rainmaker έγραψε:Προσωπικά θεωρώ ότι σε λίγα χρόνια το αυτόματο θα είναι η βασική, αν όχι η μόνη, επιλογή.
Ισχύει. Ήμουν πριν χρόνια με μια παρέα από παιδιά από διάφορες χώρες, και είχαμε νοικιάσει αυτοκίνητο για να πάμε κάπου. Πάει το λοιπόν να οδηγήσει ένα κινεζοαμερικανάκι, το νοικιασμένο αυτοκίνητο που είχε ''κανονικές'' ταχύτητες. Με το που πήγε να ξεκινήσει να βάλει πρώτη, το αυτοκίνητο χοροπήδηξε όπως τα άλογα στο ροντέο.
Του λέω σήκω όπως είσαι, να οδηγήσω εγώ, γιατί εσύ θα μας σκοτώσεις.
Δεν ήξερε ουσιαστικά να οδηγεί κανονικό αυτοκίνητο, γιατί εκεί πολλοί έχουν αυτόματα.
Τα πιο πολλά αυτόματα πιο παλιά είχαν και μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Τώρα τα έχουν βελτιώσει. Το να οδηγείς αυτόματο είναι σαν παιχνίδι για μένα. Πάρα πολύ εύκολο, ιδίως για αρχάριους οδηγούς.
Έχουν διάφορα mode λειτουργίας, τύπου economy όπου κάνει τις αλλαγές ταχύτητας σε χαμηλότερες στροφές,
τύπου racing για τις αλλαγές ταχύτητας σε υψηλότερες στροφές και πιο γρήγορα ''ρεπρίζ'' άρπαγμα και ξεπέταγμα και διάφορα άλλα.
Για νέο οδηγό είναι ιδανικό στην οδήγηση, δεν θα του σβήσει ποτέ γιατί έκανε βλακεία ή απότομη κίνηση με τον συμπλέκτη. Επίσης δεν θα τον πάρει ποτέ το αυτοκίνητο προς τα πίσω σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα, ακόμα και με μεγάλη κλίση γιατί το αντιλαμβάνεται το αυτόματο διαφορικό και δίνει μόνο του γκάζι ή ''σταματάει'' το αυτοκίνητο ώστε να μη φύγει προς τα πίσω. Υπάρχει και ειδικό mode για ανηφορικές διαδρομές τύπου Πήλιο κλπ.
Τέλος στο αυτόματο που έχει μόνο φρένο - γκάζι, το αριστερό πόδι απλά δεν κάνει τίποτα.
Το παρκάρεις αριστερά στο υποπόδιο, να ξεκουράζεται.