Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Γενικά δε μ'αρέσει

Επίσης το ότι βγαίνουν τόσα σενάρια , μου δείχνει ένα πράγμα.

ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από cristiano4 »

πάντως βλέπω γενικά το κλίμα απο το παίρνουμε 5 διώχνουμε 7 να αλλάζει σιγα,σιγα απο εφημερίδες,αν ήταν και αυτο τελείως παπάς τι να πω,πλέον δεν θα πιστευουμε σε τπτ,πάντως πολύ περιεργα τα ακουω αυτα με δάνεια και βρύζα ο άλλος ο σαχπα έχει για πλάκα να βάλει φράγκα και θα έπαιρναν δάνεια με σέρτζιο.. χοντρός παπάς μου ακούγεται τέσπα,θα ξεκαθαρίσουν πολλά σε λίγες μερες.Πάντως, έρθουν δεν έρθουν ο ζαγορ δεν βλέπω να μένει για πολύ,αν δεν.. μεχρι 20 του μηνος έχουμε να δουμε ανακοινώσεις και λοιπα.....από πολλούς,με πιο άσχημο αντίκτυπο στην πορεία της ομάδας αν αρχίσουν τα παρατράγουδα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Karelias »

Επειδή η υγεία (σωματική και ψυχική) είναι το παν δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ασχολούμαστε με το κάθε σενάριο που βγαίνει δεξιά και αριστερά.

Το πράγμα για μένα είναι απλό.
Είτε θα βάλουν τα 6 χαρτιά που απαιτούνται είτε όχι.
Ο καιρός γαρ εγγύc.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Σχέδιο Σαχπαζίδη-Βρύζα για την απόκτηση των μετοχών του ΠΑΟΚ εξυφαίνεται στη σκιά της αναμονής των αποφάσεων των Αράβων, για επένδυση στην ΠΑΕ.

Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα τις επαφές του Ζήση Βρύζα με παρέες φίλων του ΠΑΟΚ, στους οποίους αναφέρει το σχέδιό του σε αντιδιαστολή με την υπόθεση των Αράβων.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ο Ζήσης Βρύζας κυρίως τις μέρες που βγήκε η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που επιβεβαίωνε το ενδιαφέρον των Αράβων, άρχισε να επισκέπτεται διάφορες παρέες φίλων της ομάδας και να αναφέρει το δικό του σχέδιο.

Με όσα έχουν γίνει γνωστά, αυτές οι επαφές επαναλήφθηκαν και παραμονές των Χριστουγέννων..

Ο Ζήσης Βρύζας θεωρεί ότι η κίνηση των Αράβων έχει γίνει από το Θόδωρο Ζαγοράκη σε αντιπερισπασμό («αντίμετρα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά), της δικής του κίνησης, την οποία θεωρεί ότι τορπίλισε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.

Το σχέδιο
Ποιο ήταν αρχικά το σχέδιο Βρύζα; Ο έμμισθος πρώην τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, είχε προτείνει στο Θόδωρο Ζαγοράκη, να δημιουργηθεί ομάδα τεσσάρων ατόμων, από τον ίδιο το Βρύζα, το Γιώργο Σαχπαζίδη, το Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Σέρχιο Κονσεϊσάο, οι οποίοι θα λάμβαναν δάνειο από Πορτογαλική τράπεζα ύψους οκτώ εκατομμυρίων Ευρώ.

Με τα χρήματα αυτά, οι τέσσερίς τους θα έπαιρναν τις μετοχές του ΠΑΟΚ και ως κύριοι της ΠΑΕ, με την κερδοφορία που αυτή επιδείκνυε τα πρώτα δυο χρόνια και η οποία αναμενόταν να συνεχιστεί με τους κατάλληλους χειρισμούς, θα έκαναν απόσβεση του δανείου. Στο τέλος, θα έμεναν οι ίδιοι, ως απόλυτα κυρίαρχοι του ΠΑΟΚ, έχοντας τη μετοχική πλειοψηφία.

Αυτή η υπόθεση δεν περπάτησε, λόγω της απόλυτης άρνησης Ζαγοράκη και μάλιστα είχε χολωθεί μαζί του ο Κονσεϊσάο που υπολόγιζε σε αυτή την κίνηση. Έτσι, πλέον, ο Ζήσης Βρύζας θέτει το θέμα της απόκτησης των μετοχών, μόνο από αυτόν και το Σαχπαζίδη.

Οι κινήσεις που κάνει είναι για να βολιδοσκοπήσει το κλίμα στις τάξεις των οπαδών, να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις και να προετοιμάσει το έδαφος για όταν έρθει η στιγμή να κάνει την κίνησή του.

Στις προθέσεις του μάλιστα είναι, να επαναφέρει τον Άγγελο Αναστασιάδη ως προπονητή στην ομάδα…

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.baladoros.com/nea/4511
Στα δικά μου αυτιά έφτασε από το ράδιο.
:lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

γαματο...στους κινηματογραφους ποτε βγαινει να παμε??? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16719
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Σχέδιο Σαχπαζίδη-Βρύζα για την απόκτηση των μετοχών του ΠΑΟΚ εξυφαίνεται στη σκιά της αναμονής των αποφάσεων των Αράβων, για επένδυση στην ΠΑΕ.

Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα τις επαφές του Ζήση Βρύζα με παρέες φίλων του ΠΑΟΚ, στους οποίους αναφέρει το σχέδιό του σε αντιδιαστολή με την υπόθεση των Αράβων.

....

Ο Ζήσης Βρύζας θεωρεί ότι η κίνηση των Αράβων έχει γίνει από το Θόδωρο Ζαγοράκη σε αντιπερισπασμό («αντίμετρα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά), της δικής του κίνησης, την οποία θεωρεί ότι τορπίλισε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.

Το σχέδιο
Ποιο ήταν αρχικά το σχέδιο Βρύζα; Ο έμμισθος πρώην τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, είχε προτείνει στο Θόδωρο Ζαγοράκη, να δημιουργηθεί ομάδα τεσσάρων ατόμων, από τον ίδιο το Βρύζα, το Γιώργο Σαχπαζίδη, το Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Σέρχιο Κονσεϊσάο, οι οποίοι θα λάμβαναν δάνειο από Πορτογαλική τράπεζα ύψους οκτώ εκατομμυρίων Ευρώ.

.....
Αυτή η υπόθεση δεν περπάτησε, λόγω της απόλυτης άρνησης Ζαγοράκη και μάλιστα είχε χολωθεί μαζί του ο Κονσεϊσάο που υπολόγιζε σε αυτή την κίνηση. Έτσι, πλέον, ο Ζήσης Βρύζας θέτει το θέμα της απόκτησης των μετοχών, μόνο από αυτόν και το Σαχπαζίδη.

Οι κινήσεις που κάνει είναι για να βολιδοσκοπήσει το κλίμα στις τάξεις των οπαδών, να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις και να προετοιμάσει το έδαφος για όταν έρθει η στιγμή να κάνει την κίνησή του.


...

Περσινά Ξινά Σταφύλια...

Αυτό είχε κυκλοφορήσει πέρσι στα τέλη του χειμώνα, και κυρίως βγήκε μέσα απο συνδεσμίτες οι οποίοι προέβλεπαν την πλήρη καταστροφή του συλλόγου μας. Δίκαι ή άδικα δεν θα το κρίνω. Ξέρω όμως οτι έβγαινε μια καταστροφολογία. Αυτό παρέμεινε πάντα ένα σενάριο, ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε. Και το κυριότερο, ακόμα και ως πλάνο να το κρίνουμε, είναι αστείο. Δεν είναι σε καμία περίπτωση βιώσιμο και αν όντως προτάθηκε και ο Τέο το απέρριψε, τον δικαιολογώ απόλυτα. Άσε που εξ αρχής δεν εμπιστεύομαι άτομα σαν τον Κονσεισάο. Πρόκειται για ένα πλάνο αίολο, το οποίο υποτίθεται πως καλύπτει μόνο το αρχικό κεφάλαιο.
Απο εκεί κι έπειτα μηδέν.
Άσε που ο Σαχπατζίδης κολλητός του Τέο είναι και δεν είχε κάνα νταλκά να τον κόψει..
Επιπλέον, είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ύποπτο το γεγονός οτι ενώ αυτή η φήμη κυκλοφόρησε πέρσι αλλά δημοσιεύεται τώρα..
Και στην τελική, αν ακόμη ισχύει αυτό, τότε έχω να πώ, ΖΗΣΗ, οτι αυτά τα πράγματα τα κάνουμε στο φώς του ήλιου,και δεν κινούμαστε με σκιώδη τρόπο. Γιατί με σκιώδης κινήσεις, χαίρονται αυτοί που ζούνε στη σκιά. Πάντα θα τιμώ τον Τέο γιατί όταν ήταν να αναλάβει βγήκε μπροστά είπε δυο πράματα και τέλος, ανέλαβε. ΟΧΙ σουξου μουξου μανταλάκια, με "παρέες" και "φίλους".
Ειδικά όταν πέρυσι σε πλησίαζαν διάφοροι, φίλοι, που αντί να ζυμώνουν τσουρέκια, μας τα έκαναν τσουρέκια με τις λαμογιές τους..
Αλλά δεν πιστεύω οτι ισχύουν όλα αυτά, γιατί δεν έχω το Ζήση για τέτοιο άνθρωπο...


Το άλλο με τον προπονητή δεν θα το σχολίαζα, αλλά θα πώ μόνο οτι είναι ενδεικτικό των προθέσεων του συντάκτη να δημιουργήσει πρόβλημα.. ΞΥΠΝΑΤΕ ορισμένοι...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Ρε παιδία , αυτό το μέρος στο οποίο υπάρχει το δημοσιέυμα...τί καπνο φουμαρει?
Μπαλαδορος?

Δε το εχω ξαναακούσει ? "δικό" μας είναι?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

χαμουτζιδικο φιλε...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Το όλο "πλάνο" όντως είτε τεθεί επί τάπητος πέρσυ από αυτά που ξέρω. Ο Ζαγοράκης το απέρριψε.

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση να ξανασυζητηθεί κάτι τέτοιο.... Και είναι ύποπτο που το γράψανε τώρα.

Το σάιτ έχει βγάλει και άλλες παρόμοιες ειδήσεις και για άλλες ομάδες. Είναι σχετικά έγκυρο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από eorptol »

αν πω εγω οτι ολα αυτα ειναι μαλακιες και εχουν στοχο τον αποπροσανατολισμο μας θα ειναι ψεμα ?
σαχπατζιδης ξεμπερδεψε με βατοπεδι η ακομα .....? βαλαμε και τον κονσεισαο σαλτσα θα επιστρεψει αυτος μολις
αναλαβει ο βρυζας ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

το κερασακι ηταν ο αγγελος...ξερουν πως να σε τσιγκλανε... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

Όσο θα πλησιάζει η 20ή Ιανουαρίου, τόσο πίο "περίεργα" και ύποπτα άρθρα θα διαβάζουμε.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

Maximus έγραψε:Δεν χρειαζονται ειρωνειες... Απλα ειπα οτι "καποιος" μου ειπε αυτα τα πραγματα μηνες πριν και δυσκολευτηκα να το πιστεψω... Ειναι πολυ βαρύ να γραφτεί δημοσίως και για αυτο απόρησα οτι καποιος εβγαλε το θεμα, ασχετα αν αληθευει ή όχι... Ουτε διεκδικώ δαφνες προφητη, ουτε "επιβεβαιωνω" σαν παντογνωστης...

Τελικα ο Ζαγορακης και ο Βρυζας μιλανε μεταξυ τους; Το λυσαμε το ζητημα ή όχι;

δεν ειρωνευτηκα.κ εμενα μου φαινεται το ολο <<θεμα>> καπως ...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Ξέχασα να σας το πω.

Εχω κάνει και εγώ αίτηση για δάνειο στη τράπεζα ...για να πάω να πάρω την ομάδα...
Αν δώσουν οι άραβες 6 και ο ζησης 7 , εγώ θα τους τη βγω στη γωνία και θα δώσω 8 για να παρω την ομάδα.
giapas->μεγαλομέτοχος :lol: :lol: :lol:

Να δω πως θα στελεχώσω τη διοίκηση όμως ρε γαμώτο.
Ελπίζω η λαικη δημοκρατία του Παοκμανια να με στηριξει!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

σε εκτιμω.

+1 απο εμενα! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από joshua »

Παιδια σας εκλιπαρω να μην δωσουμε συνεχεια σε αυτη την παπαρια δεν θα το αντεξω.Μου αρκουν οι αραβες και το γηπεδικο αλωστε το συγκεκριμενο αρθρο απο την αρχη μεχρι το τελος του ειναι χαρακτηριζεται επιεικως ως ανεκδοτο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”