Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1189
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν από τη διοίκηση απλά να θυμίσω πως τη τελευταία φορά που κάναμε μεταγραφές νωρίς ήταν η φουρνιά του Μπότο....όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα....

Για να είμαστε καλά για τις πρώτες προκρίσεις θα πρέπει να πάρουν ακόμη ένα στόπερ μετά τον Ισπανό , ένα χαφ σίγουρα, ένα αριστερό εξτρέμ ή ανανέωση Τάισον

Δλδ αν μέχρι 15 Ιουλίου έχουν έρθει χατζηδιακος, σανταμαρια Τάισον ή άλλο εξτρέμ είμαστε υποφερτά

Μετά πάμε για τις αναβαθμίσεις με Γιαννούλη, ακόμη ένα Στόπερ, ένα χαφαρο, αριστερό εξτρέμ βασικό και φορ κλάσης (ίσως και Γιακουμάκη)
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
adam04
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10024
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

@KalamarGiannis
Δώσε ένα depth chart για το ποδόσφαιρο :D
These users thanked the author Мир for the post (total 2):
rockcity4, paokkerkir
asfdsaw
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Δευ 05 Ιούλ 2021, 22:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από asfdsaw »

το θεμα που ειχε ο ρασβαν ηταν οτι παντα ηθελε ο παικτης να παιζει μια θεση στανταρ, ποτε δεν ειχε παικτη να παιζει σε 2 θεσεις και να τον αλλαζει, αρα αυτο δημιουργσε θεμα σοβαρο γιατι μετα αν ο πρωτος επαιζε παντα δεν θα επαιζε ποτε ο δευτερος, πχ παικτες ακπομ δεν τον δοκιμαζε ποτε αριστερα, η σαν 2ο φορ. μπορει τωρα ο νεος προποντηης να το κανει αυτο αρα να νιωθει οτι σε αρκετες θεσεις μπορει να βαλει εξτρα παικτες, γιατι ετσι μετα θα ειναι χαρουμενοι παικτες γιατι θα εχουν ευκαιρια να παιξουν παραπανω.
λετε οτι πισω απο τον ντελια υπαρχει ο πελκας και ειναι λιγος,πιος σοβαρος ξενος παικτης θα ερθει ενω του εχεις πει οτι το 10 ειναι ο καλυτερος παικτης του πρωταθληματος 23ετων, και δεν θα παιζει ποτε σχεδον βασικος. θα πρεπει ο αριστερος εξτρεμ η ενας φορ που θα ερθει να μπορει να παιξει και λιγα ματς σαν 10αρι, πχ ο βαρελα που ακουστηκε μπορει να ειναι φορα,αλλα επειδη ειναι στυλ ζινι τετει,πολυ πιθανο να τον θελει σαν πασαπρτου, φορ, 2οφορ εξτρεμ. Κανεις δεν ξερει ακομα το προπονητη και πως σκεφτετε αρα ολα αυτα τα ρεπορταζ ειναι γενικα οτι εχει ακουστει εδω και καιρο και απλα το ξαναγραφουν γιατι δεν εχει ιδεα τι ζηταει ο λιτσι.
Η ομαδα απετυχε παρα πολυ περσυ,και αποφασισαν να παει για ρεσταρτ η ομαδα, αρα θα ερθουν παικτες για το νεο προτζεκτ και οχι για να περασουμε μονο στην ευρωπη, + οτι επιτελους θα παρθει μια αποφαση για καμια 15 μικρους, επειδη ο ρασβαν δεν ασχολιοταν ηταν ποσοι παικτες στο μεταιχμιο.
These users thanked the author asfdsaw for the post:
adam04
tzim01
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Azrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09
tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00
ektoras έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 02:34 Σύμφωνα με τη forza παλεύουμε για το δανεισμό Χατζηδιάκου ενώ το ίδιο θα θέλαμε να συμβεί με Μπιάνκο και Γιακουμάκη...Για Τάισον έδωσε το πράσινο φως ο Λίσι και μάλλον θα ανανεώσει ενώ με Οζντόεφ υπάρχει μεγάλη διαφορά στο οικονομικό καθώς θέλει 1εκ και δίνουμε 500 χιλ για ένα χρόνο, ενώ αυτός θέλει διετές ...Για το Γιαννούλη θα περιμένουμε να περάσει ο χρόνος και με τη βοήθεια του παίκτη να μειώσει τις απαιτήσεις της η ομάδα του...
κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα

27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα

τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου

νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!
1)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποτα
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους

η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
These users thanked the author tzim01 for the post:
thios4
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Είναι αρκετά φυσιολογικό η κατάσταση να είναι χαοτική καθώς ότι σχέδιο υπήρχε, κάηκε με την απόλυση του Λουτσέσκου.

Οπότε αυτοσχεδιάζουμε με πίεση χρόνου, με ένα προπονητή που δεν ξέρει το ρόστερ, και χωρίς να είναι ξεκάθαρες ακόμα ποιες ακριβώς είναι οι μεταγραφικές αρμοδιότητες. Ε δεν γίνεται να είναι και πολύ οργανωμένο αυτό, λογικά ο ΠΑΟΚ θα πάρει όσο καλύτερους παίκτες μπορεί με όποιο τρόπο μπορεί και ο Λίσι θα πρέπει να βγάλει άκρη.

Μην παριστάνουμε όμως και ότι όλα πάνε καλά, αν συνυπολογίσεις τους τραυματισμούς το ρόστερ έχει σοβαρά κενά. Υπάρχει ένας κορμός παικταράδων στην ομάδα που μπορεί να την κουβαλήσει στα προκριματικά, αλλά με τεράστιο ρίσκο. Και φυσικά το ρόστερ που θα χτιστεί θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό και για την υπόλοιπη σεζόν.

Ακόμα κι αν ήταν δικαιολογημένη, το ταιμινγκ της απόλυσης του Λουτσέσκου (και οι καθυστερήσεις), ήταν τεράστιο λάθος και ναρκοθέτησε με το καλημέρα την νέα προσπάθεια. Το να τα κάνει θάλασσα και κάθε απόφαση να γεννάει κρίση αρχίζει να γίνεται λίγο "κλασσικός Ιβάν".
These users thanked the author paokspren for the post (total 3):
thios4, Patron, adam04
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2899
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:33 Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν από τη διοίκηση απλά να θυμίσω πως τη τελευταία φορά που κάναμε μεταγραφές νωρίς ήταν η φουρνιά του Μπότο....όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα....

Για να είμαστε καλά για τις πρώτες προκρίσεις θα πρέπει να πάρουν ακόμη ένα στόπερ μετά τον Ισπανό , ένα χαφ σίγουρα, ένα αριστερό εξτρέμ ή ανανέωση Τάισον

Δλδ αν μέχρι 15 Ιουλίου έχουν έρθει χατζηδιακος, σανταμαρια Τάισον ή άλλο εξτρέμ είμαστε υποφερτά

Μετά πάμε για τις αναβαθμίσεις με Γιαννούλη, ακόμη ένα Στόπερ, ένα χαφαρο, αριστερό εξτρέμ βασικό και φορ κλάσης (ίσως και Γιακουμάκη)
Ολα αυτα πρεπει,να ερθουν μεχρι αυριο , οχι μεχρι τις 15,Ιουλίου.
Απιστευτο να πας προετοιμασια κ να μην εχεις ουτε το 50% των μετσγραφων
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18821
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:55
Azrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09
tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα

27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα

τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου

νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!
1)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποτα
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους

η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
Αφού αναφέρεις τον βάζελο σαν παράδειγμα προς μίμηση θα δέχεσαι και την κριτική

Θα μείνει ο αστέρας Πάντοβιτς;
These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
Ally Samagoal, Azrael, nunies4
YagosDrakos
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2025, 12:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από YagosDrakos »

Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:55
Azrael έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:09
tzim01 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:00 κανεναν δανεικο ξεχασαμε να παρουμε ,το σπαμε το χρημα στην αγορα γενικα

27/6 μιση μεταγραφη. και εχεις και τον βαζελο να μην εχει μπει καν ιουλης και να εχει σπρωξει 20 χαρτια για πλακα,για πσιχτες με μεταπωλητικη αξια και σε καλες ηλικιες οχι 30+ που θα τους φορτωθεις μεχρι τα βαθεια τους γεραματα

τα ιδια ιβανακη μου τα ιδια ιβαν μου

νεο οργανογραμμα,τροπος λειτουργειας,προτυπα ευρωπσικα κλαμπ και τριχες κατσαρες
Ρε φιλαρακο γιατι δεν γινεσαι βαζελος αφου τα κανει τοσο καλα ολα αυτα τα χρονια;3 βδομαδες εισαι εδω και μονο κραζεις!
1)κραξιμο ειναι η κριτικη? ,εγινε κατι καλο για να το επικροτησουμε ή πρεπει να χειροκροταμε σαν ιθαγενεις το τιποτα
2) βαζελοι να γινει οποιος θελει ,τιποτα δεν κανει καλα απλα επενδυει με στοχευση και καποια στιγμη θα του βγει ,δεν βγαζει απο την μυγα ξυγκι
3)δεν ειμαι 3 βδομαδες εδω ημουν με αλλο λογαριασμο 8 χρονια και φιμωθηκα επειδη τολμησα να κριτικαρω τον σωγαμπρο συμβουλο την μερα της συν. τυπου
4)η 3η λυκειου θα παει στην ολλανδια μεθαυριο και θα εχουμε καποιους που θα μας το περασουν και σαν κατι κανονικο η ομαδα να ειναι αδεια 25 μερες πριν απο ευρωπαικους τελικους

η μεγαλυτερη μετακινηση δανεικων στην ελλαδα....
βλεπεις καποιον να χειροκροταει σαν ιθαγενης;Ολοι βλεπουμε οτι υπαρχουν πολλες ελλειψεις.Κατι νεο παει να δημιουργηθει οποτε θελει υπομονη.
These users thanked the author Azrael for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4162
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pagotatzis »

YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Θα πείτε τι πιο σύνηθες
These users thanked the author pagotatzis for the post (total 3):
paokspren, Ettien26, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Το πρόβλημα είναι ότι Μειτε Ντεσποτοφ Καμαρά είναι τραυματίες ουσιαστικά εδώ και 4 μήνες. Μιλάμε για παρκαρισμένα 4,5 μύρια, απώλειες πολέμου που δε ξέρω αν θα επανέλθουν οι όλας.

Ενώ ο Ζιφκοβιτς Ζαφείρης είχαν πολύ μικρή ξεκούραση, και ο Μπάμπα θα πάρει άδεια προφανώς οπότε καλό Αύγουστο.

Πιο πολύ αυτά είναι το πρόβλημα κι όχι πως θα έρθουν τα δύο στόπερ.

Αυτό το κύπελλο μας κατέστρεψε, η προετοιμασία θα ξεκινούσε σε 10 μέρες από τώρα κανονικά.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από john4serres »

Ας πρόσεχαν. Και το Κονφερενς καλο είναι.
These users thanked the author john4serres for the post (total 4):
vasgias, Patron, margas, Kevin
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1048
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από deathmassious »

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.
These users thanked the author deathmassious for the post (total 2):
vasgias, Kevin
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2532
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:12
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .
Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν! 🤣🤣
Γιατί αμφιβάλλεις; 850€ x 4 παικτες πες τη μεταγραφική περίοδο = 3.400€. Δύο μεταγραφικές περίοδοι το χρόνο μας κάνουν 6.400€. Σε 10 χρόνια να μανι μανι 64.000€. Ξέρεις πόσα έξοδα πληρώνονται με 64.000€; βρε θα μας κάνει βασίλισσες η Μαρία και ας μην το ξέρουμε
These users thanked the author tolis14 for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Μακάρι.
These users thanked the author obanebane for the post (total 4):
vasgias, giaxxo, nunies4, Athens
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”