16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Με τετοιες εμφανισεις και Ιβιτσ,Σερτζιο στον παγκο κινδινευεις να εισαι εσυ παικτης που θα τα ακουει απο την κερκιδα(Παντα καποιος πρεπει να τα ακουει) αλλα αυτη τη φορα δικαιολογημενα..
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Οταν ο αντιπαλος προπονητης το μονο που χρειαζεται να κανει σε επιπεδο τακτικης ειναι να πει στους παικτες του "παιξτε πανω στο Λινο", ε τοτε τι να πεις, ο παικτης αυτος εχει γινει επικινδυνος για την ομαδα.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ρε παιδιά για να καταλάβω.. Μπακ ή εξτρέν είναι ο Λίνο??
Γιατι με τη Βαλερέγκα έπαιζε μπακ αλλά είχε περισσότερες προωθήσεις κι από τον Κονσεισάο και τα είχε πάει περίφημα! (ήταν το καλύτερα του παιχνίδι ever)
Γιατι με τη Βαλερέγκα έπαιζε μπακ αλλά είχε περισσότερες προωθήσεις κι από τον Κονσεισάο και τα είχε πάει περίφημα! (ήταν το καλύτερα του παιχνίδι ever)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
D.A.A.T και Olorin νομιζω τα ειπαν σωστα για το Lino με δυο κουβεντες. Και η ερωτηση του Free ειναι και δικια μου εδω και 10 μηνες. Δεν ειμαι και ο πιο ειδικος αλλα θεωρουσα οτι ειναι εξτρεμ. Η ντριμπλα και η σεντρα που εχει αυτο δειχνουν. Περυσι νομιζα οτι λογω δαρλα και ενναλακτικων λυσεων μπηκε στα χαφ. Φετος ομως?
Λινο τελικα ποια ειναι η θεση σου?
Λινο τελικα ποια ειναι η θεση σου?
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Επειδή υπάρχει κάποια σύγχυση για το τι είναι ακριβώς ο Λίνο θα ήθελα να βοηθήσω λίγο: Όλοι οι βραζιλιάνοι μπακ (π.χ. ρομπέρτο κάρλος, καφου κτλ) παίζουν ως full back. Και αυτό γιατί γενικά οι βραζιλιάνικες ομάδες και η εθνική βραζιλία έπαιζαν πιο παλιά σχεδόν πάντα 3-5-2 με 2 full back αριστερά και δεξιά. Δηλαδή κάλυπταν όλοι τη γραμμή και άμυνα και επίθεση. Ο Λίνο είναι ένα full back που παίζει και ως εξτρέμ και ως μπακ. Ανάλογα παραδείγματα στην Ελλάδα είναι ο Νέτο του σκώληκα και ο Λεονάρντο του Ολυμπιακού. Επειδή το 3-5-2 θεωρείται πια ξεπερασμένο σύστημα στα υπόλοιπα (π.χ. 4-4-2 ή 4-3-3) χρησιμοποιούνται συνήθως ως μπακ στην άμυνα, αλλά όλοι μετά αναρωτιούνται αν είναι τελικά εξτρέμ ή μπακ και που μπορούν να αγωνίζονται καλύτερα. Το παλαιομοδίτικο 3-5-2 έπαιξε ο Ρεχαγκελ στην Πορτογαλία με τρεις στόπερ και δύο full back αριστερά ο Φύσσας και δεξιά ο Σειταρίδης
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Μαλλον θα τον χρειαστουμε για εξτρεμ,αφου βλεπω βιερινια για σεντερ φορ. 
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Καιρός λοιπόν να τον δούμε και σαν χαφ με κάλυψη από πίσω, οπότε αμυντικά θα είναι σχετικά ξέγνοιαστος!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ελπίζω να πάρει το απιχνίδι επάνω του και να κάνει και τελειώματα, όχι μόνο σέντρες. Πάντως μου φαίνεται πιο ορθολογικό το σχήμα με Κούτσια και Σέρτζιο.
- GREATANASTASIOS
- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
symfwnw sto apoiro +100000000000000free4 έγραψε:Καιρός λοιπόν να τον δούμε και σαν χαφ με κάλυψη από πίσω, οπότε αμυντικά θα είναι σχετικά ξέγνοιαστος!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τον είχαμε δει πέρυσι σε κάποιο mats ως χαφ αλλα δεν έδειξε κάτι το ιδιαίτερο.Αυτός ο παίχτης από τι στιγμή που ήρθε μου φαίνεται ότι γίνεται χειρότερος και δε μπορώ να καταλάβω γιατί.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Γιατί όταν ήρθε ήταν 32 και τώρα μεγάλωσε και άλλο???? Γερασε φίλε μου... Οπως ο Γκαρσία, ο Ζλάταν (αν και 29 αλλά...), όπως ο Κοντρέρας, οπως ο Σερτζιο κτλ... Γέρασαν... Σιγα σιγά θέλουν αντικατάσταση...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εγω βλεπω οτι οι περισσοτεροι που μας ερχοντε δανεικοι παιζουν σουπερ μεχρι να μπει υπογραφη σε συμβολαιο.
Μετα χαλλλλαρα...
Οχι ολοι βεβαια...υπαρχει και ο Βιερινια
Μετα χαλλλλαρα...
Οχι ολοι βεβαια...υπαρχει και ο Βιερινια