Καλύτερα Ροντρίγκεζ, που έχει πιο εύκολο όνομα για σύνθημα.. 8)
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Καλός φαίνεται αλλά με τέτοιο όνομα, άντε να βρεις σύνθημα...
Καλύτερα Ροντρίγκεζ, που έχει πιο εύκολο όνομα για σύνθημα.. 8)
Καλύτερα Ροντρίγκεζ, που έχει πιο εύκολο όνομα για σύνθημα.. 8)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Φαντάζομαι το πρωτοσέλιδο της Γάτας: "Πράσινος ο Χουλκ" και από κάτω: "υπογράφει στην Βέρντερ Βρέμης".

το θέμα είναι να μην πάρουμε μόνο αυτόν...thanasisp04 έγραψε:αν ειναι να παρουμε κανεναν απο την πορτο ας παρουμε τον λουτσο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ζήση μην το πάρεις το γίδι τον Ντρογκμπά.Τρία τεμάχια σίγουρα φάτσα με το Ρέινα έχασε το παλτό.Μακριά.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Άκυρο Ζήση πάρτον.Το κάρφωσε το τεμάχιο,παιχτούρα είναι.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ζήση τα παίρνω όλα πίσω.Μην τον πάρεις ψόφησε στο 80 και τον έκανε αλλαγή.Πάρε τον Ιβάνοβιτς το μπακάκι που έβαλε τα δύο τεμάχια .Αυτός θα είναι φτηνός και θα έχουμε και μπακ που να πατάει τον αντίπαλο ασβέστη.
- Stavraitos
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 11:01
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ρε παίδες, εδω που κάνουμε τον χαβαλέ μας ας πετάξω κ'εγώ ενα
όνομα 8)
CLAUDIO PIZARRO......
Αντέ ρε Ζήση άρπαξε των τώρα που η Βρέμη το σκέφτεται ακόμα....
Μαζί με των Μούσλι θα τρέμουν μεχρι κε τα τσιμέντα του Ναού μας

όνομα 8)
CLAUDIO PIZARRO......
Αντέ ρε Ζήση άρπαξε των τώρα που η Βρέμη το σκέφτεται ακόμα....
Μαζί με των Μούσλι θα τρέμουν μεχρι κε τα τσιμέντα του Ναού μας
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
http://www.sport-fm.gr/article/172417
Αποδεσμεύσεις στην Αϊντχόφεν…
Dεν έμεινε αρκετός καιρός για τους Ντάνκο Λάζοβιτς, Έντισον Μέντεζ και Κάρλος Σαλσίδο. Οι τρεις παίκτες πρόκειται να αποτελέσουν παρελθόν από την Αϊντχόφεν, αφού δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για τη νέα σεζόν.
Αξίζει να αναφέρουμε, πως η διοίκηση του ολλανδικού συλλόγου, δεν έχει ξεχάσει ακόμα το επεισόδιο που είχαν οι συγκεκριμένοι ποδοσφαιριστές με τον πρώην τεχνικό της PSV, Χουμπ Στέφενς, και όπως όλα δείχνουν το καλοκαίρι θα έχουμε εξελίξεις στην ομάδα
Αποδεσμεύσεις στην Αϊντχόφεν…
Dεν έμεινε αρκετός καιρός για τους Ντάνκο Λάζοβιτς, Έντισον Μέντεζ και Κάρλος Σαλσίδο. Οι τρεις παίκτες πρόκειται να αποτελέσουν παρελθόν από την Αϊντχόφεν, αφού δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για τη νέα σεζόν.
Αξίζει να αναφέρουμε, πως η διοίκηση του ολλανδικού συλλόγου, δεν έχει ξεχάσει ακόμα το επεισόδιο που είχαν οι συγκεκριμένοι ποδοσφαιριστές με τον πρώην τεχνικό της PSV, Χουμπ Στέφενς, και όπως όλα δείχνουν το καλοκαίρι θα έχουμε εξελίξεις στην ομάδα
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=93963
To ixa grapsi prin merikes mines gia to paiktaki tis kalmar. Kali periptosi, ala exo apoliti embistosini ston zisi kai tis epiloges tou.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
To ixa grapsi prin merikes mines gia to paiktaki tis kalmar. Kali periptosi, ala exo apoliti embistosini ston zisi kai tis epiloges tou.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
paoki_sweden για τέτοια λαβράκια στέλνε καλύτερα μειλ στην παε ή κάνε κανα τηλέφωνο,για να μην τους βλέπουν περίεργοι και προλαβαίνουν...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ναι ρε να πάρει... μην τον χάσουμε αφού τον βρήκαμε πρώτοι...
αδερφέ από σουηδία είσαι μεγάλος ρε φίλε...
αδερφέ από σουηδία είσαι μεγάλος ρε φίλε...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Αυτό το παικτάκι τον Ντάγκλας μπορεί κάποιος να τον φέρει στον ΠΑΟΚ?
Δεν θα μείνει τσιμέντο όρθιο!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LcZPye-oSqY
Δεν θα μείνει τσιμέντο όρθιο!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LcZPye-oSqY
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ποσο κοστολογειται.παικτουρα ειναι.εαν ερθει ειναι απο αυτους που θα πεσουν τα τσιμενταgeoavr έγραψε:Αυτό το παικτάκι τον Ντάγκλας μπορεί κάποιος να τον φέρει στον ΠΑΟΚ?
Δεν θα μείνει τσιμέντο όρθιο!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LcZPye-oSqY
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
καλα και κι παντος με τα ματια τον μαρκαρουν. 
εδω σε φοριο θα φυγει.
Παντος εχει μια σπιρτάδα αυτο το παικτακι...
εδω σε φοριο θα φυγει.
Παντος εχει μια σπιρτάδα αυτο το παικτακι...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Εμενα μου θυμίζει κάτι από shikabala...
Στρατό πήγε?
Στρατό πήγε?