Ταινίες - σειρές
Re: Ταινίες - σειρές
Λατρεμενο αν και καθε σεζον μου φαινεται και χειροτερηDoomlord4 έγραψε:[youtube]O9ZJChzPn0U[/youtube]
Άφοβα
Re: Ταινίες - σειρές
Έχει μόλις αναρρώσει από τον πυροβολισμό, επισκέφτεται πρώτη φορά μετά την ψυχολόγα του και αμολάει αυτό... ΕΠΟΣ!!
[youtube]aItF6x4gcOk[/youtube]
[youtube]aItF6x4gcOk[/youtube]
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ταινίες - σειρές
Καλή σειρά το for all mankind, σε σχέση με τα περισσότερα sci-fi που απευθύνονται κυρίως σε 15χρονα.
Re: Ταινίες - σειρές
Επίσης, πολύ καλή σειρά το lessons από ertflix, αρκετά επικριτική, εκ των έσω μάλιστα, για την ισραηλινή κοινωνία.
Re: Ταινίες - σειρές
[youtube]mogSbMD6EcY[/youtube]
----------------------------------------------------------------
[youtube]X4QYV5GTz7c[/youtube]
----------------------------------------------------------------
[youtube]X4QYV5GTz7c[/youtube]
-
Luigi Vampa
- Δημοσιεύσεις: 3570
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10
Re: Ταινίες - σειρές
Ταινιες όχι καινούριες απαραίτητα που είδα τελευταία κ μ αρεσαν:
The best offer
Florida project
Nomadland
Past lives
Hannah and her sisters
Underground (Kusturica)
The best offer
Florida project
Nomadland
Past lives
Hannah and her sisters
Underground (Kusturica)
Re: Ταινίες - σειρές
Το foundation δεν πρόκειται να το συνεχίσω, φτάνουν οι δύο σεζόν. Το πρώτο, θα του δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία με τη δεύτερη σεζόν, που ελπίζω να είναι καλύτερη - έτσι έχω ακούσει ότι γίνεται και στα βιβλία.Doomlord4 έγραψε:3 Body Problem
Foundation
Sci-fi ΛΑΤΡΕΙΕΣ και τα 2
Re: Ταινίες - σειρές
Από τη φετινή σοδειά ταινιών αξίζουν το Αftersun, η Ζώνη Ενδιαφέροντως (εκπληκτική ιδέα αυτή η αντίθεση "φυσιολογική" οικογενειακή ζωή/κτηνωδία εντός ολίγης απόστασης που διατρέχει όλη την ταινία - να παίρνει και καμιά ιδέα ο Λάνθιμος πώς αποδομείς την οικογένεια) και πάνω απ' όλα το υπέροχο Περασμένες Ζωές (το past lives του Luigi).
-
spiridoula
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26
Re: Ταινίες - σειρές
Κανενας δεν βλεπει Ισπανικες ; Contratiempo η καλυτερη ταινια μυστηριου, που εχω δει τα τελευταια χρονια . Παραγωγη 2016
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ταινίες - σειρές
Επιστροφή Yellowstone στις οθόνες μας, απομένουν πέντε επεισόδια για το φινάλε.
Με την ευκαιρία θα ξεκινήσω και τον Πιγκουίνο!
Με την ευκαιρία θα ξεκινήσω και τον Πιγκουίνο!