Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Και ηθελα να ρωτησω τι εγινε.....Να εισαι καλα,Γιαννη,και καλη ανταμωση στις κερκιδες του Μαδριγαλ.
Μαλλον το γλιτωσα και γω το παγκακι...........
Μαλλον το γλιτωσα και γω το παγκακι...........
-
SunsetStrip
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 14:15
- Τοποθεσία: Toulouse,France
- Επικοινωνία:
Re: Group Stage Europa League
Και πως παίρνουμε τα εισητηρια ρε παίδες????
Εγω ειμαι στη Γαλλία π.χ. , μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για το πώς κ πού???

Re: Group Stage Europa League
Αδερφέ σόρρυ, αλλά μάλλον την έκατσες... Αμφιβάλλω αν θα βγάλουν εισιτηρια στο νετ, πέρα απ τα εκδοτήρια. Ένα τηλέφωνο στην ΠΑΕ βέβαια, ίσως σε δώσει λύση (λέμε τώρα...). Αλλιώς μίλα με καναν κοντινό σου σφ.
υ.γ. Γιάννη πιστεύεις το λόλαΠΑΟΚ ή εμένα που λεω ότι δε θα δεις εισιτήριο??
υ.γ. Γιάννη πιστεύεις το λόλαΠΑΟΚ ή εμένα που λεω ότι δε θα δεις εισιτήριο??
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
SunsetStrip έγραψε:Και πως παίρνουμε τα εισητηρια ρε παίδες????Εγω ειμαι στη Γαλλία π.χ. , μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για το πώς κ πού???
Και έγω πρέπει να αγοράσω εισιτήριο για 2 ξενιτεμένους σε Παρίσι και Εδιμβούργο.
Τους ζήτησα να μου δώοσυν λεπτομέρειες διαβατηρίου (αριθμό, ημερομήνια έκδοσης, κτλ)
Δεν έχεις κάποιον στη Θεσσαλονίκη για να κάνεις το ίδιο?
Πάντως ηλεκτρονικά, το αποκλείω να διατεθούν.
-
SunsetStrip
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 14:15
- Τοποθεσία: Toulouse,France
- Επικοινωνία:
Re: Group Stage Europa League
Εχω αλλα δεν θα ερθει κανεις στο μαδριγαλ ....οποτε πρεπει να μου τα ταχυδρομησουν μαλλον...ουφ οπως παντα ΠΑΟΚ=κουραση
Ξερεις μηπως εχουν ηδη βγει στα εκδοτηρια???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Τρί 12 Οκτ 2010, 15:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
Θα βγουν είτε αύριο είτε την Πέμπτη, που το θεωρώ και πιθανότερο.SunsetStrip έγραψε:Εχω αλλα δεν θα ερθει κανεις στο μαδριγαλ ....οποτε πρεπει να μου τα ταχυδρομησουν μαλλον...ουφ οπως παντα ΠΑΟΚ=κουρασηΞερεις μηπως εχουν ηδη βγει στα εκδοτηρια???
Re: Group Stage Europa League
Περιμενοντας την ανακοινωση απο την ΠΑΕ, περνω τηλεφωνο καθε μερα και μου λενε παρε αυριο...
Αμα ξερει κανεις το τηλεφωνο του κ. Μιλιωριδη, υπευθηνου των οπαδων, ας μου στειλει ενα μυνημα παρακαλω μπας και βγαλω ακρη!!

Αμα ξερει κανεις το τηλεφωνο του κ. Μιλιωριδη, υπευθηνου των οπαδων, ας μου στειλει ενα μυνημα παρακαλω μπας και βγαλω ακρη!!
Re: Group Stage Europa League
Μηπως να το γραψουμε και στο φορουμ και μετα να μετοικησουμε κιολας????
υ.γ. Παρασκευή λαιμαι!!!!!
υ.γ. Παρασκευή λαιμαι!!!!!
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Group Stage Europa League
Επισης παλι ο αντενα μας εγραψε,και την πεμπτη θα δειξει ζωντανα το ρουλης-λεβερκουζεν...Ειναι που διαλεξαν τον ΠΑΟΚ και με την ατλετικο τους το επεβαλε η ουεφα...
Αρα Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ στο νοβα...
Αρα Βιγιαρεαλ-ΠΑΟΚ στο νοβα...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
O Antenna δείχνει πάντα την ΑΕΚ και εκ περιτροπής τα αποπαίδια Άρη και ΠΑΟΚ. Αυτό θα αλλάξει (εύχομαι) αν συνεχίσουμε στην επόμενη φάση το πολύ δύο από τους τρεις.
Re: Group Stage Europa League
Αυτά τα έγραψα 2-3 μέρες μετά την κλήρωση...στην αρχή ο αντ1 βγάζει ανακοίνωση και λέει ότι ΟΛΑ τα ματς του ΠΑΟΚ θα μεταδωθούν από το κανάλι τους ενώ τα ματς του ρούλη θα τα μεταδίδει η Nova. Kαι ως εκ θαύματος με αστεία δικαιολογία περί uefa και π##τσες μπλε μεταδίδουν τον αγώνα του ρούλη... Οι πιέσεις είναι δεδομένο ότι ήταν αφόρητες (και από πολιτικούς), άλλωστε ο αντ1 διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την συνοικία από τις μεταδώσεις μπάσκετ.thief έγραψε:Η κλήρωση είναι καλή.
Το πρόγραμμα θα εξαρτηθεί πως θα πάνε τα ματς. Μπορεί το Διναμό-ΠΑΟΚ να είναι το αδιάφορο ματς και όχι το Μπριζ-Βιγιαρεάλ.
Πάντως οι ώρες μου παρεξένεψαν. Η ΑΕΚ παίζει μονίμως μόνη της ενώ εμείς πάντα την ίδια ώρα με το σκουλήκι. Δεν ξέρω αν έβαλε το χέρι του ο ΑΝΤ-1 αλλά μην τυχόν μας δείξουν το ατιτλέτικο-αθλετικο και όχι το ματς της ΠΑΟΚάρας μας με την Μπριζ. Μη τυχόν.
To νου μας γιατί οι πιέσεις που θα δεχτούν από τους προπαγανδιστές της συνοικίας θα είναι αφόρητες.
Αλλά το θέμα ότι αυτοί κάνουν την δουλειά τους. Είναι οργανωμένοι παντού και η προπαγάνδα τους πάει σύννεφο. Εμείς ως κόσμος του ΠΑΟΚ τι κάνουμε είναι το θέμα...Η αναργανωσιά μας φαίνεται παντού. Θα φανεί και στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
3 χρόνια τα περιμένουμε ΟΛΑ από τον μεσσία Ζαγοράκη και εμείς πετάμε αετό...και τώρα φτάσαμε στο σημείο να βρίζουμε και να αποδυναμώνουμε τον μοναδικό άνθρωπο που μας συσπείρωσε γράφοντας στα παλιά μας παπούτσια τα 3 τελευταία χρόνια.
Όσο για τα επόμενα ματς η λογική λέει ΠΑΟΚ-Βιγιαρεαλ και μετά δεν έχει σημασία διότι παίζουμε διαφoρετική μέρα με τον ρούλη. Μετά το 33-33-33 στην πόλη πάμε στο 50-50 του αντ1..άντε viva...
Re: Group Stage Europa League
για εμενα καλυτερα που μας δειχνει το νοβα......και μιλαω σοβαρα.
το να φαμε καμια 4αρα δεν ειναι δα και απιθανο και δεν θελω μελλοντικα ΠΑΟΚτσακια που θα ειναι αραχτα στο σπιτι τους να απογοητευτουν.
αντιθετως το ΠΑΟΚ-βιγιαρεαλ ειναι καλο να το παρει ο αντ1.
και τελος ελπιζω ολα τα σπιτια της χωρας θα ζησουν ενα καλο κλαρινο απο τους αηττητους της ευρωπης στο lamboboniera.
(γιατι ο κωλος εγινε βαρελι)
το να φαμε καμια 4αρα δεν ειναι δα και απιθανο και δεν θελω μελλοντικα ΠΑΟΚτσακια που θα ειναι αραχτα στο σπιτι τους να απογοητευτουν.
αντιθετως το ΠΑΟΚ-βιγιαρεαλ ειναι καλο να το παρει ο αντ1.
και τελος ελπιζω ολα τα σπιτια της χωρας θα ζησουν ενα καλο κλαρινο απο τους αηττητους της ευρωπης στο lamboboniera.
(γιατι ο κωλος εγινε βαρελι)
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Group Stage Europa League
Ο ΑΝΤ1 είχε ζητήσει να πάρουν διαφορετικό κλειδάριθμο ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ώστε να έχει τη δυνατότητα να μεταδίδει και ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ή τουλάχιστον έτσι είχε πει.
Το αρχικό φάουλ είναι ότι θεωρείται δεδομένο ότι θα μεταδίδεται πάντα η ΑΕΚ, ό,τι ώρα και να παίζει.
Μετά, ανάλογα με το ματς, θα δείχνουν Άρη ή ΠΑΟΚ.
Μου φάινεται πάντως περίεργο ότι δέιχνουν τα εντός και των δύο ομάδων και όχι τα εκτός.
Όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε, η μοιρασιά τους είναι 50% ΑΕΚ, 25% ΠΑΟΚ και 25% Άρης.
Ίσως αν δεν είχαμε ξεκινήσει τόσο χάλια, να μην μας έβαζαν στο ίδιο καζάνι με τις φολκλορ μειοψηφίες της πόλης, αν και πάλι δεν το πιστεύω.
Το αρχικό φάουλ είναι ότι θεωρείται δεδομένο ότι θα μεταδίδεται πάντα η ΑΕΚ, ό,τι ώρα και να παίζει.
Μετά, ανάλογα με το ματς, θα δείχνουν Άρη ή ΠΑΟΚ.
Μου φάινεται πάντως περίεργο ότι δέιχνουν τα εντός και των δύο ομάδων και όχι τα εκτός.
Όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε, η μοιρασιά τους είναι 50% ΑΕΚ, 25% ΠΑΟΚ και 25% Άρης.
Ίσως αν δεν είχαμε ξεκινήσει τόσο χάλια, να μην μας έβαζαν στο ίδιο καζάνι με τις φολκλορ μειοψηφίες της πόλης, αν και πάλι δεν το πιστεύω.