Hideguti έγραψε:Φεντερασιόν, ινκλουντ μι ιν για καταληψη.
Να κοψουν τις μαλακιες και να κρατησουν τον παικτη. Και οχι μονο να τον κρατησουν αλλα να τον κανουν να νιωσει οτι τον θεωρουν εντελως απαραιτητο για τον ΠΑΟΚ και οτι πρεπει να τελειωσει την καριερα του εδω. Και οταν την τελειωσει να συζητησουνε και απο ποιο ποστο θα συνεχισει την παρουσια του στον ΠΑΟΚ.
Mεγαλε Colocolo που μας θωρεις απο ψηλα, τιμη και δοξα στην πουτσα που εριξες ως ηγετης των Μapuche στους Ισπανους κατακτητες, αλλα με την αδεια σου, θα θελαμε να κρατησουμε τον Παμπλο εδω περα.
Το προσωπικο μου ονειρο για την μελλοντικη στελεχωση του ΠΑΟΚ ειναι το εξης απλο: Παμπλο Γκαρσια προεδρος, Παμπλο Κοντρερας τεχνικος διευθυντης (ή προπονητης, δεν εχω εντελως ξεκαθαρισει στο μυαλο μου το ζητημα ακομα). Να δουμε μετα ποιο γατι, εντος και εκτος ΠΑΟΚ, θα κουνηθει εναντιον του ΠΑΟΚ και δεν θα του γινει η ουρα μπεσαμελ.
(Και μετα ξυπνησα)
έτσι, οι μεγάλες ομάδες ξέρουν να τιμουν και να εκμεταλλεύονται τους μεγάλους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (κι όχι μόνο ποδοσφαιριστές) που τυχαίνει να πετύχουν...κι ο Κοντρέρας είναι o μεγαλύτερος αμυντικός των τελευταίων 30 χρόνων στον ΠΑΟΚ (και δεν μιλάω μόνο για το αγωνιστικό)...αν είναι δυνατόν να του συμπεριφερόμαστε λες και είναι ένας απλός παίχτης και δεν τρέχει τίποτα και θα τον αντικαταστήσουμε με τον Ντουγκλάο ή τον Ζουέλα ή το κάθε ημι-απίθανο παιχτάκι...τι σκατά σκουλήκιασμα είναι αυτό;...
Υ.Γ.
όσο για τους 2 Παύλους στην διοίκηση του ΠΑΟΚ, μακάρι να μπορούσε να γίνει πραγματικότητα...όσο όμως μια μεγάλη μερίδα του κόσμου αρέσκεται να κάνει "μπίζνες επί χάρτου", όσο το όραμα της διοίκησης πρωτοδικείου αντιπροσωπεύεται από τράμπες Βιτόλο-Γεωργιάδη και κολλητηλίκια με σάχηδες και σείχηδες, όσο οι Κολκοβασιλόμπουλοι ρουφιάνοι της μπορούν να επιχειρηματολογούν για "κέρδος του ΠΑΟΚ από την δωρεά του καλύτερου κόφτη στην Ελλάδα στον βασικό μας αντίπαλο" χωρίς να τους παίρνουν με τις πέτρες, δεν θα παραξενευτώ αν δω τους Κοντρέρας-Γκαρσία να φεύγουν απ τον ΠΑΟΚ με μια ανακοίνωση "ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή συνέχεια της καριέρας σας" και μετά δεν σε ξέρω - δεν σε είδα...όπου να ναι έρχεται και ο σούπερ 4, να τελειώνουμε