91. Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
δεν υπαρχει τερματας κρεσιτς ..απλα πραματα ..θελει πολλη δουλεια σε πολλα πραματα
με την μπαλα στα ποδια πρεπει να ειναι ο χειροτερος τερματοφυλακας
με την μπαλα στα ποδια πρεπει να ειναι ο χειροτερος τερματοφυλακας
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 91. Dario Krešić
Λογικα του χρόνου χρειαζόμαστε καινούριο τερματα.
ποσο κοστολογήται ο Γκσμπουρνικ κ πόσο χρόνων είναι, ξέρει κανείς;
ποσο κοστολογήται ο Γκσμπουρνικ κ πόσο χρόνων είναι, ξέρει κανείς;
Re: 91. Dario Krešić
Ρε παιδιά, αφού και ο Πεντασύμφωνος να'ρθει άχρηστο θα τον βγάλουμε, δεν παίρνουμε κανά Τάτο καλύτερα; Έλεος.....
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 91. Dario Krešić
Η ΜΠΑΓΙΕΡ ποτε θα κανει προταση ????
Οσο για τον ΤΑΤΟ ισος ειναι το καλυτερο οκταρι του πρωταθληματος.
:ugeek:
Οσο για τον ΤΑΤΟ ισος ειναι το καλυτερο οκταρι του πρωταθληματος.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
η ΜΠΑΓΙΕΡ (ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ) όντως θα ήταν μία άριστη επιλογή να συνεχίσει ο ντάριο την καριέρα του.κ τερματοφύλακας-εγγύηση για τα επόμενα 10+ χρόνια κ κράχτης για να εκτοξευθούν οι πωλήσεις των ομώνυμων ασπιρίνων στα ύψη για πολλά περισσότερα χρόνια.επικερδές ντήλ για τους γερμανούς από κάθε άποψη.
Re: 91. Dario Krešić
οι προτασεις γι αυτον ΄΄ακουστηκαν΄΄ οταν δεν επαιζε///τυχαιο??? ε κυριε μανατζερ?
Re: 91. Dario Krešić
για καμια καισερισπορ καλος εισαι
κωνσταντινιδη εχω σχεδιο στειλε μου πμ αν διαβαζεις το φορουμ..
κωνσταντινιδη εχω σχεδιο στειλε μου πμ αν διαβαζεις το φορουμ..
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: 91. Dario Krešić
Κάτσε ρε οπλαρχηγέ, τι τυροπιτάδικο. Γουναράδικο θ' ανοίξουν, σαν εκείνα που έχει στη Χαλκιδική και πουλάνε γούνες στους Ρώσους τουρίστες στο κατακαλόκαιρο.Kolokotronis_4 έγραψε:Κρέσιτς παλτό πάρε και τον Χαλκιά το άλλο παλτό και ανοίξτε τυροπιτάδικο.
Τόσα χρόνια είχαμε συνηθίσει κάτω από τα δοκάρια να έχουμε τη θεία πρόνοια. Λίγο ο Φερνάντεζ και περισσότερο ο Χαλκιάς μάς έβγαλαν από αυτή τη μιζέρια. Τώρα που έχουμε δύο αξιόλογους τερματοφύλακες, μας φαίνεται τόσο παράξενο που λέμε "δεν μπορεί, ένας από τους δύο θα πουληθεί ή είναι μακάκας".
I believe in Dario Kresic. He (and Chalkias) is part of the problem of the defence, not the problem itself.
Re: 91. Dario Krešić
Που χάθηκε αυτό το παληκάρι;
Ένα από τα μεγαλύτερα σίριαλ στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ τη φετινή σεζόν ήταν αυτό του τερματοφύλακα. Χρησιμοποιούμε παρελθοντικό χρόνο διότι αυτή η σαπουνόπερα έλαβε τέλος με συνοπτικές διαδικασίες και τον Κώστα Χαλκιά να «καθαρίζει» τον Ντάριο Κρέσιτς.
Όλα ξεκίνησαν μετά τον αγώνα με την Fenerbahce. Ήταν τότε όταν ο Έλληνας διεθνής τερματοφύλακας είχε γίνει πλέον καλά μετά τον τραυματισμό του με τον Άγιαξ στο Άμστερνταμ. Ο τότε προπονητής του Δικεφάλου Παύλος Δερμιτζάκης δεν επανέφερε τον Χαλκιά στην 11άδα αλλά κράτησε τον Κροάτη ο οποίος έκανε σερί καλές εμφανίσεις.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έρθει η γκρίνια στα αποδυτήρια και βάλτε μέσα και τα σερί άσχημα αποτελέσματα και έδεσε το γλυκό. Ο Δερμιτζάκης κάποια στιγμή έφυγε όμως και ο Χάβος χρειάστηκε μόνο λίγες εβδομάδες για να κάνει … το χατήρι πολλών.
Λίγες μέρες πριν το ματς με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ ο Κρέσιτς κάθεται ξανά στον πάγκο εκεί που ήταν όλη τη σεζόν 2009-10 παρά τις υποσχέσεις της διοίκησης όταν τον έφερε για ίση διεκδίκηση της θέσης και ευκαιρίες που θα του δίνονταν.
Στον αγώνα με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ, τον αγώνα της ζωής του καθώς θα έπαιζε κόντρα σε ομάδα της πατρίδας του και θα τον έβλεπε και ο ομοσπονδιακός προπονητής της Κροατίας Μπίλιτς, ο Κρέσιτς μένει εκτός 11άδας. Στην Κροατία γίνεται χαμός. Δεκάδες τα κείμενα και εκατοντάδες τα σχόλια ακροατών – φιλάθλων οι οποίοι κατηγορούσαν τον Χάβο ότι δεν έβαλε τον Κρέσιτς επειδή είναι Κροάτης.
Έτσι το έβλεπαν οι Κροάτες. Τα πράγματα όμως ήταν διαφορετικά. Καθώς ούτως ή άλλως τη θέση βασικού την είχε χάσει προ πολλού ο Κρέσιτς. Μετά από λίγο έσκασαν και κάποια περίεργα δημοσιεύματα από Γερμανία που ανέφεραν ότι τον ήθελε τον Κρέσιτς μέχρι … και η Μπάγερν, ενώ τα σενάρια για διάφορες κυρίως Τουρκικές ομάδες έδιναν κι έπαιρναν.
Ποια είναι η αλήθεια; Ο Κρέσιτς θέλει να φύγει από τον ΠΑΟΚ για να παίζει. Ο ΠΑΟΚ δεν λέει όχι σε μία καλή οικονομικά πρόταση του 1.000.000 ευρώ και πάνω την οποία όμως στην διοίκηση δεν έχουν δει, απλά την έχουν ακούσει. Μέχρι τότε ο Κρέσιτς θα παραμένει εξαφανισμένος. Καλά που είναι αυτό το παληκάρι;
Ένα από τα μεγαλύτερα σίριαλ στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ τη φετινή σεζόν ήταν αυτό του τερματοφύλακα. Χρησιμοποιούμε παρελθοντικό χρόνο διότι αυτή η σαπουνόπερα έλαβε τέλος με συνοπτικές διαδικασίες και τον Κώστα Χαλκιά να «καθαρίζει» τον Ντάριο Κρέσιτς.
Όλα ξεκίνησαν μετά τον αγώνα με την Fenerbahce. Ήταν τότε όταν ο Έλληνας διεθνής τερματοφύλακας είχε γίνει πλέον καλά μετά τον τραυματισμό του με τον Άγιαξ στο Άμστερνταμ. Ο τότε προπονητής του Δικεφάλου Παύλος Δερμιτζάκης δεν επανέφερε τον Χαλκιά στην 11άδα αλλά κράτησε τον Κροάτη ο οποίος έκανε σερί καλές εμφανίσεις.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έρθει η γκρίνια στα αποδυτήρια και βάλτε μέσα και τα σερί άσχημα αποτελέσματα και έδεσε το γλυκό. Ο Δερμιτζάκης κάποια στιγμή έφυγε όμως και ο Χάβος χρειάστηκε μόνο λίγες εβδομάδες για να κάνει … το χατήρι πολλών.
Λίγες μέρες πριν το ματς με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ ο Κρέσιτς κάθεται ξανά στον πάγκο εκεί που ήταν όλη τη σεζόν 2009-10 παρά τις υποσχέσεις της διοίκησης όταν τον έφερε για ίση διεκδίκηση της θέσης και ευκαιρίες που θα του δίνονταν.
Στον αγώνα με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ, τον αγώνα της ζωής του καθώς θα έπαιζε κόντρα σε ομάδα της πατρίδας του και θα τον έβλεπε και ο ομοσπονδιακός προπονητής της Κροατίας Μπίλιτς, ο Κρέσιτς μένει εκτός 11άδας. Στην Κροατία γίνεται χαμός. Δεκάδες τα κείμενα και εκατοντάδες τα σχόλια ακροατών – φιλάθλων οι οποίοι κατηγορούσαν τον Χάβο ότι δεν έβαλε τον Κρέσιτς επειδή είναι Κροάτης.
Έτσι το έβλεπαν οι Κροάτες. Τα πράγματα όμως ήταν διαφορετικά. Καθώς ούτως ή άλλως τη θέση βασικού την είχε χάσει προ πολλού ο Κρέσιτς. Μετά από λίγο έσκασαν και κάποια περίεργα δημοσιεύματα από Γερμανία που ανέφεραν ότι τον ήθελε τον Κρέσιτς μέχρι … και η Μπάγερν, ενώ τα σενάρια για διάφορες κυρίως Τουρκικές ομάδες έδιναν κι έπαιρναν.
Ποια είναι η αλήθεια; Ο Κρέσιτς θέλει να φύγει από τον ΠΑΟΚ για να παίζει. Ο ΠΑΟΚ δεν λέει όχι σε μία καλή οικονομικά πρόταση του 1.000.000 ευρώ και πάνω την οποία όμως στην διοίκηση δεν έχουν δει, απλά την έχουν ακούσει. Μέχρι τότε ο Κρέσιτς θα παραμένει εξαφανισμένος. Καλά που είναι αυτό το παληκάρι;
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://transfernews.gr/news/greece/kresic-paok.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Παρ 27 Μάιος 2011, 15:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ