Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
- These users thanked the author Demir for the post (total 4):
- Aigle_Noir, MikeStr4, margas, vasgias
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ας καταλάβουμε επιτέλους ότι έχουμε 2026, με αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις στοπεράρα. Προ 15ετίας μπορεί και να έπαιρνες
- These users thanked the author Kostas_FI for the post (total 4):
- Aigle_Noir, margas, vasgias, Newgen9
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7020
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ενδιαφέρονται ήδη Milan Redbull και Utd οπότε το θεωρώ απίθανοShivaspace έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 05:33 θα του πηγαίνουν τα ασπρόμαυρα του david alaba ?
λίγο ψηστήρι χρειάζεται..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Θεωρώ οτι θα γίνει αναβάθμιση στα στόπερ οσον αφορά το κατέβασμα μπάλας. Τώρα που έφυγε να το πούμε οτι ο τίμιος Κεντζιόρα ήταν πολύ μέτριος με την μπάλα κάτω. Αυτό μας ανάγκαζε να παίζουμε μόνιμα με Μιχαηλίδη ο οποίος είχε την ικανότητα να περνάει μπαλιές στα χάφ (πέραν των μακρινών μεταβιβάσεων μπροστά). Τα στόπερ του Λίσι (προφέρεται Λίshi, όπως προφέρουν οι Κύπριοι την Άννα Βίσση), θα πρέπει να έχουν κράτημα μπάλας και να είναι εγκεφαλικοί για να βγαίνει σωστά η μπάλα από πίσω.
Ο ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου δεν είχε αυτή την πολυτέλεια. Μόνο απ τα πλάγια παίζαμε, χωρίς κάθετες από το κέντρο, ειδικά με ομάδες που μας πρέσσαραν (όχι με τις Σέρρες δηλαδή). Θεωρώ οτι θα δούμε πιό μεγάλη ποικιλία στο παιχνίδι μας φέτος, παρόλο που ο Λισι παίζει και αυτός απ τα πλάγια. Τα στόπερ είναι το κλειδί για βγαίνει η μπάλα ορθολογικά όταν ο αντίπαλος πιέζει. Το να βρούμε γομάρι ψηλό σεντερ μπάκ να το κάνει αυτό, δηλαδή να συνδυάζει ταχυδύναμη και τεχνική, είναι σχεδόν αδύνατον με τα λεφτά που πληρώνουμε. Άρα πρέπει να υπάρξει συμβιβασμός, και βλέπω οτι πάμε προς Στόπερ που είναι τεχνικά καλοί.
Μίνιμουμ ο Γιαννούλης, ένα ακόμα στόπερ και ένα χάφ, θέλουμε άμεσα για την προετοιμασία. Μετά προσθέτουμε κι άλλους.
Ο ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου δεν είχε αυτή την πολυτέλεια. Μόνο απ τα πλάγια παίζαμε, χωρίς κάθετες από το κέντρο, ειδικά με ομάδες που μας πρέσσαραν (όχι με τις Σέρρες δηλαδή). Θεωρώ οτι θα δούμε πιό μεγάλη ποικιλία στο παιχνίδι μας φέτος, παρόλο που ο Λισι παίζει και αυτός απ τα πλάγια. Τα στόπερ είναι το κλειδί για βγαίνει η μπάλα ορθολογικά όταν ο αντίπαλος πιέζει. Το να βρούμε γομάρι ψηλό σεντερ μπάκ να το κάνει αυτό, δηλαδή να συνδυάζει ταχυδύναμη και τεχνική, είναι σχεδόν αδύνατον με τα λεφτά που πληρώνουμε. Άρα πρέπει να υπάρξει συμβιβασμός, και βλέπω οτι πάμε προς Στόπερ που είναι τεχνικά καλοί.
Μίνιμουμ ο Γιαννούλης, ένα ακόμα στόπερ και ένα χάφ, θέλουμε άμεσα για την προετοιμασία. Μετά προσθέτουμε κι άλλους.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Πηγαίνετε για προσθήκη τον Enric Saborit 1,87 Παιχταράς από την AEK Larnaca ξεφτύλα λεφτά θα δώσουμε για τα μέτρα μας είναι okay περίπτωση παίζει αριστερά κυρίος κεντρικός αμυντικός και όλες τις θέσεις αμυντικά.
https://www.transfermarkt.com/enric-sab ... eler/85372 μπορεί να είναι 33στα34 είναι εντάξει κατά εμέ και εκεί μπορείς για τα λεφτά που διαθέτουμε να πάρουμε Παίχτη,όπως καλή περίπτωση είναι και ο Αντονίου Ευαγόρας από ΑΠΟΕΛ, δεξιός κεντρικός αμυντικός λήγει το συμβόλαιο του 31/52006-1.87 ύψος μας κάνει τον παίρνεις και είναι στα μέτρα μας από τον ΑΠΟΕΛ
https://www.transfermarkt.com/evagoras- ... 13968,'μια χαρά ηλικία'<23>.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδαDemir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυριο φευγει η 5ημερη;;

- These users thanked the author nunies4 for the post (total 10):
- icue, paok apo epilogi, Dimitris_L4, vasgias, Maxpaok, marsantos, PAOKevolution, Newgen9, Montrealiotis, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν ειναι 5ημερη παραπανω θα κατσουν. Κατασκηνωση
- These users thanked the author embuji for the post (total 4):
- nunies4, vasgias, Maxpaok, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Και παλι για αγορα μια φορα θα τα δωσεις. Στο συμβολαιο ειναι καθε χρονο. Πλεον οι καλοι παικτες θελουν 1,2-1,5. Οι στοπεραρες και οι φορακλες 2+
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1348
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Απότι κατάλαβα στόπερ με 2 μύρια συμβόλαιο το χρόνο δεν μας κάνουν στον ΠΑΟΚ κ ας μην έχουμε δει τέτοια ποσά στη θέση αυτή στο Ελλάντα ποτέ. Φαν νταϊκ κ πάνω! Ανέβηκε η ψείρα στο γιακά. Ή απλά Χατζηδιάκος!!!
Για να γουστάρουμε…
Για να γουστάρουμε…
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μόνο σε ελεύθερους μπορείς να βρεις παίκτες από ψηλά ράφια. Ναι θα δώσεις κάτι παραπάνω στα συμβόλαιά τους αλλά και πάλι είναι περισσότερο προσιτοί σε σχέση με τις αγορές. Και φυσικά και με ένα 1- 1,5 μ. συμβόλαιο βρίσκεις αν ψάξεις παίκτες πρώτης γραμμής.
- These users thanked the author Ettien26 for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Στο συμβόλαιο μετράνε χ2 τα λεφτά λόγω εφορίας. Τα 2 μυρια που λες για έναν παίκτη που θα ρθει για 3 χρόνια είναι 300 χιλιάρικα συμβόλαιο τον χρόνο. Για κάναν καργα καλά είναι.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5776
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τι εννοεις στοπεραρα??? Κανε ενα προφιλ παιχτη που να θεωρεις στοπεραρα αν σ ειναι ευκολο για να καταλαβουμε...Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2245
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όπως ο Πατσο της Παρι ρε παιδιά. Ποιος Χατζηδιακος.
Κάποιον που να συνδυάζει δύναμη τεχνική, άλμα, ταχύτητα και υψηλό ποδοσφαιρικό iq
Κάποιον που να συνδυάζει δύναμη τεχνική, άλμα, ταχύτητα και υψηλό ποδοσφαιρικό iq
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- Ally Samagoal