Group Stage Europa League
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
Group D
Villareal
Club Bruge
Dynamo Zagreb
ΠΑΟΚ
Φορλάν γρηγοροχυσάκια, γ^μιέσαι.. χιαστό να πάθεις καριό^η!
Villareal
Club Bruge
Dynamo Zagreb
ΠΑΟΚ
Φορλάν γρηγοροχυσάκια, γ^μιέσαι.. χιαστό να πάθεις καριό^η!
Re: Group Stage Europa League
καλη κληρωση ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ
ΒΟΥΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΛΑΙΜΑΙ
ΒΟΥΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΛΑΙΜΑΙ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 27 Αύγ 2010, 13:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
Μπριτζ και Ντιναμο ναι μεν ελαφρως καλυτερες απο μας, χωρις να ειναι οι σουπερ ομαδες... Θα προτιμουσα καποια μεγαλυτερα ονοματα βεβαια...
Η βιγιαρεαλ απ την αλλη μονο που παιζει Ισπανια, δυσκολα χανει την 1η θεση... Βεβαια, ΠΑΟΚ εισαι, πας για τη πρωτια
ΠΟΥ ΞΥ ΣΟΥ ΛΑΙΜΑΙ

Η βιγιαρεαλ απ την αλλη μονο που παιζει Ισπανια, δυσκολα χανει την 1η θεση... Βεβαια, ΠΑΟΚ εισαι, πας για τη πρωτια
ΠΟΥ ΞΥ ΣΟΥ ΛΑΙΜΑΙ
Re: Group Stage Europa League
Καλό είναι που θέλουμε μεγάλες ομάδες αλλά οι βαθμοί και η πρόκριση είναι πιο σημαντικά άρα πιστεύω είχαμε μία καλή κλήρωση που μπορούμε να πάρουμε την πρόκριση .