Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 28 Σεπ 2019, 15:40

"Πετάει" ο Leclerc που πήρε άλλη μία pole position, την 4η συνεχόμενη και την 6η συνολικά φέτος, με αρκετή διαφορά από τον 2ο.
0.402 sec πίσω του ο Hamilton
0.425 o Vettel.
Τον 4ο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Verstappen, ο οποίος όμως επειδή είναι τιμωρημένος με 5 θέσεις θα ξεκινήσει 9ος.
Έτσι στην 4η θέση θα είναι ο Bottas, που έκανε τον 5ο καλύτερο χρόνο.
Θα έχουμε λοιπόν αύριο στην εκκίνηση:
1. Leclerc - Ferrari
2. Hamilton - Mercedes
3. Vettel - Ferrari
4. Bottas - Mercedes

H Mercedes θα ξεκινήσει τον αγώνα με την μεσαία γόμα, ενώ η Ferrari με την μαλακή. Αυτό σημαίνει ότι ο Vettel θα προσπαθήσει στην εκκίνηση να περάσει τον Άγγλο, επωφελούμενος του καλύτερου κρατήματος της μαλακής γόμας και να μπει 2ος. Θα τον βοηθήσει σ' αυτό η μεγάλη ευθεία της εκκίνησης, μέχρι να έρθει η πρώτη στροφή.
Για να δούμε...
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Theo.K » Σάβ 28 Σεπ 2019, 15:53

Theo.K έγραψε:Κατά την διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών η χρήση του συστήματος DRS επιτρέπεται άσχετα από το αν προπορεύεται ή όχι αυτοκίνητο.
Μόνο κατά την διάρκεια του αγώνα επιτρέπεται η χρήση του όταν ο πίσω βρίσκεται σε απόσταση δευτερολέπτου για να διευκολύνει το προσπέρασμα.


Και να συμπληρώσω και κάτι διαφορετικό.
Σε πίστες όπως η Monza που έχει τεράστιες ευθείες η κάθετη δύναμη δεν είναι τόσο έντονη στα μονοθέσια. Το ιδανικό σημείο στις κατατακτήριες είναι να βρίσκεσαι πίσω περίπου 2-4 δευτερόλεπτα από άλλο γρήγορο μονοθέσιο ώστε να εκμεταλλευτείς στο έπακρο το slipstreaming. Για αυτόν τον λόγο και φέτος περίμεναν ο ένας τον άλλο μέχρι την τελευταία στιγμή και τελικά δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν την τελευταία τους προσπάθεια.
Theo.K
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 11:26

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 28 Σεπ 2019, 17:39

Σωστό.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Σεπ 2019, 13:17

Εκπληκτική εκκίνηση του Vettel που από 3ος πέρασε πρώτος! Δεύτερο το πουλέν μου και 3ος ο Χάμιλτον.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Σεπ 2019, 16:50

Έτσι πήγαινε ο αγώνας χθες, μέχρι που έγινε ένα ατύχημα και "μπήκε" μέσα το Virtual Safety Car και έφερε την ανατροπή.

GP Ρωσίας: Νίκη Hamilton και 1-2 της Mercedes

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 29 ΣΕΠ 2019

Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη μετά την αυτοχειρία της Ferrari, και κέρδισε για τέταρτη φορά στη Ρωσία.

Στην εκκίνηση, οι δύο Ferrari πάλεψαν για την πρωτοπορία, με τον Vettel να περνά τον Leclerc, ενώ πίσω ο Sainz πέρασε και τον Bottas και ανέβηκε 4ος.

Πίσω τους, ο Grosjean είχε επαφή με τον Giovinazzi και εκείνος με τη σειρά του με τον Ricciardo, κάτι που είδε τον Γάλλο στις μπαριέρες και τον Αυστραλό να έχει κλατάρισμα. Αυτό οδήγησε σε Αυτοκίνητο Ασφαλείας από τον πρώτο γύρο.

Στο τέλος του 3ου γύρου, ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά, χωρίς να επιχειρεί κανείς το προσπέρασμα. Ο Magnussen, μόνο, πέρασε τον Hulkenberg, ενώ ο Verstappen άρχισε να ανεβαίνει θέσεις.

Μπροστά, η Ferrari έδωσε οδηγία στον Vettel να αφήσει τον Leclerc να περάσει, αφού το πλάνο ήταν ο Γερμανός να περάσει για να πάρει το slipstream και να προφυλάξει τον teammate του από τον Hamilton. Παρόλα αυτά, ο ίδιος τόνισε ότι για να τον αφήσει, θα πρέπει κι ο Μονεγάσκος να κλείσει τη διαφορά.

Την ίδια ώρα, ο Bottas πέρναγε τον Sainz για την 4η θέση και ο Verstappen ανέβαινε 7ος.

Στο δράμα που είχε δημιουργηθεί μπροστά, ο Vettel άρχισε να ανοίγει συνεχώς τη διαφορά του από τον Leclerc, πρακτικά διαλύοντας το αρχικό πλάνο της ομάδας.

Παράλληλα, ο Hamilton είχε αρχίσει σιγά-σιγά κοντά στον 14ο γύρο να κλείνει τη διαφορά από τις Ferrari.

Πρώτος στα pits μπήκε ο Leclerc, στον 23ο γύρο, βάζοντας τη μέση γόμα.

Στον 27ο ήταν η σειρά του Vettel, που ήδη παραπονιόταν για φθορά στα πίσω ελαστικά. Έβαλε κι αυτός τη μέση γόμα, και βγήκε πίσω από τον Μονεγάσκο. Το undercut δούλεψε, και με την αρωγή της Ferrari.

Αμέσως μετά, όμως, ο Γερμανός αντιμετώπισε θέμα με την MGU-K και εγκατέλειψε. Το VSC που βγήκε επωφέλησε απόλυτα όσους δεν είχαν μπει στα pits, και μεταξύ αυτών και τον Hamilton, που ουσιαστικά μπήκε, έκανε ένα σχεδόν «δωρεάν» pit stop και πέρασε πρώτος, με τη μαλακή γόμα.

Κι ενώ τελείωνε το VSC, ο Russell είχε θέμα στα φρένα, και βρέθηκε στις μπαριέρες, βγάζοντας το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Στον 30ο γύρο, και ενώ ακόμα ήταν εν ενεργεία το SC, ο Leclerc μπήκε μέσα για νέο σετ μαλακής γόμας, ώστε να πιέσει και έχει ευκαιρίες στο τέλος του Grand Prix. Έπεσε 3ος, πίσω από τις δύο Mercedes.

Στο midfield, η McLaren και η Haas είχαν εξαιρετικές θέσεις μέσα στη δεκάδα (με τον Sainz να παραμένει στην εξάδα), ενώ και η Racing Point εξασφάλιζε καλούς βαθμούς.

Στο τέλος του 32ου γύρου, ο αγώνας επανεκκίνησε, και ο Leclerc προσπάθησε να μείνει κοντά στον Bottas, την ώρα που ο Hamilton άνοιγε διαφορά.

Ο Μονεγάσκος πίεζε, αλλά έμενε μέσα στο δευτερόλεπτο του Bottas χωρίς να μπορεί να τον περάσει, τη στιγμή που η έτερη Mercedes έφτανε τη διαφορά από τον Φινλανδό στα 4 δευτερόλεπτα. Κάθε γύρος ήταν ένας γύρος πιο κοντά στην νίκη για τον Hamilton.

Παράλληλα, ο Magnussen πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί πάτησε εκτός ορίων πίστας κι επέστρεψε αντικανονικά, κάτι που του κόστισε τελικά την 8η θέση.

Τίποτα δεν άλλαξε μπροστά, όμως, και ο Hamilton πήρε την νίκη στο Σότσι, με τον Bottas πίσω του και τον Leclerc να κλείνει το βάθρο.

Ακολούθησαν οι Verstappen, Albon, Sainz, Perez, Magnussen, Norris και Hulkenberg.

Επόμενος αγώνας, αυτός της Ιαπωνίας (11-13 Οκτωβρίου)._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 322
2. V. Bottas - 249
3. C. Leclerc - 215
4. M. Verstappen - 212
5. S. Vettel - 194
6. P. Gasly - 69
7. C. Sainz - 66
8. A. Albon - 52
9. L. Norris - 35
10. D. Ricciardo - 34
11. N. Hulkenberg - 34
12. D. Kvyat - 33
13. S. Perez - 33
14. K. Raikkonen - 31
15. K. Magnussen - 21
16. L. Stroll - 19
17. R. Grosjean - 8
18. A. Giovinazzi - 4
19. R. Kubica - 1
20. G. Russell - 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 571, Ferrari 409, Red Bull 311, McLaren 101, Renault 68, Toro Rosso 55, Racing Point 52, Alfa Romeo 35, Haas 29, Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Σεπ 2019, 16:58

Contra.gr

Τι είναι το Virtual Safety Car
To VSC προέκυψε, όταν στη Formula 1 χρειάστηκαν έναν πιο άμεσο και ευπροσάρμοστο εργαλείο για να αδρανοποιούν τον αγώνα. Είχε προηγηθεί το έγκλημα με τον Ζουλς Μπιανκί, ο οποίος τον Οκτώβρη του 2014 στο Grand Prix της Ιαπωνίας, έπεσε πάνω σε γερανό που ήταν στην πίστα για να μεταφέρει το αυτοκίνητο του Άντριαν Σούτιλ -είχε χάσει τον έλεγχο ένα γύρο νωρίτερα. Ο Γάλλος πέθανε εννέα μήνες μετά. Ήταν 25. Το Contra.gr είχε γράψει τι πήγε λάθος.

Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν η λύση για τις περιπτώσεις που χρειαζόταν διπλή κίτρινη σημαία (για κάποιο ατύχημα), χωρίς να διακοπεί η ομαλή ροή του αγώνα με την είσοδο του κανονικού αυτοκινήτου και χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. Έκτοτε οι οδηγοί ειδοποιούνται με φωτεινές ενδείξεις και ειδικό βόμβο στα ακουστικά, του οποίου η ένταση αυξάνεται όταν δεν υπακούει ο οδηγός. Σε τι; Μόλις προκύψει το VSC (πάραυτα, μόλις παραστεί ανάγκη) οι οδηγοί πρέπει να 'ρίξουν' ταχύτητα σε αυτήν που έχει αποφασίσει η FIA, αμέσως. Μόλις βγει το VSC στις οθόνες -και τα αυτιά- οι οδηγοί προχωρούν σε μείωση ταχύτητας κατά 30%, μέσω κάθε κομματιού της πίστας (υπάρχουν 20) και 'μετριούνται' μέσα σε αυτά τα κομμάτια τουλάχιστον μια φορά-όπως ειδοποιούνται για το αν είναι πιο γρήγοροι ή πιο αργοί, ώστε να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις, αλλιώς υπάρχει τιμωρία. Αυτή είναι η ζωή των 'πιλότων' έως ότου ανάψει πάλι το πράσινο. Οι οδηγοί ειδοποιούνται μέσα σε 10 με 15'' ότι το VSC πλησιάζει προς το τέλος του -με τη φωτεινή ένδειξη να αναβοσβήνει.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Σεπ 2019, 17:09

Για να προλάβω νέες απορίες...

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Σεπ 2019, 17:13

Technique - The MGU-K and MGU-H explained

By: René Fagnan, Jun 24, 2016, 2:47 PM

Motorsport.com asked Rémi Taffin, Director of Operations at Renault Sport F1, to explain what are the MGU-K and MGU-H, both essential components of a Formula 1 turbo hybrid Power Unit.

In 2014, Formula 1 introduced a new set of technical regulations that required all engines to be turbo hybrids. Turbocharging is a way to use exhaust gases to spin a compressor that will feed more air and fuel into the engine’s cylinders. Hybrid technology uses an electric motor to assist the petrol engine.

In other words, F1 cars are now powered by Power Units of small displacement, but capable to producing large quantities of energy.

“The MGU-K is very similar to what is found in the so-called hybrid production cars”, Taffin told Motorsport.com during the Canadian Grand Prix in Montréal. “In F1, we have an electric motor that is connected to the petrol engine. During the braking phases, it recovers the energy that is normally lost in heat. We now recover a good part of that kinetic energy that is then stored in a battery. The MGU-K can work in both directions: to recover or to supply energy.”

That stored energy is now used to assist the V6 petrol engine. “The MGU-K electric motor is connected to the crankshaft through the timing gears. It helps turn the crankshaft, therefore producing more overall power. The MGU-K is directly connected to the rear wheels.”

The French engineer then explained what the MGU-H is, the unit that is connected to the turbocharger. “The MGU-H is more of an F1 thing. We have started to see a similar device in production cars. It’s called an e-turbo, and it is designed to spin the turbocharger at lower revs.”

Taffin continues: “In an F1 car, the MGU-H works like the MGU-K, meaning that it works both ways. It can recover energy from the turbo, store it, and then use it to spin the compressor. If you look at a turbocharger, you’ll find a turbine at one end, and a compressor at the other. The exhaust gases are used to spin the turbine, which spins the compressor. The MGU-H is located in between the two. So when the hot gases spin the turbine, it also produces electricity that is stored in the battery. And when the car accelerates, the electricity is used to spin the compressor, providing immediate power. There’s no turbo lag. Power application is immediate, like with any normally aspirated engine.”

Taffin talks about the batteries: “There is just one battery in the car. Even if electricity comes from various sources, it’s all stored in one place. The sole battery is flat and is located inside the chassis, underneath the fuel cell. We [Renault] now produce our own MGU-Ks, MGU-Hs, batteries and controllers. Because of their involvement in Formula E, Renault had a solid knowledge of the electric technology and their engineers were able to help us.”

The MGU-K and MGU-H deliver a solid boost of power to the small 1.6 litre petrol engine. During another interview, Toto Wolff, Director of Mercedes-Benz Motorsport, stated that the German Power Unit was able to produce close to 1,000 bhp.

Power delivery
Taffin admits that power delivery has greatly progressed since the early days of the Power Unit back in 2014.

“Power delivery of the stored energy is now performed around almost the entire lap,” Taffin confessed. “We have reached outstanding levels of overall efficiency. Today, the MGU-K is capable of producing 120kW, which is the equivalent of 160bhp, around almost the entire lap. The moment the driver steps on the gas pedal and we are no longer grip limited, it applies full power. It’s no longer if the driver wants to use it or not. The power is available. It’s all controlled automatically.

“The driver can basically choose between two modes. He can have full power around the entire lap to set a good qualifying time, for example. However, the driver can use a race mode to get maximum power on the straightaways. His lap times won’t be as good, but he will have some extra power to pass other cars and to defend himself and not be passed.”

Taffin confirmed that the 1600cc petrol engine is far from being fully developed.

“It’s essentially the efficiency of the small petrol engine that needs to be optimised. The electric components are already extremely efficient. We’re talking 95% efficiency here. The battery is also every efficient. So it’s the V6 engine that has the biggest margin of development. We fill the car with 100kg of petrol. We need to increase the level of efficiency of the petrol engine to maker better use of that large quantity of fuel. There are huge gains to make in that domain. There is a lot of room for improvement.”
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 11 Οκτ 2019, 22:48

GP Ιαπωνίας – FP1/FP2: Πρωτοπορία Mercedes

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 11 ΟΚΤ 2019

Η Mercedes και ο Valtteri Bottas έδειξαν να έχουν τον ρυθμό στις δύο διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών επί ιαπωνικού εδάφους.

Το FP1 ήταν μία πολύ σημαντική διαδικασία, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα τριήμερα, κι αυτό γιατί ο τυφώνας Hagibis ανάγκασε τους διοργανωτές του αγώνα και τη Formula 1 να ακυρώσουν κάθε αγωνιστική δραστηριότητα για το Σάββατο, με τις κατατακτήριες να λαμβάνουν χώρα στις 04:00 ώρα Ελλάδας τα ξημερώματα της Κυριακής.

Ο Bottas ήταν πρώτος στην κατάταξη, με τη Mercedes να φαίνεται να έχει τον ρυθμό τόσο με τη μέση, όσο και με τη μαλακή γόμα, όντας ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη των Ferrari.

Εικόνα

Στο FP2, οι Γερμανοί παρέμειναν μπροστά, με τον Bottas να είναι ξανά μπροστά από τον Hamilton (για μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου).

Ο Verstappen πέρασε 3ος, μπροστά από τον Vettel, που μείωσε τη διαφορά από τους πρωτοπόρους, αλλά και πάλι ήταν 0,6 δλ. μακριά.

Ο Albon «χώρισε» τις δύο Ferrari, με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι αρκετά μικρές.

Ο Carlos Sainz έδειξε εξαιρετική ταχύτητα και ήταν με απόσταση ο ταχύτερος του midfield.

Σε ρυθμό αγώνα, οι Mercedes είχαν το πάνω χέρι, σε μία κατάσταση-καρμπόν με τις προηγούμενες σεζόν στη Suzuka, που φαίνεται να ταιριάζει αρκετά στα χαρακτηριστικά τους και στις αναβαθμίσεις που έφεραν.

Η συνέχεια τώρα θα δοθεί την Κυριακή, στις 04:00 με τις κατατακτήριες και στις 08:10 με τον αγώνα._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pgetsos » Κυρ 13 Οκτ 2019, 09:14

Τραγικος Λεκλερκ σημερα

Τρακαρει τον Φερσταπεν και τον στελνει εκτος αγωνα
Παρακουει την ομαδα του οτι εχει προβλημα το μπροστα φτερο απαντωντας "Το νιωθω καλα"
Διακινδυνευει την ζωη των πισω του με τα κομματια που χανει επι 1 γυρο, πχ εδω
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Κανόνες λειτουργίας του φόρουμ!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Κυρ 13 Οκτ 2019, 09:31

Η χθεσινή τελική κατάταξη, μέσω της οποίας η Mercedes ανακηρύσσεται Πρωταθλήτρια, για 6η συνεχόμενη σεζόν:

Εικόνα
Μπορεί η Mercedes να μην ξεκίνησε από τις πρώτες θέσεις μιας και εκεί ήταν οι Ferrari, στο τέλος όμως εκείνη χαμογέλασε, με τον Βάλτερι Μπότας να παίρνει τη νίκη και τη γερμανική ομάδα να φτάνει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, μετά την ολοκλήρωση του GP της Ιαπωνίας.

Ο Φινλανδός πιλότος εκμεταλλεύτηκε την κακή εκκίνηση του Φέτελ και από την τρίτη θέση πετάχτηκε στην πρώτη, από την οποία δεν έφυγε ποτέ καθ’ όλη τη διάρκεια της κούρσας.

Ο Φέτελ ήρθε δεύτερος ενώ την τριάδα έκλεισε ο Λιούις Χάμιλτον που δεν είδε με καλό μάτι τη στρατηγική των πρωταθλητών. Τέταρτος ακολούθησε ο Αλεξάντερ Άλμπον ενώ την πεντάδα έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ, που άντεξε στην πίεση του Λεκλέρκ. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Πιέρ Γκασλί, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Λανς Στρολ.

Αυτό ήταν το έκτο συνεχόμενο πρωτάθλημα για την Μερσέντες.




Από: thessports.gr
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 14 Οκτ 2019, 20:45

pronews

Στο πρόσφατο GP της Ιαπωνίας, ο Μονεγάσκος συγκρούστηκε με τον Verstappen στον πρώτο γύρο, με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να υποστεί ζημιές.

Ο νεαρός οδηγός της Ferrari συνέχισε να τρέχει κανονικά, παρότι είχε σπάσει κομμάτι της εμπρός αεροτομής και ο καθρέπτης ήταν έτοιμος να ξεκολλήσει.

Μάλιστα, πλησιάζοντας στη διάσημη στροφή 130R με τέρμα το γκάζι, ο Leclerc τέντωσε το ένα χέρι και κράτησε τον καθρέπτη για να μη φύγει από τη θέση του. Η SF90 κινούνταν εκείνη τη στιγμή με 300 χλμ./ώρα, με τον απίστευτο Charlec να κρατά το τιμόνι μόνο με το αριστερό χέρι και να στρίβει κανονικά.

Θυμίζουμε πως μετά το τέλος του αγώνα τού επεβλήθη ποινή 15 δευτερόλεπτων για τη σύγκρουση με τον Verstappen και η Ferrari τιμωρήθηκε με πρόστιμο 25.000 ευρώ, επειδή δεν τον φώναξε αμέσως στα pits για αλλαγή της σπασμένης αεροτομής.


Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 24 Οκτ 2019, 13:50

Αποκλείστηκε από το GP Ιαπωνίας η Renault F1

zougla - Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019, 11:26

H Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοίνωσε ότι η γαλλική ομάδα αποκλείεται από την κατάταξη του Grand Prix Ιαπωνίας.

Η Racing Point είχε καταγγείλει τη Renault F1 για χρήση παράνομου συστήματος πέδησης στα μονοθέσια των Ricciardo και Hulkenberg, κατά τη διάρκεια του αγώνα στην πίστα της Suzuka. Η FIA, όπως ήταν υποχρεωμένη, εξέτασε την καταγγελία περί παραβίασης των τεχνικών κανονισμών και του αθλητικού κώδικα.

Έπειτα από έρευνα που έγινε στις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου των μονοθέσιων και στα τιμόνια, οι εκπρόσωποι της FIA έκριναν πως το σύστημα πέδησης δεν παραβίαζε τους τεχνικούς κανονισμούς.

Ωστόσο, λειτουργούσε ως βοηθητικό, κάτι το οποίο δεν επιτρέπεται.

Έτσι, η ομοσπονδία αποφάσισε τον αποκλεισμό των μονοθεσίων από την τελική κατάταξη του GP Ιαπωνίας. Αυτό σημαίνει ότι αφαιρούνται οι βαθμοί που έλαβαν οι οδηγοί και η ομάδα στον προηγούμενο αγώνα.

Ως εκ τούτου, ο Leclerc της Ferrari ανεβαίνει έκτος στο συγκεκριμένο GP, ο Gasly έβδομος, με τους Perez, Stroll και Kvyat να συμπληρώνουν τη δεκάδα. Στους κατασκευαστές, η Renault παραμένει στην πέμπτη θέση με 68 βαθμούς, με την Toro Rosso να έχει 62 και τη Racing Point 58.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 26 Οκτ 2019, 22:45

σδνα

Ο Μαξ Φερστάπεν «έγραψε» τον ταχύτερο γύρο ever στο Μεξικό και πήρε την pole, έχοντας τη... βοήθεια του Μπότας που μ' ένα τρομακτικό ατύχημα στο τέλος έκοψε τη φόρα των υπολοίπων. Δεύτερος ο Λεκλέρκ, τρίτος o Φέτελ.
Ο... ιπτάμενος Ολλανδός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, έκανε εκπληκτικό γύρο στο Μεξικό «έσπασε» τα χρονόμετρα με τον ταχύτερο γύρο ever και με τη βοήθεια του Βάλτερι Μπότας πήρε την pole position!

Πίσω από τον Φερστάπεν βρίσκονται οι δύο Ferrari των Λεκλέρκ και Φέτελ που δεν κατάφεραν να γράψουν έναν καλό τελευταίο γύρο καθώς ο Φινλανδός πιλότος της Mercedes, Βάλτερι Μπότας είχε ατύχημα πριν την ευθεία εκκίνησης - τερματισμού.

Πίσω από τα δύο μονοθέσια της Scuderia θα ξεκινήσει αύριο ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, με τον Αλεξάντερ Άλμπον της Red Bull να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα. Ο Μπότας που έκανε σμπαράλια το μονοθέσιό του είχε προλάβει να κάνει γύρο και βρίσκεται μπροστά από τις McLaren των Σάινθ, Νόρις αλλά και τις Toro Rosso των Κβίατ και Γκασλί που έκλεισαν την δεκάδα.

Ο Πέρεζ στον εντός έδρας αγώνα του με τη Racing Point έμεινε εκτός δεκάδας όπως και οι δύο Renault των Χούλκενμπεργκ, Ρικιάρντο.

Αραγέ ο Ολλανδός θα καταφέρει να καθυστερήσει τη... στέψη του Λιούις Χάμιλτον;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 26 Οκτ 2019, 23:25

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες