[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2174
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

PABLO GARCIA έγραψε:Πάντως εγώ δεν θα θελα να δω Μπαλάφα στην ενδεκάδα με τίποτα....και μπροστά πιστεύω ότι ο Χούτος-λόγω ταχύτητας-θα ήταν καλύτερος από Μούσλι επειδή προβλέπεται να παίξουμε με αντεπιθέσεις.Αλλά μάλλον αυτό το σενάριο δεν παίζει.....
Το πιό επικίνδυνο σημείο μας είναι πίσω αριστερά,εκεί που αυτοί έχουν τον καλύτερο τους παίκτη τον Γκαλέτι.Με τους βάζελους όλες οι επιθέσεις τους γινόταν από κει.Ελπίζω ο Μίρο να είναι καλά και να παίξει.
Κατά τ' άλλα αυτοί μετά το 60-65' κρεμάνε τη γλώσσα έξω οπότε εκεί είναι ένα καλό σημείο να τους χτυπήσεις.Και σίγουρα δεν θέλουν με τίποτα παράταση γιατί εκεί ξέρουν ότι θα κλατάρουν τελείως....
Θα συμφωνήσω απόλυτα στην ανάλυση που κάνεις για τον γαύρο...
Όμως εγώ αυτό που είδα στα τελευταία ματς του(που έχασε και δεν ήταν καθόλου καλός), είναι ότι όλα τα γκόλ που έφαγε ήταν απο τον άξονα και κυρίως μακρινά σουτ!
Αρα ο Μπαλάφας ίσως και να χωράει στην ενδεκάδα γιατί σουταρει απο μακρινή απόσταση και τα σουτ βρίσκουν στόχο!
Ξέρω οτί πολλοι θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά στην Ν.Σμύρνη εμένα μου άρεσε..έκανε μερικά λαθάκια αλλα είχε να αντικαταστήσει τον Παυλάρα ανασταλτηκά και έπρεπε να βοηθήσει δημιουργικά λόγω απουσίας του Ivic!!
Anyway,το αν θα παίξει ο Μπαλάφας ή όχι δεν με καίει όμως..εμένα με νοιάζει η ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!!Το ποιοί θα παίξουν είναι δουλειά άλλων που σίγουρα θα έχουν καλύτερη ανάλυση του αγώνα από εμένα και εσένα :lol:
:? :? :?
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΚΥΠΕΛΛΟ
mi8rio
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 08:31

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από mi8rio »

Όλοι οι γαύροι-gay είναι "κουμπωμένοι" σήμερα....από κουβέντες μαζί τους, ΚΑΝΕΙΣ δεν πιστεύει σε πρόκριση σήμερα ευθέως...

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ...(και με την προυποθεση οτι δεν θα εχουμε διαιτητικα εγκληματα).... :?
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από peris »

φανταστειτε σκηνικο στο 90 να χανουμε 2 -0 οι γαυροι να πανυγηριζουν για την προκριση και ο μπαλαφινιο να πεταει ενα βρομοσουτο απο τα 50 μετρα να σκοραρει να βγαζει την φανελα και να την κουναει ενω με το αλλο χερι να κανει σιωπη στους αποσβολωμενους γκει :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

Φαντάζεστε γκολ προκριση Μπαλάφα???????????????? Να δω τι θα λέτε μετα... Ετσι πως είναι το ροστερ μας, ο προπονητής μας κτλ εχω σταματήσει να λέω πως θελω την ομάδα... Αυτό που διαλέγει ο Σαντος κάθε φορά είναι το καλύτερο...
:?
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από peris »

παντως κακα τα ψεμματα το ματς θα κριθει στην ικανοτητα του γαυρου να σκοραρει γιατι ο σαντος θα κατεβει για να παρει το x.
αν το καταφερει θα γινει ο ηρωας ο επιστημονας της τακτικης
αν οχι θα ειναι ο φοβητσιαρης ατολμος φερναντακος
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από SATANAS »

δεν ξερω αμυνα, δεν ξερω επιθεση, δεν ξερω κεντρο.
ξερω μονο οτι η προσωπικη μου αθλητική (και οχι μονο) ευτυχία εξαρταται απο αυτή την προκριση κοντρα στην ομαδα που μισω με ολη τη δυναμη της ψυχης μου. αν οι δικοι μας εχουν καταλαβει ποσο πολυ το θελουμε αυτο, δεν χανουν με τιποτα οποιος κι αν παιξει.
Άβαταρ μέλους
komotini
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν 2009, 14:59
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από komotini »

Ζούμε όλοι για το βράδυ 21:15.
Γκολ δεν τρώμε, θα μασάμε σίδερα και αυτή η βραδιά θα είναι βραδιά Slumdog Millionaire

Πέος στο γαυρο :?
:? :?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από DimisK »

peris έγραψε:φανταστειτε σκηνικο στο 90 να χανουμε 2 -0 οι γαυροι να πανυγηριζουν για την προκριση και ο μπαλαφινιο να πεταει ενα βρομοσουτο απο τα 50 μετρα να σκοραρει να βγαζει την φανελα και να την κουναει ενω με το αλλο χερι να κανει σιωπη στους αποσβολωμενους γκει :) :) :) :) :)

Aδέλφέ μου να το ζήσω αυτό κι ας πεθάνω!!!

ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ!!!

[/size]


Αρχίζω ήδη να τρελαίνομαι.... :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από scouser4 »

Δεν μπορώ να δουλέψω με τίποτα σήμερα...δεν περνάει και η ώρα...

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)

:? :?
Άβαταρ μέλους
bL4cK_religion
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 11:49
Τοποθεσία: Serres-MACEDONIA GREECE

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από bL4cK_religion »

Α ρε ΠΑΟΚ θα μας βγάλεις την ψυχή...ΚΑΝΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙΣ.....ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΡΑ...πωωω δεν αντέχω...Θεέ βοήθα...
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από fidel »

ετσι ειναι αδελφε δεν περναει η ωρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fidel την Τετ 04 Μαρ 2009, 12:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
teodore
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:10
Τοποθεσία: Sun City

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από teodore »

Δεν με ενδιαφέρει ποιός, δεν με ενδιαφέρει με ποιόν τρόπο, δεν με ενδιαφέρει τίποτα, αυτό που θέλω να δω είναι ένα από τα παλικάρια μας να ντύνεται ΠΕΤΖΑ.

Και τέζα :shock: :shock: :shock: τα γαβράκια

:) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2738
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από diniko80 »

ΓΑΥΡΟΙ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

Γαυροι ρουφιανοι,
κοτοπουλα με κρανη!!!!!

:?
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Οι γαύροι είναι κουμπωμένοι αλλά μην τους αρχίζετε από τώρα στην καζούρα. Η μπάλα είναι πόρνη, μην τους έχουμε να μας τα πρήζουν αν δε μας κάνει τα χατίρια...

Κατά τ'άλλα περνάμε. Τόσο απλά.

Όπως είπε και ο φίλος, 2-1 με Μπαλάφα στο 90' + 2'59'' (εννοείται πως αν είναι 2-0 θα έχουμε...3 λεπτά καθυστερήσεις και πολλά λέω), κούνημα φανέλας, δάχτυλο στο στόμα και φυσικά ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ! Πώς το ξέχασες αυτό ρε φίλε; Απαράδεκτος!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :) :) :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”