Θα συμφωνήσω απόλυτα στην ανάλυση που κάνεις για τον γαύρο...PABLO GARCIA έγραψε:Πάντως εγώ δεν θα θελα να δω Μπαλάφα στην ενδεκάδα με τίποτα....και μπροστά πιστεύω ότι ο Χούτος-λόγω ταχύτητας-θα ήταν καλύτερος από Μούσλι επειδή προβλέπεται να παίξουμε με αντεπιθέσεις.Αλλά μάλλον αυτό το σενάριο δεν παίζει.....
Το πιό επικίνδυνο σημείο μας είναι πίσω αριστερά,εκεί που αυτοί έχουν τον καλύτερο τους παίκτη τον Γκαλέτι.Με τους βάζελους όλες οι επιθέσεις τους γινόταν από κει.Ελπίζω ο Μίρο να είναι καλά και να παίξει.
Κατά τ' άλλα αυτοί μετά το 60-65' κρεμάνε τη γλώσσα έξω οπότε εκεί είναι ένα καλό σημείο να τους χτυπήσεις.Και σίγουρα δεν θέλουν με τίποτα παράταση γιατί εκεί ξέρουν ότι θα κλατάρουν τελείως....
Όμως εγώ αυτό που είδα στα τελευταία ματς του(που έχασε και δεν ήταν καθόλου καλός), είναι ότι όλα τα γκόλ που έφαγε ήταν απο τον άξονα και κυρίως μακρινά σουτ!
Αρα ο Μπαλάφας ίσως και να χωράει στην ενδεκάδα γιατί σουταρει απο μακρινή απόσταση και τα σουτ βρίσκουν στόχο!
Ξέρω οτί πολλοι θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά στην Ν.Σμύρνη εμένα μου άρεσε..έκανε μερικά λαθάκια αλλα είχε να αντικαταστήσει τον Παυλάρα ανασταλτηκά και έπρεπε να βοηθήσει δημιουργικά λόγω απουσίας του Ivic!!
Anyway,το αν θα παίξει ο Μπαλάφας ή όχι δεν με καίει όμως..εμένα με νοιάζει η ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!Το ποιοί θα παίξουν είναι δουλειά άλλων που σίγουρα θα έχουν καλύτερη ανάλυση του αγώνα από εμένα και εσένα
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΚΥΠΕΛΛΟ