Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από mpafos4 »

Και ηθελα να ρωτησω τι εγινε.....Να εισαι καλα,Γιαννη,και καλη ανταμωση στις κερκιδες του Μαδριγαλ.

Μαλλον το γλιτωσα και γω το παγκακι...........
SunsetStrip
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 14:15
Τοποθεσία: Toulouse,France
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από SunsetStrip »

Και πως παίρνουμε τα εισητηρια ρε παίδες???? :? Εγω ειμαι στη Γαλλία π.χ. , μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για το πώς κ πού???
:pano:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

Αδερφέ σόρρυ, αλλά μάλλον την έκατσες... Αμφιβάλλω αν θα βγάλουν εισιτηρια στο νετ, πέρα απ τα εκδοτήρια. Ένα τηλέφωνο στην ΠΑΕ βέβαια, ίσως σε δώσει λύση (λέμε τώρα...). Αλλιώς μίλα με καναν κοντινό σου σφ. ;)

υ.γ. Γιάννη πιστεύεις το λόλαΠΑΟΚ ή εμένα που λεω ότι δε θα δεις εισιτήριο?? :twisted:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

SunsetStrip έγραψε:Και πως παίρνουμε τα εισητηρια ρε παίδες???? :? Εγω ειμαι στη Γαλλία π.χ. , μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για το πώς κ πού???
:pano:

Και έγω πρέπει να αγοράσω εισιτήριο για 2 ξενιτεμένους σε Παρίσι και Εδιμβούργο.
Τους ζήτησα να μου δώοσυν λεπτομέρειες διαβατηρίου (αριθμό, ημερομήνια έκδοσης, κτλ)

Δεν έχεις κάποιον στη Θεσσαλονίκη για να κάνεις το ίδιο?

Πάντως ηλεκτρονικά, το αποκλείω να διατεθούν.
SunsetStrip
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 14:15
Τοποθεσία: Toulouse,France
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από SunsetStrip »

Εχω αλλα δεν θα ερθει κανεις στο μαδριγαλ ....οποτε πρεπει να μου τα ταχυδρομησουν μαλλον...ουφ οπως παντα ΠΑΟΚ=κουραση :P Ξερεις μηπως εχουν ηδη βγει στα εκδοτηρια???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Τρί 12 Οκτ 2010, 15:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

Όχι δεν έχουν βγει
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

SunsetStrip έγραψε:Εχω αλλα δεν θα ερθει κανεις στο μαδριγαλ ....οποτε πρεπει να μου τα ταχυδρομησουν μαλλον...ουφ οπως παντα ΠΑΟΚ=κουραση :P Ξερεις μηπως εχουν ηδη βγει στα εκδοτηρια???
Θα βγουν είτε αύριο είτε την Πέμπτη, που το θεωρώ και πιθανότερο.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

Κάντο Παρασκευή γείτονα.... ;)
PAOKFC
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Παρ 29 Φεβ 2008, 01:35
Τοποθεσία: ABERDEEN, SCOTLAND

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από PAOKFC »

Περιμενοντας την ανακοινωση απο την ΠΑΕ, περνω τηλεφωνο καθε μερα και μου λενε παρε αυριο...

Αμα ξερει κανεις το τηλεφωνο του κ. Μιλιωριδη, υπευθηνου των οπαδων, ας μου στειλει ενα μυνημα παρακαλω μπας και βγαλω ακρη!!

:opaokara:

:opaokara:

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

Μηπως να το γραψουμε και στο φορουμ και μετα να μετοικησουμε κιολας???? :mrgreen: :lol: :lol:

υ.γ. Παρασκευή λαιμαι!!!!!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Επισης παλι ο αντενα μας εγραψε,και την πεμπτη θα δειξει ζωντανα το ρουλης-λεβερκουζεν...Ειναι που διαλεξαν τον ΠΑΟΚ και με την ατλετικο τους το επεβαλε η ουεφα... :evil:

Αρα Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ στο νοβα... :x
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

O Antenna δείχνει πάντα την ΑΕΚ και εκ περιτροπής τα αποπαίδια Άρη και ΠΑΟΚ. Αυτό θα αλλάξει (εύχομαι) αν συνεχίσουμε στην επόμενη φάση το πολύ δύο από τους τρεις.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από thief »

thief έγραψε:Η κλήρωση είναι καλή.

Το πρόγραμμα θα εξαρτηθεί πως θα πάνε τα ματς. Μπορεί το Διναμό-ΠΑΟΚ να είναι το αδιάφορο ματς και όχι το Μπριζ-Βιγιαρεάλ.

Πάντως οι ώρες μου παρεξένεψαν. Η ΑΕΚ παίζει μονίμως μόνη της ενώ εμείς πάντα την ίδια ώρα με το σκουλήκι. Δεν ξέρω αν έβαλε το χέρι του ο ΑΝΤ-1 αλλά μην τυχόν μας δείξουν το ατιτλέτικο-αθλετικο και όχι το ματς της ΠΑΟΚάρας μας με την Μπριζ. Μη τυχόν.

To νου μας γιατί οι πιέσεις που θα δεχτούν από τους προπαγανδιστές της συνοικίας θα είναι αφόρητες.
Αυτά τα έγραψα 2-3 μέρες μετά την κλήρωση...στην αρχή ο αντ1 βγάζει ανακοίνωση και λέει ότι ΟΛΑ τα ματς του ΠΑΟΚ θα μεταδωθούν από το κανάλι τους ενώ τα ματς του ρούλη θα τα μεταδίδει η Nova. Kαι ως εκ θαύματος με αστεία δικαιολογία περί uefa και π##τσες μπλε μεταδίδουν τον αγώνα του ρούλη... Οι πιέσεις είναι δεδομένο ότι ήταν αφόρητες (και από πολιτικούς), άλλωστε ο αντ1 διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την συνοικία από τις μεταδώσεις μπάσκετ.
Αλλά το θέμα ότι αυτοί κάνουν την δουλειά τους. Είναι οργανωμένοι παντού και η προπαγάνδα τους πάει σύννεφο. Εμείς ως κόσμος του ΠΑΟΚ τι κάνουμε είναι το θέμα...Η αναργανωσιά μας φαίνεται παντού. Θα φανεί και στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
3 χρόνια τα περιμένουμε ΟΛΑ από τον μεσσία Ζαγοράκη και εμείς πετάμε αετό...και τώρα φτάσαμε στο σημείο να βρίζουμε και να αποδυναμώνουμε τον μοναδικό άνθρωπο που μας συσπείρωσε γράφοντας στα παλιά μας παπούτσια τα 3 τελευταία χρόνια.

Όσο για τα επόμενα ματς η λογική λέει ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ και μετά δεν έχει σημασία διότι παίζουμε διαφoρετική μέρα με τον ρούλη. Μετά το 33-33-33 στην πόλη πάμε στο 50-50 του αντ1..άντε viva...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από tigon4 »

για εμενα καλυτερα που μας δειχνει το νοβα......και μιλαω σοβαρα.
το να φαμε καμια 4αρα δεν ειναι δα και απιθανο και δεν θελω μελλοντικα ΠΑΟΚτσακια που θα ειναι αραχτα στο σπιτι τους να απογοητευτουν.
αντιθετως το ΠΑΟΚ-βιγιαρεαλ ειναι καλο να το παρει ο αντ1.

και τελος ελπιζω ολα τα σπιτια της χωρας θα ζησουν ενα καλο κλαρινο απο τους αηττητους της ευρωπης στο lamboboniera.
(γιατι ο κωλος εγινε βαρελι)
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ο ΑΝΤ1 είχε ζητήσει να πάρουν διαφορετικό κλειδάριθμο ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ώστε να έχει τη δυνατότητα να μεταδίδει και ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ή τουλάχιστον έτσι είχε πει.
Το αρχικό φάουλ είναι ότι θεωρείται δεδομένο ότι θα μεταδίδεται πάντα η ΑΕΚ, ό,τι ώρα και να παίζει.
Μετά, ανάλογα με το ματς, θα δείχνουν Άρη ή ΠΑΟΚ.
Μου φάινεται πάντως περίεργο ότι δέιχνουν τα εντός και των δύο ομάδων και όχι τα εκτός.
Όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε, η μοιρασιά τους είναι 50% ΑΕΚ, 25% ΠΑΟΚ και 25% Άρης.
Ίσως αν δεν είχαμε ξεκινήσει τόσο χάλια, να μην μας έβαζαν στο ίδιο καζάνι με τις φολκλορ μειοψηφίες της πόλης, αν και πάλι δεν το πιστεύω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”