pagotatzis έγραψε:SALPIGIDIS
KYRGIAKOS
KATSOURANIS
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Καρντόσο φέτος πήρε ιταλικό διαβατήριο.. Το καλοκαίρι τελειώνει το συμβόλαιο του και πιστεύω οτί θα ήταν πλύ χρήσιμος.. Εκτός του ότι ο Γκαρσία(πιθανότατα θα μέινει) έχει αρχίσει να μεγαλώνει και σε κάποια ματς ο Καρντόσο θα ήταν αξιοπρεπέστατο μπακ απ..
Φέτος αν σε κάποιο ανταγωνιστικό ματς δεν παίξει ενας από τους Γκαρσία-Βιτόλο θα έχουμε πρόβλημα..
Αν είχαμε Καρντόσο δεν θα είχαμε τέτοιο πρόβλημα..
Ο Βρύζας τις βλέπει αυτές τις ευκαιρίες όπως απέδειξε πέρυσι(Φωτάκης,Κρέσιτς,Αμπου) και περιμένω κίνηση..
Φέτος αν σε κάποιο ανταγωνιστικό ματς δεν παίξει ενας από τους Γκαρσία-Βιτόλο θα έχουμε πρόβλημα..
Αν είχαμε Καρντόσο δεν θα είχαμε τέτοιο πρόβλημα..
Ο Βρύζας τις βλέπει αυτές τις ευκαιρίες όπως απέδειξε πέρυσι(Φωτάκης,Κρέσιτς,Αμπου) και περιμένω κίνηση..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αυτος που περιμενουμε με αγωνια να συνεργαστει με την ομαδα μας ειναι αυτος που πετυχαινει αυτο το θαυμασιο γκολ στο βιντεο
[youtube]A1b0mRtuLv8[/youtube]
οσο για τον καρντοσο...
[youtube]A1b0mRtuLv8[/youtube]
οσο για τον καρντοσο...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
λακιστουτα να το ξερεις
το πρωταθλημα εσυ θα μας το φερεις!!!

το πρωταθλημα εσυ θα μας το φερεις!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Στην επόμενη συνάντηση ένα αυτόγραφο απο τον μελλοντικό παιχταρά της ΠΑΟΚάρας παρακαλώ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
O Mανιάτης οδεύει ολοταχώς προς Εσπανιόλ... Μακάρι να χαλάσει, αλλά και πάλι τον θέλουν αρκετές ομάδες τον σκατόφατσα... 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σαλπιγγίδη. Επειδή όλως τυχαίως ήμουν στο ματς του αρούλη με τον βάζελο. Επειδή όλως τυχαίως είδα τις χειρονομίες που έκανε στα σκουλήκια στην προθέρμανση. Επειδή άκουσα το τί "κωλότουρκος" άκουσε. Επείδη είναι περισσότερο ΠΑΟΚ από πολύ κόσμο. Επειδή τον θέλει η διοίκηση και ο προπονητής. Επειδή το θέλει και ο ίδιος.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Θεωρώντας ότι ο Σαλπιγγίδης είναι κλεισμένος για το καλοκαίρι, με τις ευλογίες τις διοικησης και του προπονητη θα πω ότι θέλω να έρθει στον ΠΑΟΚ ο υγειής Μαρκος Αντόνιο.
Μετά τον Κοντρέρας και τον Μαλεζα, ποιός?
Ο Τσιρίλο? Πιο ασταθής αμυντικό δεν υπάρχει στην ομάδα.
Ο Σαβίνι? Δεν μου λέει και πολλά. Βρίσκεται συχνά σε λάθος θέση στην άμυνα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στο κέντρο της άμυνας.
Τα άκρα μας είναι οκ, με τις νέες προσθήκες σε άμυνα και μεσαία γραμμή, ακόμα και το κέντρο είναι καλυμένο, με την έλευση του Μπαλάφα...
Μην ξεχνάμε και τον Κλάους που επιστρέφει το καλοκαίρι, οπότε θα είμαστε πλήρης...
Μετά τον Κοντρέρας και τον Μαλεζα, ποιός?
Ο Τσιρίλο? Πιο ασταθής αμυντικό δεν υπάρχει στην ομάδα.
Ο Σαβίνι? Δεν μου λέει και πολλά. Βρίσκεται συχνά σε λάθος θέση στην άμυνα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στο κέντρο της άμυνας.
Τα άκρα μας είναι οκ, με τις νέες προσθήκες σε άμυνα και μεσαία γραμμή, ακόμα και το κέντρο είναι καλυμένο, με την έλευση του Μπαλάφα...
Μην ξεχνάμε και τον Κλάους που επιστρέφει το καλοκαίρι, οπότε θα είμαστε πλήρης...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μη ξεχναμε οτι εχω δεχτει και μειωση αποδοχων στο 100%ehemithos 199 έγραψε:λακιστουτα να το ξερεις
το πρωταθλημα εσυ θα μας το φερεις!!!
![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγω θα ηθελα (για ξεκουραση Vitolo - Garcia) τον Cardoso του αστερα...ειναι μηχανακι ο ανθρωπος...πολυ κοντα στο στυλ του Victor...και μπορει να δημιουργησει και λιγακι...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
συμφωνω με τολη αλλα αμα το σκεφτω πιο καλα θα ηθελα το (μπακ απ) 6αρι να ειναι ελαφρως πιο ψηλο για να ξεκουραζει και τον παυλαρα
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Με το μαλλι του ακουρευτο πλησιαζει στο υψος τον Pablo, οποτε ειμαστε οκ νομιζω...