Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1189
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν από τη διοίκηση απλά να θυμίσω πως τη τελευταία φορά που κάναμε μεταγραφές νωρίς ήταν η φουρνιά του Μπότο....όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα....
Για να είμαστε καλά για τις πρώτες προκρίσεις θα πρέπει να πάρουν ακόμη ένα στόπερ μετά τον Ισπανό , ένα χαφ σίγουρα, ένα αριστερό εξτρέμ ή ανανέωση Τάισον
Δλδ αν μέχρι 15 Ιουλίου έχουν έρθει χατζηδιακος, σανταμαρια Τάισον ή άλλο εξτρέμ είμαστε υποφερτά
Μετά πάμε για τις αναβαθμίσεις με Γιαννούλη, ακόμη ένα Στόπερ, ένα χαφαρο, αριστερό εξτρέμ βασικό και φορ κλάσης (ίσως και Γιακουμάκη)
Για να είμαστε καλά για τις πρώτες προκρίσεις θα πρέπει να πάρουν ακόμη ένα στόπερ μετά τον Ισπανό , ένα χαφ σίγουρα, ένα αριστερό εξτρέμ ή ανανέωση Τάισον
Δλδ αν μέχρι 15 Ιουλίου έχουν έρθει χατζηδιακος, σανταμαρια Τάισον ή άλλο εξτρέμ είμαστε υποφερτά
Μετά πάμε για τις αναβαθμίσεις με Γιαννούλη, ακόμη ένα Στόπερ, ένα χαφαρο, αριστερό εξτρέμ βασικό και φορ κλάσης (ίσως και Γιακουμάκη)
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- adam04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@KalamarGiannis
Δώσε ένα depth chart για το ποδόσφαιρο
Δώσε ένα depth chart για το ποδόσφαιρο
- These users thanked the author Мир for the post (total 2):
- rockcity4, paokkerkir
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το θεμα που ειχε ο ρασβαν ηταν οτι παντα ηθελε ο παικτης να παιζει μια θεση στανταρ, ποτε δεν ειχε παικτη να παιζει σε 2 θεσεις και να τον αλλαζει, αρα αυτο δημιουργσε θεμα σοβαρο γιατι μετα αν ο πρωτος επαιζε παντα δεν θα επαιζε ποτε ο δευτερος, πχ παικτες ακπομ δεν τον δοκιμαζε ποτε αριστερα, η σαν 2ο φορ. μπορει τωρα ο νεος προποντηης να το κανει αυτο αρα να νιωθει οτι σε αρκετες θεσεις μπορει να βαλει εξτρα παικτες, γιατι ετσι μετα θα ειναι χαρουμενοι παικτες γιατι θα εχουν ευκαιρια να παιξουν παραπανω.
λετε οτι πισω απο τον ντελια υπαρχει ο πελκας και ειναι λιγος,πιος σοβαρος ξενος παικτης θα ερθει ενω του εχεις πει οτι το 10 ειναι ο καλυτερος παικτης του πρωταθληματος 23ετων, και δεν θα παιζει ποτε σχεδον βασικος. θα πρεπει ο αριστερος εξτρεμ η ενας φορ που θα ερθει να μπορει να παιξει και λιγα ματς σαν 10αρι, πχ ο βαρελα που ακουστηκε μπορει να ειναι φορα,αλλα επειδη ειναι στυλ ζινι τετει,πολυ πιθανο να τον θελει σαν πασαπρτου, φορ, 2οφορ εξτρεμ. Κανεις δεν ξερει ακομα το προπονητη και πως σκεφτετε αρα ολα αυτα τα ρεπορταζ ειναι γενικα οτι εχει ακουστει εδω και καιρο και απλα το ξαναγραφουν γιατι δεν εχει ιδεα τι ζηταει ο λιτσι.
Η ομαδα απετυχε παρα πολυ περσυ,και αποφασισαν να παει για ρεσταρτ η ομαδα, αρα θα ερθουν παικτες για το νεο προτζεκτ και οχι για να περασουμε μονο στην ευρωπη, + οτι επιτελους θα παρθει μια αποφαση για καμια 15 μικρους, επειδη ο ρασβαν δεν ασχολιοταν ηταν ποσοι παικτες στο μεταιχμιο.
λετε οτι πισω απο τον ντελια υπαρχει ο πελκας και ειναι λιγος,πιος σοβαρος ξενος παικτης θα ερθει ενω του εχεις πει οτι το 10 ειναι ο καλυτερος παικτης του πρωταθληματος 23ετων, και δεν θα παιζει ποτε σχεδον βασικος. θα πρεπει ο αριστερος εξτρεμ η ενας φορ που θα ερθει να μπορει να παιξει και λιγα ματς σαν 10αρι, πχ ο βαρελα που ακουστηκε μπορει να ειναι φορα,αλλα επειδη ειναι στυλ ζινι τετει,πολυ πιθανο να τον θελει σαν πασαπρτου, φορ, 2οφορ εξτρεμ. Κανεις δεν ξερει ακομα το προπονητη και πως σκεφτετε αρα ολα αυτα τα ρεπορταζ ειναι γενικα οτι εχει ακουστει εδω και καιρο και απλα το ξαναγραφουν γιατι δεν εχει ιδεα τι ζηταει ο λιτσι.
Η ομαδα απετυχε παρα πολυ περσυ,και αποφασισαν να παει για ρεσταρτ η ομαδα, αρα θα ερθουν παικτες για το νεο προτζεκτ και οχι για να περασουμε μονο στην ευρωπη, + οτι επιτελους θα παρθει μια αποφαση για καμια 15 μικρους, επειδη ο ρασβαν δεν ασχολιοταν ηταν ποσοι παικτες στο μεταιχμιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
1)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποταAzrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικαektoras έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 02:34 Σύμφωνα με τη forza παλεύουμε για το δανεισμό Χατζηδιάκου ενώ το ίδιο θα θέλαμε να συμβεί με Μπιάνκο και Γιακουμάκη...Για Τάισον έδωσε το πράσινο φως ο Λίσι και μάλλον θα ανανεώσει ενώ με Οζντόεφ υπάρχει μεγάλη διαφορά στο οικονομικό καθώς θέλει 1εκ και δίνουμε 500 χιλ για ένα χρόνο, ενώ αυτός θέλει διετές ...Για το Γιαννούλη θα περιμένουμε να περάσει ο χρόνος και με τη βοήθεια του παίκτη να μειώσει τις απαιτήσεις της η ομάδα του...
27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα
τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου
νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους
η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι αρκετά φυσιολογικό η κατάσταση να είναι χαοτική καθώς ότι σχέδιο υπήρχε, κάηκε με την απόλυση του Λουτσέσκου.
Οπότε αυτοσχεδιάζουμε με πίεση χρόνου, με ένα προπονητή που δεν ξέρει το ρόστερ, και χωρίς να είναι ξεκάθαρες ακόμα ποιες ακριβώς είναι οι μεταγραφικές αρμοδιότητες. Ε δεν γίνεται να είναι και πολύ οργανωμένο αυτό, λογικά ο ΠΑΟΚ θα πάρει όσο καλύτερους παίκτες μπορεί με όποιο τρόπο μπορεί και ο Λίσι θα πρέπει να βγάλει άκρη.
Μην παριστάνουμε όμως και ότι όλα πάνε καλά, αν συνυπολογίσεις τους τραυματισμούς το ρόστερ έχει σοβαρά κενά. Υπάρχει ένας κορμός παικταράδων στην ομάδα που μπορεί να την κουβαλήσει στα προκριματικά, αλλά με τεράστιο ρίσκο. Και φυσικά το ρόστερ που θα χτιστεί θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό και για την υπόλοιπη σεζόν.
Ακόμα κι αν ήταν δικαιολογημένη, το ταιμινγκ της απόλυσης του Λουτσέσκου (και οι καθυστερήσεις), ήταν τεράστιο λάθος και ναρκοθέτησε με το καλημέρα την νέα προσπάθεια. Το να τα κάνει θάλασσα και κάθε απόφαση να γεννάει κρίση αρχίζει να γίνεται λίγο "κλασσικός Ιβάν".
Οπότε αυτοσχεδιάζουμε με πίεση χρόνου, με ένα προπονητή που δεν ξέρει το ρόστερ, και χωρίς να είναι ξεκάθαρες ακόμα ποιες ακριβώς είναι οι μεταγραφικές αρμοδιότητες. Ε δεν γίνεται να είναι και πολύ οργανωμένο αυτό, λογικά ο ΠΑΟΚ θα πάρει όσο καλύτερους παίκτες μπορεί με όποιο τρόπο μπορεί και ο Λίσι θα πρέπει να βγάλει άκρη.
Μην παριστάνουμε όμως και ότι όλα πάνε καλά, αν συνυπολογίσεις τους τραυματισμούς το ρόστερ έχει σοβαρά κενά. Υπάρχει ένας κορμός παικταράδων στην ομάδα που μπορεί να την κουβαλήσει στα προκριματικά, αλλά με τεράστιο ρίσκο. Και φυσικά το ρόστερ που θα χτιστεί θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό και για την υπόλοιπη σεζόν.
Ακόμα κι αν ήταν δικαιολογημένη, το ταιμινγκ της απόλυσης του Λουτσέσκου (και οι καθυστερήσεις), ήταν τεράστιο λάθος και ναρκοθέτησε με το καλημέρα την νέα προσπάθεια. Το να τα κάνει θάλασσα και κάθε απόφαση να γεννάει κρίση αρχίζει να γίνεται λίγο "κλασσικός Ιβάν".
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2899
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ολα αυτα πρεπει,να ερθουν μεχρι αυριο , οχι μεχρι τις 15,Ιουλίου.Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:33 Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν από τη διοίκηση απλά να θυμίσω πως τη τελευταία φορά που κάναμε μεταγραφές νωρίς ήταν η φουρνιά του Μπότο....όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα....
Για να είμαστε καλά για τις πρώτες προκρίσεις θα πρέπει να πάρουν ακόμη ένα στόπερ μετά τον Ισπανό , ένα χαφ σίγουρα, ένα αριστερό εξτρέμ ή ανανέωση Τάισον
Δλδ αν μέχρι 15 Ιουλίου έχουν έρθει χατζηδιακος, σανταμαρια Τάισον ή άλλο εξτρέμ είμαστε υποφερτά
Μετά πάμε για τις αναβαθμίσεις με Γιαννούλη, ακόμη ένα Στόπερ, ένα χαφαρο, αριστερό εξτρέμ βασικό και φορ κλάσης (ίσως και Γιακουμάκη)
Απιστευτο να πας προετοιμασια κ να μην εχεις ουτε το 50% των μετσγραφων
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αφού αναφέρεις τον βάζελο σαν παράδειγμα προς μίμηση θα δέχεσαι και την κριτικήtzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:551)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποταAzrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα
27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα
τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου
νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους
η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
Θα μείνει ο αστέρας Πάντοβιτς;
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
- Ally Samagoal, Azrael, nunies4
-
YagosDrakos
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2025, 12:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
βλεπεις καποιον να χειροκροταει σαν ιθαγενης;Ολοι βλεπουμε οτι υπαρχουν πολλες ελλειψεις.Κατι νεο παει να δημιουργηθει οποτε θελει υπομονη.tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:551)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποταAzrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα
27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα
τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου
νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους
η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
- These users thanked the author Azrael for the post:
- paok apo epilogi
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα πείτε τι πιο σύνηθες
- These users thanked the author pagotatzis for the post (total 3):
- paokspren, Ettien26, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το πρόβλημα είναι ότι Μειτε Ντεσποτοφ Καμαρά είναι τραυματίες ουσιαστικά εδώ και 4 μήνες. Μιλάμε για παρκαρισμένα 4,5 μύρια, απώλειες πολέμου που δε ξέρω αν θα επανέλθουν οι όλας.
Ενώ ο Ζιφκοβιτς Ζαφείρης είχαν πολύ μικρή ξεκούραση, και ο Μπάμπα θα πάρει άδεια προφανώς οπότε καλό Αύγουστο.
Πιο πολύ αυτά είναι το πρόβλημα κι όχι πως θα έρθουν τα δύο στόπερ.
Αυτό το κύπελλο μας κατέστρεψε, η προετοιμασία θα ξεκινούσε σε 10 μέρες από τώρα κανονικά.
Ενώ ο Ζιφκοβιτς Ζαφείρης είχαν πολύ μικρή ξεκούραση, και ο Μπάμπα θα πάρει άδεια προφανώς οπότε καλό Αύγουστο.
Πιο πολύ αυτά είναι το πρόβλημα κι όχι πως θα έρθουν τα δύο στόπερ.
Αυτό το κύπελλο μας κατέστρεψε, η προετοιμασία θα ξεκινούσε σε 10 μέρες από τώρα κανονικά.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ας πρόσεχαν. Και το Κονφερενς καλο είναι.
- These users thanked the author john4serres for the post (total 4):
- vasgias, Patron, margas, Kevin
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1048
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.
- These users thanked the author deathmassious for the post (total 2):
- vasgias, Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γιατί αμφιβάλλεις; 850€ x 4 παικτες πες τη μεταγραφική περίοδο = 3.400€. Δύο μεταγραφικές περίοδοι το χρόνο μας κάνουν 6.400€. Σε 10 χρόνια να μανι μανι 64.000€. Ξέρεις πόσα έξοδα πληρώνονται με 64.000€; βρε θα μας κάνει βασίλισσες η Μαρία και ας μην το ξέρουμεnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν!DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .![]()
- These users thanked the author tolis14 for the post:
- navigator11