Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
οταν λες δεν παμε πουθενα ποιοι δεν παμε πουθενα?εγω και εσυ?
εγω εσυ και ο lion?
ποιος ακριβως?
αν δεν το εχεις καταλαβει συζητηση κανουμε για τον ΠΑΟΚ και για την μπαλα
σε φορουμ του ΠΑΟΚ ειμαστε
εγω εσυ και ο lion?
ποιος ακριβως?
αν δεν το εχεις καταλαβει συζητηση κανουμε για τον ΠΑΟΚ και για την μπαλα
σε φορουμ του ΠΑΟΚ ειμαστε
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Ο ΜΠΑΛΑΦΑΣ ο μπΑλΑΦΑΣ ο μπαλαφας ειναι μακραν ο χειροτερος κ ατεχνοτερος παικτης που δεν διεπρεψε ΠΟΥΘΕΝΑΑΑΑΑ και προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι θα πρεπει να εχει χοντρο μεσο για να παιζει εδω ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
ρε φίλε ρονάλδο και αλλη φορά στο είπα αλλα δέν θέλεις να καταλάβεις
φυσικά κουβέντα γίνεται αλλα η μια η κουβέντα φέρνει την άλλη και στο τέλος μένουν μόνο τα αρνητικά
οχι αλλα πες μας εσυ τι σημένει οτι πέρνει 300 και οχι 400 η 600
που θέλεις να καταλήξεις
στο τέλος θα βρίζουμε ο ένας τον άλλον και στο τέλος μάγκες θα βγένουν κάτι τύποι σαν τον ραπτόπυλο και τον ζαγόρα που στηρίζοντε σε αύτήν την μαλακια που μας δέρνει και κοντέβει πρίν τον αγώνα με τον άγιαξ να τα ισοπεδώσει όλα.
το περσινό πάθημα μου φαίνετε δέν έγεινε μάθημα σε κανέναν
ακριβώς τα ίδια πράγματα τον ίδιο καιρό με αφορμή τα ίδια αποτελέσματα σατ φίλικά ...στα ΦΙΛΙΚΑ....ξαναλέω
φυσικά κουβέντα γίνεται αλλα η μια η κουβέντα φέρνει την άλλη και στο τέλος μένουν μόνο τα αρνητικά
οχι αλλα πες μας εσυ τι σημένει οτι πέρνει 300 και οχι 400 η 600
που θέλεις να καταλήξεις
στο τέλος θα βρίζουμε ο ένας τον άλλον και στο τέλος μάγκες θα βγένουν κάτι τύποι σαν τον ραπτόπυλο και τον ζαγόρα που στηρίζοντε σε αύτήν την μαλακια που μας δέρνει και κοντέβει πρίν τον αγώνα με τον άγιαξ να τα ισοπεδώσει όλα.
το περσινό πάθημα μου φαίνετε δέν έγεινε μάθημα σε κανέναν
ακριβώς τα ίδια πράγματα τον ίδιο καιρό με αφορμή τα ίδια αποτελέσματα σατ φίλικά ...στα ΦΙΛΙΚΑ....ξαναλέω
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
οκ τωρα καλα μιλας
προσωπικα δεν το εκανα εγω θεμα ποσα παιρνει ο φιλομενο απλα ανεφερα ποιοι νομιζω δεν χρειαζονται στην ομαδα και στο περιπου τα συμβολαια τους
τωρα για αυτο που λες που θελω να καταληξω θελω να καταληξω οτι η ομαδα χρειαζεται παιχτες
θελουμε ενα δυο παιχτες να εχουν την ατομικη ενεργεια
δεν ισοπεδωνω τιποτε απλα πρεπει να εχουμε και καποιες απαιτησεις
χθες μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι με τον ΠΑΟΚ που ειδα
η ομαδα ενταξει ειναι πιασμενη και εχει δικαιολογιες αλλα σαν οπαδοι πρεπει να απιτουμε
ο γαυρος κανει μεταγραφες 2,7 εκατομυρια συμβολαιο
και εμεις 250 χιλιαρικα
η λαρισα εφερε δεκαρι με 500 χιλιαρικα
εμεις παμε με τον σταυρο στο χερι μη χασουμε κανενα ευρω
και παιρνουμε μετριους με 250 300 χιλιαρικα
θελει και λιγο ρισκο
αν δεν επενδυσεις δεν θα παρεις κιολας
το εργο μοιαζει με το περυσινο
δεν καναμε μεταγραφες προκοπης και δεν περασαμε στους ομιλους χανοντας 5 εκατομυρια
μοιαζει και με το εργο πριν 6 χρονια με τη μακαμπι που δεν καναμε μεταγραφες και χασαμε 3-1 αν θυμαμαι καλα απο μια μακαμπι στην εδρα μας
παλι τα ιδια και φετος
εχουμε μια μεγαλη ευκαιρια με 2 προκριματικους να μπουμε τουλαχιστον στους ομιλους ουεφα και να παρουμε 6 τουλαχιστον εκατομυρια ευρω
και πλην σαλπιγγιδη η ομαδα δεν ενισχυθηκε
πηραμε καποιον μπουσαιντι που μετα απο λιγο θα τον διωξουμε και τον ζουελα σε μια θεση που δεν ειχαμε αναγκη
σε δουλεια να βρισκομαστε δηλαδη
προσωπικα δεν το εκανα εγω θεμα ποσα παιρνει ο φιλομενο απλα ανεφερα ποιοι νομιζω δεν χρειαζονται στην ομαδα και στο περιπου τα συμβολαια τους
τωρα για αυτο που λες που θελω να καταληξω θελω να καταληξω οτι η ομαδα χρειαζεται παιχτες
θελουμε ενα δυο παιχτες να εχουν την ατομικη ενεργεια
δεν ισοπεδωνω τιποτε απλα πρεπει να εχουμε και καποιες απαιτησεις
χθες μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι με τον ΠΑΟΚ που ειδα
η ομαδα ενταξει ειναι πιασμενη και εχει δικαιολογιες αλλα σαν οπαδοι πρεπει να απιτουμε
ο γαυρος κανει μεταγραφες 2,7 εκατομυρια συμβολαιο
και εμεις 250 χιλιαρικα
η λαρισα εφερε δεκαρι με 500 χιλιαρικα
εμεις παμε με τον σταυρο στο χερι μη χασουμε κανενα ευρω
και παιρνουμε μετριους με 250 300 χιλιαρικα
θελει και λιγο ρισκο
αν δεν επενδυσεις δεν θα παρεις κιολας
το εργο μοιαζει με το περυσινο
δεν καναμε μεταγραφες προκοπης και δεν περασαμε στους ομιλους χανοντας 5 εκατομυρια
μοιαζει και με το εργο πριν 6 χρονια με τη μακαμπι που δεν καναμε μεταγραφες και χασαμε 3-1 αν θυμαμαι καλα απο μια μακαμπι στην εδρα μας
παλι τα ιδια και φετος
εχουμε μια μεγαλη ευκαιρια με 2 προκριματικους να μπουμε τουλαχιστον στους ομιλους ουεφα και να παρουμε 6 τουλαχιστον εκατομυρια ευρω
και πλην σαλπιγγιδη η ομαδα δεν ενισχυθηκε
πηραμε καποιον μπουσαιντι που μετα απο λιγο θα τον διωξουμε και τον ζουελα σε μια θεση που δεν ειχαμε αναγκη
σε δουλεια να βρισκομαστε δηλαδη
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Μακεδνέ , να σου υπενθυμίσω οτί ο Μπαλάφας είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και όχι π.χ του ρούλη για να του λες ουστ. Και βασικά , δεν έχεις και κανένα δικαίωμα.-φιλικά και συνοπαδικά-makednoss έγραψε:Ο ΜΠΑΛΑΦΑΣ ο μπΑλΑΦΑΣ ο μπαλαφας ειναι μακραν ο χειροτερος κ ατεχνοτερος παικτης που δεν διεπρεψε ΠΟΥΘΕΝΑΑΑΑΑ και προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι θα πρεπει να εχει χοντρο μεσο για να παιζει εδω ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
ξεφυγα λιγακ,συγνωμη, αλλα ο τυπος μου θυμηζει τα πετρινα χρονια και δεδομενου οτι περυσι δεν στεριωσε σε εργοτελη και γιαννενα νομιζω οτι δεν χωραει στο ροστερ αφου εχουμε και τοσους χαφ στον αξονα.ο αραμπατζης πρεπει να εχει ιδιου υψους συμβολαιο επομενως θα μπορουσε να μεινει ο αραμπατζης ο οποιος σαν εναλλακτικη ειναι μια χαρα.συγνωμη αλλα εβγαλα σπυρια εχθες οταν τον ειδα δεξι μπακ.περυσι οταν εφυγε δανεικος ενιωσα ανακουφιση.εχουμε σορλεν,βιτολο ,γκαρσια ,ζουελα ακομα και φωτακη σαν αμυντικα χαφ.νομιζω οτι δεν κανει και οτι ειναι περιττος,μακαρι να βγω ψευτης τι να πω.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
abg12d34 έγραψε:καλά ο δικός σας ο νταλκάς τελειωμό δεν έχει
![]()
![]()
![]()
την νύχτα πρέπει να βλέπεται εφιάλτες με τα θέματα του ΠΑΟΚ
![]()
![]()
![]()
![]()
πόσα πέρνει αυτός;;; που έπεξε αυτός πέρσι;;;; γιατί δεν τον έβαλε αυτόν μέσα;;;
έπρεπε να πάρουμε και σε αυτήν την θέση παίχτη;;;;
έπρεπε να φρεσκαρουμε την ομάδα![]()
![]()
![]()
έτσι δεν πάμε πουθενα μάγκες
Υπάρχει πρόβλημα.
Οπαδικό...
-
Fila8los86
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 00:49
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Τσιριλο, Μπαλαφας, Αμπουμπακαρι, ισως Αραμπατζης και Σαβινι.
Οσο για μετεγγραφες... με τα λεφτα του Κουτσια
αμα σε κοβει να εχεις κανα δυο ατομα σε αργεντινη (πχ)
φερνεις οχι εναν, αλλα τρεις παικτες ισαξιους με Ιβιτς Λινο κλπ..
Οσο για μετεγγραφες... με τα λεφτα του Κουτσια
αμα σε κοβει να εχεις κανα δυο ατομα σε αργεντινη (πχ)
φερνεις οχι εναν, αλλα τρεις παικτες ισαξιους με Ιβιτς Λινο κλπ..
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
up

Παπάζογλου,Φιλομένο,Κριστιάνο,Κουτσιανικούλης,Σακελλαρίου,Ελ Ζαρ,Μπαλάφας,Σαβίνι,Σναουτσνερ.
Για τον Μπουσαϊντί έχω ακόμα επιφυλάξεις...φαίνεται σκασμένος.
Επίσης Μαλεζάς και Φωτάκης πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδο να έρχονται από τον πάγκο. (το επίπεδο αυτό φυσικά το είχαμε, αλλά ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ τα καταστρέψαμε όλα, βλ. Καλοκαιρινά Εγκλήματα)
Προϋπόθεση για να μείνει κάποιος, είναι να μειωθεί στο ήμισυ το συμβόλαιο του κοντού.

Παπάζογλου,Φιλομένο,Κριστιάνο,Κουτσιανικούλης,Σακελλαρίου,Ελ Ζαρ,Μπαλάφας,Σαβίνι,Σναουτσνερ.
Για τον Μπουσαϊντί έχω ακόμα επιφυλάξεις...φαίνεται σκασμένος.
Επίσης Μαλεζάς και Φωτάκης πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδο να έρχονται από τον πάγκο. (το επίπεδο αυτό φυσικά το είχαμε, αλλά ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ τα καταστρέψαμε όλα, βλ. Καλοκαιρινά Εγκλήματα)
Προϋπόθεση για να μείνει κάποιος, είναι να μειωθεί στο ήμισυ το συμβόλαιο του κοντού.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Να τους βάλω αλφαβητικά ή ανακατεμένους;
Να τους βάλω κατα σειρα προτεραιότητας (ποιος να φύγει 1ος, 2ος ...);
Έλληνες πρώτα και μετά ξένους ή όλους μαζί;
Εμείς μπορούμε να πουμε ποιοι θα θέλαμε να φύγουν, αλλά άλλοι είναι αυτοί που κάνουν τον σχεδιασμό και αποφασίζουν. Αυτοί είναι ο Τεχνικός Διευθυντής (ο Σβούρας;;;;;) και ο Προπονητής (ο Μάκης;;;;;).
Να τους βάλω κατα σειρα προτεραιότητας (ποιος να φύγει 1ος, 2ος ...);
Έλληνες πρώτα και μετά ξένους ή όλους μαζί;
Εμείς μπορούμε να πουμε ποιοι θα θέλαμε να φύγουν, αλλά άλλοι είναι αυτοί που κάνουν τον σχεδιασμό και αποφασίζουν. Αυτοί είναι ο Τεχνικός Διευθυντής (ο Σβούρας;;;;;) και ο Προπονητής (ο Μάκης;;;;;).
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Το τόπικ ειναι για να βγάλουμε τα απωθημένα μας.
Φυσικά άλλοι αποφασίζουν.Αλλά έχουμε και άποψη, δημοκρατικό club είμαστε.
Εμπρος λοιπόν.
Φυσικά άλλοι αποφασίζουν.Αλλά έχουμε και άποψη, δημοκρατικό club είμαστε.
Εμπρος λοιπόν.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Βασικα δεν το κανουμε ποιοι παιχτες πιστευετε οτι πρεπει να μεινουν? Για μενα οι μονοι αναντικαταστατοι εντεκαδας ειναι ο βιερινια ο βιτολο και ο κοντρερας και απο εκει και περα καλοι για να υπαρχουν στο ροστερ οι κρεσιτς,χαλκιας,μαλεζας,σαλπι (υπο προυποθεσεις),ιβιτς,λινο,γκαρσια(λογω ηλικιας δεν τον βαζω στην πρωτη κατηγορια),σναου (που να ψαχνεις για 2 δεξια μπακ),φωτακης (για 5ο χαφ) και μια τριτη κατηγορια παικτων που ακομα αποτελουν σε ενα βαθμο ερωτηματικα : Ζουελα,Ελζαρ,Σακελαριου,Κουτσια(ειναι ακομα πολλα τα λεφτα για να ξεγραφτει),Κριστιανο.Ολοι οι υπολοιποι ειναι απο αδιαφοροι (παπαζογλου) εως με την βαλιτσα ηδη στο χερι (Σαβινι,Θλασιμοβιτς (λογω σχεσης κοστους-αποδοσης-συμμετοχων),Φιλομενο,μπουσαιντι,Σαβινι,Τσιριλο,Αθανασιαδης,Μπαλαφας.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
σε πρωτη φαση, τον αλλον μηνα δηλαδη, πρεπει να φυγουν οι φιλομενο και σαβινι.
να πανε δανεικοι οι μπαλαφας, κλαους, γεωργιου και κουτσια και να ερθει ενα αμυντικο χαφ και ενας
ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ
να πανε δανεικοι οι μπαλαφας, κλαους, γεωργιου και κουτσια και να ερθει ενα αμυντικο χαφ και ενας
ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Δεν θέλω να φύγει κανένας!
Δεν υπάρχει κάτι που να με κάνει να αισιοδοξω πως όσοι θα τους αντικαταστήσουν θα είναι καλύτεροι.
Θα ήθελα όμως να πουληθεί ο Σαλπιγγίδης.
Θα ήθελα όμως να πουληθεί ο Σαλπιγγίδης.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Σαλπιγγιδης οσο παζει(!) τοσο το χειροτερο.. θα μας καταστρεψει..
Τι να πουληθει?? Ποιος να δωσει χρημα?? Ισως τα θυματα απο βαζελο!..τωρα που δεν τους βγηκε κ ο μπεκρης..
Τι να πουληθει?? Ποιος να δωσει χρημα?? Ισως τα θυματα απο βαζελο!..τωρα που δεν τους βγηκε κ ο μπεκρης..