Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

M.V.P.

Το δημοψήφισμα λήγει την Παρ 04 Φεβ 2011, 21:41

Χαλκιάς
5
2%
Sznaucner
5
2%
Cirillo
16
7%
Contreras
134
62%
Lino
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Garcia
8
4%
Τσουκαλάς
9
4%
Ivic
2
1%
Vieirinha
1
0%
Muslimovic
15
7%
Σαλπιγγίδης
2
1%
Κουτσιανικούλης
16
7%
Αθανασιάδης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Filomeno
3
1%
 
Σύνολο ψήφων: 216

Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από nyxteridas »

Τεράστια δήλωση μιχαλίτσιο

«Δυστυχώς στο ποδόσφαιρο κερδίζεις άμα βάζεις γκολ». Εύγε στον σκαμενομούρη που αποτύπωσε σε μία φράση όλη την φιλοσοφία των γκάληδων οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με το άθλημα. Δεν είναι τυχαίο που είναι η τελευταία ομάδα σε γκολ στο πρωτάθλημα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

Καή εμφάνιση.
Ίσως το θέμα του Κοντρέρας, ίσως η διαφορετική διαχείριση επειδή έρχεται κρίσιμο ματς για το κύπελλο.
Θα δείξει.
Ας ασχοληθούμε με κάτι άλλο και ας το αφήσουμε το ματς.
Έχουμε δύο πολύ δυνατά ματς μπροστά μας.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Alastor »

και οι 2 ομαδες παιξαν χαλια,με τη διαφορα οτι τα σκουλικια ετρεχαν και προσπαθουσαν ενω εμεις παιζαμε κυριολεκτικα στο ρελαντι

κανονικα δε πρεπει να ανεχομαι αδιαφορα ματς απτους παικτες μας οπως σημερα,αλλα εχε χαρη που καναμε συντηρηση δυναμεων για το πραγματικο ντερμπι της τεταρτης
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Shady20 »

Δεν παίζει ο Contreras με gayro επειδή φεύγει σήμερα για Χιλή.................

Το είπε ο Καστάνης στον 103.....
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από zoomgr »

τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν είναι λίγο η ομάδα να πέσει από την απώλεια του πατέρα του Κοντρέρας
+ ότι θα λείπει και από την Τετάρτη με τον gay, δεν είναι λίγο... οκ
fonias4
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 23 Σεπ 2009, 11:34

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fonias4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Ότι να΄ναι..

Αύριο, πρωί-πρωί λουκέτο!


Ιnterad????
Γιατί ρε Ιταλέ;
Είναι τόσο κακό να θέλουμε να παίζει μπάλα η ομάδα;
Πρέπει δηλαδή να ωραιοποιούμε τα πάντα;
Οι νέες οι γενιές (χωρίς να φταίνε) διακατέχονται από μια απίστευτη ηττοπάθεια.
Εγώ που έχω δει τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή, και να ρίχνει τεσσάρες και πεντάρες στους γαβροβάζελους και την αεκούλα, δεν αντέχω αυτό το θέαμα.
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από black death »

PARASANDALOS έγραψε:το θεμα δεν ειναι αν φεραμε χ η αν χασαμε το θεμα ειναι

η τραγικη εμφανιση των 2 επιθεσεων κ των 2 κορνερ..........
Με 2 επιθέσεις και 2 κόρνερ κάναμε διπλά στο τηγάνι πέρσι και γινόταν χαμός. Κάνετε μερικοί λες και τώρα μαθαίνετε τον ΠΑΟΚ του Σάντος (και όχι μόνο).

Πάντως η αλήθεια είναι ότι η ομάδα είναι πολύ φτωχή μεσοεπιθετικά και μόνο φεύγουν παίχτες στις συγκεκριμένες θέσεις. Ο Σορλέν φαντάζει Φίγκο πλέον.

Επίσης αυτό το Γκαρσία - Ίβιτς στην ευθεία, Τσουκαλάς δεξί χαφ, του πρώτου ημιχρόνου, το είδαμε, πειραματιστήκαμε κλπ, ελπίζω να μην το ξαναδούμε ΠΟΤΕ, ειδικά με πιο σοβαρό αντίπαλο.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Φονια, μαζι σου ειμαστε απλα σημερα υπηρξαν καποιες ιδιαιτεροτητες ..

Τοσο του Κοντρερας που ειναι πολυ σημαντικο ,οσο και της κρισιμοτητας του παιχνιδιου την Τεταρτη..
Ειναι ο μεγαλυτερος στοχος μας..
Αν περασουμε τον γαυρο εχουμε 90% πιθανοτητες να το σηκωσουμε..
Αυτα τα ξερουν οι παικτες και φυλαχτηκαν ,ξεχωρα το θεμα του Κοντρερας..
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Petm »

πίστευα ότι από την ομάδα τwν δυο πρώτwν χρονων του santos στα ντέρμπι εκτος έδρας με ΠΑΟ-ΑΕΚ-OSFP, πιο αμυντικά να παίξει μια ομάδα δε μπορούσε. τελικά να που το είδα σήμερα απέναντι σε μια κακή ομάδα.

το να κανεις συντήρηση δυνάμεων μπορεί να είναι προπονητική επιλογή. το να προσπαθείς να κανεις μάγκα τον (ανάπηρο) αντίπαλο σου όμως φτάνει στα όρια τις m@l@κίας. για ένα ακόμα παιχνίδι ήμασταν ξεκομμένοι στο κέντρο. σχεδόν καμια ορθολογική επίθεση , τραγικό το να βγαίνουμε σε αντεπίθεση 2 εναντίον 2 η 3 εναντίον 3 και να μη ξέρουμε τi να κάνουμε τh μπάλα.

αν αυτό το πράγμα το είδαν σα προπόνηση για το mats τhς τεταρτης τότε sorry αλλα κοβόμαστε γιατί ο OSFP με ποιοτικότερους παίκτες 1-2 goal θα τα κάνει.

διακριθέντες δε μπορώ να βρω (εξαιρείται ο contreras που δεν έπρεπε να παίξει). κάποιοι λένε για το τσουκαλά. απορώ τι είδατε που σας ενθουσίασε ο tsouk αλλα τέλος πάντων δε θα τα χαλάσουμε εκεί. κόκκινη :redcard: στους περισσοτερους παίκτες που χασαν τις περισσότερες κόντρες από τα στρουμφάκια.

2 πεταμένοι βαθμοί, στο -10 από ΠΑΟ αλλα τι σκάμε, εδώ χάσαμε βαθμούς από κέρκυρα, σέρρες, στον Ari θα κολλήσουμε.

συγχαρητήρια και στο Κωνσταντινέα για τη διαιτησία του. ήταν καλός
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Δευ 31 Ιαν 2011, 02:07, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Parolos »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Ότι να΄ναι..

Αύριο, πρωί-πρωί λουκέτο!


Ιnterad????
OK αφού γράφουμε οτι να ναι κλείστο από τώρα.. και 2ον το οτι ασχολούμασταν για το ματς της Τετάρτης εμείς εδώ στο φόρουμ, άσχετα βέβαια αν το τοπικ του αγώνα με τον άρη γέμισε 20 σελίδες (που κι αυτό σας πήραξε), πιστεύω οτι όντως επηρέασε το αγωνιστικό της ομάδας για να έχουμε τέτοια εμφάνιση σήμερα.. Το χω ξαναπεί οτι παίχτες-προπονητής παίρνουν κλίμα και πράττουν σύμφωνα με αυτά που λέμε εμείς εδώ... ;) Μη σου πω κι ο Ζαγοράκης..

Τεσπα, το να πω οτι δε συμφωνώ με τον τρόπο που έπαιξε η ομάδα και την προσέγγιση γενικώς του αγώνα, δε νομίζω οτι είναι και κακούργημα.. Για μένα σήμερα το ματς ήταν σα να πήγαινα να παίξω στον Ατρόμητο και κατέβαινα για να πάρω το Χ... ΟΚ συντήριση δυνάμεων κλπ συμφωνώ.. αλλά αυτά τα ματς πιστεύω οτι με λίιιιιιγο προσπάθεια τα παίρνεις... Αλλά εμείς δεν προσπαθήσαμε ΚΑΝ....
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από bane1980 »

Λόγω πολλών ιδιαίτερων συνθηκών, πάλι καλά.

Μεγαλύτερο κέρδος οτι δεν είχαμε τραυματισμό και κόκκινη.

Όλα τα άλλα, να χαμε να λέγαμε.

Παλικάρι ο Πάμπλο Κ.

Παίξτε και για αυτόν.
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από rouki »

Μηδέν απο μηδέν, μηδέν.
:?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από novito »

fonias4 έγραψε:Δεν βλέπετε η ομάδα.
Κάναμε τον ρούλη να φαντάζει Barcelona μπροστά μας.
Οποιοι μιλούν για συντήρηση δυνάμεων, απλά εθελοτυφλούν.
Σιγα κι εσυ. 3-4 ηταν οι αποκρουσεις για Χαλκια, Σηφακη αντιστοιχα και μας τους βγαζεις και Μπαρτσελονα. Οκ, δε παιξαμε καλα, αλλα κι αυτοι ηταν οτι να ναι. Γι αυτο και μια ψιλοτσατιλα...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

fonias4 έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε:Ότι να΄ναι..

Αύριο, πρωί-πρωί λουκέτο!


Ιnterad????
Γιατί ρε Ιταλέ;
Είναι τόσο κακό να θέλουμε να παίζει μπάλα η ομάδα;
Πρέπει δηλαδή να ωραιοποιούμε τα πάντα;
Οι νέες οι γενιές (χωρίς να φταίνε) διακατέχονται από μια απίστευτη ηττοπάθεια.
Εγώ που έχω δει τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή, και να ρίχνει τεσσάρες και πεντάρες στους γαβροβάζελους και την αεκούλα, δεν αντέχω αυτό το θέαμα.
Όταν όλη την εβδομάδα, οι μισοί κάνουν την πάπια, και οι άλλοι μισοί που ασχολούνται με το ματς ζητάνε επιτακτικά τα δεύτερα, τότε τι περιμένουμε από τους παίκτες?

Όταν όλη την εβδομάδα φωνάζουμε ότι ο Βαγγέλι θα χτυπήσει τον Vieirinha, πως θέλουμε αυτός ο παίκτης να κάνει τα δικά του?

Που ζουνε οι παίκτες? Σε άλλη χώρα? Δε μαθαίνουν τί γινεται? Δεν παίρνουν κλίμα? Άσε που δεν περιμένουν εμάς για να κάνουν συντήρηση δυνάμεων εν'όψει του πιο κρίσιμου αγώνα της χρονιάς!

Και όποιος θεωρεί ότι ο θάνατος συμπαίκτη δεν είναι σημαντικός λόγος αρνητικής επιρροής, κάνει τεράστιο λάθος.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από teod1980 »

kalamata4 έγραψε:
moican έγραψε: Niko70 και λοιποι , σας ψαχνει ο Κωνσταντινεας.. ...!!

Για δειτε το λιγακι.. 8-)
Είναι αλήθεια ότι δήλωνε (δε ξέρω τώρα) παοκτσής. Με παρουσία και σε κερκίδα μας όταν ήταν η καλαμάτα στην α εθνική. Τώρα αυτό δε λέει και κάτι. Αφού προχώρησε στις λίστες, προφανώς είδαν σε αυτόν άλλα...χαρίσματα και όχι την οπαδική του προτίμηση.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μέτριος προς κακός διαιτητής και χωρίς ικανότητες.
Πέρσι στο σάπιο μήλο είχε σφυρίξει σκουλήκι-νιώνιος με πολλές διαμαρτυρίες των ερπετών αν και μάλλον τους είχε ευνοήσει. Θα περιμένουν δανεικά από αυτόν.
Παραθέτω το video που είχε βγάλει ο τσακίρης σε απάντηση των σκουληκοδιαμαρτυριών http://www.youtube.com/watch?v=f2KJU-GZ ... r_embedded
Με αφορμή αυτό το πόστ από το προηγούμενο τόπικ του αγώνα με τα λήκια, πρέπει να πω ότι έχω την αίσθηση ότι σφύριζε ότι έβλεπε ο διαιτητής και πως ο kalamata4 ίσως και να ήξερε κάτι. :lol: :lol: :lol:

υγ1. λαίμαι και καμιά λακαμία να περάσει η ώρα. :D

υγ2. Καλή διαιτησία πενηνταρίσια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”