ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
-
TwoDoubles
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Τον είχε αναδείξει ο Ιβκοβιτς και τον εβαζε κυρίως σε αμυντικούς ρόλους με κάποιες ολιγόλεπτες συμμετοχές αλλά δεν είχε μεγάλη εξέλιξη και έφυγε σύντομα.
Κριμα τον άνθρωπο.Και ενας ρεπορτερ της αεκ στο σδνα 44 ετων..Τραγωδιες
Κριμα τον άνθρωπο.Και ενας ρεπορτερ της αεκ στο σδνα 44 ετων..Τραγωδιες
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Απιστευτα πραγματα.....
Στον τελευταιο εντος εδρας αγωνα στο παλατακι, καθοταν 20 μετρα μακρια μου.
Την προηγουμενη εβδομαδα εχασα τον γαμπρο μου απο ανακοπη 55 χρονων, εντελως ξαφνικα.......
Περονοσπορος επεσε.....
Συλληπητηρια.....
Στον τελευταιο εντος εδρας αγωνα στο παλατακι, καθοταν 20 μετρα μακρια μου.
Την προηγουμενη εβδομαδα εχασα τον γαμπρο μου απο ανακοπη 55 χρονων, εντελως ξαφνικα.......
Περονοσπορος επεσε.....
Συλληπητηρια.....
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Συλλυπητηρια Cylon,συλλυπητηρια στην οικογενεια του Γιωργου.
Τι γινετε ρε φιλε,ολο κακες ειδησεις διαβαζουμε..
Τι γινετε ρε φιλε,ολο κακες ειδησεις διαβαζουμε..
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Συλλυπητήρια!
Παιδιά στους 50+ γίνεται μακελειό από καρκίνο , εγκεφαλικά και καρδιά.
Παιδιά στους 50+ γίνεται μακελειό από καρκίνο , εγκεφαλικά και καρδιά.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Μου κανει εντυπωση που κανετε τους ανηξερους ολοι σας και δεν ξερετε την αιτια τω θανατων τα ΕΜΒΟΛΙΑ ειναι τη δεν καταλαβενετε εχετε σκεφτη τη γινετε μετα το κοροιδοιο και ταδηλητιριωδη σκευασματα που ποτισαν το κοσμο θελουν εκτελεση στο 1 μετρο ολοι οι εγκληματιες αυτοι που κανουν τους ανηξερους και δεν μιλαει κανεις μουγκα ολοι τους χτες ο Γιωργος το παιδι της Αεκ και καθεμερα πανικος απο ανακοπες και καρκινους υγιεστατοι ανθρωποι και κανουν αφερεσει ολα τα γενητικα τους κακοηθηα καρκινοι επεκτατικοι δυο φιλοι μου στα καλα καθουμενα υγιεστατοι και θα γινη χαμος απο εδω και περα αλοιμονο σε αυτους που τρυπηθηκαν με τα δηλητηρια του Μπουρλα και του Μητσοτακη ειμαι τυχερος και υγηης που δεν εκανα αυτα τα ΕΜ-ΦΟΛΙΑ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Μήνυμα της οικογένειας του Γιώργου Βαλαβανίδη:
«Αγαπητοί φίλοι και συγγενείς,
Σε αυτό το δύσκολο αντίο, η οικογένεια του εκλιπόντος επιθυμεί να τιμήσει τη μνήμη του με έναν τρόπο που αντανακλά την αφοσίωση και την αγάπη του για τον αθλητισμό και τους νέους. Αντί για κατάθεση στεφάνων, σας παρακαλούμε να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό του Αθλητικού Συλλόγου, για την ενίσχυση των ακαδημιών του ΠΑΟΚ.
Ο εκλιπών αφιέρωσε κυριολεκτικά όλη του τη ζωή στις ακαδημίες και στους μικρούς αθλητές της ομάδας, δίνοντας την ψυχή του για να δει τα παιδιά αυτά να προοδεύουν και να εξελίσσονται μέσα από τον αθλητισμό. Ας συνεχίσουμε το έργο του, στηρίζοντας το μέλλον αυτών των παιδιών και το όραμά του για την ανάπτυξη τους».
Με βαθιά ευγνωμοσύνη,
Η οικογένεια
Τράπεζα Πειραιώς
ΙΒΑΝ GR7501717160006716113080644
Δικαιούχος ΠΑΟΚ ΑΣ
«Αγαπητοί φίλοι και συγγενείς,
Σε αυτό το δύσκολο αντίο, η οικογένεια του εκλιπόντος επιθυμεί να τιμήσει τη μνήμη του με έναν τρόπο που αντανακλά την αφοσίωση και την αγάπη του για τον αθλητισμό και τους νέους. Αντί για κατάθεση στεφάνων, σας παρακαλούμε να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό του Αθλητικού Συλλόγου, για την ενίσχυση των ακαδημιών του ΠΑΟΚ.
Ο εκλιπών αφιέρωσε κυριολεκτικά όλη του τη ζωή στις ακαδημίες και στους μικρούς αθλητές της ομάδας, δίνοντας την ψυχή του για να δει τα παιδιά αυτά να προοδεύουν και να εξελίσσονται μέσα από τον αθλητισμό. Ας συνεχίσουμε το έργο του, στηρίζοντας το μέλλον αυτών των παιδιών και το όραμά του για την ανάπτυξη τους».
Με βαθιά ευγνωμοσύνη,
Η οικογένεια
Τράπεζα Πειραιώς
ΙΒΑΝ GR7501717160006716113080644
Δικαιούχος ΠΑΟΚ ΑΣ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Καλό Παράδεισο σε όλους τους αδικοχαμένους.
Κι εγώ έχασα χθες τον πατέρα μου, αλλά δεν ήταν νέος. Καθόλου μάλιστα. Δεν έχει όμως σημασία ποια ηλικία έχει αυτός που φεύγει, για τους οικείους του. Αγαπημένο πρόσωπο είναι.
Κι εγώ έχασα χθες τον πατέρα μου, αλλά δεν ήταν νέος. Καθόλου μάλιστα. Δεν έχει όμως σημασία ποια ηλικία έχει αυτός που φεύγει, για τους οικείους του. Αγαπημένο πρόσωπο είναι.