teod1980 έγραψε:
Ο Μιχάλης Σηφάκης εμφανίστηκε ευχαριστημένος ....μπλα μπλα μπλα..........
Για τα καλύτερα γκολ της χρονιάς επιλέγει:
«Δεν θα πω ένα όμορφο γκολ, θα πω ένα γκολ που έδωσε πολύτιμους βαθμούς, μέσα σε μία έδρα που ο Άρης είχε να κερδίσει 12 χρόνια. Το γκολ του Χαβίτο στην Τούμπα....μπλιαχ μπλιαχ μπλιαχ...
Ρε σηφάκη, τα γκολ της ομαδούλας σου στην ευρώπη και ειδικά στην ατλέτικο δε σου άρεσαν κι επιλέγεις αγώνα πρώτου γύρου ελληνικού πρωταθλήματος;
Σε διδάξανε καλά...γελοίε...
Ρε παιδιά τι το βρίζετε τον άνθρωπο. Αυτό το κλίμα εισπράττει, αυτό λέει, καλά κάνει: τον ΠΑΟΚ μισούν και στου ΠΑΟΚ την έδρα είχαν να νικήσουν τόσα χρόνια, ακόμα και τους τρεις του ΠΟΚ την τελευταία δεκαετία τους νίκησαν από μια φορά στις έδρες τους αν θυμάμαι καλά, επίσης πάντα έβριζαν την ομάδα τους που έρχεται χεσμένη στην Τούμπα. Έτσι ήρθε και φέτος αλλά έπαιξε 10 λεπτά και το πήρε το παιχνίδι χάρη στις μαλακίες μας. Στο χέρι μας είναι από αυτό το πράγμα να μην ξαναχάσουμε στην Τούμπα, όπως και από οποιονδήποτε άλλο.
Η μεγαλύτερη επιτυχία του Άρη εντός συνόρων φέτος αυτή ήταν, μεγαλύτερη και από τη νίκη με Ατλέτικο εντός. Αν δεν έκαναν το περίφημο διπλό στη Μαδρίτη, η τεράστια αυτή επιτυχία θα υποσκέλιζε κι ευρωπαϊκές πορείες και αήττητα και λεπτομερειούλες της φούτσας που δε συνεισφέρουν δημιουργικά στον πόλεμο κατά του ΠΑΟΚ.