Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φέτος καλοκαίρι γκρίνιαζαν οι γαύροι και τους πήρε Agamez στο βόλλεϋ για να μη μιλάνε.
Του χρόνου μήπως θα τα σκάσει στο μπάσκετ...;
Του χρόνου μήπως θα τα σκάσει στο μπάσκετ...;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ακόμη κα στον αφανισμό τους πάλι για τον ΠΑΟΚ και τον Σαββίδη λένε,να διαλύσουν και να γίνουν ομάδα της επσμ όπως ο μακεδονικός και ο Οδυσσέας κορδελιου αλλα και εκει ο ΠΑΟΚ θα φταίει.Ουστ παλιογριεςTaseos έγραψε:Εδω κλαιμε την γρια; καλο παραδεισο
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33950
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
πολυ καλο παντως αυτο το εξτρεμ τους,εγω απορουσα πως τον στελναν στο νησιΑποστόληςΑ έγραψε:Του χρόνου ο Γιαννιώτας επιστρέφει στον Θρήνο, που έχει θέμα με τα διαθέσιμα εξτρέμ του. Εποχή ισχνών αγελάδων...
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δειτε το γκολ του γαυρου και γελάστε με τα χαλια της ελληνικης διατησίας ....
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η φάση μπροστά στον επόπτη στο 90 έχει πολλή πλάκα και χέρι και κορνερ και τελικά το δίνει out αυτός που έχασε την φάση και σήκωσε offside 1 μετρο πίσω γιατι μάλλον φοβήθεικε που υπέδειξε στον δαιτητη το χέρι του φιγκειρας
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
καταλαβαινετε γτ χρειαζονται πλειωχ..
αν κ το ιδανικο θα ηταν μεταξυ των 4 μεγαλων, χωρις νιωνιους-αστερες-ατρομητους, γτ περα απ'τις σχεσεις που υπαρχουν, και εκει μπορει να εχουν το καθιερωμενο σπρωξιματακι..
αν κ το ιδανικο θα ηταν μεταξυ των 4 μεγαλων, χωρις νιωνιους-αστερες-ατρομητους, γτ περα απ'τις σχεσεις που υπαρχουν, και εκει μπορει να εχουν το καθιερωμενο σπρωξιματακι..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ένας πουστης εισαγγελέας δεν γίνεται να ψάξει τις καταγγελίες του πλατανια1;;;;;;
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ελλάς η χώρα της πουστιας
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Ζαχαριαδης και ο Λαμπρου(α'βοηθος) που κανανε τα στραβα ματια στις καταγγελιες για τους τραμπουκιςμους των κωλογαυρων κ δεν εγραψαν τπτ στο φυλλο αγωνος για να μην κινδυνευσουν τα πουστακια με τιμωρια εδρας ενοψει ημιτελικου κυπελλου δεν εχουν θεση στο ποδοσφαιρο. Τον ΜΠΟΥΛΟ ΡΕ, ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ??
Τον χειροτερο βαθμο απο τον παρατηρητη διαιτησιας και στον παγο και αυτοι μαζι με τα υπολοιπα τσουτσεκια. Να μεινουν στο τελος οσοι ειναι ικανοι, μας σεβονται κ εχουν τις μπαλες να προσφερουν ισονομια στο ποδοσφαιρο.
Και οπως γραφει και ο Ασβεστας στο sdna να παρεμβει ο Σιμιτζογλου ο αθλητικος εισαγγελεας κ να ζητησει υλικο απο τις καμερες του καραισκακης. Να δουμε αν οι καταγγελιες για τραμπουκιςμους των ανθρωπων του Πλατανια απο τα μογγολια ευσταθουν. Απαιτω απο την διοικηση της ομαδας μου και απο οποια αλλη μεγαλη ΠΑΕ θελει να υποστηριζει οτι μαχετε για το 50-50 και για να δουμε επιτελους ανδρικο ποδοσφαιρο να αςκηςουν αφορητη πιεση ετςι ωςτε να τιμωρηθουν ολες οι χθεσινες πουστιες. Το ξαναλεω οι δυο διαιτητες που προσφεραν χθες προστασια στον γαυρο εις βαρος ολων των υπολοιπων 'κοροιδων´ δεν εχουν θεση απο εδω και περα στο ποδοσφαιρο.
Τον χειροτερο βαθμο απο τον παρατηρητη διαιτησιας και στον παγο και αυτοι μαζι με τα υπολοιπα τσουτσεκια. Να μεινουν στο τελος οσοι ειναι ικανοι, μας σεβονται κ εχουν τις μπαλες να προσφερουν ισονομια στο ποδοσφαιρο.
Και οπως γραφει και ο Ασβεστας στο sdna να παρεμβει ο Σιμιτζογλου ο αθλητικος εισαγγελεας κ να ζητησει υλικο απο τις καμερες του καραισκακης. Να δουμε αν οι καταγγελιες για τραμπουκιςμους των ανθρωπων του Πλατανια απο τα μογγολια ευσταθουν. Απαιτω απο την διοικηση της ομαδας μου και απο οποια αλλη μεγαλη ΠΑΕ θελει να υποστηριζει οτι μαχετε για το 50-50 και για να δουμε επιτελους ανδρικο ποδοσφαιρο να αςκηςουν αφορητη πιεση ετςι ωςτε να τιμωρηθουν ολες οι χθεσινες πουστιες. Το ξαναλεω οι δυο διαιτητες που προσφεραν χθες προστασια στον γαυρο εις βαρος ολων των υπολοιπων 'κοροιδων´ δεν εχουν θεση απο εδω και περα στο ποδοσφαιρο.