Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μπορεις να το δεις απο 2 οψεις...
η μια ειναι οτι αποκτα η αεκ κινητρο αυριο χτυπαει το ματς και αν παρει 1χ και ΔΕΝ δικαιωθει βγαινουμε εμεις τσουλου με νικη μας.
η αλλη ειναι οτι ΑΝ θελουν οτι και να βγει στα αυριανα αποτελεσματα υπαρχει μια αποφαση της Πεμπτης που μας αφηνει εκτος τσουλου.
Αν κερδισει ο βαζελος μενουμε εκτος ανεξαρτητως αποφασης
Αν ερθει 1χ η αεκ μενουμε εκτος αν δωθουν οι βαθμοι στην αεκ.
Επειδη στην ελλαδα ζουμε, βλεπω (επειδη εγινε και πολυς ντορος με τον μπεο και θελουν να του τη φερουν κ μια φορα για να "καταλαγιασει η κοινη γνωμη") να αφηνουν το αυριανο ματς αεκ-παο να παιχτει στα ισια με ατυπη συμφωνια ο νικητης να βγει τσουλου μαγειρευοντας μετα την αποφαση με μοναδικο κριτηριο να μην βγουμε κερδισμενοι εμεις!
Ποσο εξω μπορει να πεφτω;
ΥΓ1 μας συμφερει οπως κ να εχει 1χ αυριο στο οακα...ακομα και αν δικαιωθει μετα η αεκ εχεις να τους το χωνεις + παιρνεις το καλο εισητηριο για ουεφα!!
ΥΓ2 ......................."ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΙ...ΜΟΝΑΧΑΑ:...Ε-ΝΣΤΑ-ΣΗ!
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...ΝΣΤΑ...ΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗ - ΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ..................................................."
η μια ειναι οτι αποκτα η αεκ κινητρο αυριο χτυπαει το ματς και αν παρει 1χ και ΔΕΝ δικαιωθει βγαινουμε εμεις τσουλου με νικη μας.
η αλλη ειναι οτι ΑΝ θελουν οτι και να βγει στα αυριανα αποτελεσματα υπαρχει μια αποφαση της Πεμπτης που μας αφηνει εκτος τσουλου.
Αν κερδισει ο βαζελος μενουμε εκτος ανεξαρτητως αποφασης
Αν ερθει 1χ η αεκ μενουμε εκτος αν δωθουν οι βαθμοι στην αεκ.
Επειδη στην ελλαδα ζουμε, βλεπω (επειδη εγινε και πολυς ντορος με τον μπεο και θελουν να του τη φερουν κ μια φορα για να "καταλαγιασει η κοινη γνωμη") να αφηνουν το αυριανο ματς αεκ-παο να παιχτει στα ισια με ατυπη συμφωνια ο νικητης να βγει τσουλου μαγειρευοντας μετα την αποφαση με μοναδικο κριτηριο να μην βγουμε κερδισμενοι εμεις!
Ποσο εξω μπορει να πεφτω;
ΥΓ1 μας συμφερει οπως κ να εχει 1χ αυριο στο οακα...ακομα και αν δικαιωθει μετα η αεκ εχεις να τους το χωνεις + παιρνεις το καλο εισητηριο για ουεφα!!
ΥΓ2 ......................."ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΙ...ΜΟΝΑΧΑΑ:...Ε-ΝΣΤΑ-ΣΗ!
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...ΝΣΤΑ...ΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗ - ΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΝΣΤΑΣΗΗ ΕΕΝΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ..................................................."
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Besuch την Τρί 24 Μάιος 2011, 19:16, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κατι χειροτερο.........εχουν καταντησει διασταυρωση γαυρου με σκουληκι!Εμετικο το αποτελεσμα!shark4 έγραψε:Κοροιδευανε τους γαυρους με την ενσταση με την Καλαμαρια ... Τα ιδια σκ@τα εισαστε και εσεις ...Αρης καταντησατε , κλαψομουν@δες..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Θελω να τους κανει κοντρα ενσταση ο Μπεος , για το πιστοποιητικο που πηραν και να τους ριξει Β' Εθνικη παρεα με την γρια ...
Αει στο διαολο με τις ξεφωνημενες..
Αει στο διαολο με τις ξεφωνημενες..
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Besuch έγραψε:
Επειδη στην ελλαδα ζουμε, βλεπω (επειδη εγινε και πολυς ντορος με τον μπεο και θελουν να του τη φερουν κ μια φορα για να "καταλαγιασει η κοινη γνωμη") να αφηνουν το αυριανο ματς αεκ-παο να παιχτει στα ισια με ατυπη συμφωνια ο νικητης να βγει τσουλου μαγειρευοντας μετα την αποφαση με μοναδικο κριτηριο να μην βγουμε κερδισμενοι εμεις!
Ποσο εξω μπορει να πεφτω;
ΥΓ1 μας συμφερει οπως κ να εχει 1χ αυριο στο οακα...ακομα και αν δικαιωθει μετα η αεκ εχεις να τους το χωνεις + παιρνεις το καλο εισητηριο για ουεφα!!
Στο μυαλο μου εισαι???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ΚΑΠ link - > http://www.epo.gr/kanonismoi/pdf/07_08/ ... _final.pdf
Γιατί η ένσταση της ΑΕΚ δεν έχει καμία τύχη
Του Γιάννη Σαντοριναίου*
Απορώ με τους ανθρώπους που διοικούν την ΑΕΚ. Πως έφτασαν μετά από «ώριμη» σκέψη να υποβάλλουν έφεση για αντικανονική συμμετοχή του Μπέου στον αγώνα! Μακάρι, για τον έγκριτο νομικό και πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, να ήταν ο Αχιλλέας βαρύ σέντερ φορ ή μηχανάκι στα χαφ. Δεν είναι όμως κάποιος εγνωσμένης αξίας ποδοσφαιριστής και γι’ αυτό η προσπάθεια της ΑΕΚ συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να πέσει στο κενό (γράμμα του νόμου) και η έγγραφη ένσταση να πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων.
Δεν είμαι νομικός (κι αυτοί που είναι με έχουν γεμίσει με πολλές απορίες για την ερμηνεία της νομοθεσίας) ούτε βλέπω από κάποια γυάλινη σφαίρα το μέλλον. Απλώς, διάβασα το επίμαχο άρθρο του ΚΑΠ και έψαξα για πρόθυμες νομικές γνώσεις από έμπειρους στο αθλητικό δίκαιο.
Τι έμαθα; Εάν δεν πέσει κάποιος φούρνος, η ΑΕΚ δεν έχει καμία τύχη να δικαιωθεί με την ένσταση για να κατακυρωθεί υπέρ της ο αγώνας με τον Ολυμπιακό Βόλου. Η ποινή αφορά (αποκλειστικά) πρόσωπα με επιβεβαιωμένη συμμετοχή στον αγώνα. Η συμμετοχή τους καταγράφεται στο φύλλο αγώνα. Αναφερόμαστε σε έφορους, φυσιοθεραπευτές, μεταφραστές, προπονητές και φυσικά ποδοσφαιριστές.
Η συνέχεια της καταγραφής ιδιοτήτων στην συγκεκριμένη διάταξη, με την οποία δηλώνεται κάποιος στο φύλλο αγώνα, δεν αφορά τους προέδρους των διοικητικών συμβουλίων.
Θυμίζω την παράγραφο 5 του άρθρου 19 που αφορά «ειδικές περιπτώσεις απαγόρευσης συμμετοχής ποδοσφαιριστών σε αγώνες»: «Απαγορεύεται η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους και η συμμετοχή στον αγώνα φυσικού προσώπου που έχει τιμωρηθεί με οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κλπ). Τυχόν συμμετοχή είναι αντικανονική και σε περίπτωση ένστασης εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 23 παρ. 11».
Οσο και να ψάξετε στο Φ.Α. ονοματεπώνυμο Αχιλλέας Μπέος δεν θα βρείτε. Στην συνέχεια του άρθρου 19 και της παραγράφου 5 γίνεται αναφορά στις προϋποθέσεις για την υποβολή ένστασης με παραπομπή στο άρθρο 23 παράγραφο 11. Εκεί θα βρείτε πολλές περιπτώσεις (αντικανονική διακοπή αγώνα, πλαστοπροσωπεία, απουσία ιατρού, αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή κ.α.) αλλά καμία για παράγοντα ομάδας.
Να σημειώσουμε πως στην κείμενη νομική διάταξη δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά στην ιδιότητα του παράγοντα. Περνάμε τώρα στην νομική «μπανανόφλουδα» που φαίνεται να πατά με μεγαλοπρέπεια η διοίκηση της ΑΕΚ. «Τυχόν είσοδος άλλου τιμωρημένου προσώπου (εκτός ποδοσφαιριστών) έχει ως συνέπεια σε περίπτωση ένστασης ή καταγγελίας την απώλεια του αγώνα για την υπαίτια ομάδα».
Σε αυτή την τελευταία αναφορά θα βασίσει τον νομικό ισχυρισμό της η ΑΕΚ για να υποστηρίξει την ένσταση. Παραταύτα, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα πως η τελευταία επισήμανση αφορά τα φυσικά πρόσωπα (εκτός των ποδοσφαιριστών) που έχουν συμμετοχή στον αγώνα.
Επαναλαμβάνω πως συμμετοχή στον αγώνα (θεωρούνται πως) έχουν όσοι αναγράφονται με την ιδιότητά τους στο φύλλο αγώνα. Συνεπώς, δεν βλέπω με ποιο τρόπο θα δικαιωθεί η ΑΕΚ και πως θα αποφύγει να συγκριθεί με «δον Κιχώτη» που κυνηγά (νομικούς) ανεμόμυλους.
Με κάθε σεβασμό στις τεράστιες ικανότητες του νομικού επιτελείου της Ενωσης, θα παρακολουθήσω την εκδίκαση της υπόθεσης με μεγάλη περιέργεια. Η ΑΕΚ κινδυνεύει να βάλει ένα αυτογκόλ που θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά στο γοητρό της.
Από την μία, χάνει κάθε επιχείρημα συνδεδεμένο με την απώλεια στα χαρτιά (υπόθεση Βάλνερ) του πρωταθλήματος το 2008. Απορώ πως η διοίκηση Αδαμίδη, έχοντας συμπεριλάβει σε επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ το «ηθικό πρωτάθλημα» εκείνης της χρονιάς, κατέφυγε σε ανάλογες πρακτικές με αμφίβολο αποτέλεσμα.
Από την άλλη όψη, η επιλογή του Αδαμίδη μπορεί να προσφέρει μία ηθική νίκη στον Αχιλλέα Μπέο την ώρα που η τσιμπίδα του νόμου (τον) πλησιάζει επικίνδυνα.
Σε πιθανή απόρριψη της ένστασης της ΑΕΚ, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου θα ανακηρυχθεί «ποπολάρος της Θεσσαλίας». Εάν καταφέρει κι αυτό ο Αδαμίδης, τι άλλο να πω. Ο,τι κάποιος θερίζει, σπέρνει...
*Ο Σαντοριναίος είναι αεκτζής δημοσιογράφος της ερασπόρ.
Η ένσταση πιστέυω γίνεται για το θεαθήναι.
Ο παναθηναϊκος αύριο θα πάρει ένα μεγαλοπρεπέστατο διπλό, γιατί έτσι πρέπει,
και το παραμυθάκι θα λάβει τέλος.
Γιατί η ένσταση της ΑΕΚ δεν έχει καμία τύχη
Του Γιάννη Σαντοριναίου*
Απορώ με τους ανθρώπους που διοικούν την ΑΕΚ. Πως έφτασαν μετά από «ώριμη» σκέψη να υποβάλλουν έφεση για αντικανονική συμμετοχή του Μπέου στον αγώνα! Μακάρι, για τον έγκριτο νομικό και πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, να ήταν ο Αχιλλέας βαρύ σέντερ φορ ή μηχανάκι στα χαφ. Δεν είναι όμως κάποιος εγνωσμένης αξίας ποδοσφαιριστής και γι’ αυτό η προσπάθεια της ΑΕΚ συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να πέσει στο κενό (γράμμα του νόμου) και η έγγραφη ένσταση να πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων.
Δεν είμαι νομικός (κι αυτοί που είναι με έχουν γεμίσει με πολλές απορίες για την ερμηνεία της νομοθεσίας) ούτε βλέπω από κάποια γυάλινη σφαίρα το μέλλον. Απλώς, διάβασα το επίμαχο άρθρο του ΚΑΠ και έψαξα για πρόθυμες νομικές γνώσεις από έμπειρους στο αθλητικό δίκαιο.
Τι έμαθα; Εάν δεν πέσει κάποιος φούρνος, η ΑΕΚ δεν έχει καμία τύχη να δικαιωθεί με την ένσταση για να κατακυρωθεί υπέρ της ο αγώνας με τον Ολυμπιακό Βόλου. Η ποινή αφορά (αποκλειστικά) πρόσωπα με επιβεβαιωμένη συμμετοχή στον αγώνα. Η συμμετοχή τους καταγράφεται στο φύλλο αγώνα. Αναφερόμαστε σε έφορους, φυσιοθεραπευτές, μεταφραστές, προπονητές και φυσικά ποδοσφαιριστές.
Η συνέχεια της καταγραφής ιδιοτήτων στην συγκεκριμένη διάταξη, με την οποία δηλώνεται κάποιος στο φύλλο αγώνα, δεν αφορά τους προέδρους των διοικητικών συμβουλίων.
Θυμίζω την παράγραφο 5 του άρθρου 19 που αφορά «ειδικές περιπτώσεις απαγόρευσης συμμετοχής ποδοσφαιριστών σε αγώνες»: «Απαγορεύεται η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους και η συμμετοχή στον αγώνα φυσικού προσώπου που έχει τιμωρηθεί με οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κλπ). Τυχόν συμμετοχή είναι αντικανονική και σε περίπτωση ένστασης εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 23 παρ. 11».
Οσο και να ψάξετε στο Φ.Α. ονοματεπώνυμο Αχιλλέας Μπέος δεν θα βρείτε. Στην συνέχεια του άρθρου 19 και της παραγράφου 5 γίνεται αναφορά στις προϋποθέσεις για την υποβολή ένστασης με παραπομπή στο άρθρο 23 παράγραφο 11. Εκεί θα βρείτε πολλές περιπτώσεις (αντικανονική διακοπή αγώνα, πλαστοπροσωπεία, απουσία ιατρού, αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή κ.α.) αλλά καμία για παράγοντα ομάδας.
Να σημειώσουμε πως στην κείμενη νομική διάταξη δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά στην ιδιότητα του παράγοντα. Περνάμε τώρα στην νομική «μπανανόφλουδα» που φαίνεται να πατά με μεγαλοπρέπεια η διοίκηση της ΑΕΚ. «Τυχόν είσοδος άλλου τιμωρημένου προσώπου (εκτός ποδοσφαιριστών) έχει ως συνέπεια σε περίπτωση ένστασης ή καταγγελίας την απώλεια του αγώνα για την υπαίτια ομάδα».
Σε αυτή την τελευταία αναφορά θα βασίσει τον νομικό ισχυρισμό της η ΑΕΚ για να υποστηρίξει την ένσταση. Παραταύτα, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα πως η τελευταία επισήμανση αφορά τα φυσικά πρόσωπα (εκτός των ποδοσφαιριστών) που έχουν συμμετοχή στον αγώνα.
Επαναλαμβάνω πως συμμετοχή στον αγώνα (θεωρούνται πως) έχουν όσοι αναγράφονται με την ιδιότητά τους στο φύλλο αγώνα. Συνεπώς, δεν βλέπω με ποιο τρόπο θα δικαιωθεί η ΑΕΚ και πως θα αποφύγει να συγκριθεί με «δον Κιχώτη» που κυνηγά (νομικούς) ανεμόμυλους.
Με κάθε σεβασμό στις τεράστιες ικανότητες του νομικού επιτελείου της Ενωσης, θα παρακολουθήσω την εκδίκαση της υπόθεσης με μεγάλη περιέργεια. Η ΑΕΚ κινδυνεύει να βάλει ένα αυτογκόλ που θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά στο γοητρό της.
Από την μία, χάνει κάθε επιχείρημα συνδεδεμένο με την απώλεια στα χαρτιά (υπόθεση Βάλνερ) του πρωταθλήματος το 2008. Απορώ πως η διοίκηση Αδαμίδη, έχοντας συμπεριλάβει σε επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ το «ηθικό πρωτάθλημα» εκείνης της χρονιάς, κατέφυγε σε ανάλογες πρακτικές με αμφίβολο αποτέλεσμα.
Από την άλλη όψη, η επιλογή του Αδαμίδη μπορεί να προσφέρει μία ηθική νίκη στον Αχιλλέα Μπέο την ώρα που η τσιμπίδα του νόμου (τον) πλησιάζει επικίνδυνα.
Σε πιθανή απόρριψη της ένστασης της ΑΕΚ, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου θα ανακηρυχθεί «ποπολάρος της Θεσσαλίας». Εάν καταφέρει κι αυτό ο Αδαμίδης, τι άλλο να πω. Ο,τι κάποιος θερίζει, σπέρνει...
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.soccerplus.gr/vipiece/12590Η ένσταση πιστέυω γίνεται για το θεαθήναι.
Ο παναθηναϊκος αύριο θα πάρει ένα μεγαλοπρεπέστατο διπλό, γιατί έτσι πρέπει,
και το παραμυθάκι θα λάβει τέλος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ακριβώς αυτή είναι και η δική μου άποψη.
Ότι όλα γίνονται για να μην πουν ότι έστησε κώλο το σίχαμα.
Τι τσουλού να βγεί η ξεμωραμένη με τόσα χρέη?
Θα θέλουν και μεταγραφές τα ερπετά του Νότου και ποιος θα πληρώσει τώρα που φεύγει και το διαλυτικό Blanco και το κίτρινο άρχισε να ξεφτίζει μαζί με τον δικέφαλο τους στην φανέλα...
Κοροιδίες για τον κόσμο τους και για το Θεαθήναι..
Ότι όλα γίνονται για να μην πουν ότι έστησε κώλο το σίχαμα.
Τι τσουλού να βγεί η ξεμωραμένη με τόσα χρέη?
Θα θέλουν και μεταγραφές τα ερπετά του Νότου και ποιος θα πληρώσει τώρα που φεύγει και το διαλυτικό Blanco και το κίτρινο άρχισε να ξεφτίζει μαζί με τον δικέφαλο τους στην φανέλα...
Κοροιδίες για τον κόσμο τους και για το Θεαθήναι..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αεκ, αεκ, άντε γ@μήσου αεκ
μπέο μπινέ (μάνες δε βρίζω)
βαρδινογιάννη πο@στάρα βάλε στον κώλο τα λεφτά.
γ@μώ τα play off σας
μπέο μπινέ (μάνες δε βρίζω)
βαρδινογιάννη πο@στάρα βάλε στον κώλο τα λεφτά.
γ@μώ τα play off σας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το λιμάνι Ηρακλείου έχουν κλείσει οι φίλαθλοι του ΟΦΗ που βρίσκονται στην «πύλη εισόδου» της Κρήτης συνεχίζοντας τις παρέμβασεις τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άπορριψη του φακέλου αδειοδότησης.
Μετά το χθεσινό μαζικό παρόν που έδωσαν χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ στο συλλαλητήριο που διοργάνωσαν στο κέντρο της πόλης, σήμερα δίνεται συνέχεια με την πραγματοποίηση μηχανοκίνητης πορείας.
Παρά το γεγονός ότι έβρεχε, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ με 10αδες μηχανές ξεκίνησαν την μηχανοκίνητη πορεία τους από τις Πατέλες όπου κατευθύνθηκαν στην συνέχεια στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου. Επιπλέον, η κεντρική συγκέντρωση των φιλάθλων του ΟΦΗ θα πραγματοποιηθεί στις 7.00 το απόγευμα στα Λιοντάρια όπου ο κόσμος αναμένεται να βροντοφωνάξει ξανά κατά της αδικίας που έχει υποστεί η ομάδα.
gazzetta
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
σωστός! αλλά επίσης τον ηλυσιακό κατάφεραν εν μία νυκτί να τον στείλουν στα τάρταρα με π@υστιά, χωρίς να κουνηθεί φύλλο.gash04 έγραψε:Ακριβώς αυτή είναι και η δική μου άποψη.
Ότι όλα γίνονται για να μην πουν ότι έστησε κώλο το σίχαμα.
Τι τσουλού να βγεί η ξεμωραμένη με τόσα χρέη?
Θα θέλουν και μεταγραφές τα ερπετά του Νότου και ποιος θα πληρώσει τώρα που φεύγει και το διαλυτικό Blanco και το κίτρινο άρχισε να ξεφτίζει μαζί με τον δικέφαλο τους στην φανέλα...
Κοροιδίες για τον κόσμο τους και για το Θεαθήναι..
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εγω παλι κραταω μια μικρη επιφυλακτικοτητα και θεωρω οτι δεν γινονται ολα για το θεαθηναι.Αν μιλησει καποιος με αεκτζη,θα δει οτι εχουν ξεσηκωθει κι οτι πιστευουν και παλι στο τσαμπιονς λιγκ εστω και με χ κοντρα στο βαζελο.Και αν λαβει κανεις υπ'οψιν οτι ο αδαμιδης λειτουργει με την πολιτικη του λαϊκισμου,δεν νομιζω οτι μετα απο τοσο ντορο θα τον ευχαριστουσε να δει την ομαδα του να στηνει λοκω στην ψυχρα γιατι θα εδινε αφορμη σε πολυ κοσμο να ερθει σε κοντρα μαζι του.
Θα τα ξερουμε ολα στις 22.30
Θα τα ξερουμε ολα στις 22.30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μου φαίνεται ηλίθιο να εκτείθεσαι τόσο προσπαθώντας να πάρεις ένα ματς στα χαρτιά ενώ έχεις σκοπό να χάσεις στον τελευταίο αγώνα, οπότε ακόμα και αν το πάρεις στα χαρτιά θα είναι δώρο άδωρον.
Δηλαδή να εκτίθονται τόσο πολύ, που ενώ μιλούσαν πριν 3 χρόνια ότι τα πρωταθλήματα κερδίζονται στο γήπεδο τώρα να κάνουν τα ίδια, χωρίς κανέναν λόγο;
Άμα είχαν σκοπό να χάσουν, ας βγάζανε μία ανακοίνωση που να έλεγε "Εϊμαστε περήφανοι, και δεν θέλουμε τίποτα στα χαρτιά". Ας στήνανε και κόλο στο βάζελο και όλα καλά! Το να κάνεις ένσταση και να κάθεσαι να χάνεις είναι το λιγότερο ηλίθιο!
Και τον Αδαμίδη για κουτοπόνηρο τον έχω, για ηλίθιο όχι.
Δηλαδή να εκτίθονται τόσο πολύ, που ενώ μιλούσαν πριν 3 χρόνια ότι τα πρωταθλήματα κερδίζονται στο γήπεδο τώρα να κάνουν τα ίδια, χωρίς κανέναν λόγο;
Άμα είχαν σκοπό να χάσουν, ας βγάζανε μία ανακοίνωση που να έλεγε "Εϊμαστε περήφανοι, και δεν θέλουμε τίποτα στα χαρτιά". Ας στήνανε και κόλο στο βάζελο και όλα καλά! Το να κάνεις ένσταση και να κάθεσαι να χάνεις είναι το λιγότερο ηλίθιο!
Και τον Αδαμίδη για κουτοπόνηρο τον έχω, για ηλίθιο όχι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κι εγω πιστευω οτι θα το χτυπησουν το ματς με τον βαζελο στα ισια και οτι εχουν πορωθει για Τσου Λου, αλλα αποδειξανε οτι δεν ειναι καλυτεροι απο τον γαυρο που ειναι επαγγελματιας στο να παιρνει παιχνιδια στα χαρτια.
Παντως η ενσταση τους πρεπει να απορριφθει γιατι πολυ απλα ο Μπεος δεν επαιρνε μερος στο αγωνα με οποιονδηποτε τροπο δηλαδη ουτε ποδοσφαιριστης ειναι, ουτε προπονητης, ουτε φυσιοθεραπευτης ουτε τιποτα και η νομοθεσια μιλαει καθαρα για προσωπα που λαμβανουν μερος στον αγωνα.
Ιδωμεν.
Παντως η ενσταση τους πρεπει να απορριφθει γιατι πολυ απλα ο Μπεος δεν επαιρνε μερος στο αγωνα με οποιονδηποτε τροπο δηλαδη ουτε ποδοσφαιριστης ειναι, ουτε προπονητης, ουτε φυσιοθεραπευτης ουτε τιποτα και η νομοθεσια μιλαει καθαρα για προσωπα που λαμβανουν μερος στον αγωνα.
Ιδωμεν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ο μπεος δλδ δεν παιρνει μέρος στον αγώνα....???iliasp έγραψε: η νομοθεσια μιλαει καθαρα για προσωπα που λαμβανουν μερος στον αγωνα.
Ιδωμεν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κι όμως όχι!
Στο φύλλο αγωνα γράφονται οι συμμετάσχοντες στον αγώνα. Παίκτες, προπονητές, φροντηστές, συνοδοί αποστολής κτλ. Όλοι...
Ο Μπέος δεν αναφέρεται πουθενά στο φύλλο αγώνα και δεν φαίνεται να έχει κάποιον ρόλο, αλλά και θεωρείται ότι δεν συμμετέχει!
Επιπλέον το ότι πήγε στα αποδητήρια, κι όχι στον αγωνιστικό χώρο, και το ότι αυτό έγινε μετά το τέλος του ματς, δυσχεραίνουν ακόμα πιο πολύ τη θέση της ΑΕΚ!!
Και δεν ξέρω γιατί μπήκανε σε αυτό το τρυπάκι αφού πιθανότατα και θα χάσουν την έφεση και θα στηθούν στον βάζελο.
Είναι τόσο ηλίθιοι που εκτείθονται για πλάκα; Δεν νομίζω... Κάτι βρωμάει ΚΑΙ σε αυτήν την απόφαση... Θα φανεί σήμερα το βράδυ.
Στο φύλλο αγωνα γράφονται οι συμμετάσχοντες στον αγώνα. Παίκτες, προπονητές, φροντηστές, συνοδοί αποστολής κτλ. Όλοι...
Ο Μπέος δεν αναφέρεται πουθενά στο φύλλο αγώνα και δεν φαίνεται να έχει κάποιον ρόλο, αλλά και θεωρείται ότι δεν συμμετέχει!
Επιπλέον το ότι πήγε στα αποδητήρια, κι όχι στον αγωνιστικό χώρο, και το ότι αυτό έγινε μετά το τέλος του ματς, δυσχεραίνουν ακόμα πιο πολύ τη θέση της ΑΕΚ!!
Και δεν ξέρω γιατί μπήκανε σε αυτό το τρυπάκι αφού πιθανότατα και θα χάσουν την έφεση και θα στηθούν στον βάζελο.
Είναι τόσο ηλίθιοι που εκτείθονται για πλάκα; Δεν νομίζω... Κάτι βρωμάει ΚΑΙ σε αυτήν την απόφαση... Θα φανεί σήμερα το βράδυ.