Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

Πού θα πάει βρε?
Δεν θα χειμωνιάσει?
Θα σε πάω και στην Σούλα Μούλα και στο Κακό Συναπάντημα, για να σε δω τι θα λες μετά... :lol: :lol: :opaokara:

Υ.Γ. Να σαι καλά ρε back to back... ;)
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

[youtube]A22oy8dFjqc[/youtube]

ε-ο
ε-ε-ε-ε-ο
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Fall winter 2018 session
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος efthimis_paok την Πέμ 08 Νοέμ 2018, 15:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]5iJlcFZp4Jc[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]gxRq23qVE8A[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]KmJWD9jQvhc[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]pdIb8btOBjw[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]tvSPrSrfuEc[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]HhpiPB_C7gk[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]8EJM2rGAB6I[/youtube]
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Fall winter 2018 session



Ακούστε το εδώ : https://www.mixcloud.com/Fthimis/fall-w ... ember-2018
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από crow1581 »

[youtube]ma9Q6IG3JgA[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

kayde πολύ εδιαφέροντα κομμάτια
ΑΒΟΛΕΥΤΟΙ, αν δεν απατώμαι έχει συμπεριληφθεί η συγκεκριμένη παρουσία των Queen στα κορυφαία live ever
efthimi keep posting

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Συνειρμικά από το τόπικ του Στελάρα του Κίτσιου με το ερώτημα ¨αν είναι έτοιμος ;) ¨, θυμήθηκα το dance anthem των late 90s του Josh Wink (με το alias Size 9).
Το λιώναμε στα SoHo (εκεί που είναι τώρα ένα στριπτιζάδικο), Νανί-Νανί, Kinky Bambolina και λοιπά clubs της εποχής στο Σαλόνικα.

Size 9 - I'm Ready

[youtube]ERFgceBmhME[/youtube]
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από crow1581 »

απο την κλασσικη μουσικη στο Metal....Εχω μεγαλη γκαμα ο ατιμος...

[youtube]W9nVrLcNGyI[/youtube]
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από crow1581 »

[youtube]Y2jxjv0HkwM[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”