ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Άβαταρ μέλους
scarsick
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2021, 22:47

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από scarsick »

Πω ρε, τι 50...
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από hasio_john »

Συλληπτήρια :|
TwoDoubles
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από TwoDoubles »

Τον είχε αναδείξει ο Ιβκοβιτς και τον εβαζε κυρίως σε αμυντικούς ρόλους με κάποιες ολιγόλεπτες συμμετοχές αλλά δεν είχε μεγάλη εξέλιξη και έφυγε σύντομα.
Κριμα τον άνθρωπο.Και ενας ρεπορτερ της αεκ στο σδνα 44 ετων..Τραγωδιες
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Οχι ρε φιλε...
RIP

Μεγαλωσαμε πολυ
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12150
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Απιστευτα πραγματα.....
Στον τελευταιο εντος εδρας αγωνα στο παλατακι, καθοταν 20 μετρα μακρια μου.

Την προηγουμενη εβδομαδα εχασα τον γαμπρο μου απο ανακοπη 55 χρονων, εντελως ξαφνικα.......

Περονοσπορος επεσε.....

Συλληπητηρια.....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Equalizer »

Συλλυπητήρια και σε εσάς cylon

Απίστευτα πράγματα
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12150
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Νασαι καλα
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από kayde »

Συλλυπητηρια Cylon,συλλυπητηρια στην οικογενεια του Γιωργου.
Τι γινετε ρε φιλε,ολο κακες ειδησεις διαβαζουμε..
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Τρόμος »

Συλλυπητήρια!
Παιδιά στους 50+ γίνεται μακελειό από καρκίνο , εγκεφαλικά και καρδιά.
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12150
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Ευχαριστω kayde και τρομος
loukas4
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί 21 Μάιος 2024, 22:46

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από loukas4 »

Μου κανει εντυπωση που κανετε τους ανηξερους ολοι σας και δεν ξερετε την αιτια τω θανατων τα ΕΜΒΟΛΙΑ ειναι τη δεν καταλαβενετε εχετε σκεφτη τη γινετε μετα το κοροιδοιο και ταδηλητιριωδη σκευασματα που ποτισαν το κοσμο θελουν εκτελεση στο 1 μετρο ολοι οι εγκληματιες αυτοι που κανουν τους ανηξερους και δεν μιλαει κανεις μουγκα ολοι τους χτες ο Γιωργος το παιδι της Αεκ και καθεμερα πανικος απο ανακοπες και καρκινους υγιεστατοι ανθρωποι και κανουν αφερεσει ολα τα γενητικα τους κακοηθηα καρκινοι επεκτατικοι δυο φιλοι μου στα καλα καθουμενα υγιεστατοι και θα γινη χαμος απο εδω και περα αλοιμονο σε αυτους που τρυπηθηκαν με τα δηλητηρια του Μπουρλα και του Μητσοτακη ειμαι τυχερος και υγηης που δεν εκανα αυτα τα ΕΜ-ΦΟΛΙΑ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Συλλυπητήρια Cylon
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12150
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Νασαι καλα φιλε
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μήνυμα της οικογένειας του Γιώργου Βαλαβανίδη:

«Αγαπητοί φίλοι και συγγενείς,

Σε αυτό το δύσκολο αντίο, η οικογένεια του εκλιπόντος επιθυμεί να τιμήσει τη μνήμη του με έναν τρόπο που αντανακλά την αφοσίωση και την αγάπη του για τον αθλητισμό και τους νέους. Αντί για κατάθεση στεφάνων, σας παρακαλούμε να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό του Αθλητικού Συλλόγου, για την ενίσχυση των ακαδημιών του ΠΑΟΚ.

Ο εκλιπών αφιέρωσε κυριολεκτικά όλη του τη ζωή στις ακαδημίες και στους μικρούς αθλητές της ομάδας, δίνοντας την ψυχή του για να δει τα παιδιά αυτά να προοδεύουν και να εξελίσσονται μέσα από τον αθλητισμό. Ας συνεχίσουμε το έργο του, στηρίζοντας το μέλλον αυτών των παιδιών και το όραμά του για την ανάπτυξη τους».

Με βαθιά ευγνωμοσύνη,
Η οικογένεια

Τράπεζα Πειραιώς
ΙΒΑΝ GR7501717160006716113080644
Δικαιούχος ΠΑΟΚ ΑΣ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλό Παράδεισο σε όλους τους αδικοχαμένους.
Κι εγώ έχασα χθες τον πατέρα μου, αλλά δεν ήταν νέος. Καθόλου μάλιστα. Δεν έχει όμως σημασία ποια ηλικία έχει αυτός που φεύγει, για τους οικείους του. Αγαπημένο πρόσωπο είναι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”