Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν ξέρω πού θα καταλήξει αλλά μού φαίνεται οι Παναθηναϊκοί θα ακούν Καβάλα και θα κάνουν τουμπέκα :mrgreen: Αυτός ο Σαριέγκι είναι εγγύηση για τον ΠΑΟΚ. Και τον Ολυμπιακό Γαλατάδων. Και τη Δόξα Κρανούλας.

1-1 :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

2-2 το ημίχρονο μάλλον. Γεια σου ρε Καβάλα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

Το σκουλήκι λέει ότι τσατίστηκε που δεν μπόρεσε να πάρει τον Μήτρογλου..
Εμ, λογικό, αφού ήξερε ότι σε λίγες μέρες θα έβρισκε τον καινούργιο του γαμιά!
ΦΑΠΠΠΠΠΠΠ

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Ρε μην το γρουσουζεύετε!!
2-2 :roll: :roll: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Έχω λιώσει σήμερα να βλέπω ελληνικό πρωτάθλημα. Είμαι καλά γιατρέ; :?

Ξάνθη - Εργοτέλης 0-1 λίγο μετά το 60. Δυο δοκάρια η ντροπή της Ξάνθης.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

w ρε πεναλτάρα πάνω στο νίνι :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Photis »

Ο διαιτητής καθάρισε για το βάζελο...
:pano:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από novito »

Λίγο μετά το εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Τζιμπρίλ Σισέ επί της Καβάλας, η μετάδοση του συνδρομητικού καναλιού που κάλυπτε το ματς διεκόπη.

Για μερικά λεπτά παρακολουθούσαμε την αναμέτρηση χωρίς εικόνα και αυτό λόγω της εισόδου του Γιώργου Βαρδινογιάννη στο μπουθ του σταθμού! Ο "καπετάνιος" διαμαρτυρήθηκε σε έντονο ύφος στον σχολιαστή του αγώνα, Αγγελο Στυλιάδη, ο οποίος είχε εκφράσει την άποψή του για την ανατροπή του Νίνη από τον Ντικρόκ, λέγοντας πως δεν είναι πέναλτι.
Ο Βαρδινογιάννης είχε διάλογο σε υψηλούς τόνους με τον δημοσιογράφο και τελικά με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος και ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός αποχώρησε από το μπουθ
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 05527.html

Κι ουτε γατα, ουτε ζημια.... :evil:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Bono »

Only the admin can login at the moment, because our forum is in Maintenance Mode.
Please try again later. Thank you!

Στην είσοδο του σκουληκοsite.
ή αλλιώς.....
Our forum is της πουτάνας γίνεται Mode.Please try again να πείτε τα μπινελίκα σας later.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ισως το σαιτ χτυπηθηκε απο τον νεο ιο τν υπολογιστων.....ΤρογιανΜιτρογλου νομιζω λεγετε....κριμα τα παιδια


οσο για τον βαρδινογιαννη τι να πει κανεις....μουγκα......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Κυρ 16 Ιαν 2011, 22:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Νόβι τι περίμενες ??Μούγκα λέμε.. :redcard: :evil:
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από lostre_4 »

Ε..ρε αθάνατη superleage!! :geek:
Ντου ο καπτεν ..λεει στο μπουθ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

the problem is that no father φέτος so αντίπαλοι ντεν παίζουν με 9 παίκτες.

ντερμιτζακις βοηθησε αλλα κάλβο κωλόπ@ιδο, jαβιτο τρύπημα, μαρινάκης έχει γκαγκάτση που νομίζαμε ότι father τον έφαγε.

το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι ραδιόφωνα και paokmania κάνουν propaganda κατά του θεού του μισους και του πολεμου

ΥΓ αυτά του κάπτεν, ας τα βλέπει ο θοδώρας...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ο Πανιώνιος τους έχει κάνει πελάτες, διπλό στο Αλεξάνδρειο την περασμένη βδομάδα, διπλό και στη μπάλα τώρα..

Μια χαρά. Οι δε γριές, ακόμη τα κουμπαριλίκια ξεπληρώνουν.. Δυο χαρές!
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

«Μου είπε να σταματήσω τη μετάδοση»


Ο Άγγελος Στυλιάδης μιλάει για τον περιστατικό που συνέβη στα μπουθ με την… παρέμβαση του Γιώργου Βαρδινογιάννη.



Θέση για τo ντου στα δημοσιογραφικά από τον Γιώργο Βαρδινογιάννη πήρε το… θύμα του γεγονότος και σπίκερ της μετάδοσης, Άγγελος Στυλιάδης.

Ο σπορτ κάστερ της NOVA ζήτησε αρχικά συγγνώμη από τον κόσμο για τη διακοπή της περιγραφής και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ο κ. Βαρδινογιάννης ήλθε στο καμαράκι που περιέγραφα τον αγώνα και μου ζήτησε να σταματήσω τη μετάδοση, εκφράζοντας τη διαφωνία του για τη θέση που πήρα όσον αφορά στο πέναλτι που κέρδισε ο Παναθηναϊκός.

Εκείνη τη στιγμή ήμουν με τον αρχισυντάκτη της NOVA, Μάκη Μπεκιάρη. Και οι δύο μας τον παρακαλέσαμε αρκετές φορές να τελειώσει πρώτα το παιχνίδι και ό,τι παράπονο έχει να το εκφράσει μετά τη λήξη του…».

Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογράφος του συνδρομητικού καναλιού στην εκπομπή Nova Super League, ο… Καπετάνιος δεν ήταν μόνος του, καθώς μπήκε στα μπουθ με συνοδεία "2-3 ατόμων"…

Κώδικας: Επιλογή όλων

www.sportdog.gr
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

Eiσαι σιγουρος οτι δεν εχει μπει ειδικη ρητρα?

Οσο για τον Καπετάνιο, τρέχει να βουλώσει τρύπες πριν πάρει κι άλλα νερά το.. κατάρτι του!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”