71.Παναγιώτης Γλύκος
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
-
B&W
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κανείς δεν έχει αναφέρει ότι ο τελικός γίνεται στην γενέτειρά του τον Βόλο.
Κατά την άποψή μου αυτό δεν είναι τυχαίο και εφόσον κερδίσουμε θα είναι πιθανόν αυτός που ως αρχηγός θα σηκώσει τη κούπα. Εκτός κι αν σηκώνει το τρόπαιο ο βασικός αρχηγός (Κλάους).
Κατά την άποψή μου αυτό δεν είναι τυχαίο και εφόσον κερδίσουμε θα είναι πιθανόν αυτός που ως αρχηγός θα σηκώσει τη κούπα. Εκτός κι αν σηκώνει το τρόπαιο ο βασικός αρχηγός (Κλάους).
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτη η αποκρουσαρα. Οχι τοσο το οτι προλαβαινει τη μπαλα (που ειναι ηδη δυσκολο) οσο το που τη στελνει απο το σημειο που ειναι (σχεδον στη γραμμη) και παρα την δυσκολη θεση και κινηση του σωματος του.
Δικαιουται και πρεπει να σηκωσει την κουπα ο αρχηγος, για ολην τη φετινη του χρονια!
Δικαιουται και πρεπει να σηκωσει την κουπα ο αρχηγος, για ολην τη φετινη του χρονια!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
RoMaN έγραψε:Αν είχα φταλέ, θα έπαιρνα φανέλα με το όνομά σου.
αν ειχες πολλα θα μου 'παιρνες και μενα μια?
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν με πειραζει οτι κανει λαθη,αλλα γιατι σε αυτα τα ματς ρε Παναη.Χαθηκε να το φας με Κερκυρα...Τα 2 μεγαλυτερα λαθη σου τα εχεις κανει σε ημιτελικο και τελικο....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλά.sourmenetes έγραψε:Ρε μεγαλε αστο τωρα...
Κοφτο..πως το λενε;;;
Δεν ειναι η ωρα...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κατ' αρχήν ο Γλύκος δεν είναι ούτε Μπουφόν, αλλά ούτε και ο χειρότερος τερματοφύλακας που έχει περάσει από τον ΠΑΟΚ. Το κακό του είναι ότι δεν είναι συνεπής. Είναι ικανός για τα καλύτερα και για τα χειρότερα.
Αλλά, χωρίς να θέλω να τον δικαιολογήσω, η μπάλα κοντράει και παίρνει τρομερά φάλτσα. Σκάει μπροστά του και γίνεται ακόμα χειρότερο. Αν δειτε πως στριφογυρνάει η μπάλα την ώρα που πάει να την πιάσει καταλαβαίνετε. Βέβαια, σε τέτοιο επίπεδο τέτοια λάθη δεν επιτρέπονται.
Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτός είναι ο λόγος που είμαστε εδώ που είμαστε. Η εμφάνιση με βάζελο ήταν μοναδική. Ναι, θέλουμε καλύτερο τερματά. Αλλά αυτά έχουμε ένα καλοκαίρι να τα δούμε.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΥΠΕΛΟ.

Αλλά, χωρίς να θέλω να τον δικαιολογήσω, η μπάλα κοντράει και παίρνει τρομερά φάλτσα. Σκάει μπροστά του και γίνεται ακόμα χειρότερο. Αν δειτε πως στριφογυρνάει η μπάλα την ώρα που πάει να την πιάσει καταλαβαίνετε. Βέβαια, σε τέτοιο επίπεδο τέτοια λάθη δεν επιτρέπονται.
Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτός είναι ο λόγος που είμαστε εδώ που είμαστε. Η εμφάνιση με βάζελο ήταν μοναδική. Ναι, θέλουμε καλύτερο τερματά. Αλλά αυτά έχουμε ένα καλοκαίρι να τα δούμε.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΥΠΕΛΟ.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος