Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

εκτος για τη βεροια μελλισης και τονι καλβο

Στον πάγκο για τον ΠΑΟΚ: Μπρκιτς, Κάμπος, Κουλούρης, Μπίσεσβαρ, Σάκχοφ, Τζαβέλλας και Κίτσιου.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

sn0ufel4 έγραψε: Η εντεκαδα που εχει χρησιμοποιηθει της περισσοτερες φορες ειναι η εξης.

Lopez
Mallon- Μαραγκος- Kali-Navalovski
Μπαλαφας
Βασιλαντονoπουλος-Μελικιοτης
Arce
Vitti- Καπετανος

Με συστημα 4-4-2 με ρομβο στο κεντρο.
H ενδεκάδα της Βέροιας: Λόπεθ, Βασιλαντωνόπουλος, Μαλόν, Μαραγκός, Ναβαλόφσκι, Μπαλάφας, Άρτσε, Καλί, Βίτι, Μεληκιώτης και Καπετάνος
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sourmenetes »

11αδα με πολλα τρεξιματα και επιθετικογενεις παικτες.για παμε...
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

Το ματς είναι στο 70 στο 0-0 αρχίζουν τα πρώτα "κοιταρε αυτό το μ@!νοπανο το Μπαλαφα που κάνει καθυστερησεις, έχει ταράξει στις κλωτσιές τον Γκαρι, όλο διαμαρτύρεται και μόνο μ" εμάς πωρωνεται "
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Αιντε, παμε ρε, δυνατα, χωρις σπαταλη χρονου! :opaokara:

Μυστακιδαρε ηρθε η στιγμη να διατρανωσεις οτι δεν εισαι μονο χρυση αλλαγη ;)


Υ.Γ.
anekfrastos έγραψε:Τα σέντερ μπακ και ο τερματοφύλακας καλό είναι να παίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο μαζί για να δέσουν όσο καλύτερα γίνεται. Δεν πιστεύω ότι είναι καλό να αλλάζεις σε κάθε ματς κάποιον από αυτούς, αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο. Και πιο πολύ απ' όλους αυτο το έχει ανάγκη ο Βαρελα.
+1
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΠΑΟΚ μου γουσταρω εσενανε να δω
στα φρυδια μου το γραφω και το Μανιακο
:mrgreen:

ΛΙΝΚ ΜΩΡΕ.

4-4-2 :?: Πολυ ενδιαφερον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Κυρ 02 Οκτ 2016, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από vs40 »

Άντε επιτέλους Χαρίσης βασικός. Πιστεύω ότι θα δούμε ένα κέντρο με ενέργεια, όπως στα πλέι οφ. Ο Τσίμι ίσως θα χρειαστεί αλλαγή για να ξεκουραστεί γύρω στο 60, όπως και ο Γκάρυ που παίζει στα κόκκινα. Εμένα μου αρέσει πολύ το ρότέισον, και μου αρεσει να γίνεται στον μεσοβδόμαδο αγώνα, έτσι ώστε οι βασικοί να παίζουν ξεκούραστοι όταν παίζουν στα 2 από τα 3 παιχνίδια, αλλά και οι αναπληρωματικοί να έχουν 1 στα 3 παιχνίδια για να κρατούς ρυθμό. Κάπως έτσι. Ήταν όμως σημαντικό το παιχνίδι της Πέμπτης και έδωσε τη μισή πρόκριση. Η σημερινή 11άδα έχει προοπτική να παίξει σπουδαία μπάλα, αν έχει διάθεση ο Φακούντο που τον θεωρώ κλειδί του ματς. Επιτέλους πάντως προπονητής που δε φοβάται το ροτέισον. Είσαι πουλέν ρε Ίβιτς!

Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ φέρτε το διπλό απο την (μικρή) Τούμπα!!!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πως παίζουμε; :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

εγώ είμαι με τους άκλαυτους λόγω ονόματος :lol:
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

ABOLEYTOI έγραψε:εγώ είμαι με τους άκλαυτους λόγω ονόματος :lol:
προς το παρον είναι μερικά δευτερόλεπτα πίσω από το firstrow
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sic-4 »

Τα εχω ανοιχτα και τα δυο τωρα και οι ακλαυτοι ειναι 10 δευτερα πιο μπροστα. Δεν ξερω τι παιζει.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Όχι ρε Μυστακιδη

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Πφφφ, δεν μας βλέπω καλούς σήμερα, ελπίζω να φάω τα λόγια μου
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Υπερπληθισμός στο κέντρο του γηπέδου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”