Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Besuch έγραψε:http://www.exedrasports.gr/football/superleague/article/?aid=112013&cid=24&scid=873&team=aek

Μπορεί την ένσταση αλλά...

Η είσοδος του Αχιλλέα Μπέου στα αποδυτήρια μετά το τέλος της αναμέτρησης με την ΑΕΚ, δίνει το δικαίωμα στους ανθρώπους της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ να κυνηγήσουν το θέμα, καταθέτοντας ένσταση που μπορεί να οδηγήσει σε μηδενισμό των γηπεδούχων.

Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει τεθεί τέτοιο ζήτημα από την διοίκηση της Ενωσης που θεωρεί πως οι αγώνες θα πρέπει να κερδίζονται εντός των τεσσάρων γραμμών του αγωνιστικού χώρου και όχι στα χαρτιά. Αλλωστε οι μνήμες από την υπόθεση «Βάλνερ» όπου ο Δικέφαλος έχασε τον τίτλο του πρωταθλητή από τον Ολυμπιακό, είναι ακόμη νωπές. Το νομικό επιτελείο της ΠΑΕ εξετάζει τις παραμέτρους της υπόθεσης και περίπτωση να προχωρήσει σε ένσταση υπάρχει μόνο αν είναι 100% σίγουροι πως θα δικαιωθεί.

---- :shock: ----- :shock: ----- :shock: ----- :shock: ----- :shock: -----

Εχω μπερδευτει με την Αθλητικη Ενστασιακη Κινηση! Τελικα τα παιχνιδια παιζονται στα γηπεδα μονο εφοσον δεν μπορουν να κερδιθουν εκτος τους;
Δηλαδη, γουσταρουμε ενσταση αλλα αν ειναι να τη χασουμε δεν την κανουμε για να το παιξουμε μαγκες. Αν ειναι να την κερδισουμε ομως μια χαρα γινομαστε κι εμεις γαυροι!


ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ - ΓΑΥΡΟΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ
ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ - ΞΑΔΕΡΦΗ ΒΡΩΜΕΡΗ!


ΠΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ! ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ...;


Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει τεθεί τέτοιο ζήτημα από την διοίκηση της Ενωσης που θεωρεί πως οι αγώνες θα πρέπει να κερδίζονται εντός των τεσσάρων γραμμών του αγωνιστικού χώρου και όχι στα χαρτιά. Αλλωστε οι μνήμες από την υπόθεση «Βάλνερ» όπου ο Δικέφαλος έχασε τον τίτλο του πρωταθλητή από τον Ολυμπιακό, είναι ακόμη νωπές. Το νομικό επιτελείο της ΠΑΕ εξετάζει τις παραμέτρους της υπόθεσης και περίπτωση να προχωρήσει σε ένσταση υπάρχει μόνο αν είναι 100% σίγουροι πως θα δικαιωθεί.


Δηλαδή μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα

και

μπλα μπλα μπλα

Ωραία όλα αυτά για τους φλωρίζιναλ αλλά τότε γιατί σκεφτόντουσαν την ένσταση?
Αι ρε απ εδώ τα σιχάματα δεν ντρέπονται καθόλου.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

Πως καταφεραν να κανουν την ΑΕΚ τοσο σιχαμενη ειναι αποριας αξιο.Θυμαμαι,πως,αλλος λιγο αλλος περισσοτερο,συμπαθουσαμε αυτη την ομαδα.Καπως ετσι ειχε δημιουργησει και οπαδους σε ολη την Ελλαδα.Και μεσα σε μια 20ετια την καταντησαν αεκακι,αεκουλα,αεκ44........Θελω να συγχαρω,ιδιαιτερα,τον Χατζηχρηστο και γενικοτερα την οριτζιναλ για αυτο το καταντημα!Συναγωνιζεστε,πλεον,επαξια,τον Αρη!Ρε μπας και παιζει τοσο σημαντικο ρολο το χρωμα?...........
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Argonaut4 »

«Έχω κλείσει στον Παναθηναϊκό»
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 24 Μαΐου 2011, 10:00

Τον επόμενο σταθμό της καριέρας του φέρεται να αποκάλυψε ο Ίσμαελ Μπλάνκο σε θαμώνα νυχτερινού μαγαζιού, όπου είχε βρεθεί με τον Σανέλ Γιάχιτς και ακόμα ένα άτομο. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Goal», ο θαμώνας, μόλις αντιλήφθηκε την ποδοσφαιρική παρέα, έσπευσε να ζητήσει μία φωτογραφία και ο Μπλάνκο, θέλοντας να τον πειράξει, του είπε: «Αν είσαι φίλος της ΑΕΚ, πρέπει να πληρώσεις».

Τότε, ο θαμώνας τού έδειξε το κινητό του με το τριφύλλι και του απάντησε: «Σε παρακαλώ, εγώ είμαι βάζελος». Στη συνέχεια, ο τρίτος της παρέας του Γιάχιτς με τον Μπλάνκο παρενέβη και αποκάλυψε: «Έχει κλείσει στον Παναθηναϊκό για τέσσερα χρόνια».

Έκπληκτος ο θαμώνας ρώτησε: «Αλήθεια; Αλήθεια;». Και ο Μπλάνκο απάντησε: «Οh yes, oh yes».

zougla

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=316437&cid=10
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Federacion »

γελάνε κ τα τσιμέντα...

πόσο δίνει το διπλό του βάζελου στο ΟΑΚΑ;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Καταθέτει την ένσταση τελικά η κούλα.

Αίτημα για αναβολή των playoff τώρα, από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Τίποτα δεν θα γίνει.Μας κοροιδεύουν κανονικά όπως οι πολιτικοί μας.
Και να την κάνει ...........θα πάρει το τρίτο το μακρύτερο.Σε περίπτωση που δικαιωθεί η 44, ο ζέλος τον πίνει στεγνά......η κούλα χτυπάει το ματς και βγαίνει ΤΣ.Λ...........!!!!

Μετά οι κούλες ξυπνάνε.............διότι τον Βλάνκο-μπλάνκο επίτηδες τον αφήσανε ελεύθερο ........ο νοών νοήτω!!
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nikos55 »

«Φέσι» 10 εκατομμυρίων ευρώ στο ΟΑΚΑ
http://www.sport-fm.gr/article/477590

Μας συμφερει λιγο αυτη η ιστορια της εφεσης, μπας και κατεβει να παιξει η κουλα αυριο. Σιγα μην δικαιωθουν, θα ειναι μεγαλο πραξικοπημα (αναλογο της πτωσης του Ηλυσιακου βεβαια)
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

nikos55 έγραψε: Μας συμφερει λιγο αυτη η ιστορια της εφεσης, μπας και κατεβει να παιξει η κουλα αυριο.

Συμφωνω απολυτα... μακάρι να αιωρείται αυτή η κατάσταση μπας και εμφανιστούν στο γηπεδο
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Σπάει ο διαολος το ποδάρι του και νικάει η κούλα το βάζελο.
Νικάμε κι εμείς τον Μπέο.
Μέχρι να εκδικαστεί η έφεση θα ήμαστε Tσουλου.
Πες ότι εκδικάζεται υπέρ της κούλας.
Εκεί θέλω να δω να κλείνουν τα Τέμπη!!!! :nairepaok: :opaokara: :pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Photis »

Η κούλα θα δικαιωθεί μάλλον οπόταν τελειώσαμε.Αυτοί δε θα έκαναν έφεση χωρίς λόγο...Φυσικά ο Μπέος είναι γατόνι..θα δούμε.
:pano:
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Βάσει κανονισμών δικαιώνεται, μας αρέσει δεν μας αρέσει.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

aαφιερωμενο σε αυτους που πανυγηριζαν επειδη εφυγε ο ΄΄αργος΄΄ που κρατουσε την ομαδα πισω..οι οποιοι χωρις ντροπη συνεχιζουν να κανουν υποδειξεις...


http://olapaok.gr/podosfairo/prwtathlht ... 71140.html


Πρωταθλητής και... καλύτερος ο Σορλέν
Ποδόσφαιρο 24 Μαϊ. 2011 10:18 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου

Η Εβιάν, ομάδα που αγωνίζεται ο πρώην μέσος του ΠΑΟΚ κέρδισε την άνοδό της στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Ποια η προσωπική του διάκριση
6 σχόλια

Την περασμένη σεζόν η Εβιάν κέρδισε την άνοδό της στην δεύτερη τη τάξει κατηγορία της Γαλλίας και φέτος πανηγύρισε ακόμη μια επιτυχία, αφού κατάφερε να καταλάβει μια θέση που την οδηγεί στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Όπως γράφεται χαρακτηριστικά σε γαλλικά ΜΜΕ η ομάδα του πρώην μέσου του ΠΑΟΚ, Ολιβιέ Σορλέν... "ετοιμάζεται με ενθουσιασμό και κέφι να αμφισβητήσει την ελίτ του γαλλικού ποδοσφαίρου".

Η Εβιάν βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με δύο βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και την τελευταία αγωνιστική υποδέχεται την Μετζ, ματς στο οποίο οι ιθύνοντες και οι φίλαθλοι της ομάδας ετοιμάζουν φιέστα.


Επίσης, ο Ολιβιέ Σορλέν ψηφίστηκε στην καλύτερη ενδεκάδα της League 2, την οποία απαρτίζουν οι: Costil (Sedan) - Corchia (Le Mans), Cerdan (Le Mans), Genton (Le Havre), C. Fabien (Boulogne) - Alessandrini (Clermont), Sorlin (Evian), Haddad (Châteauroux), Corgnet (Dijon) - Ribas (Dijon), Privat (Clermont).
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Eδώ τον φάγανε οι άμπαλοι λάτρεις της ταχύτητας και του παίζω μπάλα να γουστάρω να ουμ και θα βγάλω γούστα στο γρασίδι να ούμ αλλά ουσία καμμία.
Πονάνε τα μάτια μας με τον Σάντος..και πολλά άλλα.

Κάτσε εκεί που είσαι ρε Σορλέν γιατί εδώ παγκίτης θα ήσουν με τους φωστήρες που έχουμε στον πάγκο και στην κερκίδα......και μη κοιτάς πίσω ούτε για πλάκα.

Τέτοιο πολυεργαλείο δύσκολα θα ξαναπεράσει από τον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kotsos »

Η σύγχυση που επικρατεί στην αεκ απεικονίζεται άριστα και στις δυο φυλλάδες της, όπου η μια μιλά για επιβεβλημένη κατάθεση ένστασης και η άλλη για περηφάνια (και προκατάληψη). Γενικότερα ο πρόεδρός της έχει καταφέρει να μου γίνει αντιπαθής σε απίστευτα μικρό χρονικό διάστημα, θυμίζει ένα κράμα Δρόσσου και Γιδόπουλου στη μετροσέξουαλ εκδοχή τους.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Αστους δεν πειραζει!Να αποκτησουν ενα κινητρο να παιξουν με τους λαγους,και μετα θα παρουν τα @@ του μπεου στην εκδικαση της ενστασης...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”