Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 18 Σεπ 2023, 10:44

GP Σιγκαπούρης: Πρώτη νίκη στη σεζόν για Ferrari και Sainz στο πιο επεισοδιακό τέλος αγώνα!

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Η πρώτη νίκη της σεζόν, χωρίς τη Red Bull Racing στο βάθρο, είναι γεγονός, με τη Ferrari και τον Carlos Sainz να παίρνουν την καρό σημαία στο Grand Prix Σιγκαπούρης.

Χωρίς τον Lance Stroll πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, ο οποίος μετά τη σύγκρουση που είχε με τον τοίχο στις κατατακτήριες δοκιμές, κρίθηκε ανέτοιμος για τον αγώνα. Οι υπόλοιποι εκκίνησαν όπως κατατάχθηκαν το Σάββατο (16/9), με τον Carlos Sainz στην pole position και τον George Russell δίπλα του στην πρώτη σειρά. Από το pit lane, εκκίνησε ο Zhou Guanyu.

Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Εξαιρετικά έφυγε από τη γραμμή ο Carlos Sainz και παρόμοια έπραξε ο teammate του, Charles Leclerc, προσπερνώντας πριν την 1η στροφή τον George Russell. Σημείωση, πως ο Μονεγάσκος ήταν ο μοναδικός από την πρώτη δεκάδα που ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα. «Εμφύλιος» μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes, με τον Hamilton να προσπερνάει τον Russell… παράνομα, κόβοντας το σικέιν.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έδωσε τελικά πίσω τη θέση στον ομόσταυλό του, αλλά και πάλι είχε κερδίσει μία θέση από την εκκίνηση, καθώς πέρασε τον Norris. Παρόλα αυτά, τα «ασημί βέλη» δεν ρίσκαραν μία έξτρα ποινή, κι έτσι ο Hamilton έδωσε πίσω τη θέση και στον οδηγό της McLaren.

Πιο πίσω, πολύ καλά εκκίνησε τόσο ο Fernando Alonso, όσο και ο Max Verstappen, με τον πρώτο να κερδίζει μία θέση από τη Haas και τον δεύτερο να βρίσκεται σύντομα 9ος. Την ίδια ώρα, ο Yuki Tsunoda εγκατέλειψε πριν το τέλος του πρώτου γύρου, με κλατάρισμα.

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 10 ΠΡΩΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ
Ο Sainz δήλωνε πολύ ευχαριστημένος με τα ελαστικά και τον ρυθμό του, κι έτσι άνοιξε τη διαφορά από τον Leclerc, βγαίνοντας από τη ζώνη του DRS. Συνολικά, ελάχιστοι οδηγοί είχαν το μπροστινό μονοθέσιο κάτω από το 1 δευτερόλεπτο. Ένας από αυτούς ήταν ο Lewis Hamilton που πίεζε τον Norris όσο πέρναγαν οι γύροι, ενώ αντίστοιχα ο Βρετανός οδηγός της McLaren πίεζε τον Russell.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΠΙΤ ΣΤΟΠ ΚΑΙ… ΚΥΜΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΩΝ
Στον 19ο γύρο, ο Logan Sargeant έσπασε την εμπρός αεροτομή της Williams, χάνοντας τη στροφή και με τα… χίλια ζόρια, αφήνοντας θραύσματα πίσω του, έφτασε στο «κουτί» για αλλαγή αεροτομής και ελαστικών. Το γεγονός αυτό έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας και ήρθε η ώρα των… ελεύθερων πιτ στοπ.

Ο Leclerc ήταν ο μεγάλος άτυχος σε αυτή τη διαδικασία, διότι η κίνηση στο pit lane δεν τον άφηνε να φύγει εγκαίρως από το «κουτί», πράγμα που οδήγησε στο να τον περάσουν και ο Russell και ο Norris.

Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen βίωσε δύο προσπεράσεις, μία από τον Russell και μία από τον Norris, καθώς δεν είχε μπει ακόμα για το δικό του πιτ στοπ, έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα. Πίσω από τον 4ο πια Ολλανδό, έτρεχαν οι Hamilton και Leclerc. Ο Μονεγάσκος μετά το αργό πιτ στοπ, έμοιαζε να περνάει έναν όλο και χειρότερο αγώνα, καθώς είχε πολύ δρόμο να καλύψει πια.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν άργησε να κάνει ό,τι και ο ομόσταυλός του και στον 27ο γύρο άφησε πίσω του τον Verstappen. Στον ίδιο γύρο, ο Leclerc έχοντας βρει ρυθμό, προσπέρασε και εκείνος την RB19 του παγκόσμιου πρωταθλητή με άνεση.

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 30 ΓΥΡΟΥΣ
Μόλις ο αγώνας έφτασε στα μισά του, είχε ήδη δημιουργηθεί ένα «τρενάκι» DRS στην πρώτη τετράδα των Sainz, Russell, Norris και Hamilton.

Στον 37ο γύρο, ο Alonso, στην προσπάθειά του να περάσει τον Sergio Perez, έκανε λάθος στα φρένα και έχασε την 8η θέση από τον Esteban Ocon. Ο Γάλλος δύο γύρους μετά, έκανε μία εκπληκτική κίνηση με το «μέσα-έξω» και προσπέρασε τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull Racing.

Στον 40ο γύρο, είχε έρθει η ώρα του Ισπανού οδηγού της Aston Martin να κάνει το ίδιο ο οποίος άφησε πίσω του τον «Checo» στην ευθεία των 400 μέτρων. Η αυστριακή ομάδα, κάλεσε μετά από αυτό αμέσως τον οδηγό της μέσα για το πρώτο του πιτ στοπ, αφού είχε χάσει εντελώς τον ρυθμό του με την φθαρμένη σκληρή γόμα.

Στον 43ο γύρο, ο αγώνας του εκπληκτικού μέχρι τότε Ocon τελείωσε άδοξα. Η Alpine του Γάλλου έμεινε ξαφνικά λίγο πιο πίσω από την είσοδο των πιτ με μηχανικό πρόβλημα, ίσως κιβώτιο ταχυτήτων.

Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν γεγονός με το μονοθέσιο του Ocon στην άκρη και η Mercedes το εκμεταλλεύτηκε κάνοντας διπλό πιτ στοπ για μέση γόμα στον 45ο γύρο. Ο Fernando Alonso αντίθετα, βίωσε ένα καταστροφικό πιτ στοπ, με τον πίσω δεξιά τροχό να «κολλάει». Ωστόσο, ο αγώνας του συνεχίστηκε κανονικά. Την ίδια ώρα, στη Ferrari ήλπιζαν πως η σκληρή γόμα και η μία στάση θα τους πάει μέχρι την καρό σημαία.

ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΑΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ RUSSELL
Ο George Russell μάζευε πάρα πολύ γρήγορα και επικίνδυνα από τον Charles Leclerc μετά την αλλαγή των ελαστικών του. Ο ρυθμός του Βρετανού ήταν τόσο καλός που προσπέρασε τη Ferrari στον 53ο γύρο με περίσσεια άνεση. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Lewis Hamilton που είχε επίσης φρέσκια μέση γόμα, καθώς στον ακριβώς επόμενο γύρο… κατάπιε τον Μονεγάσκο από την εξωτερική, ανεβαίνοντας έτσι στην 4η θέση.

Η Mercedes φερόταν να έχει καταιγιστικό ρυθμό και οι βλέψεις της στράφηκαν πλέον στη 2η θέση και τον Lando Norris. Σύντομα, τα «ασημί βέλη» έφτασαν τη McLaren. Αντίστοιχα, ο Norris είχε φτάσει τον Sainz στη ζώνη του DRS.

Ο αγώνας πήγαινε για έναν μοναδικό και επεισοδιακό τερματισμό!

Οι τελευταίοι τέσσερις γύροι χάρισαν θέαμα ανεπανάληπτο με την τριάδα πίσω από τον Ισπανό οδηγό της Ferrari να «κοκορομαχεί». Οι μάχες και η άμυνα του Norris απέναντι στη Mercedes, έδωσαν τη δυνατότητα στον Carlos Sainz όχι μόνο να ανασάνει, αλλά να πάρει την καρό σημαία, χαρίζοντας έτσι στη Ferrari την πρώτη της νίκη στη σεζόν και σπάζοντας το σερί του Max Verstappen.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο εκπληκτικός Lando Norris και ο Lewis Hamilton, με πολύ δράμα, αφού ο George Russell έχασε τη στροφή και τα φρένα στον τελευταίο γύρο, καταλήγοντας στον τοίχο!

Φοβερός αγώνας από τον Liam Lawson που τερμάτισε 9ος, έσωσε ό,τι μπορούσε ο Verstappen με την 6η θέση.


Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1. Sainz C. Jr. - Ferrari - 1:46:37.418
2. Norris L. - McLaren +0.812
3. Hamilton L. - Mercedes +1.269
4. Leclerc C. - Ferrari +21.177
5. Verstappen M. - Red Bull +21.441
6. Gasly P. - Alpine +38.441
7. Piastri O. - McLaren +41.479
8. Perez S. - Red Bull +54.534
9. Lawson L. - AlphaTauri +1:05.918
10. Magnussen K. - Haas +1:12.116
11. Albon A. - Williams +1:13.417
12. Zhou G. - Alfa Romeo +1:23.649
13. Hulkenberg N. - Haas +1:26.201
14. Sargeant L. - Williams +1:26.889
15. Alonso F. - Aston Martin +1:27.603
16. Russell G. - Mercedes +1 γ.

ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ

17. Bottas V. - Alfa Romeo
18. Ocon E. - Alpine
19. Tsunoda Y. - AlphaTauri
20. Stroll - Aston Martin (Δεν ξεκίνησε)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 18 Σεπ 2023, 10:46

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ) ΒΑΘΜΟΙ

1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 374
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 223
3 Lewis Hamilton (Mercedes) 180
4 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 170
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 142
6 Charles Leclerc (Ferrari) 123
7 George Russell (Mercedes) 109
8 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 97
9 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 47
10 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 45
11 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 42
12 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 36
13 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 21
14 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 9
15 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 6
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 4
17 Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 3
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 3
19 Liam Lawson (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
20 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
22 Daniel Ricciardo (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ)

1 Red Bull Racing / Honda 597
2 Mercedes AMG Petronas 289
3 Ferrari 265
4 Aston Martin / Mercedes 217
5 McLaren / Mercedes 139
6 Alpine / Renault 81
7 Williams F1 / Mercedes 21
8 Haas F1 Team / Ferrari 12
9 Alfa Romeo Racing / Ferrari 10
10 Alpha Tauri / Honda 5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 22 Σεπ 2023, 09:48

GP Ιαπωνίας – Free Practice 2: Ξανά πρωτιά για Verstappen, με φόρα για το Σάββατο

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Το 2/2 έκανε ο Max Verstappen στα Free Practice της Παρασκευής στη Σουζούκα, πετυχαίνοντας το ταχύτερο πέρασμα και στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμών.

Με το Free Practice 1 να έχει ολοκληρωθεί τα χαράματα της Παρασκευής (22/9), οι οδηγοί ετοιμάστηκαν για το δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμών υπό τον… μουντό καιρό της Σουζούκα. Τα δοκιμαστικά ελαστικά της Pirelli σχεδόν μονοπώλησαν στο ξεκίνημα του FP2, με ελάχιστους οδηγούς να επιλέγουν τη μέση ή τη σκληρή αντ’ αυτών.

Ο Verstappen ήταν ο μοναδικός οδηγός του grid που ξεκίνησε τις δοκιμές με τη μαλακή γόμα και χωρίς καμία δυσκολία, έκανε αμέσως τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας. Πριν καν ολοκληρωθούν τα πρώτα 20 λεπτά στο FP2, η μέση γόμα άρχισε να γίνεται η… αγαπημένη των δοκιμών, ενώ δειλά δειλά βλέπαμε όλο και περισσότερο τη μαλακή, με τις δύο Mercedes να γυρνάνε με αυτήν από νωρίς. Ταυτόχρονα, η Ferrari βρισκόταν ξανά στην πρώτη πεντάδα, επιδεικνύοντας ικανοποιητικό ρυθμό.

Πέντε λεπτά πριν το κλείσιμο της πρώτης μισής ώρας, ο Lando Norris έκανε το ταχύτερο πέρασμα της διαδικασίας με την μαλακή γόμα. Λίγο πριν ολοκληρωθεί το πρώτο μισό του FP2, ο Charles Leclerc έπιασε κορυφή κι εκείνος με τα μαλακά ελαστικά, χτυπώντας σχεδόν ακριβώς το 1:31. Την ίδια ώρα, ο Carlos Sainz ήταν 3 δέκατα πιο αργός από τον ομόσταυλό του.

Μετά τα 30 λεπτά, ο Max Verstappen έκανε έναν γρήγορο γύρο με την ζεσταμένη μαλακή του γόμα και έριξε τον χρόνο στο 1:30.688, δείχνοντας πως η pole position θα κριθεί το Σάββατο (23/9) περίπου στο 1:30. Έχοντας πετύχει πέρασμα το οποίο έμοιαζε ασυναγώνιστο, ο Ολλανδός ξαναέβαλε τα test tyres της Pirelli για τα τελευταία 20 λεπτά της διαδικασίας, ενώ στη Ferrari προτίμησαν τη μέση γόμα.

Η πλειονότητα των ομάδων πήγε σε προσομοίωση αγώνα για το τελευταίο τέταρτο του FP2, με μικρές εξαιρέσεις όπως η Mercedes και ο Fernando Alonso που ήταν με τη μαλακή. Οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής (22/9) τελείωσαν άδοξα ωστόσο, με τον Pierre Gasly να χάνει το φρενάρισμα στη στροφή 8 και να φεύγει ευθεία στον τοίχο.

Το αποτέλεσμα ήταν ο Γάλλος να σπάσει την ανάρτηση και τον τροχό της Alpine, με αποτέλεσμα την κόκκινη σημαία και το τέλος της διαδικασίας.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 23 Σεπ 2023, 21:24

GP Ιαπωνίας – Κατατακτήριες: Απλησίαστος ο Verstappen, δική του με άνεση η pole position

4ΤΡΟΧΟΙ

Από την πρώτη θέση θα εκκινήσει ο Max Verstappen στο Grand Prix Ιαπωνίας, αφού κατέκτησε την pole position στη Σουζούκα, έχοντας εκπληκτική επίδοση.

Επιστροφή στις pole position για τον Max Verstappen ο οποίος σημείωσε 1:28.877 και με περίσσεια ευκολία θα βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχάρας εκκίνησης την Κυριακή (23/9).

Πίσω από τον Ολλανδό εκκινούν οι δύο McLaren, με τον Piastri 2ο και τον Norris 3ο.

Απογοητευτικός ο Sergio Perez για τη δυναμική της RB19, καθώς έκανε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, ενώ οι Ferrari θα εκκινήσουν στις θέσεις 4 και 6.

Q1
Λίγα λεπτά μόνο διήρκησε το ξεκίνημα των κατατακτήριων δοκιμών, καθώς ο Logan Sargeant έχασε τον έλεγχο της Williams στην έξοδο της τελευταίας στροφής, ενώ το μονοθέσιό φάνηκε να ταλαιπωρείται από την υπερστροφή. Η διαδικασία διακόπηκε αυτόματα, μέχρι να μαζευτεί η διαλυμένη FW45, με 9 λεπτά να απομένουν για το τέλος του Q1.

Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen έριξε γρήγορα τον χρόνο κάτω από το 1:30, με τον Norris να ακολουθεί από κοντά, ενώ οι Piastri και Leclerc ήταν αρκετά δέκατα πιο πίσω. Συνολικά, οι ταχύτερες ομάδες είχαν ήδη απομακρυνθεί από τη ζώνη αποκλεισμού από νωρίς και δεν φαινόταν ότι θα κινδυνέψουν.

Την ίδια ώρα οι Albon, Stroll, Zhou και Hulkenberg πέρασαν τελευταία στιγμή για ένα αποφασιστικό πέρασμα που θα έκρινε τη συνέχειά τους. Ο Ταϊλανδός ήταν ο μόνος που κατάφερε να βγει από την κόκκινη ζώνη την ύστατη στιγμή, ενώ ο Zhou δέχτηκε παρεμπόδιση από μία Alpha Tauri η οποία του έκοψε την φόρα και την όποια πιθανότητα είχε να περάσει στο Q2.

Εκτός συνέχειας λοιπόν των κατατακτήριων δοκιμών, τέθηκαν οι Sargeant, Zhou, Hulkenberg, Stroll και Bottas.

Q2
Την καρτέλα στο δεύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών άνοιξε ο Max Verstappen, πηγαίνοντας ξανά κάτω από το 1:30 και δείχνοντας μέχρι τότε ασυναγώνιστος. Οι μόνοι που έδειχναν να μπορούν να ανταγωνιστούν τον Ολλανδό για την pole μέχρι το τέλος, ήταν οι Norris και Piastri οι οποίοι ανέβηκαν στην πρώτη τριάδα λίγο μετά την επίδοση του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Περίπου 3 λεπτά πριν τη λήξη του Q2, αρκετά μονοθέσια βγήκαν από το pit lane στην πίστα και το κυκλοφορία φαινόταν πως πάλι θα επηρεάσει κάποια κατάσταση. Ταυτόχρονα, οι δύο Alpine, ο Alonso, ο Lawson και ο Magnussen βρίσκονταν στην κόκκινη ζώνη με ένα λεπτό να απομένει και μόνο ένα γρήγορο τελευταίο πέρασμα μπορούσε να τους σώσει από τον αποκλεισμό.

Η Ferrari έκανε την έκπληξη στον τελευταίο της γρήγορο γύρο, με τα ελαστικά και την πίστα να έχουν ζεσταθεί για τα καλά, καθώς ο Leclerc έπιασε κορυφή με 1:29.940.

Η μάχη των τελικών και αποφασιστικών περασμάτων όμως, ήταν αυτή που τράβηξε τα βλέμματα, καθώς ήταν συγκλονιστική. Ο Alonso γλίτωσε ίσα ίσα και μπήκε στο Q3 ως 10ος, ενώ ο εκπληκτικός Lawson οριακά αποκλείστηκε ως 11ος. Σε αυτές τις εναλλαγές, οι δύο Mercedes βρέθηκαν για μία στιγμή στην κόκκινη ζώνη, όμως ήταν αρκετά γρήγορες και την κρίσιμη στιγμή απέφυγαν τα χειρότερα. Πανζουρλισμό προκάλεσε στην κερκίδα ο τοπικός ήρωας, Yuki Tsunoda με τον χρόνο του να είναι αρκετός για να μπει στην τελική δεκάδα.

Εκτός Q3 λοιπόν βρέθηκαν οι Magnussen, Ocon, Albon, Gasly και Lawson.

Q3
Με εκπληκτική επίδοση άνοιξε το τρίτο μέρος του Qualifying ο Max Verstappen ο οποίος σημείωσε 1:29.012 σε έναν ουσιαστικά αψεγάδιαστο γύρο. Οι δύο McLaren ακολούθησαν με το δικό τους πρώτο πέρασμα, όμως ο Ολλανδός ήταν περίπου μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος και ο χρόνος του έμοιαζε αρκετός για να κατακτήσει την pole position.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής όμως, δεν έμεινε μόνο στην πρώτη του επίδοση, αλλά βελτίωσε μισό λεπτό πριν το τέλος, «γράφοντας» το ασύλληπτο 1:28.877. Δίπλα στον Verstappen θα εκκινήσει ο Oscar Piastri, με 3ο τον ομόσταυλο του Αυστραλού, Lando Norris.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών της Σουζούκα

1η Σειρά 1. (1) Max Verstappen 1’28.877
2. (81) Oscar Piastri 1’29.458
2η Σειρά 3. (4) Lando Norris 1’29.493
4. (16) Charles Leclerc 1’29.542
3η Σειρά 5. (11) Sergio Perez 1’29.650
6. (55) Carlos Sainz 1’29.850
4η Σειρά 7. (44) Lewis Hamilton 1’29.908
8. (63) George Russell 1’30.219
5η Σειρά 9. (22) Yuki Tsunoda 1’30.303
10. (14) Fernando Alonso 1’30.560
6η Σειρά 11. (40) Liam Lawson 1’30.508
12. (10) Pierre Gasly 1’30.509
7η Σειρά 13. (23) Alexander Albon 1’30.537
14. (31) Esteban Ocon 1’30.586
8η Σειρά 15. (20) Kevin Magnussen 1’30.665
16. (77) Valtteri Bottas 1’31.049
9η Σειρά 17. (18) Lance Stroll 1’31.181
18. (27) Nico Hulkenberg 1’31.299
10η Σειρά 19. (24) Zhou Guanyu 1’31.398
20. (2) Logan Sargeant Χωρίς χρόνο


Tηλεοπτική μετάδοση

Στην περιγραφή της δράσης στη Σουζούκα, θα είναι ο Τάκης Πουρναράκης και η δημοσιογραφική του ομάδα. Οι φίλοι της Formula 1, μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν GP Ιαπωνίας και μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας F1 TV.

Κυριακή 24/9

Αγώνας: 08:00 ( ΑΝΤ1+)
Αγώνας (σε μαγνητοσκόπηση): 16:30 (ΑΝΤ1)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 25 Σεπ 2023, 12:40

GP Ιαπωνίας: Εύκολη νίκη για Verstappen και πρωταθλήτρια η Red Bull Racing

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Την 13η νίκη του στη σεζόν κατέκτησε ο Max Verstappen στο Grand Prix Ιαπωνίας, “σφραγίζοντας” ταυτόχρονα το 6ο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Red Bull Racing.

Την καρό σημαία πήρε ο Max Verstappen στη Σουζούκα και με περίσσεια ευκολία, έχοντας γλιτώσει από τις δύο McLaren στην εκκίνηση. Η νίκη αυτή του Ολλανδού επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τη φετινή κυριαρχία της Red Bull Racing, παρά τον καταστροφικό αγώνα που βίωσε ο Sergio Perez.

Η αυστριακή ομάδα ολοκλήρωσε έτσι μία μαγική σεζόν, αφού έγινε η πρώτη κατασκευαστής στην ιστορία της Formula 1 που στέφεται παγκόσμια πρωταθλήτρια με έξι Grand Prix να απομένουν.

Το βάθρο συμπλήρωσαν επάξια δίπλα στον Ολλανδό οι Lando Norris και Oscar Piastri, με τη McLaren να είναι ξεκάθαρα το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο του τριημέρου. Είναι το πρώτο βάθρο του 22χρονου Αυστραλού σε Grand Prix της F1!

Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ
*Από το pit lane εκκίνησε ο Logan Sargeant, ενώ δέχτηκε και 10 δευτερόλεπτα ποινή, καθώς το μονοθέσιο που διέλυσε το Σάββατο (23/9) στις κατατακτήριες δοκιμές, δεν επισκευάστηκε, αλλά αντικαταστάθηκε*.

Παρότι οι δύο McLaren εξέπληξαν τον poleman Verstappen με την εκκίνησή τους, ο Ολλανδός κρατήθηκε με “νύχια και με δόντια” στην 1η θέση, παρά την πίεση που δέχτηκε αρχικά από τον Piastri και έπειτα από τον Norris. Εν μέσω αυτής της μετάβασης, ο Βρετανός βρέθηκε μπροστά από τον Αυστραλό ομόσταυλό του, καθώς εκκίνησε σαν “πύραυλος” και ακολούθησε τον Verstappen στη στροφή 1.

Καταστροφικό ξεκίνημα για τις δύο Alfa Romeo, με αυτήν του Bottas να χτυπάει τον Alex Albon στην εκκίνηση, αποσπώντας σοβαρή ζημιά και κλατάρισμα. Πιο μπροστά, οι Sainz και Hamilton πολιόρκησαν τον Sergio Perez ο οποίος χτύπησε τον Βρετανό, στέλνοντας την μισή W14 στο γρασίδι.

Τα πολλά θραύσματα στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού έφεραν το αυτοκίνητο ασφαλείας πριν καν ολοκληρωθεί ο 1ος γύρος. Την κατάσταση αυτή εκμεταλλεύτηκαν οι Bottas, Perez, Albon, Zhou και Ocon, αφού όλοι είχαν αποσπάσει κάποια ζημιά στην αναμπουμπούλα της εκκίνησης. Αρκετά ευνοημένος από την χαοτική στο midfield εκκίνηση ο Fernando Alonso, που από την 10η θέση βρέθηκε γρήγορα στην 6η μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας, με την μαλακή γόμα να τον έχει βοηθήσει να φτάσει εκεί.

ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ROLLING START
Στο τέλος του 4ου γύρου, η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν γεγονός με τον Verstappen να φεύγει πολύ γρήγορα από το τελευταίο σικέιν, κρατώντας με ευκολία την πρωτοπορία του. Οι Hamilton και Russell μας χάρισαν μία μοναδική μάχη για την 7η θέση στο ξεκίνημα του 6ου γύρου, με τον νεαρό Βρετανό να προσπερνάει τον ομόσταυλό του στο τελευταίο σικέιν και τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή του την… επιστρέφει στη στροφή 1.

Λίγο νωρίτερα, ο Bottas είχε ακόμα μία έξοδο, καθώς ο Sargeant μπλόκαρε τους τροχούς του και χτύπησε την Alfa Romeo του Φινλανδού. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν λίγους γύρους μετά ο 34χρονος να εγκαταλείψει. Καταστροφικό αγώνα έκανε και ο Sergio Perez που σαν να μην του έφτανε η ποινή που δέχτηκε για το ατύχημα με τον Hamilton στην εκκίνηση, χτύπησε τον Kevin Magnussen στον 12ο γύρο, σπάζοντας ξανά την εμπρός αεροτομή του.

Τα θραύσματα της Haas ανάγκασαν τους αγωνοδίκες να θέσουν κατάσταση εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ ο «Checo» πήρε εντολή από τον μηχανικό του να εγκαταλείψει, αφού η RB19 είχε αποκομίσει πρόβλημα.

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 15 ΓΥΡΟΥΣ, ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ
Με τον Oscar Piastri να έχει αλλάξει ελαστικά και να τρέχει σε πολύ καλό ρυθμό με τη σκληρή γόμα, η Red Bull απάντησε με δικό της πιτ στοπ στον Verstappen. Παρόμοια έπραξε η Mercedes με τον Hamilton, έπειτα από ακόμα μία αψιμαχία μεταξύ των δύο W14.

Οι λίγοι που είχαν μείνει έξω με τη μέση γόμα μετά τους 17 γύρους, είχαν αρχίσει να ταλαιπωρούνται, επομένως η αλλαγή σε σκληρή ήταν πια μονόδρομος. Εξαίρεση αποτέλεσαν οι Leclerc και Verstappen που η πρώτη τους αλλαγή ήταν ξανά για μέση γόμα. Ο αγώνας πήγαινε ξεκάθαρα για δύο πιτ στοπ.

ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Την ίδια ώρα, ο Carlos Sainz είχε αρχίσει να ανεβαίνει μετά το δικό του πιτ στοπ, προσπερνώντας εύκολα τόσο τον Esteban Ocon, όσο και τον Fernando Alonso, ανεβαίνοντας στην 6η θέση, πίσω από τον ομόσταυλό του. Το ίδιο εντυπωσιακός ήταν ο Lewis Hamilton που προσπέρασε εκπληκτικά τον Ισπανό οδηγό της Aston Martin στην 130R και στιγμές μετά τον Ocon στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Ο Βρετανός έμενε σταθερά πίσω από τις δύο Ferrari.

Ο George Russell μπήκε τελευταίος για την πρώτη του στάση, πιο συγκεκριμένα στον 25ο γύρο και έβαλε τη σκληρή γόμα με σκοπό να πάει μέχρι το τέλος, ενώ οι υπόλοιποι αναμενόταν να κάνουν άλλη μία αλλαγή. Στον γύρο 27, ο Albon εγκατέλειψε και εκείνος με πρόβλημα στην FW45, όπως είχε κάνει αρκετούς γύρους νωρίτερα ο ομόσταυλός του, Logan Sargeant. Στην ίδια λίστα είχε προστεθεί τρεις γύρους νωρίτερα ο Lance Stroll.

Ταυτόχρονα, ο Perez έμπαινε ξανά στο μονοθέσιό του, με σκοπό να εκτίσει την ποινή που είχε δεχτεί, ώστε να μην την “κουβαλήσει” στο Κατάρ.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟ RUSSELL ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ RBR
Μετά από 35 γύρους αγώνα, ο Max Verstappen έκανε την δική του κούρσα μπροστά, έχοντας πάρει τεράστια διαφορά από τον Norris. Την ίδια ώρα, οι Leclerc και Hamilton μπήκαν για τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους, επιλέγοντας κι οι δύο τη σκληρή γόμα. Παρόμοια η ιστορία για τον Oscar Piastri στον ακριβώς επόμενο γύρο και για τον Ολλανδό πρωτοπόρο του Grand Prix στον 38ο γύρο.

Ο Russell δεν άντεξε στην πρώτη τριάδα με την ταλαιπωρημένη πια σκληρή γόμα και ο Piastri προσπέρασε δικαιωματικά τον Βρετανό στη στροφή 1 στον 42ο γύρο.

Με την W14 να μην… αντέχει άλλο με αυτά τα ελαστικά, ο Βρετανός συνέχισε να χάνει θέσεις, αφού τρεις γύρους μετά τον Αυστραλό, ήρθε η ώρα του Charles Leclerc να τον περάσει από την εξωτερική της πρώτης στροφής.

Ο 25χρονος ήταν τόσο αργός πλέον, που τέσσερις γύρους πριν το τέλος του ζητήθηκε να αφήσει τον Lewis Hamilton να περάσει μπροστά του, ώστε να μην πιεστεί από τον Sainz πιο πίσω. Τελικά, ο Russell έμεινε πίσω από τον ομόσταυλό του, εντελώς εκτεθειμένος από τη Ferrari του Ισπανού, η οποία πολύ σύντομα τον προσπέρασε για την 6η θέση, με τρεις γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Verstappen αντίθετα, έκανε “περίπατο” στη Σουζούκα, παίρνοντας και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου και χαρίζοντας έτσι στους “ταύρους” τον 6ο παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών στην ιστορία της ομάδας.




1. Verstappen M. Red Bull 1:30:58.421
2. Norris L. McLaren +19.387
3. Piastri O. McLaren +36.494
4. Leclerc C. Ferrari +43.988
5. Hamilton L. Mercedes +49.376
6. Sainz C. Jr. Ferrari +50.221
7. Russell G. Mercedes +57.659
8. Alonso F. Aston Martin +1:14.725
9. Ocon E. Alpine +1:19.678
10. Gasly P. Alpine +1:23.155
11. Lawson L. AlphaTauri +1:34.626
12. Tsunoda Y. AlphaTauri +1:35.406
13. Zhou G. Alfa Romeo +1 γ.
14. Hulkenberg N. Haas +1 γ.
15. Magnussen K. Haas +1 γ.

ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ
16. Albon A. Williams
17. Sargeant L. Williams
18. Stroll L. Aston Martin
19. Perez S. Red Bull
20. Bottas V. Alfa Romeo
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 25 Σεπ 2023, 12:41

Η βαθμολογία των οδηγών:

Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Max Verstappen 400
2 Sergio Perez 223
3 Lewis Hamilton 190
4 Fernando Alonso 174
5 Carlos Sainz 150
6 Charles Leclerc 135
7 Lando Norris 115
8 George Russell 115
9 Oscar Piastri 57
10 Lance Stroll 47
11 Pierre Gasly 46
12 Esteban Ocon 38
13 Alex Albon 21
14 Nico Hulkenberg 9
15 Valtteri Bottas 6
16 Guanyu Zhou 4
17 Yuki Tsunoda 3
18 Kevin Magnussen 3
19 Liam Lawson 2
20 Logan Sargeant 0
21 Nyck de Vries 0
22 Daniel Ricciardo 0


Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull 623
2 Mercedes 305
3 Ferrari 285
4 Aston Martin 221
5 McLaren 172
6 Alpine 84
7 Williams 21
8 Haas 12
9 Alfa Romeo 10
10 AlphaTauri 5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 03 Οκτ 2023, 11:51

H FIA εγκρίνει την αίτηση της Andretti για την είσοδό της στην F1

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

Η FIA κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Andretti Formula Racing LLC μπορεί να προχωρήσει στη δεύτερη φάση της διαδικασίας υποβολής αίτησης για την είσοδο στην F1, ύστερα από την εξονυχιστική εξέταση τεσσάρων τελικών υποψηφίων.

Εικόνα

Μετά την ολοκλήρωση μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για τις υποψήφιες ομάδες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 της FIA, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αίτηση της Andretti Formula Racing LLC πρέπει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο. Η Andretti Formula Racing LLC ήταν η μόνη υποψήφια που πληρούσε τα αυστηρά κριτήρια που είχε θέσει η FIA, από τις τέσσερις συνολικά ομάδες που κατέθεσαν επίσημες αιτήσεις στην δεύτερη φάση της διαδικασίας.

Μετά την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος τον Φεβρουάριο, η FIA εφάρμοσε μια διαδικασία δέουσας επιμέλειας κατά την οποία οι υποψήφιοι αξιολογήθηκαν ως προς την αθλητική και τεχνική τους ικανότητα, την δυνατότητα της κάθε ομάδας να συγκεντρώσει και να διατηρήσει επαρκή χρηματοδότηση για να τη συμμετοχή στο Πρωτάθλημα σε ανταγωνιστικό επίπεδο και το ανθρώπινο δυναμικό της ομάδας. Τα κριτήρια επιλογής περιλάμβαναν επίσης τη διαχείριση της βιωσιμότητας, σύμφωνα με τη φιλοδοξία της FIA να επιτύχει τους στόχους του αθλήματος για «καθαρή» κατανάλωση μέχρι το 2030. Κάθε υποψήφια ομάδα της F1 έπρεπε επίσης να παρουσιάσει πώς σκοπεύει να επιτύχει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο μέσω της συμμετοχής της στο άθλημα.

Στο πλαίσιο της συμφωνηθείσας διαδικασίας του πρωτοκόλλου εκδήλωσης ενδιαφέροντος, τα πορίσματα της FIA σχετικά με την υποβολή της Andretti Formula Racing LLC θα διαβιβαστούν τώρα στη διοίκηση της Formula One (FOM) για να ακολουθήσουν εμπορικές συζητήσεις. Το ενδιαφέρον της Andretti Formula Racing LLC για είσοδο στον κόσμο της Formula 1 είναι μεγάλο, καθώς ο ιδιοκτήτης της (Michael Andretti) υπήρξε οδηγός της F1 με τη McLaren, ενώ ο πατέρας του δεν είναι άλλος από τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 1978 Mario Andretti (με Lotus 79 τότε). Συνδυαστικά, υπάρχει και το δεδηλωμένο ενδιαφέρον της General Motors (Cadillac) για την προμήθεια της ομάδας με κινητήριες μονάδες και τεχνογνωσία. Από εκεί και πέρα, πρέπει να συμφωνήσουν και οι υπόλοιπες δέκα ομάδες του πρωταθλήματος, κάτι που δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Όπως και να έχει όμως, το πρώτο βήμα για την Αndretti έγινε…
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 05 Οκτ 2023, 13:57

F1 – Qatar GP preview: Μια στέψη σε αναμονή…

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

Με τον Max Verstappen να χρειάζεται ελάχιστους βαθμούς για να κατακτήσει τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο στην F1, οι ημέρες πριν τη διεξαγωγή του GP στο Qatar, θυμίζουν παραμονές στέψης.

O Oλλανδός πιλότος της Red Bull χρειάζεται μόλις τρεις βαθμούς για να «τελειώσει τη δουλειά» και για φέτος, κατακτώντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών F1 για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Βέβαια, υπάρχει πάντα η πιθανότητα μιας εγκατάλειψης ή τερματισμού εκτός βαθμών, για να αναβληθεί το «πάρτι» ως τον επόμενο αγώνα. Μόνο που ο Μax δεν έχει καμιά εγκατάλειψη φέτος και φυσικά κανένα τερματισμό εκτός βαθμών, ενώ η μικρότερη συγκομιδή του είναι οι 10 βαθμοί από τον αγώνα της Σιγκαπούρης (τον μοναδικό μέχρι τώρα που δεν κέρδισε η Red Bull το 2023).

Κατά πάσα πιθανότητα λοιπόν, στο Qatar θα τελεσιδικήσει και ο τίτλος των οδηγών (ο αντίστοιχος, των κατασκευαστών, κατέληξε και μαθηματικά στην Red Bull, από τον αγώνα της Ιαπωνίας). Κατά πάσα πιθανότητα και πάλι, ο τίτλος των οδηγών θα κριθεί ήδη από τη διαδικασία του sprint και ο Verstappen θα παραταχθεί πρωταθλητής στην εκκίνηση της Κυριακής. Ίδωμεν…

Μπορεί η υπόθεση των τίτλων να ξεκαθάρισε χάρις στο δίδυμο Red Bull – Max Verstappen και να μην υπάρχει ανταγωνισμός στην κορυφή, ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης των οδηγών, αφού εκεί τίποτε ακόμη δεν έχει κριθεί. Perez, Hamilton, Alonso και Sainz θα δώσουν μεταξύ τους και άλλες μάχες για τις θέσεις 2-5, με τους Leclerc, Norris και Russell να «καραδοκούν» για να βελτιώσουν τη δική τους θέση. «Μάχες» υπάρχουν ακόμη μεταξύ των ομάδων, με τους ανθρώπους της Ferrari να δηλώνουν ότι θα προσπαθήσουν στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος να «πιάσουν» τη Mercedes, που τώρα είναι στη δεύτερη θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. Υπάρχει επίσης και η δηλωμένη πρόθεση της McLaren να αποσπάσει από την Aston Martin την τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Στην ομάδα είναι όλοι αισιόδοξοι, άσχετα αν ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari θεωρεί τυχαία την άνοδο των πορτοκαλί μονοθεσίων. Εκείνοι έχουν μαζί τους τον Lewis Hamilton, που πρόσφατα εξέφρασε τον θαυμασμό του για την βελτίωση της McLaren στους τελευταίους αγώνες.

Το Lusail International Circuit εδρεύει λίγο έξω από την ομώνυμη πόλη, που βρίσκεται βόρεια της Doha, πρωτεύουσας του Qatar. Η πίστα έχει μήκος 5,419 χλμ., με μια κύρια ευθεία μήκους 1,068 χλμ. (o αγώνας της Formula 1 έχει διάρκεια 57 γύρων, που μεταφράζεται σε 308,611 συνολικά χλμ). Εγκαινιάστηκε τη χρονιά που διοργανώσαμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες (2004), με το συνολικό κόστος της κατασκευής του να αγγίζει τα 60 εκατομμύρια δολάρια. Το ίδιο έτος, ήταν ο οικοδεσπότης του πρώτου Grand Prix μοτοσικλέτας του Qatar. Το 2007 προστέθηκε μόνιμος εξωτερικός φωτισμός, για νυχτερινούς αγώνες. Ο πρώτος νυχτερινός αγώνας στην ιστορία του MotoGP ήταν το GP του Qatar, τον Μάρτιο του 2008. Το 2021, το Lusail International Circuit φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, στον οποίο νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton.

Η ευκαιρία για το Qatar να ενταχθεί για πρώτη φορά στο ημερολόγιο της Formula 1 το 2021 προέκυψε ως συνέπεια της παγκόσμιας πανδημίας του Covid-19, η οποία οδήγησε στην ακύρωση ορισμένων άλλων αγώνων. Την περασμένη χρονιά το Qatar έφτασε σε μια 10ετή συμφωνία για τη φιλοξενία της F1, η οποία ξεκινά επίσημα με τον αγώνα του 2023.

Oι εγκαταστάσεις της πίστας έχουν υποστεί αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις: αυτές περιλαμβάνουν ένα εντελώς νέο συγκρότημα pit και paddock, με μεγαλύτερα γκαράζ που μπορούν να φιλοξενήσουν πιο άνετα τα μονοθέσια της F1. Η πίστα έχει επίσης ανακαινιστεί, αντικαθιστώντας την αρχική επιφάνεια του 2004. Η χάραξη παραμένει η ίδια, όπως ήταν πάντα.

Ο χαρακτήρας της πίστας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον σχεδιασμό που προοριζόταν για αγώνες μοτοσικλετών, με πολλές στροφές να διαδέχονται η μία την άλλη, σε γρήγορη διαδοχή. Οι ευθείες είναι ελάχιστες, αν και η ευθεία των pit έχει μήκος πάνω από ένα χιλιόμετρο, καθιστώντας την προφανή ευκαιρία για προσπέραση. Μέσα από τις 16 ποικίλες στροφές που αποτελούν το υπόλοιπο του γύρου, τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς, κάνοντας την πίστα αυτή μία από τις πιο απαιτητικές της σεζόν.

QATAR GP
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6/10
16:30 – 17:30 Ελεύθερες δοκιμές (ΑΝΤ+)
20:00 – 21:00 Κατατακτήριες για τον αγώνα (ΑΝΤ+)

ΣΑΒΒΑΤΟ 7/10
16:00 – 16.45 Sprint Shootout (ΑΝΤ+)
20:30 – 21:30 Sprint (ΑΝΤ+)

KYΡΙΑΚΗ 8/10
20:00 Aγώνας (ΑΝΤ, ΑΝΤ+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Οκτ 2023, 23:46

GP Κατάρ - Κατατακτήριες: Δέκατη φετινή pole για τον Verstappen, εκτός δεκάδας Sainz-Perez

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Οι κατατακτήριες του GP Κατάρ για τον αγώνα της Κυριακής έγιναν υπό καλές συνθήκες, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 34,5 βαθμούς Κελσίου στο ξεκίνημα της διαδικασίας.

Στο Q1, οι πρώτες προσπάθειες των δυνατών συνδυασμών έγιναν με φθαρμένα ελαστικά, προτού έρθει η ώρα για τα φρέσκα σετ της μαλακής γόμας και τους πολύ γρήγορους γύρους στο φινάλε τους 18λεπτου.

Ο Verstappen ήταν ταχύτερος, με τον Norris και τον Alonso κοντά του, και τους Piastri-Russell να κλείνουν την πεντάδα.

Ο Sargeant έφτασε κοντά στο να μπει στην 15άδα, χάνοντας την πρόκριση για μόλις 0,092 δλ., ενώ οριακά προκρίθηκε ο Hamilton στην 14η θέση.

Εκτός μαζί με τον Αμερικανό της Williams έμειναν οι Stroll, Lawson, Magnussen και Zhou.

Στο Q2, o Hamilton έδειξε τον δρόμο με έναν πολύ ανταγωνιστικό χρόνο, 1 δέκατο ταχύτερο του Verstappen, με τους Norris, Piastri και Russell στην πεντάδα.

Ο Perez είδε τον καλύτερο γύρο του να διαγράφεται καθώς πέρασε τα όρια της πίστας στη Στροφή 5, οπότε έμεινε 13ος, ενώ εκτός συνέχειας βρέθηκε κι ο Sainz. Αυτό σημαίνει πως ο Bottas κατάφερε να «χωθεί» στην τελική δεκάδα.

Μάλιστα, λίγο πριν το φινάλε, ο Ισπανός φάνηκε να καθυστερεί τον Verstappen και σχεδόν να αμύνεται του Ολλανδού, με αποτέλεσμα να τεθεί υπό εξέταση, με τους αγωνοδίκες να αναλαμβάνουν δράση μετά το session.

Στο Q3, μετά τις πρώτες προσπάθειες, ο Verstappen ήταν ταχύτερος όλων, με τον Hamilton πίσω του για μισό δευτερόλεπτο, και τον Russell τρίτο. Ο Norris είδε τον γύρο του να διαγράφεται.

Στα τελευταία περάσματα, ο Verstappen δεν έκανε καν προσπάθεια στο τέλος καθώς πάτησε εκτός, με τον Norris να περνά 2ος και να χάνει τον γύρο του μετά από παράβαση των ορίων, δίνοντας τη δεύτερη θέση στον Russell.

Ο Piastri υπερίσχυσε του Hamilton, αλλά είδε και εκείνος τον γύρο του να διαγράφεται οπότε έπεσε 6ος, όσο ο Alonso κατάφερνε να κρατήσει πίσω του και τον Leclerc και τις δύο Alpine.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1:23.778
2 George Russell 1:24.219
3 Lewis Hamilton 1:24.305
4 Fernando Alonso 1:24.369
5 Charles Leclerc 1:24.424
6 Oscar Piastri 1:24.540
7 Pierre Gasly 1:24.553
8 Esteban Ocon 1:24.763
9 Valtteri Bottas 1:25.058
10 Lando Norris -
11 Yuki Tsunoda 1:25.301
12 Carlos Sainz 1:25.328
13 Sergio Perez 1:25.462
14 Alex Albon 1:25.707
15 Nico Hulkenberg 1:25.783
16 Logan Sargeant 1:26.210
17 Lance Stroll 1:26.345
18 Liam Lawson 1:26.635
19 Kevin Magnussen 1:27.046
20 Guanyu Zhou 1:27.432
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 08 Οκτ 2023, 22:21

Τελική κατάταξη Grand Prix Qatar 2023

1. Max Verstappen
2. Oscar Piastri
3. Lando Norris
4. George Russell
5. Charles Leclerc
6. Fernando Alonso
7. Esteban Ocon
8. Valtteri Bottas
9. Zhou Guanyu
10. Sergio Perez
11. Lance Stroll
12. Pierre Gasly
13. Alexander Albon
14. Kevin Magnussen
15. Yuki Tsunoda
16. Nico Hulkenberg
17. Liam Lawson
ΕΓΚ. Logan Sargeant
ΕΓΚ. Lewis Hamilton
ΕΓΚ. Carlos Sainz

Εκτός από τον L. Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά τη σύγκρουση με τον G. Russell στην πρώτη στροφή και ο C. Sainz αναγκάστηκε να παρακολουθήσει τον αγώνα από τα αποδυτήρια εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.

Ο Ισπανός δεν είχε την ευκαιρία να βρεθεί στη γραμμή της εκκίνησης με το πρόβλημα να εντοπίζεται στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του θερμικού κινητήρα.

Η τρίτη εγκατάλειψη του αγώνα ήταν αυτή του Sargeant, ο οποίος ένιωσε αδιαθεσία με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να συμπληρώσει και τους 57 γύρους του Grand Prix του Qatar.



ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΚΑΤΑΡ) ΒΑΘΜΟΙ

1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 433
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 225
3 Lewis Hamilton (Mercedes) 194
4 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 183
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 153
6 Charles Leclerc (Ferrari) 145
7 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 136
8 George Russell (Mercedes) 132
9 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 83
10 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 47
11 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 46
12 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 44
13 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 23
14 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 10
15 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 9
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 5
17 Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 3
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 3
19 Liam Lawson (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
20 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
22 Daniel Ricciardo (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0


ΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΚΑΤΑΡ) ΒΑΘΜΟΙ

1 Red Bull Racing / Honda 658
2 Mercedes AMG Petronas 326
3 Ferrari 298
4 Aston Martin / Mercedes 230
5 McLaren / Mercedes 219
6 Alpine / Renault 90
7 Williams F1 / Mercedes 23
8 Alfa Romeo Racing / Ferrari 15
9 Haas F1 Team / Ferrari 12
10 Alpha Tauri / Honda 5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 19 Οκτ 2023, 18:38

F1 – Austin GP preview: Με τις διαφορές λυμένες…

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

Tο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, με όλες τις εντός αγωνιστικού χώρου διαφορές λυμένες πλέον, ταξιδεύει στο Austin των ΗΠΑ για το «Circuit of the Americas», σε μια πίστα που έχει κερδίσει τους φίλους της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τα βασικά ερωτήματα της φετινής Formula 1 έχουν απαντηθεί και όλες οι εντός αγωνιστικού χώρου διαφορές έχουν λυθεί: H Red Bull είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2023 και ο Max Verstappen ο παγκόσμιος πρωταθλητής της χρονιάς. Όλα έγιναν με τρόπο τόσο πειστικό, ώστε να μην υπάρχει καμιά αμφισβήτηση στο «ποιος είναι το αφεντικό», τουλάχιστον για φέτος. Φαβορί λοιπόν για τη νίκη στο Austin είναι και πάλι η Red Bull, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στην ενίοτε θεαματική μάχη μεταξύ των Mercedes, Ferrari και McLaren.

Στην βρετανική ομάδα επικρατεί ενθουσιασμός για τα αλλεπάλληλα βάθρα των τελευταίων αγώνων, με το δίδυμο Norris-Piastri να πιστεύει ότι η McLaren έχει πιθανότητες να προσπεράσει όχι μόνο την Aston Martin στη βαθμολογία, αλλά ακόμη και τη Ferrari. Kατά τα λοιπά, πρόσθετο άγχος για χειροπιαστά αποτελέσματα στο Austin θα έχουν δύο οδηγοί, o Sergio Perez της Red Bull και ο Logan Sargeant της Williams. Ο Μεξικανός καλείται να ξαναβρεί τον καλό εαυτό του και να «διασκεδάσει» τις τελευταίες αρνητικές του εμφανίσεις, ενώ ο δεύτερος έχει ακόμη κάποιες ευκαιρίες για να δείξει ότι μπορεί να παραμείνει στη Formula 1.

Από το 2012, η Formula 1 έχει αποκτήσει ένα μόνιμο «σπίτι» για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Το «Circuit of the Americas» (COTA), στο Austin του Τexas είναι η ενδέκατη πίστα που έχει φιλοξενήσει αγώνα της F1 στις ΗΠΑ (έχουν προηγηθεί Sebring, Riverside, Watkins Glen, Long Beach, Las Vegas, Dallas, Detroit, Phoenix, Indianapolis, Μiami, έπονται κι άλλες).

H χάραξη του αριστερόστροφου «Circuit of the Americas», αποτελεί ένα «παζλ» στροφών εμπνευσμένων από άλλες πίστες. Η προσέγγιση στην πρώτη στροφή του Austin υψώνεται σαν τοίχος μπροστά στους οδηγούς που «σκαρφαλώνουν» 30 μέτρα ανωφέρειας σε απόσταση που μόλις ξεπερνάει τα 200 μέτρα. Η ανωφέρεια κάνει πιο δύσκολη την εύρεση του σωστού σημείου φρεναρίσματος. H κορυφή της στροφής είναι τυφλή και αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία προσπεράσματος.

Γενικότερα, η πίστα ευνοεί τα προσπεράσματα, καθώς το πλάτος της αυξάνεται σε πολλές στροφές, επιτρέποντας στους οδηγούς να ακολουθήσουν διαφορετικές και εξίσου γρήγορες αγωνιστικές γραμμές. Έξι στροφές του Austin διανύονται με ταχύτητα που ξεπερνά τα 260 χλμ. κάνοντας την πίστα μια από τις πιο ευαίσθητες όσον αφορά τις αεροδυναμικές ρυθμίσεις του μονοθεσίου. Ο μέσος όρος πλευρικών φορτίων είναι από τους υψηλότερους της σεζόν, καταπονώντας τα ελαστικά. Ένα από τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι ο πύργος παρατήρησης στο κέντρο της, ο οποίος έχει ύψος 77 μέτρα.

GP ΗΠΑ – Circuit of the Americas Austin Τexas
Μήκος πίστας: 5.513 μ.
Γύροι: 56
Συνολική απόσταση αγώνα: 308,405 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:36.169 Charles Leclerc (Ferrari) 2019
Στροφές: 20 (11 αριστερές, 9 δεξιές)
Μέσος συνολικός χρόνος pit stop: 24 δλ. (απώλεια ≈ 20 δλ.)
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης φρεναρίσματος: 240 μ.
Χρόνος στο γύρο με τέρμα γκάζι: 62%
Απόσταση γύρου με τέρμα γκάζι: 73%
Αλλαγές σχέσεων ανά γύρο: 56
Ζώνες DRS: 2 (μεταξύ των στροφών 11-12 και 20-1)

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Πρόγραμμα τριημέρου

Παρασκευή 20/10
Practice 1: 20:30 (ΑΝΤ1+)

Σάββατο 21/10
Qualifying: 00:01 (ΑΝΤ1+)
Sprint Shootοut: 20:30 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 22/10
Sprint: 01:00 (ΑΝΤ1+)
Race: 22:00 (ΑΝΤ1, ANT1+)

Επίσημο site: www.f1.com
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 21 Οκτ 2023, 13:38

F1 – Austin GP – Κατατακτήριες: O Charles Leclerc στην pole

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

O Charles Leclerc θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από την πρώτη θέση της σειράς εκκίνησης, με την McLaren του Lando Norris και την Mercedes του Lewis Hamilton να κλείνουν το «άτυπο βάθρο» της διαδικασίας.

Ο Charles Leclerc θα ξεκινήσει το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών από την pole position, μετά από μια συναρπαστική διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών στο Circuit of the Americas. Ο πιλότος της Ferrari ολοκλήρωσε τον γύρο της πίστας 0,13 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον Lando Norris της McLaren, έχοντας σημειώσει 1:34.723. Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton ήταν τρίτος ταχύτερος, μόλις 0,009 δευτερόλεπτα πίσω από τον Norris και λίγο λιγότερο από ένα δέκατο ταχύτερος από τη δεύτερη Ferrari του Carlos Sainz.

Ο Max Verstappen είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, αλλά του αφαιρέθηκε ο γύρος του μετά την υπέρβαση των ορίων της πίστας στη στροφή 19 και θα εκκινήσει έκτος, πίσω από τη δεύτερη Mercedes του George Russell.

Ο Pierre Gasly οδήγησε το δίδυμο των Alpine στην έβδομη και όγδοη θέση, ο Sergio Perez εξασφάλισε την ένατη θέση και ο Oscar Piastri τη δέκατη. Στα αναπάντεχα, ο αποκλεισμός του Fernando Alonso από το Q2.

Στο Q2 ο Charles Leclerc (Ferrari) ήταν ο ταχύτερος, ενώ τον ακολούθησαν σε χρόνους οι Max Verstappen (Red Bull) και Lewis Hamilton (Mercedes). Εκτός της τελικής δεκάδας του Q3 έμειναν οι Yuki Tsunoda (AlphaTauri), Zhou Guanyu (Alfa Romeo), Valtteri Bottas (Alfa Romeo), Kevin Magnussen (Haas) και Daniel Ricciardo (Αlpha Tauri).

Tαχύτερος όλων στο Q1 ήταν ο Lewis Hamilton με τους Lando Norris και Max Verstappen να ακολουθούν. Εκτός συνέχειας της διαδικασίας έμειναν οι Nico Hülkenberg (Haas), Fernando Alonso (Aston Martin), Alexander Albon (Williams), Lance Stroll (Aston Martin) και Logan Sargeant (Williams).

H συνέχεια θα δοθεί με το Spint Shootout (κατατακτήριες) στις 20.30 του Σαββάτου ώρα Ελλάδας και τον αγώνα Sprint των 100 χλμ την Κυριακή στις 01:00.

Δείτε το πρόγραμμα και τις τηλεοπτικές μεταδόσεις

Σάββατο 21/10
Sprint Shootοut: 20:30 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 22/10
Sprint: 01:00 (ΑΝΤ1+)
Race: 22:00 (ΑΝΤ1, ANT1+)

Επίσημο site: www.f1.com
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 21 Οκτ 2023, 13:40

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Charles Leclerc 1:34.723
2 Lando Norris 1:34.853
3 Lewis Hamilton 1:34.862
4 Carlos Sainz 1:34.945
5 George Russell 1:35.079
6 Max Verstappen 1:35.081
7 Pierre Gasly 1:35.089
8 Esteban Ocon 1:35.154
9 Sergio Perez 1:35.173
10 Oscar Piastri 1:35.467
11 Yuki Tsunoda 1:35.697
12 Guanyu Zhou 1:35.698
13 Valtteri Bottas 1:35.858
14 Kevin Magnussen 1:35.880
15 Daniel Ricciardo 1:35.974
16 Nico Hulkenberg 1:66.235
17 Fernando Alonso 1:36.268
18 Alex Albon 1:36.315
19 Lance Stroll 1:36.589
20 Logan Sargeant 1:36.827
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό AngelosMerkelidis91 » Σάβ 21 Οκτ 2023, 18:30

Τον γυρνάει αύριο το αστέρι της Red Bull?

AngelosMerkelidis91
 

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Οκτ 2023, 12:00

GP ΗΠΑ 2023: Ο Verstappen επικράτησε του Hamilton στο Sprint

caroto.gr - Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Στον αγώνα sprint ο Max Verstappen πήρε τη νίκη, αφήνοντας τον Lewis Hamilton δεύτερο και τον Charles Leclerc να τερματίζει τρίτος για τη Ferrari.
Ξεκινώντας στο Austin, ο Verstappen και ο Leclerc είχαν μία δυνατή εκκίνηση. Ωστόσο, ο Verstappen ώθησε τον Leclerc προς την άκρη της πίστας. Αυτή η τακτική επέτρεψε στον Hamilton να προσπεράσει τον Leclerc, μια κίνηση που οι αγωνοδίκες δεν εξέτασαν καν.

Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Verstappen και ο Hamilton είχαν σημαντικό προβάδισμα από τον Leclerc. Είχαν σταθερό και καλύτερο ρυθμό με μεσαία λάστιχα σε σύγκριση με τον χρόνο του Leclerc.

Ο Hamilton πλησίασε αρχικά τον Verstappen, αλλά στον έκτο γύρο, ο Verstappen είχε επανακτήσει άνετο προβάδισμα, το οποίο επέκτεινε σε 3,3 δευτερόλεπτα μέχρι τον δέκατο γύρο.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Verstappen αυξήθηκε το προβάδισμα του από τον Hamilton, τερματίζοντας με διαφορά 9,4 δευτερολέπτων, ενώ ο Leclerc καθυστερούσε κατά άλλα 8,5 δευτερόλεπτα.

Πίσω από τους μπροστάρηδες, ο Lando Norris στην τέταρτη θέση αντιμετώπισε προκλήσεις. Αρχικά, ο Carlos Sainz προσπέρασε τον Norris, χάρη στα πιο μαλακά του ελαστικά. Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά φθάρθηκαν γρήγορα, βάζοντας τον Sainz υπό πίεση από τον Norris και άλλους.

Στον δέκατο γύρο, ο Norris είχε ξεπεράσει τον Sainz και μείωσε σημαντικά τη διαφορά του με τον Leclerc, τερματίζοντας μόλις 0,8 δευτερόλεπτα πίσω.

Εν τω μεταξύ, ο Sergio Perez κατάφερε να τερματίσει πέμπτος μετά την προσπέραση του Sainz, ο οποίος κατέληξε έκτος. Ο Pierre Gasly της Alpine τερμάτισε έβδομος λόγω ποινής που επιβλήθηκε στον George Russell για μια εκτός πίστας κίνηση.

Παρ’ όλα αυτά, ο Russell κατάφερε να ασφαλίσει την τελευταία θέση για τους βαθμούς, με τον Alex Albon και τον Oscar Piastri να τερματίζουν ένατος και δέκατος αντίστοιχα. Ο μόνος που εγκατέλειψε από τον αγώνα ήταν ο Lance Stroll της Aston Martin, λόγω προβλήματος φρένων στο όχημά του.



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ SPRINT ΣΤΟ GP ΗΠΑ)

1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 441
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 228
3 Lewis Hamilton (Mercedes) 201
4 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 183
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 156
6 Charles Leclerc (Ferrari) 151
7 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 141
8 George Russell (Mercedes) 133
9 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 83
10 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 48
11 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 47
12 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 44
13 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 23
14 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 10
15 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 9
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 6
17 Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 3
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 3
19 Liam Lawson (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
20 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
22 Daniel Ricciardo (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ SPRINT ΣΤΟ GP ΗΠΑ)

1 Red Bull Racing / Honda 669
2 Mercedes AMG Petronas 334
3 Ferrari 307
4 Aston Martin / Mercedes 230
5 McLaren / Mercedes 224
6 Alpine / Renault 92
7 Williams F1 / Mercedes 23
8 Alfa Romeo Racing / Ferrari 16
9 Haas F1 Team / Ferrari 12
10 Alpha Tauri / Honda 5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης