Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
DimisK έγραψε:Μια ερώτηση προς την επιτροπή που αποφάσισε τη διατήρηση της ποινής: Εχετε αναλογιστεί ότι έξω από το γήπεδο θα βρίσκονται 10.-15.000 κόσμος που θα περιφέρεται ασκόπως; Είναι ή δεν είναι αυτή η ανθρώπινη μάζα κινούμενη βόμβα;
Ποιος θα ευθύνεται εάν συμβεί το παραμικρό;
ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ; [/b]
μα και βεβαια η ΠΑΕ ΠΑΟΚ..... τη ρωτας ποιος θα ευθηνετε.
ειμαι σιγουρος οτι ΑΝ εκεινη την μερα γινουν σαματαδες στην Αθήνα την ευθηνη θα την εχει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ..
ΖΑΓΟΡ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΩΡΑ.... ΚΑΝΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Στην γραπτή του δήλωση, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, αναφέρει:
«Η σημερινή απόφαση προκαλεί αγανάκτηση στον φίλαθλο κόσμο και στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Προσωπικά, συνιστώ ψυχραιμία. Δυστυχώς, όμως, δικαιώνονται όσοι εδώ και πολλές μέρες μίλησαν για προειλημμένες αποφάσεις. Δεν είναι δυνατόν να εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά για τις ομάδες της Αθήνας και τις ομάδες της υπόλοιπης Ελλάδας. Ο κόμπος έχει πια φτάσει στο χτένι. Από δω και πέρα, ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Μήπως ήρθε η ώρα για διαφορετικά πρωταθλήματα;»
«Η σημερινή απόφαση προκαλεί αγανάκτηση στον φίλαθλο κόσμο και στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Προσωπικά, συνιστώ ψυχραιμία. Δυστυχώς, όμως, δικαιώνονται όσοι εδώ και πολλές μέρες μίλησαν για προειλημμένες αποφάσεις. Δεν είναι δυνατόν να εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά για τις ομάδες της Αθήνας και τις ομάδες της υπόλοιπης Ελλάδας. Ο κόμπος έχει πια φτάσει στο χτένι. Από δω και πέρα, ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Μήπως ήρθε η ώρα για διαφορετικά πρωταθλήματα;»
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Άντε βρε βλαμμένε κι εσύ, αντε παράτα μας στα ζόρια μας.. Μυρίστηκες βαβούρα και χώθηκες, μαϊντανέ!
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Αμα είμασταν έξυπνος λαός.........Καβάλα,Ηρακλής,Αρης(ρούλης),Σέρρες,Πανθρακικός,Γιάννενα και Ξάνθη θα είχανε σα μπροστάρη τον Ζαγοράκη του ΠΑΟΚ.
Θα είμασταν αδερφωμένοι ακόμα και με τους ρούληδες Αρειανούς σε κοινό μέτωπο κατά της υπόλοιπης σαπίλας.
Με υπομονή και μεθοδικότητα θα τους αποβάλλαμε απο το σύστημα τους Γαβροβάζελους.
Φίλαθλοι των ομάδων της βορείου Ελλάδος ας κάνουμε επιτέλους τη λίγκα του Βορρά.Και να δω τι πείνα θα τραβήξουν τα ζώα.
Ζαγόρ πάρε την ομάδα και φύγε.
Θα είμασταν αδερφωμένοι ακόμα και με τους ρούληδες Αρειανούς σε κοινό μέτωπο κατά της υπόλοιπης σαπίλας.
Με υπομονή και μεθοδικότητα θα τους αποβάλλαμε απο το σύστημα τους Γαβροβάζελους.
Φίλαθλοι των ομάδων της βορείου Ελλάδος ας κάνουμε επιτέλους τη λίγκα του Βορρά.Και να δω τι πείνα θα τραβήξουν τα ζώα.
Ζαγόρ πάρε την ομάδα και φύγε.
- blackmagic
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
- Τοποθεσία: SALONIKA
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΝΕ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΕΤΟΙΜΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ...ΠΡΕΠΕΙ Η ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 40.000 ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ....
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε μόνο ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε μόνο ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Μάλλον θα τον βάλουν και ας είναι τιμωρημένος όπως άρχισαν να λένε σε κάποια σάιτς

Καλύτερα παλικάρι να μεταναστεύσεις σε άλλη χώρα στον Βορρά βρισκόμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και είσαι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ εσύ και αρκετοί απο το συνάφι σου.

Καλύτερα παλικάρι να μεταναστεύσεις σε άλλη χώρα στον Βορρά βρισκόμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και είσαι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ εσύ και αρκετοί απο το συνάφι σου.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
+1926Argonaut4 έγραψε:Αμα είμασταν έξυπνος λαός.........Καβάλα,Ηρακλής,Αρης(ρούλης),Σέρρες,Πανθρακικός,Γιάννενα και Ξάνθη θα είχανε σα μπροστάρη τον Ζαγοράκη του ΠΑΟΚ.
Θα είμασταν αδερφωμένοι ακόμα και με τους ρούληδες Αρειανούς σε κοινό μέτωπο κατά της υπόλοιπης σαπίλας.
Με υπομονή και μεθοδικότητα θα τους αποβάλλαμε απο το σύστημα τους Γαβροβάζελους.
Φίλαθλοι των ομάδων της βορείου Ελλάδος ας κάνουμε επιτέλους τη λίγκα του Βορρά.Και να δω τι πείνα θα τραβήξουν τα ζώα.
Ζαγόρ πάρε την ομάδα και φύγε.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
blackmagic έγραψε:ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΝΕ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΕΤΟΙΜΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ...ΠΡΕΠΕΙ Η ΤΟΥΜΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 40.000 ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ....
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε μόνο ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
DimisK έγραψε:Μια ερώτηση προς την επιτροπή που αποφάσισε τη διατήρηση της ποινής: Εχετε αναλογιστεί ότι έξω από το γήπεδο θα βρίσκονται 10.-15.000 κόσμος που θα περιφέρεται ασκόπως; Είναι ή δεν είναι αυτή η ανθρώπινη μάζα κινούμενη βόμβα;
Ποιος θα ευθύνεται εάν συμβεί το παραμικρό;
ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ; ]
Μόνο ηλίθιοι δεν είναι.
Θέλουν να προκαλέσουν τον αφανισμό της ομάδας και είναι πολύ κοντά στο να το πετύχουν.
Αν η ομάδα έχει μια ελπίδα να περάσει τον γάβρο, αυτή είναι στο χορτάρι και όχι στην Μικράς Ασίας, την Διογένους και την Τυρολόης.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα ειπε ο αινσταιν..προστατεψτε την ομαδα μην τρωτε το τυρι που σας πεταξαν για να αφανισουν την ομαδα.αδιαφορηστε προκλητικα και οι παικτες θα δωσουν την απαντηση
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Καμία ευθυνη δε φέρει η ΠΑΕ για ότι και να γίνει.
Είναι σαν να τιμωρείς τον πρύτανη του Πολυτεχνείου επειδή γίνεται μπάχαλα κάθε 17 Νοέμβρη.
Το παιχνίδι είναι κεκλεισμένων.
Δεν μπορεί η ΠΑΕ να κάνει τίποτα που να αποτρέπει το κόσμο να μην πάει.
Η λύση είναι απλή.
Όποιος πάει, παίρνει το αφρολεξάκι του, κάθεται στα τσιμέντα και όποιος μπορεί φέρνει και καμιά κάμερα να τραβάει την αστυνομία έτσι για να φυλαγόμαστε.
Είναι σαν να τιμωρείς τον πρύτανη του Πολυτεχνείου επειδή γίνεται μπάχαλα κάθε 17 Νοέμβρη.
Το παιχνίδι είναι κεκλεισμένων.
Δεν μπορεί η ΠΑΕ να κάνει τίποτα που να αποτρέπει το κόσμο να μην πάει.
Η λύση είναι απλή.
Όποιος πάει, παίρνει το αφρολεξάκι του, κάθεται στα τσιμέντα και όποιος μπορεί φέρνει και καμιά κάμερα να τραβάει την αστυνομία έτσι για να φυλαγόμαστε.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Σκοπός τους είναι τα επεισόδια γι' αυτό και δεν έριξαν την ποινή.
Σκοπός δικός μας πρέπει να είναι άλλος. Περισσότερο φοβάμαι κάτι μ@λ@κισμένα δεκαπεντάχρονα... Επαναστατική "γυμναστική" αλλού, όχι ΠΑΛΙ στην πλάτη του ΠΑΟΚ. Από τζάμπα μαγκιά χορτάσαμε... Δεν προεξοφλώ τίποτα αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις μεγαλύτερο ρόλο από τη φυσική παρουσία παίζει το αν στο κεφάλι ο άλλος κουβαλά μυαλό ή σκατά. Δε θα πάμε για μανούρες έξω από το γήπεδο. Έξυπνες κινήσεις θέλει και όσο το δυνατόν να αποφύγουμε παρέμβαση της αστυνομίας γιατί μόνο για καλό δε θα είναι. Ελπίζω ότι οι σύνδεσμοί μας θα δράσουν κατάλληλα αλλά κι εμείς οι υπόλοιποι αν χρειαστεί...
Σκοπός δικός μας πρέπει να είναι άλλος. Περισσότερο φοβάμαι κάτι μ@λ@κισμένα δεκαπεντάχρονα... Επαναστατική "γυμναστική" αλλού, όχι ΠΑΛΙ στην πλάτη του ΠΑΟΚ. Από τζάμπα μαγκιά χορτάσαμε... Δεν προεξοφλώ τίποτα αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις μεγαλύτερο ρόλο από τη φυσική παρουσία παίζει το αν στο κεφάλι ο άλλος κουβαλά μυαλό ή σκατά. Δε θα πάμε για μανούρες έξω από το γήπεδο. Έξυπνες κινήσεις θέλει και όσο το δυνατόν να αποφύγουμε παρέμβαση της αστυνομίας γιατί μόνο για καλό δε θα είναι. Ελπίζω ότι οι σύνδεσμοί μας θα δράσουν κατάλληλα αλλά κι εμείς οι υπόλοιποι αν χρειαστεί...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ξαναλέω, νομικά δεν στέκει από πουθενά ότι η ΠΑΕ φέρει ευθύνη για κάτι που μπορεί να γίνει στην Μικράς Ασίας, την Διογένους και την Τυρολόης.
Μην μου πείτε πάλι για το Βόλο, εκεί η ΠΑΕ είχε εισητήρια, νομικά μπορεί να σταθεί, άλλο αν είναι δίκαιο ή όχι.
Το ματς είναι κεκλεισμένων, ευθύνη έχει η ΠΑΕ μόνο για μέσα στο γήπεδο. Δεν μπορεί να απαγορεύσει τίποτα σε κάνεναν έξω απο αυτό.
Μην μου πείτε πάλι για το Βόλο, εκεί η ΠΑΕ είχε εισητήρια, νομικά μπορεί να σταθεί, άλλο αν είναι δίκαιο ή όχι.
Το ματς είναι κεκλεισμένων, ευθύνη έχει η ΠΑΕ μόνο για μέσα στο γήπεδο. Δεν μπορεί να απαγορεύσει τίποτα σε κάνεναν έξω απο αυτό.