Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μακρινο ονειρο αλλα δν 8α με χαλουσε κα8ολου να εφευγε σαβινι τσιριλο και να παρεις κυργιακο στη 8εση τους.νομιζω μενει και ελευθερος....Κοντρερας κυργιακος πισω μετραει....μαλεζας,ζουελα και ενας πιτσιρικας μπακ απ...ααααααα κα για σεντερ φορ 8ελω τον σαλμον αν γινεται....

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο ΠΑΟΚ πασχει απο ΚΑΚΙΣΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.και τον κανναβαρο να παρεις στα μετοπισθεν με το νεστα,αν, λογω ανυπαρκτου κεντρου,αναγκαζονται να γινονται εξτρεμ,αμυντικα χαφ,δευτεροι επιθετικοι ή επιτελικα χαφ,οπως συμβαινει τωρα συχνα πυκνα με μαλεζα - κοντρερας,τα ιδια χαλια θα παρουσιαζει η ομαδα.για ελλαντα το υλικο,που διαθετει η ομαδα,ειναι πολυ καλο.το θεμα ειναι να αξιοποιηθει βασει των αποδεδειγμενων ικανοτητων του ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
λογικά οι υπεύθυνοι θα έχουν ήδη ψαχτεί για τις λίστες των παικτών που μένουν ελεύθεροι γενάρη και καλοκαίρι ώστε να γίνουν από τω΄ρα οι πρώτες οι επαφές και ο σχεδιασμός
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καλά εσύ δε μιλάς για όνειρο....μιλάς για Χριστουγεννιάτικο τζακ ποτvaggio-4- έγραψε:μακρινο ονειρο αλλα δν 8α με χαλουσε κα8ολου να εφευγε σαβινι τσιριλο και να παρεις κυργιακο στη 8εση τους.νομιζω μενει και ελευθερος....Κοντρερας κυργιακος πισω μετραει....μαλεζας,ζουελα και ενας πιτσιρικας μπακ απ...ααααααα κα για σεντερ φορ 8ελω τον σαλμον αν γινεται....![]()
![]()
![]()
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
That kind of signings MUST PAOK make for the championship.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τον σαμιρ και τον αλλο τον μαυρο τον αριστεροποδαρο(μαλλον ο τσαγκο )
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
το σκυλί το αμυντικό χαφ λες?
διαβάστε πάντως ιστορία για αυτόν: http://en.wikipedia.org/wiki/Mathias_Chago την ανέφερε και ο τσόχος στη μετάδοση του αγώνα.

διαβάστε πάντως ιστορία για αυτόν: http://en.wikipedia.org/wiki/Mathias_Chago την ανέφερε και ο τσόχος στη μετάδοση του αγώνα.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Άντε να αρχίσουμε σιγά σιγά να γουστέρνουμε, τι μπορεί άραγε να κάνει η ομάδα για να διορθώσει τα αδιόρθωτα; Ο Ιανουάριος είναι μακριά και δεν προσφέρεται για ριζικές αναδιαρθρώσεις, αλλά για πέστε μου πως τον είδατε στο ματς με το λικισκού το ΠΑΟΚτσάκι τον Ναφτί;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο Βασιλακάκης είναι παιχταράς και το έγραφα από τον καιρό που έπαιζε στην Βέροια Β εθνική
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
η ομαδα φωναζει οτι θελει χαφ.........δεν ξερω αν ειναι παροδικο ή γκαρσια και ιβιτς ειναι πλεον στα τελειωματα τους...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Η ομάδα βασικά ήθελε (βασικά εδώ και 3 χρόνια θέλει...) έναν επιτελικό χαφ (στυλ Ιμπαγάσα), αλλά για ακόμη μια φορά πήρανε έναν εξτρέμ. Δεν μπορεί τώρα οι ΑΡΔ να βαφτίσουν τον Μαροκινό δεκάρι, καθώς πολλοί από εμάς παρακολουθούν Λίβερπουλ και ξέραμε ότι παίζει μόνον δεξί εξτρεμ... Σε αντίθεση με πέρυσι που μας πούλησαν τον παπά για τον Κριστιάνο ότι παίζει και δεκάρι, ενώ το παιδί είναι καθαρό αριστερό χαφ-εξτρεμ...
Επίσης, μετά την αποχώρηση Σσρλέν η ομάδα χρειάζεται και έναν χαφ ακόμη...
Αν είχαμε τα χρηματα και υπήρχε άνεση για το Δεκεμβρη, θα έπρεπε να πάρουμε ένα δεκάρι, έναν χαφ που να παίζει όλες τις θέσεις του κέντρου (σαν τον Σορλέν δηλ.) και έναν κεντρικό αμυντικό ανάλογης ποιότητας του Κοντρερας.
Επίσης, μετά την αποχώρηση Σσρλέν η ομάδα χρειάζεται και έναν χαφ ακόμη...
Αν είχαμε τα χρηματα και υπήρχε άνεση για το Δεκεμβρη, θα έπρεπε να πάρουμε ένα δεκάρι, έναν χαφ που να παίζει όλες τις θέσεις του κέντρου (σαν τον Σορλέν δηλ.) και έναν κεντρικό αμυντικό ανάλογης ποιότητας του Κοντρερας.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τσιριλο φιλομενο και σαβινι 1 000 000 ε για παικτες της σειρας
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δεν με νοιαζει ποιος ωσ ονομα αλλα η ομαδα εμφανως χρειαζεται ενα βασικοτατο(αριστεροποδαρο αν γινετε)στοπερ κ ενα βασικο αριστερο μπακ επιπεδου.επειτα ενα αξιοπρεπες συμπληρωματικο 8αρι που να δινει ανασες σε γκαρσια κ ιβιτσ . τπτ παραπανω !! κ οσοι δεν υπολογιζονται κ δεν μπορουν αλλου...κ κυριως ο φιλομενο γιατι απ'αυτον εχουμε κ μια απαιτηση παραπανω,απογοητευση