Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Παράκληση:

Aς βρει ένα αλάνι το ηχητικό που έκανε ο sport103 με τον Κόλκα, τις κομματάρες και το παλικάρι απο τη Γερμανία που πήρε τηλ και έκλαιγε. Μου κόπηκαν τα πόδια όταν τ'άκουσα...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4159
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από pagotatzis »

τι γίνετε αν παίζει αεκ και ΠΑΟΚ τι ίδια ώρα?
ποιον θα δείξει ο ANT1
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Billy4 »

Δεν νομίζω να τα βάλει την ίδια ώρα η ΟΥΕΦΑ. Αλλά αν τα βάλει, έχω κι εγώ την ίδια απορία!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από paok87 »

pagotatzis έγραψε:τι γίνετε αν παίζει αεκ και ΠΑΟΚ τι ίδια ώρα?
ποιον θα δείξει ο ANT1
Η πρόκριση και των τριών ελληνικών ομάδων στους ομίλους του Europa League, εκτός των άλλων, δημιούργησε αίσθημα απόλυτης ικανοποίησης στον ΑΝΤ1. Για την ακρίβεια, πανηγυρίζουν στο κανάλι του Αμαρουσίου...

Το κανάλι του Αμαρουσίου που έχει τις δύο πρώτες επιλογές μεταδόσεων (τα υπόλοιπα τα δείχνει η Nova), θα δείχνει δύο αγώνες ελληνικών ομάδων κάθε αγωνιστική. Και πιθανότατα αυτοί θα είναι, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις, της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.


Ελληνική ομάδα και στη Nova

Με δεδομένο ότι στους ομίλους του Europa θα βρίσκονται τρείς ελληνικές ομάδες και ο ΑΝΤ1 θα δείχνει δύο αγώνες, ένα απ’ παιχνίδια με ενδιαφέρον για την χώρα μας θα πηγαίνει στη Nova. Ένα παιχνίδι ελληνικής ομάδας. Έτσι είναι κερδισμένο και το συνδρομητικό.

apo gazzetta

παλι πουcha τα ερπετα :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4159
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από pagotatzis »

θα παίζουν σε 2 group
το ένα στις 19.05 το άλλο 21.05
αν τύχει να είμαστε στο ίδιο τι θα γίνει.?
ποιον θα δείξει?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Rizla »

pagotatzis έγραψε:τι γίνετε αν παίζει αεκ και ΠΑΟΚ τι ίδια ώρα?
ποιον θα δείξει ο ANT1

Θα δειξουν ζωντανα αυτον που παιζει εκτος και μαγνητοσκοπηση αυτον που παιζει εντος.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από markos4 »

pagotatzis έγραψε:τι γίνετε αν παίζει αεκ και ΠΑΟΚ τι ίδια ώρα?
ποιον θα δείξει ο ANT1
οι αγωνες στο ουεφα χωριζονται σε 2 διαφορετικες ωρες.
οι πρωτοι αγωνες στις 8 και το δευτερο γκρουπ στις 10.
επειδη εμεις εχουμε 3 ομαδες λογικα ενας αγωνας θα γινεται τριτη η τεταρτη
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Billy4 »

Ε το ένα θα πάει ΝΟΒΑ μάλλον.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Rizla »

Αν παρει και η νοβα παιχνιδι τοτε θα τα δειχνουν ολα ζωντανα...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Κι αν είναι και τα τρία ίδια ώρα? :mrgreen:

Ξεκίνησε η μετάδοση της κλήρωσης..
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

Δεν παιζει ρε ιταλε... δες τι γραφουν πανω ρε τανγκαλε...

υ.γ. που τον βρηκαμε αυτον ρε?? :mrgreen:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από markos4 »

τι καβλι ειναι παλι αυτο???
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από markos4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Κι αν είναι και τα τρία ίδια ώρα? :mrgreen:

Ξεκίνησε η μετάδοση της κλήρωσης..
κανε τα βουντου σου για γιουβεντος
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από fuzztone »

Bono έγραψε:Εγώ επειδή χόρτασα από μεγάλα ονόματα για φέτος και θέλω να περάσω και πέρα από ομίλους(άλλωστε εκεί μπήκε και η κούλα και ο ρούλης) θα θελα
Έχεις δίκιο. Η χρονιά θα είναι απόλυτα επιτυχημένη μόνο και μόνο αν παίξουμε στην Ευρώπη ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά τα Χριστούγεννα (τουλάχιστον όσο θυμάμαι εγώ >80's).

Η Άλκμααρ είναι βολική, έχει οικονομικά προβλήματα, έχασε και τον καλύτερό της παίκτη τον Χαμντάουι. Αυτήν θέλω από το πρώτο γκρουπ. Από κει και πέρα, αδιάφορο, έχει πολλές και καλές ομάδες, αλλά όχι αχτύπητες.

Ας μας έρθει η Λίβερπουλ στα νοκ-άουτ...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

novito έγραψε:Δεν παιζει ρε ιταλε... δες τι γραφουν πανω ρε τανγκαλε...
Γιατί ρε δεν παίζει? Σου λέει ότι 6 group θα παίζουν στις 8 και 6 στις 10..
novito έγραψε:υ.γ. που τον βρηκαμε αυτον ρε?? :mrgreen:
Στην Τρίπολη.. :mrgreen: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”