Basket League 2026-27

Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4249
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Mitsospaoki4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:24 Υπάρχει άνθρωπος (και δεν λέω τα φυτά που ακούνε Χρύσανθο) που πιστεύει ότι ο οαρης έχει περισσότερο κοινό από τον ΠΑΟΚ; (σε οποιοδήποτε άθλημα)

Και το γράφει κιόλας εδώ μέσα σε τοπικ πέραν των ανέκδοτων;
Υπαρχει κοσμος που πιστευει οτι ο Αρης εχει πιο μπασκετικη κουλτουρα, που το ακουω, υπαρχουν κι αλλοι ομως που πιστευουν οτι εχουν παραπανω κοσμο στο μπασκετ, λες και υπαρχει κοσμος που υποστηριζει μια ομαδα σε ενα αθλημα μονο.

Για να τελειωνει το θεμα αυτο - ο Αρης παιζει σε γηπεδο χωρητικοτητας απο 4 800 με 5 000 θεσεις, εμεις παιζουμε σε γηπεδο 7 900 - 8 100.

3 000 δικοι μας και 3 000 δικοι τους φαινονται διαφορετικα σε δυο πολυ διαφορετικα γηπεδα.

Επισης ισχυει οτι το πεταλο περυσι με 2500 διαρκειας ειχε σιγουρα 1/3 λιγοτερου κοσμου στα παιχνιδια της ομαδας μετα την αλλαγη διοικησης.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post:
kataramenos5
Irishman
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2026, 11:46

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Irishman »

Hayate έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:30
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Πάντως είναι αστείο πως τριγκάρεστε όταν πούμε κάτι για κάποιον πρόεδρο, Σαββίδη ή Μυστακίδη, ούτε γκόμενοί σας να ήταν. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει; Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι; Πάντως εγώ στα περισσότερα ματς άδειο το βλέπω -μόνο εκεί στη γωνία έχει. Είναι στα δικαστήρια με τον Σαββίδη για τα χρέη; Προφανώς και είναι. Όταν άλλοι γράφανε πολύ χειρότερα για τον Τέλη (μπαταχτσή, φυτευτό κτλ) ή για τον Βεζυρτζή δεν τους βγάζατε αρειανούς όμως. Double standards...
Οι Παοκτσηδες μπορούν να βρίζουν οποιονδήποτε μέσα στην ομάδα.Ειναι δικοί μας και κάνουμε ότι θέλουμε.Σκουληκια δεν μπορούν να βρίζουν όχι .Εγώ μπήκα στα σάιτ σας να βρίζω Καρυπίδη?Δε με ενδιαφέρει καν.Μακαρι για πάντα εκεί.
Αυτό που έγινα Αρειανός στα ξαφνικά χαχαχα. 5 χρόνων είσαι; Πες το μου να μην σε παίρνω στα σοβαρά
Irishman
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2026, 11:46

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Irishman »

katafraktos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:55
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Πάντως είναι αστείο πως τριγκάρεστε όταν πούμε κάτι για κάποιον πρόεδρο, Σαββίδη ή Μυστακίδη, ούτε γκόμενοί σας να ήταν. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει; Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι; Πάντως εγώ στα περισσότερα ματς άδειο το βλέπω -μόνο εκεί στη γωνία έχει. Είναι στα δικαστήρια με τον Σαββίδη για τα χρέη; Προφανώς και είναι. Όταν άλλοι γράφανε πολύ χειρότερα για τον Τέλη (μπαταχτσή, φυτευτό κτλ) ή για τον Βεζυρτζή δεν τους βγάζατε αρειανούς όμως. Double standards...
αφου δεν λεγαν ποσο τελεια τα κανει ολα ο Αρης
Ο ανταγωνιστής μας είναι ο Άρης οπότε τις κινήσεις του αρη θα βλέπω. Και ναι προσωπικά μου αρέσουν. Ας κάνει καλές κινήσεις και ο παγκόσμιος ΠΑΟΚτσης και εδώ είμαι να του πω μπράβο. Για παράδειγμα, του Alexander ήταν καλή κίνηση.
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από SCIFO »

Irishman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:43
katafraktos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:55
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Πάντως είναι αστείο πως τριγκάρεστε όταν πούμε κάτι για κάποιον πρόεδρο, Σαββίδη ή Μυστακίδη, ούτε γκόμενοί σας να ήταν. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει; Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι; Πάντως εγώ στα περισσότερα ματς άδειο το βλέπω -μόνο εκεί στη γωνία έχει. Είναι στα δικαστήρια με τον Σαββίδη για τα χρέη; Προφανώς και είναι. Όταν άλλοι γράφανε πολύ χειρότερα για τον Τέλη (μπαταχτσή, φυτευτό κτλ) ή για τον Βεζυρτζή δεν τους βγάζατε αρειανούς όμως. Double standards...
αφου δεν λεγαν ποσο τελεια τα κανει ολα ο Αρης
Ο ανταγωνιστής μας είναι ο Άρης οπότε τις κινήσεις του αρη θα βλέπω. Και ναι προσωπικά μου αρέσουν. Ας κάνει καλές κινήσεις και ο παγκόσμιος ΠΑΟΚτσης και εδώ είμαι να του πω μπράβο. Για παράδειγμα, του Alexander ήταν καλή κίνηση.
οι κινήσεις οκ για επίπεδο αρη δεν μπορώ να πω αλλα ο Σπανουλης ομως άπειρος προπονητικά, αμφιβάλλω αν μπορεί να το διαχειριστεί όλο αυτό
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12012
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από eorptol1 »

Irishman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:43
katafraktos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:55
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Πάντως είναι αστείο πως τριγκάρεστε όταν πούμε κάτι για κάποιον πρόεδρο, Σαββίδη ή Μυστακίδη, ούτε γκόμενοί σας να ήταν. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει; Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι; Πάντως εγώ στα περισσότερα ματς άδειο το βλέπω -μόνο εκεί στη γωνία έχει. Είναι στα δικαστήρια με τον Σαββίδη για τα χρέη; Προφανώς και είναι. Όταν άλλοι γράφανε πολύ χειρότερα για τον Τέλη (μπαταχτσή, φυτευτό κτλ) ή για τον Βεζυρτζή δεν τους βγάζατε αρειανούς όμως. Double standards...
αφου δεν λεγαν ποσο τελεια τα κανει ολα ο Αρης
Ο ανταγωνιστής μας είναι ο Άρης οπότε τις κινήσεις του αρη θα βλέπω. Και ναι προσωπικά μου αρέσουν. Ας κάνει καλές κινήσεις και ο παγκόσμιος ΠΑΟΚτσης και εδώ είμαι να του πω μπράβο. Για παράδειγμα, του Alexander ήταν καλή κίνηση.
Φίλε δεν μας χεζ####ς με τον Άρη άιντε εγώ την ομάδα μου κοιτάω υπάρχει θαυμασμός στα σχόλια σου για τίς κίτρινες κάμπιες εδώ κάποτε θαυμάζετε κάποιοι και τον Σκορδά,γιατί είναι πετσί κλπ.ελεος....ο Μυστακίδης έκανε τεράστιο λάθος δεν θα το ξεχάσω ποτέ ΑΛΛΆ ΘΑ ΕΊΜΑΙ ΚΑΙ ΔΊΠΛΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΕΣ ΑΠΟΓΕΙΏΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ....
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από basketikos4 »

Maurice_Escargot έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:33 ειχε σιγουρα 1/3 λιγοτερου κοσμου στα παιχνιδια της ομαδας μετα την αλλαγη διοικησης.
Δεν ισχυει αυτο. Παντα αδειο ηταν και με χατζοπουλο. Για να μην πω ακομα πιο αδειο.
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι;
Οχι, με αριθμους μαλλον το αντιθετο.
Και οχι δεν εχει αδειασει το ετσι κ αλλιως αδειο πεταλο.
Βαλτε να δειτε οποιο ματς θελετε της χρονιας 2024 25 και συγκρινετε προσελευση οργανωμενων. Ειναι απλο.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10035
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Мир »

Πιστεύω ότι σε 2-3 χρόνια θα χρεωκοπήσει από τις συνεχόμενες αυξήσεις μπάτζετ ο Σίαο μπας και καταφέρουν να σταυρώσουν νίκη εναντίων μας.

Είχαν στησει ομάδα με μπάτζετ 3,500,000εκ και οι Χατζο/Γιουρι τους έκαναν πλάκα με 700χιλ μπατζετ. 5-πλασιο μπατζετ είχαν και τον πίνανε, τώρα που έχουμε το ίδιο μπατζετ θα έχουν ελπίδα να μας νικησουν;

Το μόνο που θα καταφέρουν τα ¨εκατομμύρια" των μπασκετικων τους φιλάθλων είναι να καταλάβουν πως νιώθουν και τα άλλα "εκατομμύρια" των ποδοσφαιρικών τους φιλάθλων, δηλαδή από 56 χρόνια άτιτλοι ως το διηνεκές.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Rexaris »

Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Πάντως είναι αστείο πως τριγκάρεστε όταν πούμε κάτι για κάποιον πρόεδρο, Σαββίδη ή Μυστακίδη, ούτε γκόμενοί σας να ήταν. Έγραψα κάτι που δεν ισχύει; Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι; Πάντως εγώ στα περισσότερα ματς άδειο το βλέπω -μόνο εκεί στη γωνία έχει. Είναι στα δικαστήρια με τον Σαββίδη για τα χρέη; Προφανώς και είναι. Όταν άλλοι γράφανε πολύ χειρότερα για τον Τέλη (μπαταχτσή, φυτευτό κτλ) ή για τον Βεζυρτζή δεν τους βγάζατε αρειανούς όμως. Double standards...
Προκλητικό το ύφος σου. Μόλις γράφτηκες στο φόρουμ, λίγο ταπεινοφροσύνη δεν βλάπτει.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4249
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

basketikos4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 01:10
Maurice_Escargot έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:33 ειχε σιγουρα 1/3 λιγοτερου κοσμου στα παιχνιδια της ομαδας μετα την αλλαγη διοικησης.
Δεν ισχυει αυτο. Παντα αδειο ηταν και με χατζοπουλο. Για να μην πω ακομα πιο αδειο.
Γενικα, ναι, παντα αδειο ηταν δεν εχεις αδικο. Απο προπερσυ τους προημιτελικους ομως το γηπεδο εφερε πολυ κοσμο. Περυσι ειχαμε 4500 διαρκειας και σε ολα τα παιχνιδια μεχρι να φυγει ο Χατζοπουλος ο κοσμος συσπειρωθηκε αρκετα. 7000 με Ηρακλη. 5000 με Ανβιλ, 5500 κοσμο με Μπραουνσβαιγκ μια Τεταρτη ειχες, σταθερα 3500-4000 κοσμο στα εντος, και στο επομενο πρωτο ευρωπαικο παιχνιδι με Μυστακιδη ειχες 2000 ατομα βαρια κι ο κοσμος στο πεταλο ολοενα και λιγοτερος μεχρι τα μεγαλα παιχνιδια της σεζον. Εγινε δηλαδη το σπουδαιο να συσπειρωθει το πεταλο και ο κοσμος σε εναν ικανοποιητικο βαθμο και μετα αμεσως σκορπισε.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 906
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από margas »

basketikos4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 01:10
Maurice_Escargot έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:33 ειχε σιγουρα 1/3 λιγοτερου κοσμου στα παιχνιδια της ομαδας μετα την αλλαγη διοικησης.
Δεν ισχυει αυτο. Παντα αδειο ηταν και με χατζοπουλο. Για να μην πω ακομα πιο αδειο.
Irishman έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:38 Το γήπεδο το άδειασε ο Μυστακίδης ή όχι; Το πέταλο των οργανωμένων έχει αδειάσει από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος κύριος ή όχι;
Οχι, με αριθμους μαλλον το αντιθετο.
Και οχι δεν εχει αδειασει το ετσι κ αλλιως αδειο πεταλο.
Βαλτε να δειτε οποιο ματς θελετε της χρονιας 2024 25 και συγκρινετε προσελευση οργανωμενων. Ειναι απλο.
Κανείς λάθος φίλε. Σύγκρινε τη φετινή χρονιά, όχι την περσινή που ακόμα δεν είχε καβλωσει ο κόσμος. Εγώ πάντως θυμάμαι με την ΑΕΚ να μην είμαστε ούτε 5 χιλιάρικα, ενώ με χατζο το ματς θα ήταν σολντ αουτ. Το 98% των ΠΑΟΚτσηδων μας ξενέρωσε αυτός ο άνθρωπος και απομακρυνθήκαμε απ το μπάσκετ. Μακάρι να μπορέσει κάποια στιγμή να με κερδίσει, γιατί μέχρι στιγμής έχει κάνει ΜΟΝΟ λάθος επιλογές.

Σορρυ για το οφ τοπικ.
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Kostas_FI »

To 98 τοις εκατό πως ακριβώς προέκυψε; :D
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2902
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Το προβλημα με το κοσμο στο παλατακι ειναι οι συνδεσμοι. Οποτε μας καυλωσει στηρίζουμε μια τον εναν μια.τον αλλο οπως μας συμφερει.
Φετος παντως βλεπω να εχουμε αύξηση στο μπασκετ κ μείωση στο ποδοσφαιρο.
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από fidel »

το δεδομένο ειναι ενα οτι παρα πολλα παιχνιδια μας είτε τεταρτη είτε το Σαββατοκύριακο(κυριος του Σαββάτου), οι ωρες ορισμου τον παιχνιδιών ήταν απαράδεκτες... Ενα πολυ μεγαλο μερος του κοσμου δεν θα μπορουσε να παραβρεθεί λόγο εργασίας αλλα ποιο ευκολο ειναι να μιλαμε οτι το 98 % κοσμου ξενέρωσε χωρις καμια αποδειξει...Δεν αντιλεγω οτι ενα μερος του κοσμου ξενερωσε αλλα το να φτανουμε και να γραφονται αυτα τα νουμερα με βαζει σε σκέψεις.....
These users thanked the author fidel for the post:
Kostas_FI
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4249
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Οι ώρες της λίγκας ήταν απαράδεκτες πολλές φορές και εδώ είμαστε ον τοπικ σκεπτόμενοι τον ΣΚΑΙ και τις πιο σωστές ώρες που ελπίζουμε να έχουμε εν γένει.
jordan-retziki
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:46

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από jordan-retziki »

Мир έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 02:46 Πιστεύω ότι σε 2-3 χρόνια θα χρεωκοπήσει από τις συνεχόμενες αυξήσεις μπάτζετ ο Σίαο μπας και καταφέρουν να σταυρώσουν νίκη εναντίων μας.

Είχαν στησει ομάδα με μπάτζετ 3,500,000εκ και οι Χατζο/Γιουρι τους έκαναν πλάκα με 700χιλ μπατζετ. 5-πλασιο μπατζετ είχαν και τον πίνανε, τώρα που έχουμε το ίδιο μπατζετ θα έχουν ελπίδα να μας νικησουν;

Το μόνο που θα καταφέρουν τα ¨εκατομμύρια" των μπασκετικων τους φιλάθλων είναι να καταλάβουν πως νιώθουν και τα άλλα "εκατομμύρια" των ποδοσφαιρικών τους φιλάθλων, δηλαδή από 56 χρόνια άτιτλοι ως το διηνεκές.
ας μην υπερβαλουμε και εμεις. το μπατζετ τους ηταν 1,5 οταν ξεκινησε η χρονια και το δικο μας ηταν περίπου 900χιλ έως 1 εκατ ευρώ.
These users thanked the author jordan-retziki for the post:
Maurice_Escargot
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League”