Παύλος Δερμιτζάκης

Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Maximus »

Γεια σου ρε Παυλαρα!

[...]
Μα ήσουν άτυχος πολύ γιατί έπεσες και σ' εποχή
Που όλοι σφίγγαν το λουρί...
[...]

Άσχετα με το τι γεύση θα μείνει στον πολύ κόσμο (σιγουρα πικρή), φάνηκε ότι δεν ησουν ετοιμος ή αν το θέλεις, οι συνθήκες δεν ηταν οι ιδανικες για σενα...Αυτο ομως δεν σημαίνει οτι δεν είσαι καλός προπονητής.

Εύχομαι καλή συνέχεια στην καριέρα σου...
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από No4h »

Ευχαριστουμε Παυλο για τις πολυ εντονες ευχαριστες στιγμες που μας προσφερες στην Ευρωπη.Δυστυχως ομως δεν εχεις αρκετες εμπειρειες για να κουμανταρεις εναν μεγαλο συλλογο οπως ο ΠΑΟΚ.Μακαρι να γινεις πολυ καλος προπονητης,να διαπρεψεις,να μαζεψεις πολλες εμπειρειες σε ελλαδα και μακαρι και στην ευρωπη και που ξες ισως σε χρειαστουμε παλι.
Οτι κ αν γινει θα σε θυμομαστε για την ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ στιγμη που μας προσφερες μεσα στην ΠΟΛΗ μας.Σ ευχαριστουμε.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από niks »

τον πιστεψα παρα πολυ
ηλπιζα πως μετα την τελευταία διακοπή κατι θα βλεπαμε
χάθηκε ομως η μπαλα

αδικειται παντως γιατί με το καλημερα αντι να κανει φιλικα προετοιμασιας
τον πηγε με το καλημερα κολα-πιπο ενας μηνας 4 ευρωπαικά ντερμπυ μαζεμενα
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από DC »

Έφυγε αφού έφερε 2 μύρια ευρώ και μερικά νέα ΠΑΟΚσάκια με την άλωση της Πόλης.
Ατύχησε λόγω εθνικότητας και κασέ ....
Παύλε καλή τύχη όπου κι αν πας.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από guardian4 »

Συμφωνώ με όλους τους παραπάνω.
Σε ευχαριστω Δερμι απο τα βαθη της καρδιας μου για την πιο μεγαλη ισως και σημαντικοτερη νικη, επι της Φενερ.
Δε θα σε ξεχασουμε.
Εισαι ΠΑΟΚτσακι τρελο, γι αυτο και εφυγες απο μονος σου, για αυτο και δακρυσες πριν το ματς με αρη καθως εβαζες την ανθοδεσμη στο δικεφαλο με τα αδερφια μας που χαθηκαν, για αυτο και πανηγυρισες με τη ψχη δου το γκολ στη πολη, και επισκεπτηκες την αγια σοφια.

Σε ευχαριστουμε.
Σε περιμενουμε και εγω προσωπικα πιστευω πως θα τα καταφερεις , να παρεις τις απαραιτητες εμπειριες και γνωσεις , και να επιστρεψεις στον παγκο της ομάδας μας.

ΠΑΟΚ ΡΕ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Falegkos »

DC έγραψε:Έφυγε αφού έφερε 2 μύρια ευρώ και μερικά νέα ΠΑΟΚσάκια με την άλωση της Πόλης.
Ατύχησε λόγω εθνικότητας και κασέ ....
Παύλε καλή τύχη όπου κι αν πας.
+++++++++++

καλή συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Το έχουμε το δακρύβρεχτο στο αίμα μας πάντως...
Δυστυχώς, ο προπονητής Παύλος Δερμιτζάκης απεδείχθη κατώτερος των ήδη χαμηλών προσδοκιών.
Τόσο σε θέματα τεχνικού επιπέδου όσο και σε θέματα διαχείρησης έμψυχου δυναμικού.
Ευλογότατα, μας αποχαιρέτησε.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Boksic4 »

Σε ευχαριστω για τα πρωτογνωρα συναισθηματα που εζησα την βραδια στην Πολη :pano:
paok x.m.
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 22:00

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από paok x.m. »

Πηγαινε παρε εμπειριες γινε προπονηταρα γιατι πιστευω οτι μπορεις και κατι μου λεει μεσα μου οτι στα μελλον θα τα ξαναπουμε!!Για τωρα δυστυχως καλυτερα που φευγεις!!Εισαι ενας απο εμας και αυτο στον παοκτση μετραει!!Μπορει να εισαι ακαταλληλος για τον ΠΑΟΚ τωρα αλλα κακος προπονητης δεν εισαι(ασχετα αν σε βριζω εδω και 3 αγωνες).Καλη τυχη (γιατι στον ΠΑΟΚ δεν την ειχες)!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Photis »

Τώρα που είμαι ήρεμος και με καθαρό μυαλό θα πω τα ακόλουθα..Παύλο Δερμιτζάκη σ'ευχαριστούμε για ότι έκανες στην ευρώπη-έστω και αν δεν ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό δικό σου το έργο-αλλά δεν μπορούσες να κάνεις το βήμα παραπάνω για την ΠΑΟΚΑΡΑ...καλή συνέχεια..ο επόμενος προπονητής είμαι σίγουρος πως θα είναι ευγνωσμένης αξίας!!!!!!!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από kotsos »

Θα μείνει στην ιστορία ως ο προπονητής που κατάφερε να απογειώσει και να κατεδαφίσει μια ομάδα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Κανένας δε θα ξεχάσει την εμπειρία της Πόλης.

Αλλά δεν νομίζω ότι έχει τα φόντα για να γίνει προπονητής Α' Εθνικής.

Ήσουν ένα στοίχημα με μεγάλη απόδοση που κατέληξε στον κουβά.
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από johnnie78 »

Δυστυχως σταθηκε ατυχος και πληρωσε τις μ...κιες που εκανε η ομαδα αρχης γενομενης απο το Μαιο σε ολους τους τομεις μετα την παραιτηση του Πορτογαλου. Μακαρι την επομενη φορα να αναλαβει την ομαδα απο την αρχη και οχι οπως φετος. Οπως και να εχει τον ευχαριστουμε. Παντως για να λεμε και την πικρη αληθεια αν ηταν ξενος θα εκανε παρελαση κανονικα φετος...τι να κανεις ομως...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Καλή συνέχεια.
Πλήρωσες τα λάθη της ομάδας που έγιναν πολύ νωρίτερα.

Niko55 4 μπύρες κερασμένες απο gash την επόμενη φορά.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Mario Jardel »

+1926
Τριχάχαλος
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 23:23

Re: Παύλος Δερμιτζάκης

Δημοσίευση από Τριχάχαλος »

Καλή συνέχεια σε έναν νέο Έλληνα προπονητή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”