6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Γνησιος ΠΑΟΚτσης σημερα.Γιατι?
Πολυ απλο.Εφαρμοσε το γνωστο συνθημα
Χιλιομετρα καναμε παλι,για την μαστουρα μας την πιο μεγαλη
Πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα
χιλιομετρα σημερα.Μπραβο του.
Πολυ απλο.Εφαρμοσε το γνωστο συνθημα
Χιλιομετρα καναμε παλι,για την μαστουρα μας την πιο μεγαλη
Πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα πολλα
χιλιομετρα σημερα.Μπραβο του.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
επιτελους ρε βικτορ σε ξαναβρηκα σημερα...κορυφαιος κατα τη γνωμη μου...επιθτελους ειδαμε το περσινο μηχανακι...απο τα μεγαλα σημερινα κερδη ελπιζω τωρα που πηρε μπρος να το παει σερι...

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
μετριος για μενα ..περιμενω περισσοτερα...χερι αυτος εκανε παλι>?
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Με τις κάρτες στην Ευρώπη τι γίνεται?
Το πόκεμον έχει μαζέψει μπόλικες..
Το πόκεμον έχει μαζέψει μπόλικες..
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Το 2ο πνευμονι ειναι στη θεση του μαζι με το 1ο... Το 3ο θελεις να πεις!Federacion έγραψε:Αψογος.
Μόνο πες μου που φυλάς το 2ο πνευμόνι;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Από τους κορυφαίους σήμερα και οπωσδήποτε η καλύτερη φετινή του εμφάνιση!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
«Νίκη ψυχολογίας»
Ο Βίκτορ Βιτόλο μίλησε στο «Libero 107,4» για τη νίκη επί της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, τονίζοντας ότι θα βοηθήσει την ομάδα κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι, ενόψει του αγώνα με τον Αρη.
Αρχικά, ο Ισπανός μέσος είπε: «Το πιο σημαντικό ήταν το αποτέλεσμα. Να μην ξεχνάμε ότι παίξαμε με έναν αντίπαλο που ήρθε για να νικήσει, κέρδισε τη Βιγιαρεάλ με 2-0 και η νίκη που πήραμε εμείς μπορεί να μας βοηθήσει πολύ στο ψυχολογικό κομμάτι».
Οσον αφορά την πίεση που υπάρχει γύρω από την ομάδα, τόνισε: «Στο ποδόσφαιρο όπως και στη ζωή η έλλειψη εμπιστοσύνης οδηγεί σε λάθη. Εμείς οι παίκτες χρειαζόμαστε την εμπιστοσύνη των φίλων της ομάδας για να καταφέρουμε να παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».
Ο Βιτόλο, δε δέχθηκε καμία κουβέντα περί κούρασης και δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μιλάμε για κάτι τέτοιο. «Η ομάδα σωματικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν υπάρχει κούραση. Θέλουν ηρεμία και ησυχία οι παίκτες για να συνεχίσουν τη δουλειά τους και να είναι έτοιμοι και στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μιλάμε για κούραση».
Για το παιχνίδι με τον Αρη, είπε: «Είναι ένας διαφορετικός αγώνας. Χρειαζόμαστε τους τρεις βαθμούς της νίκης. Νικήσαμε τη Ντιναμό και νομίζω αυτό θα μας βοηθήσει και για το παιχνίδι με τον Αρη».
Κλείνοντας, ο Ισπανός μίλησε και για την αλλαγή φιλοσοφίας που έδειξε η ομάδα στη νίκη επί των Κροατών. «Ο ΠΑΟΚ πάντα χαρακτηριζόταν ως μία ομάδα με δυνατή άμυνα. Ακόμα και με παίκτες από την επίθεση όπως ο Σαλπιγγίδης, ο Μουσλίμοβιτς, ο Βιεϊρίνια ή ο Ελ Ζαρ βοηθούν στο αμυντικό κομμάτι. Νομίζω ότι αυτό πρέπει να το κρατήσει η ομάδα. Ετσι φτάσαμε ως εδώ και μάλλον πρέπει να συνεχίσουμε με τα ίδια χαρακτηριστικά».
paok24
Ο Βίκτορ Βιτόλο μίλησε στο «Libero 107,4» για τη νίκη επί της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, τονίζοντας ότι θα βοηθήσει την ομάδα κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι, ενόψει του αγώνα με τον Αρη.
Αρχικά, ο Ισπανός μέσος είπε: «Το πιο σημαντικό ήταν το αποτέλεσμα. Να μην ξεχνάμε ότι παίξαμε με έναν αντίπαλο που ήρθε για να νικήσει, κέρδισε τη Βιγιαρεάλ με 2-0 και η νίκη που πήραμε εμείς μπορεί να μας βοηθήσει πολύ στο ψυχολογικό κομμάτι».
Οσον αφορά την πίεση που υπάρχει γύρω από την ομάδα, τόνισε: «Στο ποδόσφαιρο όπως και στη ζωή η έλλειψη εμπιστοσύνης οδηγεί σε λάθη. Εμείς οι παίκτες χρειαζόμαστε την εμπιστοσύνη των φίλων της ομάδας για να καταφέρουμε να παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».
Ο Βιτόλο, δε δέχθηκε καμία κουβέντα περί κούρασης και δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μιλάμε για κάτι τέτοιο. «Η ομάδα σωματικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν υπάρχει κούραση. Θέλουν ηρεμία και ησυχία οι παίκτες για να συνεχίσουν τη δουλειά τους και να είναι έτοιμοι και στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μιλάμε για κούραση».
Για το παιχνίδι με τον Αρη, είπε: «Είναι ένας διαφορετικός αγώνας. Χρειαζόμαστε τους τρεις βαθμούς της νίκης. Νικήσαμε τη Ντιναμό και νομίζω αυτό θα μας βοηθήσει και για το παιχνίδι με τον Αρη».
Κλείνοντας, ο Ισπανός μίλησε και για την αλλαγή φιλοσοφίας που έδειξε η ομάδα στη νίκη επί των Κροατών. «Ο ΠΑΟΚ πάντα χαρακτηριζόταν ως μία ομάδα με δυνατή άμυνα. Ακόμα και με παίκτες από την επίθεση όπως ο Σαλπιγγίδης, ο Μουσλίμοβιτς, ο Βιεϊρίνια ή ο Ελ Ζαρ βοηθούν στο αμυντικό κομμάτι. Νομίζω ότι αυτό πρέπει να το κρατήσει η ομάδα. Ετσι φτάσαμε ως εδώ και μάλλον πρέπει να συνεχίσουμε με τα ίδια χαρακτηριστικά».
paok24
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δινει τις πιο πολλες συνεντευξεις απο ολους η μου φαινεται???????
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τις δινει και τον εχω βαρεθει καθε φορα τα ιδια σαλια...........
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ουτε καν διαβαζω τις συνεβτευξεις πλεον////Παιξτε μπαλα κερδιστε και μετα πεστε και σχολιαστε απο ευγενια μανωλιδου μεχρι για τις μαυρες τρυπες .....