Ναι αλλά άλλο εξτρεμάκι νέος Έλληνας διεθνής (οι επιθετικογενείς παίχτες κοστίζουν πάντα περισσότερα) και άλλο Βραζιλιάνος μπακ με δύο καλές χρονιές στην Ελλάδα που πριν δεν υπήρχε στον ποδοσφαιρικό χάρτη.
Μ' αρέσει ο Ντουγκλάο αλλά μου φαίνονται πολλά τόσα λεφτά για σέντερ μπακ.
bristol
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιουν 2011, 12:33

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από bristol »

Εγω θα ελεγα οτι το προβλημα μας εινα στο βαρυ σεντερ μπακ αυτο και να επιστρεψει ο Κοντρερας παλι δεν λυνετε το καλυτερο θα ηταν να εφευγε ο Κοντρερας και με τα 7 κατοσταρικα να παιρναμε Ντουγκλαο ασε που με λιγοτερα τον παιρνουμε ασε που θα παταει καλα με Μαλεζα θυμηθειτε μονο το διδυμο Μαρκαντονη Μαλεζα τι καλα ειχε δεσει την πρωτη χρονια οταν ειχε τραυματιστει ο Κοντρερας.Το ξαναλεω το προβλημα δεν λυνετε με τον Κοντρερας οταν γυρισει αλλα για να παρεις αμυντικο στο επιπεδο Ντουγκλαο μονο αν θυσιαστει ο Κοντρερας γινεται απλα τα πραγματα
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από diniko80 »

χωρις να θελω να χαλασω το ωραιο κλιμα, οποιος θεωρει οτι ο κοντρερας αξιζει οσο ο ντουγκλαο της καβαλας με τον 1 μολις χρονο καλα παιχνιδια νομιζω οτι σφαλει...
το ξερουμε οτι φευγει ο παυλος αλλα οι εντυπωσεις δεν αμβλυνονται με τπτ
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από giapas »

An o Κοντρέρας φύγει δε θα ειναι εγκλημα.

Θα ειναι η αρχη για το 3ο Παγκοσμιο οπως ειπε ενας φιλος πριν

Μη λετε αστεια.
Ουτε για πλάκα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

αυτή η κουβέντα από πούθε προέκυψε?

Ρε σεις δύει ο ήλιος στην ανατολή? Γιατί ασχολείστε?
Κανενός δεν τον συμφέρει να σταματήσει η γη να περιφέρεται 8-)
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από arisk »

Εγώ προσωπικά δεν είπα ότι έχουν ίδια αξία οι δύο παίκτες... Ούτε κανένας άλλος νομίζω πως μπορεί να έχει αυτή την άποψη... Αυτό που είπα και το ξαναλέω είναι ότι ΑΝ ο Κοντρέρας έχει πάρει (μετα βεβαιότητας και οριστικά) την απόφαση να αποχωρήσει απο την ομάδα το επόμενο καλοκαίρι που λήγει το συμβόλαιό του και ΑΝ δεν μπορούμε να τον μεταπείσουμε, ΤΟΤΕ είναι μια λογική και συνετή λύση να τον δώσουμε απο τώρα και ΜΟΝΟ στο εξωτερικό ώστε να αποκομίσουμε κάποιο όφελος (και να μην φύγει τότε τζάμπα όπως έφυγε φέτος ο Μουσλίμοβιτς...) και με αυτό το όφελος να αποκτήσουμε τον αντικαταστάτη του ο οποίος μπορεί να είναι ο Ντουγκλάο, ένας παίκτης με πλούσια σωματικά προσόντα που ξέρει και μπάλα, πράγμα δυσεύρετο ειδικά για το βαλάντιο μας... Αυτά... Νομίζω ότι αυτό που λέω και εξηγώ αναλυτικά (θέλω να πιστεύω και τεκμηριωμένα) είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να κατανοήσει και σαφώς δεν κρύβεται κάτι πίσω απο τις λέξεις... ;)
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teratios2 »

Hideguti έγραψε:Φεντερασιόν, ινκλουντ μι ιν για καταληψη.

Να κοψουν τις μαλακιες και να κρατησουν τον παικτη. Και οχι μονο να τον κρατησουν αλλα να τον κανουν να νιωσει οτι τον θεωρουν εντελως απαραιτητο για τον ΠΑΟΚ και οτι πρεπει να τελειωσει την καριερα του εδω. Και οταν την τελειωσει να συζητησουνε και απο ποιο ποστο θα συνεχισει την παρουσια του στον ΠΑΟΚ.

Mεγαλε Colocolo που μας θωρεις απο ψηλα, τιμη και δοξα στην πουτσα που εριξες ως ηγετης των Μapuche στους Ισπανους κατακτητες, αλλα με την αδεια σου, θα θελαμε να κρατησουμε τον Παμπλο εδω περα.

Το προσωπικο μου ονειρο για την μελλοντικη στελεχωση του ΠΑΟΚ ειναι το εξης απλο: Παμπλο Γκαρσια προεδρος, Παμπλο Κοντρερας τεχνικος διευθυντης (ή προπονητης, δεν εχω εντελως ξεκαθαρισει στο μυαλο μου το ζητημα ακομα). Να δουμε μετα ποιο γατι, εντος και εκτος ΠΑΟΚ, θα κουνηθει εναντιον του ΠΑΟΚ και δεν θα του γινει η ουρα μπεσαμελ.
(Και μετα ξυπνησα)
έτσι, οι μεγάλες ομάδες ξέρουν να τιμουν και να εκμεταλλεύονται τους μεγάλους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (κι όχι μόνο ποδοσφαιριστές) που τυχαίνει να πετύχουν...κι ο Κοντρέρας είναι o μεγαλύτερος αμυντικός των τελευταίων 30 χρόνων στον ΠΑΟΚ (και δεν μιλάω μόνο για το αγωνιστικό)...αν είναι δυνατόν να του συμπεριφερόμαστε λες και είναι ένας απλός παίχτης και δεν τρέχει τίποτα και θα τον αντικαταστήσουμε με τον Ντουγκλάο ή τον Ζουέλα ή το κάθε ημι-απίθανο παιχτάκι...τι σκατά σκουλήκιασμα είναι αυτό;...

Υ.Γ.
όσο για τους 2 Παύλους στην διοίκηση του ΠΑΟΚ, μακάρι να μπορούσε να γίνει πραγματικότητα...όσο όμως μια μεγάλη μερίδα του κόσμου αρέσκεται να κάνει "μπίζνες επί χάρτου", όσο το όραμα της διοίκησης πρωτοδικείου αντιπροσωπεύεται από τράμπες Βιτόλο-Γεωργιάδη και κολλητηλίκια με σάχηδες και σείχηδες, όσο οι Κολκοβασιλόμπουλοι ρουφιάνοι της μπορούν να επιχειρηματολογούν για "κέρδος του ΠΑΟΚ από την δωρεά του καλύτερου κόφτη στην Ελλάδα στον βασικό μας αντίπαλο" χωρίς να τους παίρνουν με τις πέτρες, δεν θα παραξενευτώ αν δω τους Κοντρέρας-Γκαρσία να φεύγουν απ τον ΠΑΟΚ με μια ανακοίνωση "ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή συνέχεια της καριέρας σας" και μετά δεν σε ξέρω - δεν σε είδα...όπου να ναι έρχεται και ο σούπερ 4, να τελειώνουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”