Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Pa0ki »

Καληνύχτα Π.Α.Ο.Κ. :(
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ασε ρε σπυρετο
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από obanebane »

Καταρα,αλλα και ανικανοτητα του Κλαους.
Να τα λεμε ολα.
Δε πειραζει συνεχιζουμε.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από che4 »

Γμω την πτανα μου μεσα

Α ρε ιβιτς πήγαινε ρε λεβέντη μου για το 0-0


Τιποτα αλλο
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11568
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από pgetsos »

spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
τέτοια ώρα τέτοια λες; Είσαι σοβαρός;
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Εσύ γιατί γράφεις ακόμη εδώ μέσα δεν ξέρω....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αντε παλι του χρονου
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

Ας ειχανε φερει σεντερ φορ και τον Βαρελα νωριτερα!!!
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από che4 »

Ρε πούστη μου ειναι το ματς στο 85 στην έδρα σου και αντι να πας παράταση ανοίγεται
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αντε παλι του χρονου
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από sourmenetes »

spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
Εισαι τραγικος..αν δεν ημουν μοντ θα σε ειχα βρισει..πουθενας...

Σκουληκιστικη συμπεριφορα..στα γκολ του αγιαξ εμφανιστηκες..στο γκολ του κλαους εξαφανισμενος..
NikosAthens
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2016, 19:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από NikosAthens »

Οσο κλισε και αν ακουγεται,ετσι ειναι η μπαλα. Οταν δε τους σκοτωνεις σε τοσες ευκαιριες, θα σε σκοτωσουν αυτοι στην μοναδικη τους ευκαιρια. Καλα να παθουμε, ουτε ο καραφλας ο διαιτητης φταιει, ουτε η τυχη ουτε κανενας.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από che4 »

Βάλε το Τζιόλη μεσα Γμω το μπελά μου να τους κοιμήσει
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2445
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Mapogo »

Γ@μω την κατάρα μας .....

Πάμε για το θαύμα !!!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Αν ο σπυρετο ειναι παοκτσης εγώ ειμαι ο ντοναλντ τραμπ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”